quote:
Als er eigenlijk iemand is die eigenlijk niet zo snel een stempel op mensen zet, ben ik het wel.
Maar na het lezen van jouw verhaal, was het enige wat ik dacht: loser en niet zo verstandig. Niet om je als slecht mens te willen beoordelen, maar gewoon omdat het ik het een slappe loser-actie vond. Want zoals ik al zei, je had 2 keuzes: keuze 1. je angsten, onzekerheden, jaloezie, whatever kunnen ondergaan en belangrijk misschien 1 dag, of wat dan ook, even geduld hebben. Keuze 2. de 1e keuze ontvluchten en de makkelijkste route nemen, wat betekent een meisje opbellen en die dan maar neuken, grof gezegd.
Mijn conclusie: zwak en dus loser.
En sorry voor mijn conclusie, maar zo zie ik dat dan.
En idd, mensen maken fouten, maar ze zouden ook eens tot inzicht kunnen komen om dan iig oprecht jegens zichzelf te zijn en/of te blijven, kansen genoeg soms. En al die dingetjes die ze pijn doen, waar ze niet tegen kunnen, etc etc, eens
zelf onder ogen komen ipv het maar weer bij een ander te zoeken. Eens zal iedereen zichzelf toch tegenkomen, hoe dan ook.
quote:
Ik denk dat ik over het algemeen best een goede gozer ben.
Ja, dat zeggen ze allemaal
![]()
.
Nee, ok droog. Zal best, maar dus?
Sorry hoor, boeiuh of jij de heiligman himself bent, je hebt wel je leuter in andermans grot gestopt.
quote:
Ik doe meer dan gemiddeld dingen voor de maatschappij en heb vriendschappen waar de meeste mensen jaloers op zijn.
Offtopic.
quote:
Alleen op het gebied van de liefde heb ik dingen gedaan die eigenlijk niet door de beugel kunnen.
Liefde
![]()
.
Weet je wel wat dat woord inhoudt dan
![]()
.
Nee ok. Maargoed, leerzaam enzo dan maar.
quote:
Maar om me dan meteen af te schrijven als een slecht mens is weer iets te ver gaan.
Nou, er kan ook wel gezegd worden: 'wat een goed mens ben jij'.
Maar of dit nou zo representatief is voor je net gedane naast-de-pot-gepiest-daad.. I wonder.
quote:
Ik heb er echt veel spijt van en met de dag begin ik haar leuker te vinden.
Daarom, stombo.
quote:
Als ik trouwens zo'n loser was had ze me allang gedumpt.
Wie weet gaf ze je de voordeel van de twijfel en zag ze juist (of wou ze juist) het goede in jou (zien). Wie weet leefde zij in het nu en dacht niet aan het verleden of heden, jouw koppie raakte echter danig van slag en dat andere waarschijnlijk ook
![]()
. En nogmaals, hoe stom kan je dan zijn om het tegendeel te gaan bewijzen.
quote:
Ik zal haar van de week weer zien en denk dat ik dan alles maar zal opbiechten. Aan de ene kant denk ik van ze zal, na mij een paar klappen te hebben gegeven, mij meteen dumpen. Aan de andere kant stelde het gewoon geen moer voor. Als het bijvoorbeeld omgekeerd was danzou ik het haar waarschijnlijk ook vergeven, dus misschien dat zij dat ook zo inziet...
Dat vind ik dan wel weer netjes van je, en misschien is er nog hoop.
Misschien niet. En wat She zegt, je moet, als je dat al doet, het niet rustig aan doen, omdat je misschien (nu) denkt dat het zo hoort of wat dan ook, maar alleen als het zo aanvoelt. Zo lijkt het wel een midlife-crisis. Even alles pakken wat je pakken kan en dan als veilig eindstation de rust verkiezen. Nou, zo'n vent zou ik ook niet moeten. En als jij evengoed behoefte voelt om rond te gaan en/of blijven neuken, moet je dat ook niet laten.
Wees alleen oprecht en eerlijk tegenover je gevoel en kom daar dan voor uit ook.
Want dat vind ik pas slap dus. En nogmaals, dat is jouw ding dan, niet de hare. Zij kan alleen weer de keuze maken wat ze ermee wilt dan of niet mee wilt. Dat is haar recht dan (nu) weer in deze.
That's the game of honest life
![]()
.