Ik weet dat ik het niet had moeten doen, maar tis geen kutsmoes... Ik deed t niet voor de sex of iets dergelijks, puur uit jalouzie (angst??).quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:33 schreef DarkElf het volgende:
als je niet vreemd wilt gaan moet je het ook niet doen en niet met kutsmoezen aankomen waarom je het wel hebt gedaan.
weet je huisgenoot dat je onder zijn naam post?
Je bent een domme kneus die z'n gedrag goedpraat met ongelofelijke kutsmoesjesquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Uit een soort van wraakbelde ik een meisje op om mee af te spreken. Dat heb ik dus gedaan en ik ben dr ook mee naar bed geweest. Diezelfde nacht belde het meisje waar ik mee uitga me op om gezellig te kletsen (terwijl ze dus bij die jongen was). Ze verveelde zich een beetje. Blijkt dus dat die gozer gewoon samen woont en dat ze met zn drieen op stap zijn geweest
.
Dus ik ben eigenlijk vreemd gegaan zonder dat ik het eigenlijk wilde, maar puur omdat ik haar niet vertrouwde.
[..]
Wat denken jullie ervan?
Ik heb ook serieuze plannen! En ja ze vindt me erg leuk en nu weet ik ook wel dat het goed zit. Misschien moet ik erbij vertellen dat we erg aan mekaar gewaagd zijn. Zij veel aandacht van jongen en ik van meisjes. Ook is zij in het verleden bij vorige relaties (netals ik) niet de meest betrouwbare geweest.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:52 schreef B-FliP het volgende:
Dude...![]()
"uit voorzorg vreemdgaan"????
Hoe bedoel je dat? "O, ze zal wel vreemd gaan, dan zal ik dat ook maar gelijk doen,
dan voel ik me minder kut..."
Zoals de waard is vertouwt ie z'n gasten...
Egoist...
Voel jij wel enige empathie naar mensen toe? Wie weet vind ze je echt heel erg leuk
en had serieuze plannen, die je nu hopelijk wel op je buik kan schrijven...
Wat denk jezelf? En jij hebt ervaring op het gebied van relaties? Jij sliep toch met meisjes die een vriend hadden..?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:29 schreef JoeyT het volgende:
Uit een soort van wraakbelde ik een meisje op om mee af te spreken. Dat heb ik dus gedaan en ik ben dr ook mee naar bed geweest. Diezelfde nacht belde het meisje waar ik mee uitga me op om gezellig te kletsen (terwijl ze dus bij die jongen was). Ze verveelde zich een beetje. Blijkt dus dat die gozer gewoon samen woont en dat ze met zn drieen op stap zijn geweest
.
Dus ik ben eigenlijk vreemd gegaan zonder dat ik het eigenlijk wilde, maar puur omdat ik haar niet vertrouwde. Aangezien ik best veel ervaring heb op t gebied van relaties heb ik liever dat deze leugen uit de wereld wordt geholpen. Maar ik weet echt niet of dat kan. Ik wil dr sowieso niet kwijt...
Nu is mn vraag zal ik het meteen opbiechten of een maandje wachten? Ik zal het haar zeker gaan vertellen, alleen denk ik nu bij mezelf op er even mee te wachten aangezien het nog te pril is.
Wat denken jullie ervan?
Oh man, man, dat maakt het alleen nog maar een veel erger ongelooflijke kutsmoes.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het niet had moeten doen, maar tis geen kutsmoes... Ik deed t niet voor de sex of iets dergelijks, puur uit jalouzie (angst??).
Dat weet ik dus idd. En daarom zal ik het ook zeker vertellen.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:59 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Als je zoveel ervaring hebt, dan weet je hoe waardevol onderling vertrouwen is.
Letterlijker kun je het niet verwoorden...quote:
Ik vind sex gewoon niet iets bijzonders, meer iets dat ik voor de lol doe. Ik ben met vrij veel meisjes naar bed geweest en opgegeven moment is de lol eraf... Dan vraag je je af waarvoor je t doet... Khad op gegeven moment dat ik een avondje poolen met vrienden veel leuker vond dan weer met 1 of ander meisje waar ik toch geen moer voor voelde naar bed te gaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:17 schreef runaway het volgende:
hoe kun je met iemand naar bed gaan als je een ander meisje leuk vindt?????
ik snap zon mensen niet
Huh, WTFquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:29 schreef JoeyT het volgende:
Nadat ik aan het begin van het jaar mn relatie van 7 jaar had beeindigt heb ik flink van het vrijgezellenleven genoten. Heb alle dingen gedaan die je in een relatie niet kan doen.
Alleen in deze periode ging ik ook regelmatig met meisjes naar bed die al een vriendje hadden. Allemaal stuk voor stuk leuke meisjes en van de meeste zou je nooit verwachten dat ze vreemd gingen.
Ja, wat moet ik zeggen? Het waren zeker 7 fantastiche dagen?quote:vrijdag 7 januari 2005 16:29
Het is niet alleen zo dat je de meisjes minder zou vertrouwen, wat dacht je van jezelf..?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
\
En idd omdat ik met meisjes naar bed ben gegaan die een vriendje hadden vertrouw ik dr minder.
Ik vind het gewoon echt moeilijk om me kwetsbaar op te stellen. Ik heb 7 jaar een relatie gehad en dat meisje vertrouwde ik voor 200% en omgekeerd ook. Maar omdat ik best een wilde periode achter de rug heb op het gebied van de liefde is dat een stuk moeilijker geworden.
Ik ben verliefd en heb het verneukt...![]()
Hehehe, begin van vorig jaar bedoel ikquote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:24 schreef Frangk het volgende:
[..]
Huh, WTF![]()
[..]
Ja, wat moet ik zeggen? Het waren zeker 7 fantastiche dagen?![]()
![]()
Je wil je relatie behouden, maar toch ga je zodra je iets verdacht vindt (totaal ongegrond) vreemd gewoon om haar terug te pakken voor iets dat ze niet doet.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:51 schreef JoeyT het volgende:
Ik weet best dat vreemdgaan slecht is, maar dat is mijn vraag niet. Ik wil dus dat mn 'relatie' behouden blijft. Dus ik vraag me af hoe jullie denken dat ik dat kan bereiken. Ik denk dat over een maand de gevoelens sterker zijn en daardoor het moeilijker voor haar wordt om ermee te kappen. Ze komt er sowieso niet achter als ik het niet zou vertellen.
Dus ik vraag niet wat goed is, maar wat slim is. Ik vind t echt een heel leuk meisje en dat andere stelde gewoon geen moer voor.
Als dat je instelling was/is dan ben je toch echt verkeerd bezig hoor. Als het GOED is, dan hoort het wel iets bijzonders te zijn...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind sex gewoon niet iets bijzonders, meer iets dat ik voor de lol doe. Ik ben met vrij veel meisjes naar bed geweest en opgegeven moment is de lol eraf... Dan vraag je je af waarvoor je t doet...
Daarentegen vind ik het met 'haar' weer echt super, maar komt waarschijnlijk om dat er meer gevoel bij zit.
En natuurlijk volhouden dat het he-le-maal niet je bedoeling wasquote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:23 schreef Panzerknacker het volgende:
Ik krijg maar geen genoeg van die "ik heb m'n leuter in het verkeerde gat gestoken topics"![]()
Steek em nog eens in een ander gat namens alle Fokkers.
Als het doel was haar zo min mogelijk pijn te doen had-ie:quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:33 schreef Tarot het volgende:
Iedereen die vindt dat hij manipuleert is ontzettend hypocriet... wie van jullie verdraait zijn woorden (al is het de waarheid) niet eens om die waarheid eens heel subjectief te belichten. Iedereen manipuleert er op los om zijn relatie te redden. Bloemetjes, sex en andere lieve dingetjes... of je het nou bewust doet of niet. Het enige dat dat meisje van hem verlangt is een gelukkig leven te kunnen leiden met hem samen... dus niet gekwetst te worden. Als hij het haar nu vertelt is ze minder aangeslagen dan wanneer ze het over een maand hoort. Als hij het zelf vertelt is het minder pijnlijk dan wanneer ze het hoort van dat meisje....... het doel is dus om haar zo min mogelijk pijn te doen. Alleen op die manier heb je nog een kans om haar te houden.
Hou er rekening mee dat jij dit geheim niet eeuwig bij je kan dragen zonder dat het zich op een andere (meestal destructieve wijze) uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |