Coming up!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godsamme zeg, wat een zouteloze lange klote-vergadering ..... 3,5 uur gezeik, en ik heb misschien 3 zinnen uit mn bek gekregen. Het ging heeelemaal NERGENS over ....![]()
even mn frustratie wegzuipen, doe mij maar 2 bier en 3 straaljagers (jenever + bitterlemon)
Is niet voor BrEeZaH, is voor echte mannenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Coming up!
Hoewel ik dat BrEezAh-drankje wat jij straaljagers noemt nog niet kende.
ga al over mijn nek bij het idee van die combinatie
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:59 schreef DutchGooner het volgende:
hoi
Ja hallo. Is dit een 06-lijn?quote:
Dan kun je ook bijna zelf leven voelen bjoro!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:13 schreef Bjoro het volgende:
om ff in de baby's te blijven.....
vanmiddag mogen we weer ff langs het gezondheidscentrum, voor een controle.
dan is ze 16 weken !
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dan kun je ook bijna zelf leven voelen bjoro!
Ik voelde Carmen met 18 weken...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]is toch pas vanaf een weekje of 20
![]()
moeders probeert zelf ook wel eens te voelen, maar voelt dan nog niets !
Maar ook die tijd zal er wel aankomen !
denk dat ik snel genoeg op de hoogte wordt gebracht als er wat te voelen valtquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik voelde Carmen met 18 weken...
Tip: 's avonds als je in bed ligt je hand op de buik van je vriendin leggen en geduldig wachten. Waarschijnlijk komt hij of zij op de warmte af...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
denk dat ik snel genoeg op de hoogte wordt gebracht als er wat te voelen valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |