Ik ga 2 maandjes met dr, dus er is nety sprake van verliefdheid. Houden van is heel iets anders. En tsja nogmaals sex is voor mij nou eenmaal niet boeiend. Als het om de sex ging deed ik t wel met mn vriendinnetje, dies toch wat beter.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:37 schreef erodome het volgende:
Ik vertrouwde je op voorhand niet, het ging echt niet om de sex hoor(nee nee, je hebt niet boven op iemand liggen pompen, dat deed je omdat je het zooooooooooo verschrikkelijk vond), het is niet belangerijk(waarom doe je het dan in godensnaam, als het toch niets voorsteld kan je het net zo goed niet den, leuk om te weten dat je degene waarvan je zogenaamd houdt bedonderd om iets dat niets voorstelt)...
Je zit gewoon tot over je oren in de shit, bent gewoon ontiegelijk dom bezig geweest en zal gewoon met de billen bloot moeten en op je blote knietjes moeten smeken.
Ik snap het probleem niet zo. Wat maakt het uit met hoeveel meisjes je het hebt gedaan? Gewoon een periode in mn leve: 'Lang leve de lol' Verder heeft er nog nooit 1 meisje over geklaagd. Zelfs het tegenovergestelde is waar. Op de 1 of andere manier trekt het een meisje aan.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:12 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Wat motiveert je nu in godsnaam om met (zo'n 20...? ) meisjes naar bed te gaan, om maar weer n nummertje in je boekje te zetten..., en dan ook nog zeggen, het doet me eigenlijk nis, het stelt niks voor.. is niets speciaals....
Ik ben het spoor even bijster. wanneer een meisje zo erop losleeft heeft men daar verschillende uitdrukkingen voor. Hoe zou jij jezelf willen noemen...?
En ben eens eerlijk, wil JIJ een meisje dat zo losbandig heeft geleefd? Weet ze van jou dat je ook zo losbandif hebt geleefd?
En dan gaat ze toch een relatie met je aan? En wat doe jij... jij doet je naam eer aan en verkloot de boel! en gaat naar bed met nummertje 21 of 22 ......? Tjonge..
Ja das het verschil tussen mij en de meeste mensen. Zij zou niet hoeven aankomen met een slechte smoes. Ik maak het voor zoiets echt niet uit... Kan gebeuren... En als het geen foutje was tsja dan krijgen we een ander soort relatie toch. Niet meer serieus maar gewoon voor de lol.quote:Op zondag 9 januari 2005 10:45 schreef DumDaDum het volgende:
Zo, 't duurde ff, maar...
* DumDaDum is nu door alle moralistische praatjes heen.
Btw, verzin wel een slechte smoes!
Want bedenk: wat zou je vriendin doen nadat ze bv bij een vriendje in Groningen was vreemdgegaan?![]()
Neeeee, jij vindt het geen enkel probleem inderdaad. Bij het vermoeden dat ze vreemdgaat ben je al zo opgefokt dat je alvast wraak gaat nemen, maar als het daadwerkelijk gebeurt vind je het prima.quote:Op zondag 9 januari 2005 11:27 schreef JoeyT het volgende:
Ja das het verschil tussen mij en de meeste mensen. Zij zou niet hoeven aankomen met een slechte smoes. Ik maak het voor zoiets echt niet uit... Kan gebeuren...
quote:Op zondag 9 januari 2005 13:27 schreef Angeles het volgende:
[..]
Neeeee, jij vindt het geen enkel probleem inderdaad. Bij het vermoeden dat ze vreemdgaat ben je al zo opgefokt dat je alvast wraak gaat nemen, maar als het daadwerkelijk gebeurt vind je het prima.
Tuurlijk.
Ja t klinkt idd krom... Wat ik probeer te zeggen is dat ik meer moeite heb met de twijfel of iemand trouw is dan wanneer ik zeker weet dat dit gebeurt. Als ik bv wist dat ze met die jongen uit groningen het bed zou delen zou ik gewoon een knop hebben omgedraaid en minder serieus naar 'ons' hebben gekeken. Overigens wat ik al zei... Mocht ik er ooit achter komen dat ze een keer vreemd is gegaan zegt dat voor mij weinig.quote:Op zondag 9 januari 2005 13:27 schreef Angeles het volgende:
[..]
Neeeee, jij vindt het geen enkel probleem inderdaad. Bij het vermoeden dat ze vreemdgaat ben je al zo opgefokt dat je alvast wraak gaat nemen, maar als het daadwerkelijk gebeurt vind je het prima.
Tuurlijk.
Ach ik heb niet zo'n moeite met die tegnstrijdigheid, dus hoef jij t ook niet te hebbenquote:Op zondag 9 januari 2005 13:32 schreef milagro het volgende:
[..]
hij ziet zelf de tegenstrijdigheid niet blijkbaar
oeeeee wat laat je je kennen weer ook hierquote:Op zondag 9 januari 2005 13:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach ik heb niet zo'n moeite met die tegnstrijdigheid, dus hoef jij t ook niet te hebben![]()
Je bent jong en doet maar wat... Nooit gehad of te lang geleden om je te herinneren?![]()
Het was maar een grapje mevrouw, vandaar t kusje...quote:Op zondag 9 januari 2005 14:05 schreef milagro het volgende:
[..]
oeeeee wat laat je je kennen weer ook hier![]()
![]()
Als een vrouw mij wil, terwijl ik haar nog steeds keihard genaaid heb, vind ik het nogal raar als ze mij dan nog terug zou willen.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:28 schreef Angeles het volgende:
Mja, ik vind in dit geval dat hele berekenende nog een stuk erger dan het feit dat hij überhaupt is vreemdgegaan. Die wil om iemand terug te pakken terwijl er eigenlijk helemaal niks terug te pakken valt omdat het puur gebaseerd is op een rare kronkel in zijn hoofd.
(Ik zou haar niet meer hoeven, trouwens, pimpin? Klinkt een beetje alsof het haar fout is inplaats van de jouwe!)
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:29 schreef JoeyT het volgende:
Alleen door mn verleden vertrouwde ik haar voor geen meter.
quote:kreeg ik toch een beetje last van jaloezie. Eigenlijk was ik beetje op mn teentjes getrapt.
quote:Uit een soort van wraak
quote:Dus ik ben eigenlijk vreemd gegaan zonder dat ik het eigenlijk wilde, maar puur omdat ik haar niet vertrouwde.
Dan ben ik iig wel een zeer hoog opgeleide tokkiequote:Op maandag 10 januari 2005 11:04 schreef DrFonk het volgende:
uit voorzorg vreemdgaan... Ben jij ook iemand die uit voorzorg iemand op zijn smoel slaat? Zo van, je hebt vast wel iets gedaan waar ik niks van weet, dus ram ik je nu maar alvast op je bek...
Ik weet het: jij bent een TOKKIE!
Tering, wat een domme rukker ben jij dan! ik hoop dat ze je laat vallen als een baksteen als je al het lef hebt dit te vertellen. En dat geloof ik al niet. Sukkel.....
Ik heb letterlijk hetzelfde verhaal........ en ben inmiddels getrouwdquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:29 schreef JoeyT het volgende:
(Ik post dit onder de naam van een huisgenoot van me aangezien ik me niet kan aanmelden met een hotmail adres)
Probleem: Sinds korte tijd (ong 9 weken) ga ik uit met een heel leuk meisje. Nadat ik aan het begin van het jaar mn relatie van 7 jaar had beeindigt heb ik flink van het vrijgezellenleven genoten. Heb alle dingen gedaan die je in een relatie niet kan doen.
Alleen in deze periode ging ik ook regelmatig met meisjes naar bed die al een vriendje hadden. Allemaal stuk voor stuk leuke meisjes en van de meeste zou je nooit verwachten dat ze vreemd gingen.
Nu heb ik dan weer voor het eerst weer gevoel voor een meisje dat verder gaat dan lust. Alleen door mn verleden vertrouwde ik haar voor geen meter. Dus toen ze zei dat ze naar groningen (andere kant van t land) ging om een goede vriend te bezoeken kreeg ik toch een beetje last van jaloezie. Eigenlijk was ik beetje op mn teentjes getrapt.
Uit een soort van wraakbelde ik een meisje op om mee af te spreken. Dat heb ik dus gedaan en ik ben dr ook mee naar bed geweest. Diezelfde nacht belde het meisje waar ik mee uitga me op om gezellig te kletsen (terwijl ze dus bij die jongen was). Ze verveelde zich een beetje. Blijkt dus dat die gozer gewoon samen woont en dat ze met zn drieen op stap zijn geweest
.
Dus ik ben eigenlijk vreemd gegaan zonder dat ik het eigenlijk wilde, maar puur omdat ik haar niet vertrouwde. Aangezien ik best veel ervaring heb op t gebied van relaties heb ik liever dat deze leugen uit de wereld wordt geholpen. Maar ik weet echt niet of dat kan. Ik wil dr sowieso niet kwijt...
Nu is mn vraag zal ik het meteen opbiechten of een maandje wachten? Ik zal het haar zeker gaan vertellen, alleen denk ik nu bij mezelf op er even mee te wachten aangezien het nog te pril is.
Wat denken jullie ervan?
Ja en kijk dat wil ik nou precies niet. Ik heb al een lange relatie achter de rug waar ik de nodige geheimen had. En daar heb ik dus geen zin meer in. Heb helemaal geen zin om me 10 jaar later nog steeds schuldig te voelen om iets wat gewoon geen moer voorstelt.quote:Op maandag 10 januari 2005 11:38 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk hetzelfde verhaal........ en ben inmiddels getrouwd
in het begin van de relatie heb ik buiten de pot gepiest....met iemand die ook buiten de pot aan het piesen was
Ik voel me nog steeds schuldig.
Ik heb het niet verteld
(Bovendien heb je er over gedacht dat ze wel eens een 3-some gehad kunnen hebben..... die groningse boeren zijn van tijd tot tijd best kinky)
Inderdaad.. moet zij dan voortaan niet meer afspreken met vrienden of zich schuldig voelen?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:33 schreef DarkElf het volgende:
als je niet vreemd wilt gaan moet je het ook niet doen en niet met kutsmoezen aankomen waarom je het wel hebt gedaan.
weet je huisgenoot dat je onder zijn naam post?
Kortom jij gaat de fout inquote:Op maandag 10 januari 2005 13:42 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Inderdaad.. moet zij dan voortaan niet meer afspreken met vrienden of zich schuldig voelen?
Ik weet niet echt waar deze reactie op slaat. En nee ik ga haar nix verbieden en ze hoeft zich zeker niet schuldig te voelen. Dat doe ik nl al... Ik vertel het haar gewoon morgen of heel misschien vanaaf en we zullen wel zien...quote:Op maandag 10 januari 2005 13:42 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Inderdaad.. moet zij dan voortaan niet meer afspreken met vrienden of zich schuldig voelen?
Kijk, jíj weet wel dat 'het geen moer voorstelt', maar voor haar zal het ws zwaarder wegen.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:37 schreef JoeyT het volgende:
Heb helemaal geen zin om me 10 jaar later nog steeds schuldig te voelen om iets wat gewoon geen moer voorstelt.
Hier kan ik natuurlijk maar 1 ding op zeggen----> MAAR IK ROOK NIET!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 02:30 schreef dr.dunno het volgende:
iemand die z'n eigen hand eraf zaagt met een kettingzaag doordat hij een hand nodig had om te roken
TS: je bent echt een kneus; een beerput maakt nog een intelligentere indruk
iK vind eigenlijk dat jij nu de omgekeerde wereld voorstelt. Als iemand bij jou vreemd is gegaan dan zou jij t toch ook willen weten. Ik in ieder geval wel. En ja ze zal zich even kut voelen, maar dat gaat ook wel weer over. Stel het wordt iets serieus dan heb ik gewoon echt geen zin om dingen achter te houden. En zoals iemand al zei, als je eenmaal liegt wordt het telkens makkelijker...quote:Op maandag 10 januari 2005 18:29 schreef Moonah het volgende:
[..]
Jij zadelt haar met een kutgevoel op, zodat jíj je niet schuldig hoeft te voelen.... Beetje omgekeerde wereld, toch?
Dus als jij zeker weet dat ze er niet achter kan komen--> niet vertellen en je 'straf' aanvaarden.![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:59 schreef Myriam7 het volgende:
Ik heb Wel al gereageerd op deze waardeloze titel. Maar dat even terzijde. Ik hoor nog steeds bij die reacties die vinden dat je het wel moet vertellen.
Ik ga ervanuit dat een pas beginnende relatie gebouwd op leugens, weinig kans van slagen heeft..
Maar jah, zo voel ik dat dan...
En als je dan zo'n zak bent om uit wat voor idiote beweegredenen dan ook meent te moeten vreemd gaan, Ben dan in ieder geval een vent om het te vertellen. Misschien krijg je dan nog iets van respect terug... Dit blijft je anders toch achtervolgen.
Ik ben het daar niet mee eens, maar onze meningen verschillen daarin gewoon dan.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:03 schreef petitlapin het volgende:
denk je echt dat na een relatie van een paar jaar ik me nog slecht voel als ik weet dat ik in het begin, toen de relatie nog niets voorstelde, vreemd ben gegaan terwijl ik zelf weet dat het NIETS maar dan ook NIETS voorstelde, en dat mijn partner er zich nooit maar dan ook nooit zorgen om hoeft te maken.
nee, sorry, het zeggen is geen eerlijkheid, het is de andere met nutteloze pijnlijke informatie opzadelen waar mijn partner niets mee is, gewoon niets ... het is gewoon om jezelf een "goed" gevoel te geven " ik ben oprecht geweest", pfffffffff...
het is zo futiel en banaal... ook van mijn partner zou ik het niet moeten weten, als hij uiteindelijk voor mij kiest, punt
Sorry petitlapin...Maar ik zie dat (en voel dat waarschijnlijk) toch anders..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:03 schreef petitlapin het volgende:
denk je echt dat na een relatie van een paar jaar ik me nog slecht voel als ik weet dat ik in het begin, toen de relatie nog niets voorstelde, vreemd ben gegaan terwijl ik zelf weet dat het NIETS maar dan ook NIETS voorstelde, en dat mijn partner er zich nooit maar dan ook nooit zorgen om hoeft te maken.
nee, sorry, het zeggen is geen eerlijkheid, het is de andere met nutteloze pijnlijke informatie opzadelen waar mijn partner niets mee is, gewoon niets ... het is gewoon om jezelf een "goed" gevoel te geven " ik ben oprecht geweest", pfffffffff...
het is zo futiel en banaal... ook van mijn partner zou ik het niet moeten weten, als hij uiteindelijk voor mij kiest, punt
het feit of mijn partner in het prille stadium( die ik het minst belangrijk vind) een keertje is vreemdgegaan, verandert voor mij niets aan zijn persoon. Op die basis zou ik hem dus al sowieso niet dumpen. en als hij zoiets verzwijgt, voor de goede vrede, leef ik dan samen met een illusie? denk ik niet ... als het serieus is, wil ik trouw, maar in het begin ( voor de relatie eigenlijk "officieel" is uitgesproken), pleasequote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:12 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik ben het daar niet mee eens, maar onze meningen verschillen daarin gewoon dan.
Het niet vertellen is juist ergens een egoïstische daad. Daarbij zoals ik al zei, heeft ergens de ander niet het recht om het te weten. Zij heeft, mocht de relatie in stand houden, met een illusie, met iemand waarvan zij denkt dat hij is zoals hij is, echter heeft hij danig naast de pot gepiest of harder gezegd, iemand geneukt in het juist zo prille, maar belangrijke stadium. Mag zij de keuze hebben om dan nog optijd te kunnen beslissen of zij met hem, met diegene die hij echt is of was, door te gaan of niet? Ik vind van wel.
En nogmaals, eerlijkheid en oprechtheid staat niet gelijk aan mensen verliezen, egoïsme, etc.
Maargoed, ieder zijn ding hierin. Ik zou het wel willen weten en zeker optijd. Of ik al dan niet doorga met diegene is ten tweede, maar ik weet dan wel wie ik voor me heb en niet wie ik denk voor me te hebben.
Dat zullen we zeker niet dan.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:18 schreef petitlapin het volgende:
het feit of mijn partner in het prille stadium( die ik het minst belangrijk vind) een keertje is vreemdgegaan, verandert voor mij niets aan zijn persoon. Op die basis zou ik hem dus al sowieso niet dumpen. en als hij zoiets verzwijgt, voor de goede vrede, leef ik dan samen met een illusie? denk ik niet ... als het serieus is, wil ik trouw, maar in het begin, please
soit, we zullen nooit overeenkomen,
Vertel het nu maar eens aan je partner dan dat je in het begin van de relatie scheve schaats heb gereden, kijken of je partner er hetzelfde over denkt, dat dat nutteloos is om te vertellen....quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:03 schreef petitlapin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |