Ik weet dat ik het niet had moeten doen, maar tis geen kutsmoes... Ik deed t niet voor de sex of iets dergelijks, puur uit jalouzie (angst??).quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:33 schreef DarkElf het volgende:
als je niet vreemd wilt gaan moet je het ook niet doen en niet met kutsmoezen aankomen waarom je het wel hebt gedaan.
weet je huisgenoot dat je onder zijn naam post?
Je bent een domme kneus die z'n gedrag goedpraat met ongelofelijke kutsmoesjesquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Uit een soort van wraakbelde ik een meisje op om mee af te spreken. Dat heb ik dus gedaan en ik ben dr ook mee naar bed geweest. Diezelfde nacht belde het meisje waar ik mee uitga me op om gezellig te kletsen (terwijl ze dus bij die jongen was). Ze verveelde zich een beetje. Blijkt dus dat die gozer gewoon samen woont en dat ze met zn drieen op stap zijn geweest
.
Dus ik ben eigenlijk vreemd gegaan zonder dat ik het eigenlijk wilde, maar puur omdat ik haar niet vertrouwde.
[..]
Wat denken jullie ervan?
Ik heb ook serieuze plannen! En ja ze vindt me erg leuk en nu weet ik ook wel dat het goed zit. Misschien moet ik erbij vertellen dat we erg aan mekaar gewaagd zijn. Zij veel aandacht van jongen en ik van meisjes. Ook is zij in het verleden bij vorige relaties (netals ik) niet de meest betrouwbare geweest.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:52 schreef B-FliP het volgende:
Dude...![]()
"uit voorzorg vreemdgaan"????
Hoe bedoel je dat? "O, ze zal wel vreemd gaan, dan zal ik dat ook maar gelijk doen,
dan voel ik me minder kut..."
Zoals de waard is vertouwt ie z'n gasten...
Egoist...
Voel jij wel enige empathie naar mensen toe? Wie weet vind ze je echt heel erg leuk
en had serieuze plannen, die je nu hopelijk wel op je buik kan schrijven...
Wat denk jezelf? En jij hebt ervaring op het gebied van relaties? Jij sliep toch met meisjes die een vriend hadden..?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:29 schreef JoeyT het volgende:
Uit een soort van wraakbelde ik een meisje op om mee af te spreken. Dat heb ik dus gedaan en ik ben dr ook mee naar bed geweest. Diezelfde nacht belde het meisje waar ik mee uitga me op om gezellig te kletsen (terwijl ze dus bij die jongen was). Ze verveelde zich een beetje. Blijkt dus dat die gozer gewoon samen woont en dat ze met zn drieen op stap zijn geweest
.
Dus ik ben eigenlijk vreemd gegaan zonder dat ik het eigenlijk wilde, maar puur omdat ik haar niet vertrouwde. Aangezien ik best veel ervaring heb op t gebied van relaties heb ik liever dat deze leugen uit de wereld wordt geholpen. Maar ik weet echt niet of dat kan. Ik wil dr sowieso niet kwijt...
Nu is mn vraag zal ik het meteen opbiechten of een maandje wachten? Ik zal het haar zeker gaan vertellen, alleen denk ik nu bij mezelf op er even mee te wachten aangezien het nog te pril is.
Wat denken jullie ervan?
Oh man, man, dat maakt het alleen nog maar een veel erger ongelooflijke kutsmoes.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het niet had moeten doen, maar tis geen kutsmoes... Ik deed t niet voor de sex of iets dergelijks, puur uit jalouzie (angst??).
Dat weet ik dus idd. En daarom zal ik het ook zeker vertellen.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:59 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Als je zoveel ervaring hebt, dan weet je hoe waardevol onderling vertrouwen is.
Letterlijker kun je het niet verwoorden...quote:
Ik vind sex gewoon niet iets bijzonders, meer iets dat ik voor de lol doe. Ik ben met vrij veel meisjes naar bed geweest en opgegeven moment is de lol eraf... Dan vraag je je af waarvoor je t doet... Khad op gegeven moment dat ik een avondje poolen met vrienden veel leuker vond dan weer met 1 of ander meisje waar ik toch geen moer voor voelde naar bed te gaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:17 schreef runaway het volgende:
hoe kun je met iemand naar bed gaan als je een ander meisje leuk vindt?????
ik snap zon mensen niet
Huh, WTFquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:29 schreef JoeyT het volgende:
Nadat ik aan het begin van het jaar mn relatie van 7 jaar had beeindigt heb ik flink van het vrijgezellenleven genoten. Heb alle dingen gedaan die je in een relatie niet kan doen.
Alleen in deze periode ging ik ook regelmatig met meisjes naar bed die al een vriendje hadden. Allemaal stuk voor stuk leuke meisjes en van de meeste zou je nooit verwachten dat ze vreemd gingen.
Ja, wat moet ik zeggen? Het waren zeker 7 fantastiche dagen?quote:vrijdag 7 januari 2005 16:29
Het is niet alleen zo dat je de meisjes minder zou vertrouwen, wat dacht je van jezelf..?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
\
En idd omdat ik met meisjes naar bed ben gegaan die een vriendje hadden vertrouw ik dr minder.
Ik vind het gewoon echt moeilijk om me kwetsbaar op te stellen. Ik heb 7 jaar een relatie gehad en dat meisje vertrouwde ik voor 200% en omgekeerd ook. Maar omdat ik best een wilde periode achter de rug heb op het gebied van de liefde is dat een stuk moeilijker geworden.
Ik ben verliefd en heb het verneukt...![]()
Hehehe, begin van vorig jaar bedoel ikquote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:24 schreef Frangk het volgende:
[..]
Huh, WTF![]()
[..]
Ja, wat moet ik zeggen? Het waren zeker 7 fantastiche dagen?![]()
![]()
Je wil je relatie behouden, maar toch ga je zodra je iets verdacht vindt (totaal ongegrond) vreemd gewoon om haar terug te pakken voor iets dat ze niet doet.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:51 schreef JoeyT het volgende:
Ik weet best dat vreemdgaan slecht is, maar dat is mijn vraag niet. Ik wil dus dat mn 'relatie' behouden blijft. Dus ik vraag me af hoe jullie denken dat ik dat kan bereiken. Ik denk dat over een maand de gevoelens sterker zijn en daardoor het moeilijker voor haar wordt om ermee te kappen. Ze komt er sowieso niet achter als ik het niet zou vertellen.
Dus ik vraag niet wat goed is, maar wat slim is. Ik vind t echt een heel leuk meisje en dat andere stelde gewoon geen moer voor.
Als dat je instelling was/is dan ben je toch echt verkeerd bezig hoor. Als het GOED is, dan hoort het wel iets bijzonders te zijn...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind sex gewoon niet iets bijzonders, meer iets dat ik voor de lol doe. Ik ben met vrij veel meisjes naar bed geweest en opgegeven moment is de lol eraf... Dan vraag je je af waarvoor je t doet...
Daarentegen vind ik het met 'haar' weer echt super, maar komt waarschijnlijk om dat er meer gevoel bij zit.
En natuurlijk volhouden dat het he-le-maal niet je bedoeling wasquote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:23 schreef Panzerknacker het volgende:
Ik krijg maar geen genoeg van die "ik heb m'n leuter in het verkeerde gat gestoken topics"![]()
Steek em nog eens in een ander gat namens alle Fokkers.
Als het doel was haar zo min mogelijk pijn te doen had-ie:quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:33 schreef Tarot het volgende:
Iedereen die vindt dat hij manipuleert is ontzettend hypocriet... wie van jullie verdraait zijn woorden (al is het de waarheid) niet eens om die waarheid eens heel subjectief te belichten. Iedereen manipuleert er op los om zijn relatie te redden. Bloemetjes, sex en andere lieve dingetjes... of je het nou bewust doet of niet. Het enige dat dat meisje van hem verlangt is een gelukkig leven te kunnen leiden met hem samen... dus niet gekwetst te worden. Als hij het haar nu vertelt is ze minder aangeslagen dan wanneer ze het over een maand hoort. Als hij het zelf vertelt is het minder pijnlijk dan wanneer ze het hoort van dat meisje....... het doel is dus om haar zo min mogelijk pijn te doen. Alleen op die manier heb je nog een kans om haar te houden.
Hou er rekening mee dat jij dit geheim niet eeuwig bij je kan dragen zonder dat het zich op een andere (meestal destructieve wijze) uit.
Ja dus?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:57 schreef JoeyT het volgende:
Ook is zij in het verleden bij vorige relaties (netals ik) niet de meest betrouwbare geweest.
Nou, wat een leuke meiden zegquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:29 schreef JoeyT het volgende:
(Ik post dit onder de naam van een huisgenoot van me aangezien ik me niet kan aanmelden met een hotmail adres)
Alleen in deze periode ging ik ook regelmatig met meisjes naar bed die al een vriendje hadden. Allemaal stuk voor stuk leuke meisjes en van de meeste zou je nooit verwachten dat ze vreemd gingen.
Zzozozo wat een reacties... Lichtelijk overdreven allemaal. Ik heb gelezen dat ik een zak hooi ben, een loser en nu moet ik nog professionele hulp gaan nemen ook. Mensen zetten altijd zo snel een stempel op iemand. Deze kant van me is toch echt maar een klein deel van mijn ik zijn. Ik denk dat ik over het algemeen best een goede gozer ben. Ik doe meer dan gemiddeld dingen voor de maatschappij en heb vriendschappen waar de meeste mensen jaloers op zijn. Alleen op het gebied van de liefde heb ik dingen gedaan die eigenlijk niet door de beugel kunnen. Maar om me dan meteen af te schrijven als een slecht mens is weer iets te ver gaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:11 schreef Heli0s het volgende:
Een relatie is volgens mij gebouwd op vertrouwen, en dat is er van jou kant dus al helemaal niet. Misschien moet je eens professionele hulp zoeken, want volgens mij zit er ergens een steekje los![]()
En tja, ik denk dat er niet veel meer te redden valt hier, als ze er achter komt dumpt ze je (terecht) meteen....
Dit vind ik echt een hele zinnige opmerking.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:33 schreef Tarot het volgende:
Hou er rekening mee dat jij dit geheim niet eeuwig bij je kan dragen zonder dat het zich op een andere (meestal destructieve wijze) uit.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 08:19 schreef DarkElf het volgende:
probleem met vreemdgaan is dat jij niet als enige het weet, degene met wie je vreemdging weet het ook , en dat kan vervelend worden.
Das geen probleem. Dat meisje heeft totaal geen reden om iets te vertellen en bovendien zou ze niet eens weten aan wie ze het moet vertellen. T zijn geen bekenden van elkaar.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 08:19 schreef DarkElf het volgende:
probleem met vreemdgaan is dat jij niet als enige het weet, degene met wie je vreemdging weet het ook , en dat kan vervelend worden.
Ik zou het een meisje, als ik haar echt echt leuk vind, wel vergeven als ze vreemd was gegaan. Dit heb ik in het verleden ook gedaan en ook is het mij vergeven. Ook weet ik uit ervaring dat het vertrouwen gewoon weer terug komt. Iedereen maakt wel eens fouten.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 08:32 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar als iemand mij dit flikt (zelfs al is het 'alleen maar' zoenen) dan schop ik haar onvoorwaardelijk het huis uit, ook als ze het eerlijk vertelt. De relatie kan na zoiets nooit meer hetzelfde zijn en voor mij sowieso 'beyond repair' en daarom automatisch einde relatie.
Als je nog een kans wilt hebben kun je maar beter je kop houden en hopen dat het nooit boven water komt. Als ik de TS was zou ik proberen een deal te sluiten met dat andere sletje om te zorgen dat het nooit bekend wordt.
Lees dan ff goed. Tot begin vorig jaar heb ik een relatie gehad van 7 jaar. Daarna ben ik idd gaan rondneuken. Op zich helemaal niet erg (toen vond ik het leuk), omdat ik de meisjes altijd eerlijk heb gezegd dat het alleen voor de sex is. Nu heb ik dat (rondneuken) wel gehad en wil ik het gewoon rustiger aan doen (lees rustig aan een relatie beginnen).quote:Op zaterdag 8 januari 2005 09:59 schreef Twin1983 het volgende:
Waarom wil je uberhaupt een relatie als je liever in het rond neukt ?
![]()
Tjemig de pemig, kijk nou toch eens goed in de spiegel man!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 08:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als het bijvoorbeeld omgekeerd was danzou ik het haar waarschijnlijk ook vergeven, dus misschien dat zij dat ook zo inziet...
Jaloezie is een terugkerend thema in jouw perceptie van de wereld.quote:Ik doe meer dan gemiddeld dingen voor de maatschappij en heb vriendschappen waar de meeste mensen jaloers op zijn.
Jaja, omdat jij iets van jezelf herkent in de TS is de rest van de wereld hypocriet.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:23 schreef SHE het volgende:
Wat zijn jullie weer lekker bezig....gatverdamme wat een goody2shoes hier![]()
Nog zo'n tiepetje.quote:Ik herken wel wat in je verhaal...ik ben soms ook wel een beetje stout, uit zelfbescherming ofzo..
Verdraaien van woorden is ook een vak hequote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:24 schreef Roquefort het volgende:
[..]
[..]
Jaloezie is een terugkerend thema in jouw perceptie van de wereld.![]()
Het onderwerp van deze draad is niet je hele leven, maar je gedrag tegenover dat meisje, waar je het in de OP over hebt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Verdraaien van woorden is ook een vak he![]()
Omdat ik vreemd ga is het niet zo dat ik meteen een slecht mens ben... Wat ik zei is dat ik meer goed doe in deze wereld dan andere mensen doen. Heb zelf ontzettend veel voor mensen over. Hou ervan om gezellig een dagje weg te gaan met mensen die in een verzorgingshuis zitten om zo een lichtpuntje te geven in iemands leven. Voor vrienden en familie doe ik alles. Dus doe niet net alsof dit gedeelte van mij beschrijft hoe ik als persoon ben.
Een vriend van me zei vanochtenbd toevallig precies hetzelfde...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:26 schreef SHE het volgende:
Dus om heel eerlijk te zijn, denk ik eerder dat je even heel goed moet nadenken over de waarde van je relatie.
Ik denk persoonlijk dat je deze romantiseert
Je bent nu pas jaloers omdat je de afgelopen jaren maar wat aanklooide en je bewust die keuze had gemaakt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Een vriend van me zei vanochtenbd toevallig precies hetzelfde...
Echter ik ben in de afgelopen 5 jaar nooit jaloers geweest. En nu opeens wel en das voor mij een teken dat ik toch wel iets meer voel dan de afgelopen 20 meisjes.
Ja klinkt allemaal heel logisch wat je zegt. Alleen ben ik het echt zat om te klooien. Net als bij sex, laatste tijd was t meer om weer een nummertje in mn boekje te kunnen zetten (bij wijze van) dan dat ik nou echt dacht van ja dit is geweldig.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Je bent nu pas jaloers omdat je de afgelopen jaren maar wat aanklooide en je bewust die keuze had gemaakt.
Nu heb je bewust gekozen voor een relatie, je moet en zal je binden en rustig aan doen...en hoppa, daar is jaloezie![]()
Je houd je angstvallig vast aan iets wat gedoemd is te mislukken.
Zeker als het op deze voet begint...
Ik redeneer natuurlijk alleen vanuit mijn eigen ervaring en voor mij als vrouw ligt het nog gecompliceerder, maar ben er inmiddels wel achter dat ik mezelf niet moet forceren om " rustig aan te doen " , dan ga ik alleen maar heel krampachtig met relaties om.
Uit jouw post proef ik hetzelfde, ik denk dat je een inschattingsfout maakt
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:59 schreef SHE het volgende:
Chapeau Rokfort, je krijgt een sticker voor in je boekje!
Als er eigenlijk iemand is die eigenlijk niet zo snel een stempel op mensen zet, ben ik het wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 08:06 schreef JoeyT het volgende:
Mensen zetten altijd zo snel een stempel op iemand.
Ja, dat zeggen ze allemaalquote:Ik denk dat ik over het algemeen best een goede gozer ben.
Offtopic.quote:Ik doe meer dan gemiddeld dingen voor de maatschappij en heb vriendschappen waar de meeste mensen jaloers op zijn.
Liefdequote:Alleen op het gebied van de liefde heb ik dingen gedaan die eigenlijk niet door de beugel kunnen.
Nou, er kan ook wel gezegd worden: 'wat een goed mens ben jij'.quote:Maar om me dan meteen af te schrijven als een slecht mens is weer iets te ver gaan.
Daarom, stombo.quote:Ik heb er echt veel spijt van en met de dag begin ik haar leuker te vinden.
Wie weet gaf ze je de voordeel van de twijfel en zag ze juist (of wou ze juist) het goede in jou (zien). Wie weet leefde zij in het nu en dacht niet aan het verleden of heden, jouw koppie raakte echter danig van slag en dat andere waarschijnlijk ookquote:Als ik trouwens zo'n loser was had ze me allang gedumpt.
Dat vind ik dan wel weer netjes van je, en misschien is er nog hoop.quote:Ik zal haar van de week weer zien en denk dat ik dan alles maar zal opbiechten. Aan de ene kant denk ik van ze zal, na mij een paar klappen te hebben gegeven, mij meteen dumpen. Aan de andere kant stelde het gewoon geen moer voor. Als het bijvoorbeeld omgekeerd was danzou ik het haar waarschijnlijk ook vergeven, dus misschien dat zij dat ook zo inziet...
Wat motiveert je nu in godsnaam om met (zo'n 20...? ) meisjes naar bed te gaan, om maar weer n nummertje in je boekje te zetten..., en dan ook nog zeggen, het doet me eigenlijk nis, het stelt niks voor.. is niets speciaals....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Net als bij sex, laatste tijd was t meer om weer een nummertje in mn boekje te kunnen zetten (bij wijze van) dan dat ik nou echt dacht van ja dit is geweldig.
hahaha ge zult krijgen wat ge wilt.....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:20 schreef milagro het volgende:
losbandig , hmmm, is dat slecht?
zo ja, dan wil ik het
En humor moet ie hebben!!!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:34 schreef milagro het volgende:
nou ik moet ook geen vent die van toetennog blazen
weet,
dus doe mij maar een desnoods bekeerd losbandige danl
o
s
b
a
n
d
i
g
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hoe kun je in hemelsnaam met alles waar ook maar een gat in zit naar bed gaan en een relatie van 7 jaar hebben gehad...
quote:Uit een soort van wraak
Dat is al helemaal een kutsmoes...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:43 schreef JoeyT het volgende:
Ik weet dat ik het niet had moeten doen, maar tis geen kutsmoes... Ik deed t niet voor de sex of iets dergelijks, puur uit jalouzie (angst??).
Volledig mee eens...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:59 schreef Myriam7 het volgende:
Als je ook maar een greintje gevoel voor haar hebt, dunkt me dat je haar de waarheid verteld!
En als ze je dan dumpt, tja dan zul je toch hard moeten werken om haar terug te winnen...Vertrouwen is een groot goed in een relatie, Als je zoveel ervating hebt, dan weet je hoe waardevol onderling vertrouwen is.
Zoals de waard is vertrouwt ie z'n gasten?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:13 schreef JoeyT het volgende:
En idd omdat ik met meisjes naar bed ben gegaan die een vriendje hadden vertrouw ik dr minder.
Misschien moet je bij jezelf te rade gaan of je wel echt gek op 'r bent als je zomaar met iemand anders het bed in duikt. Misschien verdient ze wel iemand die haar niet bij het minste geringste bedriegt...quote:Ik ben eigenlijk gewoon echt gek van haar en ondanks dit ben ik op zich gewoon een heel leuk vriendje (klinkt heel arro )
Ik ga 2 maandjes met dr, dus er is nety sprake van verliefdheid. Houden van is heel iets anders. En tsja nogmaals sex is voor mij nou eenmaal niet boeiend. Als het om de sex ging deed ik t wel met mn vriendinnetje, dies toch wat beter.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:37 schreef erodome het volgende:
Ik vertrouwde je op voorhand niet, het ging echt niet om de sex hoor(nee nee, je hebt niet boven op iemand liggen pompen, dat deed je omdat je het zooooooooooo verschrikkelijk vond), het is niet belangerijk(waarom doe je het dan in godensnaam, als het toch niets voorsteld kan je het net zo goed niet den, leuk om te weten dat je degene waarvan je zogenaamd houdt bedonderd om iets dat niets voorstelt)...
Je zit gewoon tot over je oren in de shit, bent gewoon ontiegelijk dom bezig geweest en zal gewoon met de billen bloot moeten en op je blote knietjes moeten smeken.
Ik snap het probleem niet zo. Wat maakt het uit met hoeveel meisjes je het hebt gedaan? Gewoon een periode in mn leve: 'Lang leve de lol' Verder heeft er nog nooit 1 meisje over geklaagd. Zelfs het tegenovergestelde is waar. Op de 1 of andere manier trekt het een meisje aan.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:12 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Wat motiveert je nu in godsnaam om met (zo'n 20...? ) meisjes naar bed te gaan, om maar weer n nummertje in je boekje te zetten..., en dan ook nog zeggen, het doet me eigenlijk nis, het stelt niks voor.. is niets speciaals....
Ik ben het spoor even bijster. wanneer een meisje zo erop losleeft heeft men daar verschillende uitdrukkingen voor. Hoe zou jij jezelf willen noemen...?
En ben eens eerlijk, wil JIJ een meisje dat zo losbandig heeft geleefd? Weet ze van jou dat je ook zo losbandif hebt geleefd?
En dan gaat ze toch een relatie met je aan? En wat doe jij... jij doet je naam eer aan en verkloot de boel! en gaat naar bed met nummertje 21 of 22 ......? Tjonge..
Ja das het verschil tussen mij en de meeste mensen. Zij zou niet hoeven aankomen met een slechte smoes. Ik maak het voor zoiets echt niet uit... Kan gebeuren... En als het geen foutje was tsja dan krijgen we een ander soort relatie toch. Niet meer serieus maar gewoon voor de lol.quote:Op zondag 9 januari 2005 10:45 schreef DumDaDum het volgende:
Zo, 't duurde ff, maar...
* DumDaDum is nu door alle moralistische praatjes heen.
Btw, verzin wel een slechte smoes!
Want bedenk: wat zou je vriendin doen nadat ze bv bij een vriendje in Groningen was vreemdgegaan?![]()
Neeeee, jij vindt het geen enkel probleem inderdaad. Bij het vermoeden dat ze vreemdgaat ben je al zo opgefokt dat je alvast wraak gaat nemen, maar als het daadwerkelijk gebeurt vind je het prima.quote:Op zondag 9 januari 2005 11:27 schreef JoeyT het volgende:
Ja das het verschil tussen mij en de meeste mensen. Zij zou niet hoeven aankomen met een slechte smoes. Ik maak het voor zoiets echt niet uit... Kan gebeuren...
quote:Op zondag 9 januari 2005 13:27 schreef Angeles het volgende:
[..]
Neeeee, jij vindt het geen enkel probleem inderdaad. Bij het vermoeden dat ze vreemdgaat ben je al zo opgefokt dat je alvast wraak gaat nemen, maar als het daadwerkelijk gebeurt vind je het prima.
Tuurlijk.
Ja t klinkt idd krom... Wat ik probeer te zeggen is dat ik meer moeite heb met de twijfel of iemand trouw is dan wanneer ik zeker weet dat dit gebeurt. Als ik bv wist dat ze met die jongen uit groningen het bed zou delen zou ik gewoon een knop hebben omgedraaid en minder serieus naar 'ons' hebben gekeken. Overigens wat ik al zei... Mocht ik er ooit achter komen dat ze een keer vreemd is gegaan zegt dat voor mij weinig.quote:Op zondag 9 januari 2005 13:27 schreef Angeles het volgende:
[..]
Neeeee, jij vindt het geen enkel probleem inderdaad. Bij het vermoeden dat ze vreemdgaat ben je al zo opgefokt dat je alvast wraak gaat nemen, maar als het daadwerkelijk gebeurt vind je het prima.
Tuurlijk.
Ach ik heb niet zo'n moeite met die tegnstrijdigheid, dus hoef jij t ook niet te hebbenquote:Op zondag 9 januari 2005 13:32 schreef milagro het volgende:
[..]
hij ziet zelf de tegenstrijdigheid niet blijkbaar
oeeeee wat laat je je kennen weer ook hierquote:Op zondag 9 januari 2005 13:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach ik heb niet zo'n moeite met die tegnstrijdigheid, dus hoef jij t ook niet te hebben![]()
Je bent jong en doet maar wat... Nooit gehad of te lang geleden om je te herinneren?![]()
Het was maar een grapje mevrouw, vandaar t kusje...quote:Op zondag 9 januari 2005 14:05 schreef milagro het volgende:
[..]
oeeeee wat laat je je kennen weer ook hier![]()
![]()
Als een vrouw mij wil, terwijl ik haar nog steeds keihard genaaid heb, vind ik het nogal raar als ze mij dan nog terug zou willen.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:28 schreef Angeles het volgende:
Mja, ik vind in dit geval dat hele berekenende nog een stuk erger dan het feit dat hij überhaupt is vreemdgegaan. Die wil om iemand terug te pakken terwijl er eigenlijk helemaal niks terug te pakken valt omdat het puur gebaseerd is op een rare kronkel in zijn hoofd.
(Ik zou haar niet meer hoeven, trouwens, pimpin? Klinkt een beetje alsof het haar fout is inplaats van de jouwe!)
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:29 schreef JoeyT het volgende:
Alleen door mn verleden vertrouwde ik haar voor geen meter.
quote:kreeg ik toch een beetje last van jaloezie. Eigenlijk was ik beetje op mn teentjes getrapt.
quote:Uit een soort van wraak
quote:Dus ik ben eigenlijk vreemd gegaan zonder dat ik het eigenlijk wilde, maar puur omdat ik haar niet vertrouwde.
Dan ben ik iig wel een zeer hoog opgeleide tokkiequote:Op maandag 10 januari 2005 11:04 schreef DrFonk het volgende:
uit voorzorg vreemdgaan... Ben jij ook iemand die uit voorzorg iemand op zijn smoel slaat? Zo van, je hebt vast wel iets gedaan waar ik niks van weet, dus ram ik je nu maar alvast op je bek...
Ik weet het: jij bent een TOKKIE!
Tering, wat een domme rukker ben jij dan! ik hoop dat ze je laat vallen als een baksteen als je al het lef hebt dit te vertellen. En dat geloof ik al niet. Sukkel.....
Ik heb letterlijk hetzelfde verhaal........ en ben inmiddels getrouwdquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:29 schreef JoeyT het volgende:
(Ik post dit onder de naam van een huisgenoot van me aangezien ik me niet kan aanmelden met een hotmail adres)
Probleem: Sinds korte tijd (ong 9 weken) ga ik uit met een heel leuk meisje. Nadat ik aan het begin van het jaar mn relatie van 7 jaar had beeindigt heb ik flink van het vrijgezellenleven genoten. Heb alle dingen gedaan die je in een relatie niet kan doen.
Nu heb ik dan weer voor het eerst weer gevoel voor een meisje dat verder gaat dan lust. Alleen door mn verleden vertrouwde ik haar voor geen meter. Dus toen ze zei dat ze naar groningen (andere kant van t land) ging om een goede vriend te bezoeken kreeg ik toch een beetje last van jaloezie. Eigenlijk was ik beetje op mn teentjes getrapt.
.
Dus ik ben eigenlijk vreemd gegaan zonder dat ik het eigenlijk wilde, maar puur omdat ik haar niet vertrouwde. Aangezien ik best veel ervaring heb op t gebied van relaties heb ik liever dat deze leugen uit de wereld wordt geholpen. Maar ik weet echt niet of dat kan. Ik wil dr sowieso niet kwijt...
Nu is mn vraag zal ik het meteen opbiechten of een maandje wachten? Ik zal het haar zeker gaan vertellen, alleen denk ik nu bij mezelf op er even mee te wachten aangezien het nog te pril is.
Wat denken jullie ervan?
Ja en kijk dat wil ik nou precies niet. Ik heb al een lange relatie achter de rug waar ik de nodige geheimen had. En daar heb ik dus geen zin meer in. Heb helemaal geen zin om me 10 jaar later nog steeds schuldig te voelen om iets wat gewoon geen moer voorstelt.quote:Op maandag 10 januari 2005 11:38 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk hetzelfde verhaal........ en ben inmiddels getrouwd
in het begin van de relatie heb ik buiten de pot gepiest....met iemand die ook buiten de pot aan het piesen was
Ik voel me nog steeds schuldig.
Ik heb het niet verteld
(Bovendien heb je er over gedacht dat ze wel eens een 3-some gehad kunnen hebben..... die groningse boeren zijn van tijd tot tijd best kinky)
Inderdaad.. moet zij dan voortaan niet meer afspreken met vrienden of zich schuldig voelen?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:33 schreef DarkElf het volgende:
als je niet vreemd wilt gaan moet je het ook niet doen en niet met kutsmoezen aankomen waarom je het wel hebt gedaan.
weet je huisgenoot dat je onder zijn naam post?
Kortom jij gaat de fout inquote:Op maandag 10 januari 2005 13:42 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Inderdaad.. moet zij dan voortaan niet meer afspreken met vrienden of zich schuldig voelen?
Ik weet niet echt waar deze reactie op slaat. En nee ik ga haar nix verbieden en ze hoeft zich zeker niet schuldig te voelen. Dat doe ik nl al... Ik vertel het haar gewoon morgen of heel misschien vanaaf en we zullen wel zien...quote:Op maandag 10 januari 2005 13:42 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Inderdaad.. moet zij dan voortaan niet meer afspreken met vrienden of zich schuldig voelen?
Kijk, jíj weet wel dat 'het geen moer voorstelt', maar voor haar zal het ws zwaarder wegen.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:37 schreef JoeyT het volgende:
Heb helemaal geen zin om me 10 jaar later nog steeds schuldig te voelen om iets wat gewoon geen moer voorstelt.
Hier kan ik natuurlijk maar 1 ding op zeggen----> MAAR IK ROOK NIET!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 02:30 schreef dr.dunno het volgende:
iemand die z'n eigen hand eraf zaagt met een kettingzaag doordat hij een hand nodig had om te roken
TS: je bent echt een kneus; een beerput maakt nog een intelligentere indruk
iK vind eigenlijk dat jij nu de omgekeerde wereld voorstelt. Als iemand bij jou vreemd is gegaan dan zou jij t toch ook willen weten. Ik in ieder geval wel. En ja ze zal zich even kut voelen, maar dat gaat ook wel weer over. Stel het wordt iets serieus dan heb ik gewoon echt geen zin om dingen achter te houden. En zoals iemand al zei, als je eenmaal liegt wordt het telkens makkelijker...quote:Op maandag 10 januari 2005 18:29 schreef Moonah het volgende:
[..]
Jij zadelt haar met een kutgevoel op, zodat jíj je niet schuldig hoeft te voelen.... Beetje omgekeerde wereld, toch?
Dus als jij zeker weet dat ze er niet achter kan komen--> niet vertellen en je 'straf' aanvaarden.![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:59 schreef Myriam7 het volgende:
Ik heb Wel al gereageerd op deze waardeloze titel. Maar dat even terzijde. Ik hoor nog steeds bij die reacties die vinden dat je het wel moet vertellen.
Ik ga ervanuit dat een pas beginnende relatie gebouwd op leugens, weinig kans van slagen heeft..
Maar jah, zo voel ik dat dan...
En als je dan zo'n zak bent om uit wat voor idiote beweegredenen dan ook meent te moeten vreemd gaan, Ben dan in ieder geval een vent om het te vertellen. Misschien krijg je dan nog iets van respect terug... Dit blijft je anders toch achtervolgen.
Ik ben het daar niet mee eens, maar onze meningen verschillen daarin gewoon dan.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:03 schreef petitlapin het volgende:
denk je echt dat na een relatie van een paar jaar ik me nog slecht voel als ik weet dat ik in het begin, toen de relatie nog niets voorstelde, vreemd ben gegaan terwijl ik zelf weet dat het NIETS maar dan ook NIETS voorstelde, en dat mijn partner er zich nooit maar dan ook nooit zorgen om hoeft te maken.
nee, sorry, het zeggen is geen eerlijkheid, het is de andere met nutteloze pijnlijke informatie opzadelen waar mijn partner niets mee is, gewoon niets ... het is gewoon om jezelf een "goed" gevoel te geven " ik ben oprecht geweest", pfffffffff...
het is zo futiel en banaal... ook van mijn partner zou ik het niet moeten weten, als hij uiteindelijk voor mij kiest, punt
Sorry petitlapin...Maar ik zie dat (en voel dat waarschijnlijk) toch anders..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:03 schreef petitlapin het volgende:
denk je echt dat na een relatie van een paar jaar ik me nog slecht voel als ik weet dat ik in het begin, toen de relatie nog niets voorstelde, vreemd ben gegaan terwijl ik zelf weet dat het NIETS maar dan ook NIETS voorstelde, en dat mijn partner er zich nooit maar dan ook nooit zorgen om hoeft te maken.
nee, sorry, het zeggen is geen eerlijkheid, het is de andere met nutteloze pijnlijke informatie opzadelen waar mijn partner niets mee is, gewoon niets ... het is gewoon om jezelf een "goed" gevoel te geven " ik ben oprecht geweest", pfffffffff...
het is zo futiel en banaal... ook van mijn partner zou ik het niet moeten weten, als hij uiteindelijk voor mij kiest, punt
het feit of mijn partner in het prille stadium( die ik het minst belangrijk vind) een keertje is vreemdgegaan, verandert voor mij niets aan zijn persoon. Op die basis zou ik hem dus al sowieso niet dumpen. en als hij zoiets verzwijgt, voor de goede vrede, leef ik dan samen met een illusie? denk ik niet ... als het serieus is, wil ik trouw, maar in het begin ( voor de relatie eigenlijk "officieel" is uitgesproken), pleasequote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:12 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik ben het daar niet mee eens, maar onze meningen verschillen daarin gewoon dan.
Het niet vertellen is juist ergens een egoïstische daad. Daarbij zoals ik al zei, heeft ergens de ander niet het recht om het te weten. Zij heeft, mocht de relatie in stand houden, met een illusie, met iemand waarvan zij denkt dat hij is zoals hij is, echter heeft hij danig naast de pot gepiest of harder gezegd, iemand geneukt in het juist zo prille, maar belangrijke stadium. Mag zij de keuze hebben om dan nog optijd te kunnen beslissen of zij met hem, met diegene die hij echt is of was, door te gaan of niet? Ik vind van wel.
En nogmaals, eerlijkheid en oprechtheid staat niet gelijk aan mensen verliezen, egoïsme, etc.
Maargoed, ieder zijn ding hierin. Ik zou het wel willen weten en zeker optijd. Of ik al dan niet doorga met diegene is ten tweede, maar ik weet dan wel wie ik voor me heb en niet wie ik denk voor me te hebben.
Dat zullen we zeker niet dan.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:18 schreef petitlapin het volgende:
het feit of mijn partner in het prille stadium( die ik het minst belangrijk vind) een keertje is vreemdgegaan, verandert voor mij niets aan zijn persoon. Op die basis zou ik hem dus al sowieso niet dumpen. en als hij zoiets verzwijgt, voor de goede vrede, leef ik dan samen met een illusie? denk ik niet ... als het serieus is, wil ik trouw, maar in het begin, please
soit, we zullen nooit overeenkomen,
Vertel het nu maar eens aan je partner dan dat je in het begin van de relatie scheve schaats heb gereden, kijken of je partner er hetzelfde over denkt, dat dat nutteloos is om te vertellen....quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:03 schreef petitlapin het volgende:
sorry erodome, klein misverstandje, ik ben nog nooit vreemdgegaan, zelfs nog niet in het begin van een relatiequote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Vertel het nu maar eens aan je partner dan dat je in het begin van de relatie scheve schaats heb gereden, kijken of je partner er hetzelfde over denkt, dat dat nutteloos is om te vertellen....
Je moet niet voor een ander bepalen wat die wil weten of niet, laat de keuze bij dat persoon zelf en neem verantwoordelijkheid voor je daden...
Yep.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:30 schreef petitlapin het volgende:
dus sweetgirly, je wil eigenlijk ook weten wat je partner allemaal heeft uitgespookt VOOR jou ... want ja, een geslachtsziekte ...
Oh ja hoor, maar niet als het ook mijn lichaam betreft.quote:een mens heeft toch ook recht op een beetje privacy,
Oh, ik ook niet.quote:ik ga mijn partner echt niet uitvragen met wij hij voor mij allemaal het bed heeft gedeeld.
Tja, en ik blijf liever in het nu.quote:Boeit me niet, ik wil in de toekomst kijken, niet in het verleden. We dragen allemaal onze bagage met ons mee, en als de ander daar maar in wil blijven koteren ...
Hehe, groot puntjequote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:48 schreef petitlapin het volgende:
ergens heb je wel een punt sweetgirly dat hij het veilig moet gedaan hebben daarvoor, een partner die verzwijgt dat hij risico's heeft genomen en dat verzwijgt is wel een smeerlap.
hierin geef ik je dus wel gelijk
maar we dwalen af van het topic![]()
Als mijn Vriendin/Vrouw een slippertje maakt wil ik dat niet wetenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
iK vind eigenlijk dat jij nu de omgekeerde wereld voorstelt. Als iemand bij jou vreemd is gegaan dan zou jij t toch ook willen weten. Ik in ieder geval wel. En ja ze zal zich even kut voelen, maar dat gaat ook wel weer over. Stel het wordt iets serieus dan heb ik gewoon echt geen zin om dingen achter te houden. En zoals iemand al zei, als je eenmaal liegt wordt het telkens makkelijker...
Sowieso opvallend dat de eerste 90 reacties iedereen me zegt dat ik het eerlijk moet vertellen en dat jullie nu opeens zegggen dat ik het niet moet doen. Nieuw blik FOKKERS! open getrokken?![]()
jawel, wel over nagedacht en ook veel ervaring mee! En TS moet het toch vertellen en dan maar met zijn ongelofelijk domme reet op de blaren gaan zitten.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:37 schreef desiredbard het volgende:
[..]
(TS aangaande die andere 60 die gezegd hebben vertellen.... dat is een gut reactie...dus a niet over nagedacht...b geen ervaring)
Mijn idee....Ik ben nog steeds voor eerlijkheid..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:46 schreef erodome het volgende:
Maar een relatie zonder eerlijkheid is in mijn ogen geen relatie, misschien ben ik daar wel anders in ofzo omdat ik in een open relatie leef waar eerlijkheid heel erg belangerijk is..
Ja ik snap wat je bedoelt..en idd dingen gebeuren..dingen overkomen je soms zonder dat je het wilt.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:42 schreef desiredbard het volgende:
Waarom die ander met een incompetentiegevoel/minderwaardigheidsgevoel geven als het echt eenfoutje was?
Welke vrouw zou als haar vriend man vertelde dat hij buiten de pot gepiest heeft als foutje .... zich niet afvragen waarom en zelf lichtjes aan haarzelf twijfelen.
Terwijl als hij zijn bek dicht houd, hij alleen met het feit leeft dat ie een lul geweest is (ern er mee nagedacht heeft) zijn lief bedrogen heeft en zich daar enorm schuldig over voelt.
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:30 schreef desiredbard het volgende:
Myriam ben ik helemaal met je eens,
ben langzaam off topic geraakt.
teruglezend duikt meneer met alles dat een rok kan dragen zonder travestiet of schot te zijn het bed in, en probeert het dan nog af te schuiven alsof die dames vuile sletten zijn omdat ze al een vriendje hadden. Alsof vrouwen geen zin in sex mogen hebben
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:30 schreef desiredbard het volgende:
teruglezend duikt meneer met alles dat een rok kan dragen zonder travestiet of schot te zijn het bed in, en probeert het dan nog af te schuiven alsof die dames vuile sletten zijn omdat ze al een vriendje hadden. Alsof vrouwen geen zin in sex mogen hebben
En prachtige analyce van het mannelijke geslachtquote:Op dinsdag 11 januari 2005 17:09 schreef desiredbard het volgende:
Komt omdat jij bloed genoeg hebt...
Mannen hebben te weinig bloed
zodra de hersenen een aantrekkelijke vrouw zien wordt er bloed naar de penis gepompt
zodra die vol zit met bloed is er te weinig in de hersenen over om te denken.
Onzinquote:Op dinsdag 11 januari 2005 17:13 schreef Koekepan het volgende:
Jaja, en het probleem met vrouwen is dat ze allemaal generaliseren. Zo lust ik er nog wel een paar..
Pffff jij lult ook maar een eind weg he... Ten eerste vond en vind ik die dames geen sletten. Met een aantal ben ik nog heel goed bevriend en we hebben gewoon een leuke tijd gehad. Ten tweede vrouwen zijn net als mannen en doen evenveel fout op dit gebied, dus doe niet net alsof dit komt dat ik een man ben. Komt gewoon door mn eigen slechte karakter en niet door mijn penisquote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:30 schreef desiredbard het volgende:
Ze heeft een groot genoeg ego om dit aan te kunnen hoor. Wat ik al zei tis ook niet zo'n lieverdje...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:42 schreef desiredbard het volgende:
Waarom die ander met een incompetentiegevoel/minderwaardigheidsgevoel geven als het echt eenfoutje was?
Welke vrouw zou als haar vriend man vertelde dat hij buiten de pot gepiest heeft als foutje .... zich niet afvragen waarom en zelf lichtjes aan haarzelf twijfelen.
Terwijl als hij zijn bek dicht houd, hij alleen met het feit leeft dat ie een lul geweest is (ern er mee nagedacht heeft) zijn lief bedrogen heeft en zich daar enorm schuldig over voelt.
Ze heeft een groot genoeg ego om dit aan te kunnen hoor. Wat ik al zei tis ook niet zo'n lieverdje...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:42 schreef desiredbard het volgende:
Ja ik heb het veilig gedaan. Ik doe het sowieso nooit zonder condoom. En dus ja met mijn vriendinnetje doe ik t ook met.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:00 schreef sweetgirly het volgende:
Voorbeeld: heb je het bijvoorbeeld veilig gedaan (en dan nog)?
Je wou dat vreemdgaan toch niet impulsief gaan noemen?quote:Op zondag 9 januari 2005 13:47 schreef JoeyT het volgende:
Ik weet trouwens van mezelf dat ik heel moeilijk te volgen ben qua emoties en gedachtengangen![]()
![]()
Ik doe veel dingen impulsief en aan de ene kant is dat een hele leuke en aantrekkelijke eigenschap, maar soms gaat t ook helemaal fout zoals nu.
Ja joh, word meteen persoonlijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:49 schreef JoeyT het volgende:
Dat jij niet stevig in je schoenen staat hoeft niet te betekenen dat zij ook zo is![]()
Desiredbard, als het zo gegaan zou zijn als jij hier beschrijft, zou ik er misschien wel net zo over denken als jij. Maar TS heeft een heel draaiboek in zijn hoofd: is jaloers en wil wraak, want zijn vriendin (hier presenteert hij het zelf als iets serieus en niet als een soort aanloopperiode naar iets met mogelijkheden) gaat naar een oude vriend en is vast niet te vertrouwen. Ik vind dat de dame in kwestie best mag weten met wat voor gastje ze te maken heeft, want ik vind zijn gedachtengang verre van fris. Erger dan het krikincident an sich.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:42 schreef desiredbard het volgende:
Ik bedoel als je een seriuze relatie in het verschiet hebt..... en je doet iets doms.
Dan denk ik persoonlijk niet dat het "eerlijk zijn/ vertellen wat er gebeurd is" eerlijk is aan de andere persoon.
Waarom die ander met een incompetentiegevoel/minderwaardigheidsgevoel geven als het echt een foutje was?
Hij moet juist die zwakke reden vertellen.quote:Op zondag 9 januari 2005 10:45 schreef DumDaDum het volgende:
Zo, 't duurde ff, maar...
* DumDaDum is nu door alle moralistische praatjes heen.
Kan gebeuren, *ik zou het niet doen*, maar je schaart je bij de 50% van Nederland die dit wel eens heeft gedaan (maar daar zat je al bij, toch?)
Vertel haar alles, behalve jouw reden. Want die verraadt je zwakte in je denken en dat nekt je.
Zie dit als een leermoment en werk daar aan. Is vlg mij de enige manier...
Btw, verzin wel een slechte smoes!
Want bedenk: wat zou je vriendin doen nadat ze bv bij een vriendje in Groningen was vreemdgegaan?![]()
Je wilt 't behouden én eerlijk zijn?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:51 schreef JoeyT het volgende:
Ik weet best dat vreemdgaan slecht is, maar dat is mijn vraag niet. Ik wil dus dat mn 'relatie' behouden blijft. Dus ik vraag me af hoe jullie denken dat ik dat kan bereiken. Ik denk dat over een maand de gevoelens sterker zijn en daardoor het moeilijker voor haar wordt om ermee te kappen. Ze komt er sowieso niet achter als ik het niet zou vertellen.
Dus ik vraag niet wat goed is, maar wat slim is. Ik vind t echt een heel leuk meisje en dat andere stelde gewoon geen moer voor.
Nee ik hou idd niet genoeg van dr. Want als je goed gelezen had hou ik helemaal niet van dr. Kga net 2 maanden met dr uit en zo snel hou ik niet van iemand hoor. Tis verliefdheid... Niet dat dat het beter maakt maar ff om the facts straight te hebben...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:47 schreef DreamyGirl het volgende:
Wie gaat er nu vreemd uit wraak?! Als je een relatie hebt behoor je zoiezo niet vreemd te gaankennelijk hou je dan niet genoeg van je vriend/vriendin.
Ow ja... Ik snap t omdat ik vreemd ga doe ik het natuurlijk ook onveilig, logischquote:Op woensdag 12 januari 2005 01:20 schreef desiredbard het volgende:
Ik denk dat alle dames die ts intiem kennen beter een std testje laten doen
Maakt idd geen fluit uit hoor....verliefdheid cq beginnende relatie...quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tis verliefdheid... Niet dat dat het beter maakt
Naja afstel zal dr sowieso niet van komen. Maar om iets op te biechten moet ik haar wel zien. Gister heb ik haar dus niet gezien en dat zal pas vrijdag of zaterdag worden. Over de telefoon doe ik het sowieso niet.quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:15 schreef Copycat het volgende:
Maar ondertussen heb je het haar nog steeds niet opgebiecht, begrijp ik?
Je weet wat er van uitstel komt, neem ik aan?
Dat is tenminste eens iets positiefs om van je te horen...quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja afstel zal dr sowieso niet van komen.
Over de telefoon doe ik het sowieso niet.
Ja ik ga toch echt voor en en. En zoals ik al eerder zei heb ik t id (dat trws steeds sterker wordt) dat t gewoon goed zal komen. Ze kent me wel een beetje, weet van mn verleden, zelf is t ook niet de liefste en misschien biecht ze mij ook wel wat op. Al met al schat ik op dit moment mn kansen op 70-30 waarvan de 70 de kans van slagen voorsteltquote:Op woensdag 12 januari 2005 08:34 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Je wilt 't behouden én eerlijk zijn?
Sorry hoor maar je stelt nogal hoge eisen.
Het is het een of t ander.
jep, heel positief ... en misschien gaat hier een relatie die echt wel goed en mooi had kunnen worden kapot omdat meneer in zijn oprechtheid een betekenisloze fout moet opbiechten ... en voor wat eigenlijk ...quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:22 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Dat is tenminste eens iets positiefs om van je te horen...
Ik snap nog steeds niet hoe jij dit een betekenisloze fout kunt noemen..Wanneer hij iemand tijdens het stappen was tegengekomen en hij had op dat moment, geheel onverwachts zonder bijbedoelingen een slippertje gemaakt ..dat had ik het misschien nog kunnen vatten..quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jep, heel positief ... en misschien gaat hier een relatie die echt wel goed en mooi had kunnen worden kapot omdat meneer in zijn oprechtheid een betekenisloze fout moet opbiechten ... en voor wat eigenlijk ...
verschrikkelijk, ik kan hier echt niet mee overweg
hij wil verder met de jongedame waaraan hij nu de fout zal bekennen, de ander is GEEN GEVAAR voor de relatie, door het opbiechten krijgt heel de gebeurtenis veel meer waarde dan ze verdient. De jongedame gaat er door de bekentenis veel meer waarde aan hechten. En dat is gewoon allemaal niet nodig ... ik vind het intriest dat hij het gaat vertellen, punt !quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:34 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe jij dit een betekenisloze fout kunt noemen..Wanneer hij iemand tijdens het stappen was tegengekomen en hij had op dat moment, geheel onverwachts zonder bijbedoelingen een slippertje gemaakt ..dat had ik het misschien nog kunnen vatten..
Maar zo welbewust als TS dit deed niet..
Als ik het zo nalees dan geloof ik ook nog echt dat het wel goedkomt. Jullie zijn iig aan elkaar gewaagd..quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze kent me wel een beetje, weet van mn verleden, zelf is t ook niet de liefste en misschien biecht ze mij ook wel wat op. Al met al schat ik op dit moment mn kansen op 70-30 waarvan de 70 de kans van slagen voorstelt
ok hoor, dat mag jij best vinden. even goede vrienden....quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:38 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hij wil verder met de jongedame waaraan hij nu de fout zal bekennen, de ander is GEEN GEVAAR voor de relatie, door het opbiechten krijgt heel de gebeurtenis veel meer waarde dan ze verdient. De jongedame gaat er door de bekentenis veel meer waarde aan hechten. En dat is gewoon allemaal niet nodig ... ik vind het intriest dat hij het gaat vertellen, punt !
???? Ik snap je advies niet helemaal??? Relaties krijgen is een spelquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:31 schreef KonnieKipke het volgende:
Relaties krijgen is een spel... Probeer je gevoel niet teveel de overhand te laten krijgen.
Valt me inderdaad wel weer mee ja..quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:17 schreef JoeyT het volgende:
Over de telefoon doe ik het sowieso niet.
Dus eerlijkheid hoeft bij jou in een relatie niet zo te horen?quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:38 schreef petitlapin het volgende:
ik vind het intriest dat hij het gaat vertellen, punt !
Ik moet niet alles weten van mijn vriendquote:Op woensdag 12 januari 2005 15:36 schreef Cafun het volgende:
[..]
Dus eerlijkheid hoeft bij jou in een relatie niet zo te horen?
Ik zou alles willen weten van mijn vriendin, hoe klein of nietszeggend het ook is.
Is dat zo, of is dat bij jou zo????quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik moet niet alles weten van mijn vriend
toen ik jonger was, was ik ook zo, om mijn vriend de pieren uit zijn neus te vragen over van alles en nog wat ... ik heb zo een liefde verloren.
In mijn drang om alles te weten en mijn onzekerheid, verloor ik het essentiële uit het oog ... dat hij me graag zag en dat hij met mij toen verder wou, en ik had daar achteraf veel spijt van.
Iedereen heeft recht op zijn jardin secret, ook mijn vriend en daar blijf ik bij. Ik hoef niet alles te weten, als hij in zijn hart maar voor mij blijft kiezen ...
dit topic toont voor mij een gebrek aan levenservaring, een jeugdige visie op relaties ... na een relatie van een paar jaar zeg je gewoon niet meer alles, je vertrouwt elkaar.
Dit snap ik toch niet helemaal...je verteld elkaar niet alles, omdat je elkaar trouw blijft, en er dus niks te vertellen is.. of vertel je het niet, want uiteindelijk kies je toch voor hem / haar.. ondanks een gemaakte fout..quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik hoef niet alles te weten, als hij in zijn hart maar voor mij blijft kiezen ...
dit topic toont voor mij een gebrek aan levenservaring, een jeugdige visie op relaties ... na een relatie van een paar jaar zeg je gewoon niet meer alles, je vertrouwt elkaar.
Precies.quote:
ik heb duidelijk uit mijn eigen ervaring gesproken, "ik" en" mijn" en "volgens mij" en blabla, ik verkondig hoe ik het bekijk.quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:59 schreef erodome het volgende:
[..]
Is dat zo, of is dat bij jou zo????
In mei ben ik 13 jaar samen met mijn man, vertrouwen is er zeer zeker, maar openheid ook, we vertellen elkaar alles....
Nee ok, Ik wil dat ZIJ mij alles zegt. Ik ga er niet zelf om vragen. Ik heb het dan trouwens over dingen als vreemdgaan of als ze een andere jongen leuk vind ofzo. Ik vind dat je zulke dingen gewoon tegen elkaar moet zeggen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:45 schreef petitlapin het volgende:
toen ik jonger was, was ik ook zo, om mijn vriend de pieren uit zijn neus te vragen over van alles en nog wat ... ik heb zo een liefde verloren.
@petitlapinquote:Op woensdag 12 januari 2005 15:45 schreef petitlapin het volgende:
dit topic toont voor mij een gebrek aan levenservaring, een jeugdige visie op relaties ...
Echt jij lult gewoon maar wat raak hoor. Volgens mij heb je een IQ van een doperwt. Na een paar jaar zeg je elkaar niet meer allesquote:Op woensdag 12 januari 2005 15:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik moet niet alles weten van mijn vriend
In mijn drang om alles te weten en mijn onzekerheid, verloor ik het essentiële uit het oog ... dat hij me graag zag en dat hij met mij toen verder wou, en ik had daar achteraf veel spijt van.
Iedereen heeft recht op zijn jardin secret, ook mijn vriend en daar blijf ik bij. Ik hoef niet alles te weten, als hij in zijn hart maar voor mij blijft kiezen ...
ik ben half franstalig ja, mocht het iets veranderen aan de situatie. Of ik het IQ heb van een doperwt weet ik niet, ik ben universitair geschoold(in België weliswaar), maar ik vind zelf dat dat niet veel wil zeggen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Echt jij lult gewoon maar wat raak hoor. Volgens mij heb je een IQ van een doperwt. Na een paar jaar zeg je elkaar niet meer allesJa als je niet vreemd gaat is dat ook niet nodig he, valt er weinig te vertellen
Ik heb een relatie van7 jaar achter de rug en als ik daar vreemd ging zou ik t ook vertellen. Vind t heel knap dat je mijn levenservaring ook zo goed kan inschatten.
Misschien is je vriend wel een bekende van me en dan is het idd beter dat hij je niet alles vertelt.
Ff offtopic: Ben je frans of zit je gwoon irritant te doen? Franse termen gebruiken is een beetje onzinnig alsl je net zo goed een nederlands alternatief zou kunnen gebruiken. En nee ik heb geen moeite met de vertaling, driekwart van mn familie is franstalig.
Of hij hield gewoon niet genoeg van je.quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:45 schreef petitlapin het volgende:
Tja, beetje dubbel.quote:Iedereen heeft recht op zijn jardin secret, ook mijn vriend en daar blijf ik bij. Ik hoef niet alles te weten, als hij in zijn hart maar voor mij blijft kiezen ...
Volgens mij kan je van deze zin beter maken: ik wil niet alles weten van mijn vriend, uit zelfbescherming. Het idee dat ik krijg, is dat je door bepaalde dingen uit het verleden een bepaalde conclusie hebt getrokken of dit echter strookt met de werkelijkheid?quote:Ik moet niet alles weten van mijn vriend
Zal ik gaan zwaaienquote:dit topic toont voor mij een gebrek aan levenservaring, een jeugdige visie op relaties ... na een relatie van een paar jaar zeg je gewoon niet meer alles, je vertrouwt elkaar.
U? Hehequote:Op woensdag 12 januari 2005 19:31 schreef petitlapin het volgende:
dank u voor de uitleg, maar er kloptniet veel van. Ik heb geen angst noch zelfbeschermingsdrang.
Geef ik je gelijk in.quote:Als mijn vriend echt een serieuze volwaardige relatie wil uitbouwen met iemand anders, en de liefde over is, dan gaat hij.
Geef ik je geen gelijk in, althans. Naja, argh ergens ben ik ook zo.quote:Maar één misstap, die niet fundamenteel was, hoeft hij me niet te vertellen. Hij mag, hij moet niet.
Ja hallo, boeiuhquote:Ik blijf erbij dat het risico van het meisje af te schrikken en te kwetsen en weg te jagen voor dit foutje te groot, als hij echt iets moois met haar wil uitbouwen... en daar blijf ik bij![]()
Daarom, mijn advies: wel vertellen, en daar blijf ik bijquote:ik probeer de belangen af te wegen, en mijn advies: zwijgen, de TS doet er mee wat hij wil![]()
Jaja, I know somsquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:50 schreef petitlapin het volgende:
sweetgirly, je hecht te veel psychologische/filosofische diepgang aan mijn woorden, zelfbescherming blablabla daar gaat het me allemaal niet om.
Welnee.quote:Heel het ding gaat opgeblazen worden tot onmenselijke proporties.
Eigenwijsmode aan:quote:NIEMAND wordt er beter van![]()
quote:Maar iedereen zijn mening
Quilty or not.quote:maar ik zou me niet schuldig voelen, want mijn partner heeft niets te vrezen.
Zekersquote:Ieder zijn mening, is wel leuk hoe mensen zo kunnen verschillen
Zijn je vrienden van die varkens dan?quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:53 schreef JoeyT het volgende:
Misschien is je vriend wel een bekende van me en dan is het idd beter dat hij je niet alles vertelt.
Ga dr maar vanuit dat heel veel jongens varkens zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:23 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Zijn je vrienden van die varkens dan?
hij MAG, hij hoeft niet, ik ben niet bang voor al die emoties etc etc ...quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ga dr maar vanuit dat heel veel jongens varkens zijn.
En wat ik al eerder zei als je wilt dat een leugen niet uitkomt dan komt ie niet uit. Als ik wil dat dit meisje er nooit achter komt dan komt ze er niet achter. Alleen wil ik dus wel dat ze het weet. Dat uithoren van je vriendje wat jij vroeger deed doet zij absoluut niet. En het spijt me maar dat deed je volgens mij toch echt uit onzekerheid, waarom zou je t anders doen?
En jij doet netalsof mensen niet tegen een stootje kunnen. Als ik haar dit vertel dan zal haar leven heus niet op de kop staan. Wat ik al zei ik hou niet van haar, maar andersom houdt zij ook nog helemaal niet van mij.
En ik snap niet waarom jou vriendje zoiets niet hoeft te vertellen. Ben je zo bang voor dat soort emoties? Beetje slap kom je dan over. Ookal is t moeilijk om te accepteren je zal er niet dood aan gaan toch...
Heb je het nou al verteld?quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En wat ik al eerder zei als je wilt dat een leugen niet uitkomt dan komt ie niet uit. Als ik wil dat dit meisje er nooit achter komt dan komt ze er niet achter. Alleen wil ik dus wel dat ze het weet.
Neuh, dat zal wel meevallen idd. Zo belangrijk ben je niet. Maar ze zal zich wel voor d'r kop slaan dat ze daar in Groningen niet wat neukvlees voor zichzelf had verzorgd.quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
...
Als ik haar dit vertel dan zal haar leven heus niet op de kop staan.
Rustig maar roquefort (1 van mn favo kaasjes trwsquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:15 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Heb je het nou al verteld?
Je hebt diverse keren geschreven dat je het haar gisteren zou vertellen, of eergisteren al.
(ja, toen was dat morgen natuurlijk)
Man, iedereen in dit topic is zo benieuwd naar haar reactie, dus gooi het eruit!
Gezien je zelfvertrouwen in al je reacties moet het geen enkel probleem zijn, je vriendin is immers net zoals jij.
Vanwaar dan de vertraging? Toch een stemmetje in je binnenste dat het eigenlijk helemaal niet zo zeker weet? Elke dag dat je wacht is een dag extra je leugentje voor je gehouden. Het wordt steeds moeilijker om het met goed fatsoen (ahum) te vertellen ...
Zet hem op kerel.ik lag me nu al dood bij de gedachte aan hoe IK denk dat jouw mevrouw gaat reageren.
Tjonge wat een zelfverzekerdheid... en eigendunk..tja met diezelfde charmes heb je natuurlijk ook de nodige andere dames het bed ingekletst..quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
en zij natuurlijk niet overtuigd kan worden door mn charmes.
Je hebt gelijk, die meiden zijn er ondanks dat ze een vriend hadden ook niet vies van geweest.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:58 schreef desiredbard het volgende:
Nou nou miriam, om naar bed te gaan zijn er toch minimaal twee nodig. Het is niet alsof dames er vies van zijn. Maar zo'n zelfverzekerde bal ......zijn rechterhand zal well verzekerd zijn........
Veel geblaat en weinig wol
Dawazziknie, dawazzeen klein konijntje. Wel blijven opletten hè?!quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:55 schreef JoeyT het volgende:
Dat uithoren van je vriendje wat jij vroeger deed doet zij absoluut niet. En het spijt me maar dat deed je volgens mij toch echt uit onzekerheid, waarom zou je t anders doen?
Ben je zo bang voor dat soort emoties? Beetje slap kom je dan over.
S.U.K.K.E.L!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:29 schreef JoeyT het volgende:
Probleem: Sinds korte tijd (ong 9 weken) ga ik uit met een heel leuk meisje. Nadat ik aan het begin van het jaar mn relatie van 7 jaar had beeindigt heb ik flink van het vrijgezellenleven genoten. Heb alle dingen gedaan die je in een relatie niet kan doen.
Nu heb ik dan weer voor het eerst weer gevoel voor een meisje dat verder gaat dan lust. Alleen door mn verleden vertrouwde ik haar voor geen meter. Dus toen ze zei dat ze naar groningen (andere kant van t land) ging om een goede vriend te bezoeken kreeg ik toch een beetje last van jaloezie. Eigenlijk was ik beetje op mn teentjes getrapt.
.
Wat denken jullie ervan?
Van die charmes was gewoon een grapje, vandaar die knipoogquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:48 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Tjonge wat een zelfverzekerdheid... en eigendunk..tja met diezelfde charmes heb je natuurlijk ook de nodige andere dames het bed ingekletst..
Zal je nu ook wel lukken..
Ik snap je reactie echt helemaal. Op 1 na zijn alle punten logisch. Ik snap alleen niet wat de useraccount ermee te maken heeft????quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:29 schreef kevaro het volgende:
[..]
S.U.K.K.E.L!
- Niet bespreken met elkaar dat je onzeker bent
- Haar niet vertrouwen
- Vreemdgaan uit voorzorg?(domste wat ik hier ooit gelezen heb en geloof me... hier staat veel onzin!)
- Deze vraag überhaupt durven te posten
- Useraccount van je huisgenooit gebruiken
Kortom: ik hoop dat ze je recht op je gezicht mept en het uitmaakt met je!
![]()
Ja ik heb een grove fout gemaakt. Alleen waarom zou ik sex niet snappen? Sex kan toch ook gewoon een spel zijn of niet? Sex heeft niet altijd met liefde te maken. Afgezien van het meisje waar ik 7 jaar gehad mee heb was de sex idd meer een spel. Gewoon lusten en geen lasten. Waarschijnlijk komt t ook daardoor dat ik zo makkelijk met een ander naar bed ging. Ik ga net zo makkelijk met iemand naar bed als dat ik met iemand zoen. Ik ben t ook helemaal niet gewend om voor iemand meer te voelen dan aantrekkingskracht en dat maakt me bij haar soms in de war.quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:53 schreef klaarover het volgende:
Dus als ik het goed begrijp:
-had je seks met bezette meisjes.
-wreekte je jezelf door middel van seks-buiten-de-deur.
Jij snapt seks niet. Voor jou is het een spelletje of zo?
Jij seks niet snappen, jij relaties ook niet snappen!
idd., sex heeft niet altijd met liefde te maken. Woorden als "trouw" en "vertrouwen" wel.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
...
Sex heeft niet altijd met liefde te maken. Afgezien van het meisje waar ik 7 jaar gehad mee heb was de sex idd meer een spel. Gewoon lusten en geen lasten.
...
Verwarrend he![]()
Ok ik geef toe, ik was rapquote:Op donderdag 13 januari 2005 21:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Van die charmes was gewoon een grapje, vandaar die knipoogNiet zo snel happen
![]()
Sja ik kom er morgen (ik hoop eig nog vandaag) achter of zij er hetzelfde over denkt. Ik denk dat het allemaal best mee zal vallen. Ik denk iig niet dat ze met de termen 'trouw' of 'liefdesverband' op de proppen komt zettenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:21 schreef Roquefort het volgende:
[..]
idd., sex heeft niet altijd met liefde te maken. Woorden als "trouw" en "vertrouwen" wel.
"Wraak" is weer iets moeilijker te plaatsen in een liefdesverband, en al helemaal moeilijk te snappen als je iemand net kent, en smoorverliefd claimt te zijn.
Omgekeerde redenaties doen het goed in jouw denkwijze...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:07 schreef JoeyT het volgende:
En anders had ze gewoon in mn gezicht moeten zeggen dat dit niet de bedoeling was
Als ik dit weekend de bons krijg dan geef ik je groot gelijk...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omgekeerde redenaties doen het goed in jouw denkwijze...![]()
Inderdaad..soort zoekt soort.. ik had ook eigenlijk niet anders verwacht..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:45 schreef Roquefort het volgende:
Dan passen jullie bij elkaar!
Romantisch hoor.
Hahaha, nou ik ben blij dat ik (eigenlijk mn vriendinnetje) je dag heb (heeft) kunnen goed makenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:16 schreef inXs het volgende:
Wel leuk dat zij ook een ander gehad heeft, dat doet een mens goed!
Nee nog steeds te maken met de huisgenoot.... Maar volgens mij postte Joe hier zelf toch nauwelijks...quote:Op zondag 16 januari 2005 12:51 schreef milagro het volgende:
maar uh JoeyT, jij bent het dus zelf of hebben we hier nog steeds te maken met de vriend van JoeyT
en fijn dat het allemaal goed afgelopen is
Ik zou haar laten gaan en iemand laten zoeken die ze kan vertrouwen...je rent toch niet bij iedere keer dat ze naar een vriend/vriendin is naar een of ander opvangmatras om maar niet degene te zijn die gedumpt wordt?quote:Op maandag 17 januari 2005 07:56 schreef MirandaLouise het volgende:
[Ik vind t echt een heel leuk meisje en dat andere stelde gewoon geen moer voor.
Beetje stomme actie, uit angst, maar jullie kennen elkaar net. Als je echt met haar verder wilt zou ik het zeggen, vanwege een paar puntenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:51 schreef JoeyT het volgende:
Dat je een sukkel bent en dat je dus helemaal nog niet zoveel ervaring hebt met relaties, sukkel.quote:(Ik post dit onder de naam van een huisgenoot van me aangezien ik me niet kan aanmelden met een hotmail adres )
Uit een soort van wraak belde ik een meisje op om mee af te spreken. Dat heb ik dus gedaan en ik ben dr ook mee naar bed geweest. Diezelfde nacht belde het meisje waar ik mee uitga me op om gezellig te kletsen (terwijl ze dus bij die jongen was). Ze verveelde zich een beetje. Blijkt dus dat die gozer gewoon samen woont en dat ze met zn drieen op stap zijn geweest .
Wat denken jullie ervan?
Van vijf maanden geledenquote:Op woensdag 11 mei 2005 02:39 schreef donald_dick het volgende:
leuk rel topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |