abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 januari 2005 @ 10:45:38 #101
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_24480506
Zo, 't duurde ff, maar...
* DumDaDum is nu door alle moralistische praatjes heen.

Kan gebeuren, *ik zou het niet doen*, maar je schaart je bij de 50% van Nederland die dit wel eens heeft gedaan (maar daar zat je al bij, toch?)

Vertel haar alles, behalve jouw reden. Want die verraadt je zwakte in je denken en dat nekt je.
Zie dit als een leermoment en werk daar aan. Is vlg mij de enige manier...

Btw, verzin wel een slechte smoes!
Want bedenk: wat zou je vriendin doen nadat ze bv bij een vriendje in Groningen was vreemdgegaan?
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  zondag 9 januari 2005 @ 11:06:35 #102
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_24480751
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 19:37 schreef erodome het volgende:

Ik vertrouwde je op voorhand niet, het ging echt niet om de sex hoor(nee nee, je hebt niet boven op iemand liggen pompen, dat deed je omdat je het zooooooooooo verschrikkelijk vond), het is niet belangerijk(waarom doe je het dan in godensnaam, als het toch niets voorsteld kan je het net zo goed niet den, leuk om te weten dat je degene waarvan je zogenaamd houdt bedonderd om iets dat niets voorstelt)...

Je zit gewoon tot over je oren in de shit, bent gewoon ontiegelijk dom bezig geweest en zal gewoon met de billen bloot moeten en op je blote knietjes moeten smeken.
Ik ga 2 maandjes met dr, dus er is nety sprake van verliefdheid. Houden van is heel iets anders. En tsja nogmaals sex is voor mij nou eenmaal niet boeiend. Als het om de sex ging deed ik t wel met mn vriendinnetje, dies toch wat beter.
Op mn blote knieltjes smeken lijkt me trws ook niet zo'n goed plan... Ik ben met een ander naar bed gegaan, kheb niet iemand vermoord...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zondag 9 januari 2005 @ 11:12:55 #103
88139 JoeyT
pi_24480831
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 17:12 schreef Myriam7 het volgende:

[..]

Wat motiveert je nu in godsnaam om met (zo'n 20...? ) meisjes naar bed te gaan, om maar weer n nummertje in je boekje te zetten..., en dan ook nog zeggen, het doet me eigenlijk nis, het stelt niks voor.. is niets speciaals....
Ik ben het spoor even bijster. wanneer een meisje zo erop losleeft heeft men daar verschillende uitdrukkingen voor. Hoe zou jij jezelf willen noemen...?
En ben eens eerlijk, wil JIJ een meisje dat zo losbandig heeft geleefd? Weet ze van jou dat je ook zo losbandif hebt geleefd?
En dan gaat ze toch een relatie met je aan? En wat doe jij... jij doet je naam eer aan en verkloot de boel! en gaat naar bed met nummertje 21 of 22 ......? Tjonge..
Ik snap het probleem niet zo. Wat maakt het uit met hoeveel meisjes je het hebt gedaan? Gewoon een periode in mn leve: 'Lang leve de lol' Verder heeft er nog nooit 1 meisje over geklaagd. Zelfs het tegenovergestelde is waar. Op de 1 of andere manier trekt het een meisje aan.
En als ik het m,ag doen dan mag een meisje het natuurlijk ook doen. Of een meisje het met 3 of 25 jongens heeft gedaan maakt voor mij niet uit. Als je het maar veilig doet...

En ja ze weet dus dat ik met zoveel meisjes ben gegaan. Geen probleem...
  zondag 9 januari 2005 @ 11:27:52 #104
88139 JoeyT
pi_24481055
quote:
Op zondag 9 januari 2005 10:45 schreef DumDaDum het volgende:
Zo, 't duurde ff, maar...
* DumDaDum is nu door alle moralistische praatjes heen.

Btw, verzin wel een slechte smoes!
Want bedenk: wat zou je vriendin doen nadat ze bv bij een vriendje in Groningen was vreemdgegaan?
Ja das het verschil tussen mij en de meeste mensen. Zij zou niet hoeven aankomen met een slechte smoes. Ik maak het voor zoiets echt niet uit... Kan gebeuren... En als het geen foutje was tsja dan krijgen we een ander soort relatie toch. Niet meer serieus maar gewoon voor de lol.

Misschien komt t omdat onze 'relatie' nog niet echt is uitgesproken. Ik noem haar in het dagelijks leven ook niet mijn vriendin en omgekeerd noemt zij mij niet haar vriend (iig niet in mijn bijzijn)

Daarom zit ik nu er steeds meer aan te denken om het niet te vertellen en mocht het echt serieus worden vertel ik het dan wel. Misschien heeft zij mij op dat moment ook wel wat op te biechten en kunnen we zonder geheimen verder
pi_24482704
Gewoon niet vertellen. Scheelt je veel gezeik.
  zondag 9 januari 2005 @ 13:27:16 #106
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_24482915
quote:
Op zondag 9 januari 2005 11:27 schreef JoeyT het volgende:

Ja das het verschil tussen mij en de meeste mensen. Zij zou niet hoeven aankomen met een slechte smoes. Ik maak het voor zoiets echt niet uit... Kan gebeuren...
Neeeee, jij vindt het geen enkel probleem inderdaad. Bij het vermoeden dat ze vreemdgaat ben je al zo opgefokt dat je alvast wraak gaat nemen, maar als het daadwerkelijk gebeurt vind je het prima.

Tuurlijk.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_24482962
als je het niet vertelt nu, moet je het nooit vertellen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24482989
Je bent een lul!! Sorry hoor, maar vreemdgaan is not-done!!!

Maar wel zsm vertellen, dan is er een kans dat ze t begrijpt en dat de relatie goed blijft. (Voor zover dat kan)

Als je langer wacht, word t ten eerste steeds moeilijker voor jou en ten tweede heeft zij dan nog meer redenen om aan je te twijfelen ivm eerlijkheid.
Want als je niet vanaf het begin eerlijk bent geweest, ben je dat nou dan wel (Voorbeeldje dus)

Veel succes.
pi_24483001
quote:
Op zondag 9 januari 2005 13:27 schreef Angeles het volgende:

[..]

Neeeee, jij vindt het geen enkel probleem inderdaad. Bij het vermoeden dat ze vreemdgaat ben je al zo opgefokt dat je alvast wraak gaat nemen, maar als het daadwerkelijk gebeurt vind je het prima.

Tuurlijk.

hij ziet zelf de tegenstrijdigheid niet blijkbaar
  zondag 9 januari 2005 @ 13:47:56 #110
88139 JoeyT
pi_24483220
quote:
Op zondag 9 januari 2005 13:27 schreef Angeles het volgende:

[..]

Tuurlijk.
Ja t klinkt idd krom... Wat ik probeer te zeggen is dat ik meer moeite heb met de twijfel of iemand trouw is dan wanneer ik zeker weet dat dit gebeurt. Als ik bv wist dat ze met die jongen uit groningen het bed zou delen zou ik gewoon een knop hebben omgedraaid en minder serieus naar 'ons' hebben gekeken. Overigens wat ik al zei... Mocht ik er ooit achter komen dat ze een keer vreemd is gegaan zegt dat voor mij weinig.

Ik weet eigenlijk niet of ik dit al verteld had, maar zoals ik al eerder zei zijn we aardig aan mekaar gewaagd. Omdat we dus aan het begin van een relatie staan weten we niet goed wat we aan elkaar hebben en proberen (ja heel kinderachtig) elkaar een beetje jaloers te maken. Dit deed zij dus ook toen ze naar die jongen uit groningen ging. Ze maakte tussen neus en lippen door een grap dat ze wel eens (voor mijn tijd) sex hadden. Ze zei het ook als grapje om mij jaloers te maken. Maar omdat je dus niet weet wat je aanmekaar hebt nam ik het achteraf te serieus. Wanneer iemand zoiets tegen mij zegt neem ik dat gewoon serieus. Ik heb wel vaker dat soort afspraken met meisjes gehad.

Ik weet trouwens van mezelf dat ik heel moeilijk te volgen ben qua emoties en gedachtengangen
Ik doe veel dingen impulsief en aan de ene kant is dat een hele leuke en aantrekkelijke eigenschap, maar soms gaat t ook helemaal fout zoals nu.
  zondag 9 januari 2005 @ 13:58:15 #111
88139 JoeyT
pi_24483394
quote:
Op zondag 9 januari 2005 13:32 schreef milagro het volgende:

[..]

hij ziet zelf de tegenstrijdigheid niet blijkbaar
Ach ik heb niet zo'n moeite met die tegnstrijdigheid, dus hoef jij t ook niet te hebben

Je bent jong en doet maar wat... Nooit gehad of te lang geleden om je te herinneren?
  zondag 9 januari 2005 @ 14:00:00 #112
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_24483414
Blijkbaar kan jij dus niet tegen dat soort "plagen".
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_24483486
quote:
Op zondag 9 januari 2005 13:58 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ach ik heb niet zo'n moeite met die tegnstrijdigheid, dus hoef jij t ook niet te hebben

Je bent jong en doet maar wat... Nooit gehad of te lang geleden om je te herinneren?
oeeeee wat laat je je kennen weer ook hier
pi_24483521
Wat een kutwijven neuk jij TS.
  zondag 9 januari 2005 @ 14:09:39 #115
68726 Versie1
Goede winden..
pi_24483561
goede vent ben jij... jij komt er wel. Letterlijk dan alleen..
  zondag 9 januari 2005 @ 14:17:05 #116
88139 JoeyT
pi_24483647
quote:
Op zondag 9 januari 2005 14:05 schreef milagro het volgende:

[..]

oeeeee wat laat je je kennen weer ook hier
Het was maar een grapje mevrouw, vandaar t kusje...

Vind t zelfs altijd wel leuk om je reacties te lezen, en voor een oud wief mag je dr best nog wezen
pi_24483742
je bent gewoon een slapjanus, JoeyT
ipv je vriendin te confronteren met je angst en wantrouwen tav haar uitstapje, betaal je haar bij voorbaat en naar bleek volkomen ten onrechte terug, voelt je schuldig, en durft vervolgens weer díe confrontatie niet aan.

word eerst eens volwassen vooraleer je een volwassen relatie aangaat.
ik zou het voorlopig even bij sex om de sex houden met meisjes die er niet toe doen en voor wie jij er niet toe doet.
pi_24485387
iedereen doet hier ook lekker hypocriet. Zo goed als iedereen is weleens een x vreemd gegaan, eigelijk komt dit op hetzelfde neer.

Kan gebeuren, soms kan je jezelf niet inhouden door bepaalde dingen. Maar wat wel fout is dat hij niks verteld aan zijn vriendin. Als ik vreemd zou gaan, zou ik het meteen uitmaken omdat ik haar vertrouwen niet meer verdien, ook al wil ze mij houden ik zou haar niet meer hoeven.
pi_24485472
Kneus .
  zondag 9 januari 2005 @ 16:28:17 #120
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_24485753
Mja, ik vind in dit geval dat hele berekenende nog een stuk erger dan het feit dat hij überhaupt is vreemdgegaan. Die wil om iemand terug te pakken terwijl er eigenlijk helemaal niks terug te pakken valt omdat het puur gebaseerd is op een rare kronkel in zijn hoofd.

(Ik zou haar niet meer hoeven, trouwens, pimpin? Klinkt een beetje alsof het haar fout is inplaats van de jouwe!)
pi_24485881
quote:
Op zondag 9 januari 2005 16:28 schreef Angeles het volgende:
Mja, ik vind in dit geval dat hele berekenende nog een stuk erger dan het feit dat hij überhaupt is vreemdgegaan. Die wil om iemand terug te pakken terwijl er eigenlijk helemaal niks terug te pakken valt omdat het puur gebaseerd is op een rare kronkel in zijn hoofd.

(Ik zou haar niet meer hoeven, trouwens, pimpin? Klinkt een beetje alsof het haar fout is inplaats van de jouwe!)
Als een vrouw mij wil, terwijl ik haar nog steeds keihard genaaid heb, vind ik het nogal raar als ze mij dan nog terug zou willen.

Beetje zonder zelfrespect, en dat wil ik dus totaal niet.
  zondag 9 januari 2005 @ 16:39:05 #122
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_24485932
Of ze denkt: lullig, maar er zijn ergere dingen.

Je kunt toch niet altijd voor een ander invullen wat ze denkt?
  zondag 9 januari 2005 @ 16:44:59 #123
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_24486054
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 10:09:49 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 9 januari 2005 @ 21:42:09 #124
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_24491439
uit voorzorg vreemdgaan? kmoet em onthouden

ik snap wel wat jij denkt. Ik weet ook dat girlies, ook degene met vriendje nueckbaar zijn. Ook degene van wie jehet nooit zou verwachten.

vertel het niet, vertel het wel (maar ook dan wel het hele verhaal, compleet eerlijk) en accepteer de uitkomst
... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
  zondag 9 januari 2005 @ 23:32:03 #125
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_24493691
Nee man, natuurlijk niet vertellen. Je bent een kerel of niet en dus vertel je het NIET!

Geile groetjes van brotherlouie98
pi_24494244
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 16:29 schreef JoeyT het volgende:
Alleen door mn verleden vertrouwde ik haar voor geen meter.
quote:
kreeg ik toch een beetje last van jaloezie. Eigenlijk was ik beetje op mn teentjes getrapt.
quote:
Uit een soort van wraak
quote:
Dus ik ben eigenlijk vreemd gegaan zonder dat ik het eigenlijk wilde, maar puur omdat ik haar niet vertrouwde.

Ik zou het haar direct maar vertellen en ook vooral deze redeneringen van jou erbij vermelden. Dan heeft ze in elk geval een eerlijke keuze.
Kortom, the usual.
pi_24494292
Ik zou het pas vertellen op het moment dat je haar gaat dumpen.
Dat is toch binnenkort dus zo'n probleem is het nu ook weer niet om ff te wachten.
pi_24496690
ik heb geen zin t hele verhaal te lezen maar de topictitel zet me aan tot een antwoord....

METEEN DOEN

hahahah ... uit VOORZORG
  maandag 10 januari 2005 @ 11:04:48 #129
42661 DrFonk
Dealer of Funky Music
pi_24499171
uit voorzorg vreemdgaan... Ben jij ook iemand die uit voorzorg iemand op zijn smoel slaat? Zo van, je hebt vast wel iets gedaan waar ik niks van weet, dus ram ik je nu maar alvast op je bek...

Ik weet het: jij bent een TOKKIE!

Tering, wat een domme rukker ben jij dan! ik hoop dat ze je laat vallen als een baksteen als je al het lef hebt dit te vertellen. En dat geloof ik al niet. Sukkel.....
They say you jive and game but can't be changed. On the positive side, you are my piece of the rock and I love you CC
  maandag 10 januari 2005 @ 11:24:37 #130
88139 JoeyT
pi_24499508
quote:
Op maandag 10 januari 2005 11:04 schreef DrFonk het volgende:
uit voorzorg vreemdgaan... Ben jij ook iemand die uit voorzorg iemand op zijn smoel slaat? Zo van, je hebt vast wel iets gedaan waar ik niks van weet, dus ram ik je nu maar alvast op je bek...

Ik weet het: jij bent een TOKKIE!

Tering, wat een domme rukker ben jij dan! ik hoop dat ze je laat vallen als een baksteen als je al het lef hebt dit te vertellen. En dat geloof ik al niet. Sukkel.....
Dan ben ik iig wel een zeer hoog opgeleide tokkie En nee ik ben echt totaal niet agressief. Nog nooit een klap in mn leven uitgedeeld en hopelijk blijft dat zo...

ONTOPIC:
Ik zie dr morgen en gaat het haar dan vertellen. Verder heb ik vandaag al beetje lopen vissen en denk niet dat ik de bons zal krijgen. Misschien dat ze t een beetje jammer zal vinden maar niet zo erg om elk contact te verbreken...
pi_24499743
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 16:29 schreef JoeyT het volgende:
(Ik post dit onder de naam van een huisgenoot van me aangezien ik me niet kan aanmelden met een hotmail adres )

Probleem: Sinds korte tijd (ong 9 weken) ga ik uit met een heel leuk meisje. Nadat ik aan het begin van het jaar mn relatie van 7 jaar had beeindigt heb ik flink van het vrijgezellenleven genoten. Heb alle dingen gedaan die je in een relatie niet kan doen.
Alleen in deze periode ging ik ook regelmatig met meisjes naar bed die al een vriendje hadden. Allemaal stuk voor stuk leuke meisjes en van de meeste zou je nooit verwachten dat ze vreemd gingen.
Nu heb ik dan weer voor het eerst weer gevoel voor een meisje dat verder gaat dan lust. Alleen door mn verleden vertrouwde ik haar voor geen meter. Dus toen ze zei dat ze naar groningen (andere kant van t land) ging om een goede vriend te bezoeken kreeg ik toch een beetje last van jaloezie. Eigenlijk was ik beetje op mn teentjes getrapt.
Uit een soort van wraak belde ik een meisje op om mee af te spreken. Dat heb ik dus gedaan en ik ben dr ook mee naar bed geweest. Diezelfde nacht belde het meisje waar ik mee uitga me op om gezellig te kletsen (terwijl ze dus bij die jongen was). Ze verveelde zich een beetje. Blijkt dus dat die gozer gewoon samen woont en dat ze met zn drieen op stap zijn geweest .
Dus ik ben eigenlijk vreemd gegaan zonder dat ik het eigenlijk wilde, maar puur omdat ik haar niet vertrouwde. Aangezien ik best veel ervaring heb op t gebied van relaties heb ik liever dat deze leugen uit de wereld wordt geholpen. Maar ik weet echt niet of dat kan. Ik wil dr sowieso niet kwijt...

Nu is mn vraag zal ik het meteen opbiechten of een maandje wachten? Ik zal het haar zeker gaan vertellen, alleen denk ik nu bij mezelf op er even mee te wachten aangezien het nog te pril is.

Wat denken jullie ervan?
Ik heb letterlijk hetzelfde verhaal........ en ben inmiddels getrouwd
in het begin van de relatie heb ik buiten de pot gepiest....met iemand die ook buiten de pot aan het piesen was
Ik voel me nog steeds schuldig.
Ik heb het niet verteld
Wat ik fout gedaan heb heb ik fout gedaan... en dat is mijn schuld en blijft mijn schuld
Door het haar te vertellen.... als het niets betekende ...breng je alleen haar overstuur....jij zult je er niet beter door voelen als ze bij je blijft, en alks ze je aan de kant schopt ook niet.

Die schuld ligt bij jou en niet bij haar
Maar de keuze om het haar te vertellen ligt bij jou
Als het geen affaire geweest is maar een slippertje dan zou ik me in jouw geval stil houden

Jij hebt het beste excuus voor haar om s'nachts in bed een paar anderen noten te kraken (letterlijk)

Schat ik ben vreemdgegaan omdat ik dacht dat ji een ander lag te krikken, ik wilde het niet maar omdat ik je niet vertouwde heb ik hem maar in iemand anders gestopt....

Jongen dat gaat je geen goed doen.....

(Bovendien heb je er over gedacht dat ze wel eens een 3-some gehad kunnen hebben..... die groningse boeren zijn van tijd tot tijd best kinky)

Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  maandag 10 januari 2005 @ 13:37:51 #132
88139 JoeyT
pi_24501653
quote:
Op maandag 10 januari 2005 11:38 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ik heb letterlijk hetzelfde verhaal........ en ben inmiddels getrouwd
in het begin van de relatie heb ik buiten de pot gepiest....met iemand die ook buiten de pot aan het piesen was
Ik voel me nog steeds schuldig.
Ik heb het niet verteld

(Bovendien heb je er over gedacht dat ze wel eens een 3-some gehad kunnen hebben..... die groningse boeren zijn van tijd tot tijd best kinky)

Ja en kijk dat wil ik nou precies niet. Ik heb al een lange relatie achter de rug waar ik de nodige geheimen had. En daar heb ik dus geen zin meer in. Heb helemaal geen zin om me 10 jaar later nog steeds schuldig te voelen om iets wat gewoon geen moer voorstelt.

Verder over dat triotje zou idd kunnen. Ze is er wel het type voor . Maar op het moment maak ik me dr gewoon echt niet meer druk om... Tis gebeurt en t komt wel goed waarschijnlijk. En dat triotje komt er sowieso wel van
pi_24501727
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 16:33 schreef DarkElf het volgende:
als je niet vreemd wilt gaan moet je het ook niet doen en niet met kutsmoezen aankomen waarom je het wel hebt gedaan.

weet je huisgenoot dat je onder zijn naam post?
Inderdaad.. moet zij dan voortaan niet meer afspreken met vrienden of zich schuldig voelen?
Delivered without an information leaflet
pi_24502353
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:42 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Inderdaad.. moet zij dan voortaan niet meer afspreken met vrienden of zich schuldig voelen?
Kortom jij gaat de fout in
maakt haqar nog ongelukkiger door te vertellen dat je een ander een veeg gegeven hebt
en jij hebt nu een schoon geweten doordat je het haar verteld
Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  maandag 10 januari 2005 @ 17:29:11 #135
88139 JoeyT
pi_24503830
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:42 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Ik weet niet echt waar deze reactie op slaat. En nee ik ga haar nix verbieden en ze hoeft zich zeker niet schuldig te voelen. Dat doe ik nl al... Ik vertel het haar gewoon morgen of heel misschien vanaaf en we zullen wel zien...
  maandag 10 januari 2005 @ 18:29:56 #136
11682 Moonah
Jolie femme
pi_24504718
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:37 schreef JoeyT het volgende:
Heb helemaal geen zin om me 10 jaar later nog steeds schuldig te voelen om iets wat gewoon geen moer voorstelt.
Kijk, jíj weet wel dat 'het geen moer voorstelt', maar voor haar zal het ws zwaarder wegen.
Ik ben het volkomen eens met desiredbard, waarom haar kwetsen/ongerust maken als het daadwerkelijk niets voorstelt? Jij zadelt haar met een kutgevoel op, zodat jíj je niet schuldig hoeft te voelen.... Beetje omgekeerde wereld, toch?
Dus als jij zeker weet dat ze er niet achter kan komen--> niet vertellen en je 'straf' aanvaarden.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 02:30:50 #137
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_24512338
net nu ik dacht toch wel heel wat domme dingen in mijn leven te hebben gezien of gehoord, zoals iemand die z'n eigen hand eraf zaagt met een kettingzaag doordat hij een hand nodig had om te roken, kom ik dit topic tegen

TS: je bent echt een kneus; een beerput maakt nog een intelligentere indruk
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_24512691
Hmmm, ik zou het gewoon niet vertellen.. wat heb je er aan... meestal voel je je de eerste week wat schuldig maar dat gaat wel weg.. vervelende bijomstigheid is wel dat liegen je steeds makkelijker vergaat.. maar ja who gives a shit anyway
  dinsdag 11 januari 2005 @ 08:41:18 #139
88139 JoeyT
pi_24513206
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 02:30 schreef dr.dunno het volgende:
iemand die z'n eigen hand eraf zaagt met een kettingzaag doordat hij een hand nodig had om te roken
TS: je bent echt een kneus; een beerput maakt nog een intelligentere indruk
Hier kan ik natuurlijk maar 1 ding op zeggen----> MAAR IK ROOK NIET!
  dinsdag 11 januari 2005 @ 08:48:58 #140
88139 JoeyT
pi_24513266
quote:
Op maandag 10 januari 2005 18:29 schreef Moonah het volgende:

[..]

Jij zadelt haar met een kutgevoel op, zodat jíj je niet schuldig hoeft te voelen.... Beetje omgekeerde wereld, toch?
Dus als jij zeker weet dat ze er niet achter kan komen--> niet vertellen en je 'straf' aanvaarden.
iK vind eigenlijk dat jij nu de omgekeerde wereld voorstelt. Als iemand bij jou vreemd is gegaan dan zou jij t toch ook willen weten. Ik in ieder geval wel. En ja ze zal zich even kut voelen, maar dat gaat ook wel weer over. Stel het wordt iets serieus dan heb ik gewoon echt geen zin om dingen achter te houden. En zoals iemand al zei, als je eenmaal liegt wordt het telkens makkelijker...

Sowieso opvallend dat de eerste 90 reacties iedereen me zegt dat ik het eerlijk moet vertellen en dat jullie nu opeens zegggen dat ik het niet moet doen. Nieuw blik FOKKERS! open getrokken?
pi_24513410
ik heb nog niet gereageerd in dit topic, maar ik zou het ook niet vertellen ...

eerlijkheid is zo overrated. Als jij weet dat het niets voorstelt, dat het passé is, dan is dat zo ... het is minder schadelijk om het niet te zeggen,

zeggen dat omdat je niet alles zegt, liegen steeds gemakkelijker wordt, wat een bull ...

iedereen heeft zijn geheimen...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_24514000

[ Bericht 100% gewijzigd door Myriam7 op 11-01-2005 10:09:48 ]
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
pi_24514027
Als ik jou was, zou ik het wel vertellen.
Waarom? Al is het alleen maar omdat je dan oprecht tegenover jezelf bent en tegenover haar. Daarbij stel dat ze erachter komt, wat voor verwijten denk je dat ze misschien wel niet maken kan dan. Voorbeeld: heb je het bijvoorbeeld veilig gedaan (en dan nog)?

Punt 2 waarom ik vind dat het wel vertellen voorop staat op het niet vertellen, is omdat zoals iemand al zei, liegen steeds makkelijker wordt, kijk om je heen. De welervaren players. Maar je hebt ook de andere kant hierin, als je eenmaal eerlijk bent/wordt of meer, steeds meer oprechter tegenover jezelf wordt en/of hiervoor uitkomt, dan zal dit ook steeds makkelijker gaan.

Dus tja, het is maar welke keuze je maakt.
En ook al stelde het geen bal voor, en is het nog zo pril, wat het wel makkelijker maakt om het niet te vertellen en dit begrijp ik ook, het is maar net hoe oprecht en eerlijk je wilt zijn.

Dus ga je voor jezelf en (indirect) voor anderen (mensen denken nu of althans zij, dat zij iemand voor zich heeft die jij eigenlijk niet bent) of voor in stand gehouden illusies die toch geen bal voorstelden?
pi_24514065
denk je echt dat na een relatie van een paar jaar ik me nog slecht voel als ik weet dat ik in het begin, toen de relatie nog niets voorstelde, vreemd ben gegaan terwijl ik zelf weet dat het NIETS maar dan ook NIETS voorstelde, en dat mijn partner er zich nooit maar dan ook nooit zorgen om hoeft te maken.

nee, sorry, het zeggen is geen eerlijkheid, het is de andere met nutteloze pijnlijke informatie opzadelen waar mijn partner niets mee is, gewoon niets ... het is gewoon om jezelf een "goed" gevoel te geven " ik ben oprecht geweest", pfffffffff...

het is zo futiel en banaal... ook van mijn partner zou ik het niet moeten weten, als hij uiteindelijk voor mij kiest, punt
pi_24514134
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 09:59 schreef Myriam7 het volgende:
Ik heb Wel al gereageerd op deze waardeloze titel. Maar dat even terzijde. Ik hoor nog steeds bij die reacties die vinden dat je het wel moet vertellen.
Ik ga ervanuit dat een pas beginnende relatie gebouwd op leugens, weinig kans van slagen heeft..
Maar jah, zo voel ik dat dan...
En als je dan zo'n zak bent om uit wat voor idiote beweegredenen dan ook meent te moeten vreemd gaan, Ben dan in ieder geval een vent om het te vertellen. Misschien krijg je dan nog iets van respect terug... Dit blijft je anders toch achtervolgen .
pi_24514178
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 10:03 schreef petitlapin het volgende:
denk je echt dat na een relatie van een paar jaar ik me nog slecht voel als ik weet dat ik in het begin, toen de relatie nog niets voorstelde, vreemd ben gegaan terwijl ik zelf weet dat het NIETS maar dan ook NIETS voorstelde, en dat mijn partner er zich nooit maar dan ook nooit zorgen om hoeft te maken.

nee, sorry, het zeggen is geen eerlijkheid, het is de andere met nutteloze pijnlijke informatie opzadelen waar mijn partner niets mee is, gewoon niets ... het is gewoon om jezelf een "goed" gevoel te geven " ik ben oprecht geweest", pfffffffff...

het is zo futiel en banaal... ook van mijn partner zou ik het niet moeten weten, als hij uiteindelijk voor mij kiest, punt
Ik ben het daar niet mee eens, maar onze meningen verschillen daarin gewoon dan.
Het niet vertellen is juist ergens een egoïstische daad. Daarbij zoals ik al zei, heeft ergens de ander niet het recht om het te weten. Zij heeft, mocht de relatie in stand houden, met een illusie, met iemand waarvan zij denkt dat hij is zoals hij is, echter heeft hij danig naast de pot gepiest of harder gezegd, iemand geneukt in het juist zo prille, maar belangrijke stadium. Mag zij de keuze hebben om dan nog optijd te kunnen beslissen of zij met hem, met diegene die hij echt is of was, door te gaan of niet? Ik vind van wel.

En nogmaals, eerlijkheid en oprechtheid staat niet gelijk aan mensen verliezen, egoïsme, etc.
Maargoed, ieder zijn ding hierin. Ik zou het wel willen weten en zeker optijd. Of ik al dan niet doorga met diegene is ten tweede, maar ik weet dan wel wie ik voor me heb en niet wie ik denk voor me te hebben.
pi_24514197
quote:

Sorry petitlapin...Maar ik zie dat (en voel dat waarschijnlijk) toch anders..
Bij mij zou het blijven spoken....Ik ga er nog altijd vanuit dat eerlijkheid het langst duurt. En als het idd niets voorstelde , dan kun je je daar met de tijd misschien gemakkelijker overheen zetten..Denk ik
pi_24514258
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 10:12 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ik ben het daar niet mee eens, maar onze meningen verschillen daarin gewoon dan.
Het niet vertellen is juist ergens een egoïstische daad. Daarbij zoals ik al zei, heeft ergens de ander niet het recht om het te weten. Zij heeft, mocht de relatie in stand houden, met een illusie, met iemand waarvan zij denkt dat hij is zoals hij is, echter heeft hij danig naast de pot gepiest of harder gezegd, iemand geneukt in het juist zo prille, maar belangrijke stadium. Mag zij de keuze hebben om dan nog optijd te kunnen beslissen of zij met hem, met diegene die hij echt is of was, door te gaan of niet? Ik vind van wel.

En nogmaals, eerlijkheid en oprechtheid staat niet gelijk aan mensen verliezen, egoïsme, etc.
Maargoed, ieder zijn ding hierin. Ik zou het wel willen weten en zeker optijd. Of ik al dan niet doorga met diegene is ten tweede, maar ik weet dan wel wie ik voor me heb en niet wie ik denk voor me te hebben.
het feit of mijn partner in het prille stadium( die ik het minst belangrijk vind) een keertje is vreemdgegaan, verandert voor mij niets aan zijn persoon. Op die basis zou ik hem dus al sowieso niet dumpen. en als hij zoiets verzwijgt, voor de goede vrede, leef ik dan samen met een illusie? denk ik niet ... als het serieus is, wil ik trouw, maar in het begin ( voor de relatie eigenlijk "officieel" is uitgesproken), please

soit, we zullen nooit overeenkomen, en nee, het zou niet aan mij vreten, voor geen seconde, het is niet essentieel voor mij
pi_24514363
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 10:18 schreef petitlapin het volgende:

het feit of mijn partner in het prille stadium( die ik het minst belangrijk vind) een keertje is vreemdgegaan, verandert voor mij niets aan zijn persoon. Op die basis zou ik hem dus al sowieso niet dumpen. en als hij zoiets verzwijgt, voor de goede vrede, leef ik dan samen met een illusie? denk ik niet ... als het serieus is, wil ik trouw, maar in het begin, please

soit, we zullen nooit overeenkomen,
Dat zullen we zeker niet dan.
Een keertje vreemdgegaan, tja. Het is maar waar je waarde aan hecht dan.
En dan heb ik het nog niet over het oplopen van iets van diegene in kwestie, alleen daarom al zou ik graag weten wat hij heeft uitgespookt, ook (of juist) als we net met elkaar hebben. Ook al zou ik het dan niet uitmaken, ik zou hem en mezelf iig linea recta naar de soa-afdeling sturen.

Bepaalde regels en vertrouwen en weten waar je aan toe bent of kan zijn, hoe pril ook, met of zonder verliefdheid, vind ik gewoon belangrijk hierin. Vanuit daar geen (oprechte) basis, maar dat is mijn mening of gevoel dan.
pi_24514429
quote:

Vertel het nu maar eens aan je partner dan dat je in het begin van de relatie scheve schaats heb gereden, kijken of je partner er hetzelfde over denkt, dat dat nutteloos is om te vertellen....

Je moet niet voor een ander bepalen wat die wil weten of niet, laat de keuze bij dat persoon zelf en neem verantwoordelijkheid voor je daden...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')