abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 januari 2005 @ 16:29:56 #1
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_24453251
(Ik post dit onder de naam van een huisgenoot van me aangezien ik me niet kan aanmelden met een hotmail adres )

Probleem: Sinds korte tijd (ong 9 weken) ga ik uit met een heel leuk meisje. Nadat ik aan het begin van het jaar mn relatie van 7 jaar had beeindigt heb ik flink van het vrijgezellenleven genoten. Heb alle dingen gedaan die je in een relatie niet kan doen.
Alleen in deze periode ging ik ook regelmatig met meisjes naar bed die al een vriendje hadden. Allemaal stuk voor stuk leuke meisjes en van de meeste zou je nooit verwachten dat ze vreemd gingen.
Nu heb ik dan weer voor het eerst weer gevoel voor een meisje dat verder gaat dan lust. Alleen door mn verleden vertrouwde ik haar voor geen meter. Dus toen ze zei dat ze naar groningen (andere kant van t land) ging om een goede vriend te bezoeken kreeg ik toch een beetje last van jaloezie. Eigenlijk was ik beetje op mn teentjes getrapt.
Uit een soort van wraak belde ik een meisje op om mee af te spreken. Dat heb ik dus gedaan en ik ben dr ook mee naar bed geweest. Diezelfde nacht belde het meisje waar ik mee uitga me op om gezellig te kletsen (terwijl ze dus bij die jongen was). Ze verveelde zich een beetje. Blijkt dus dat die gozer gewoon samen woont en dat ze met zn drieen op stap zijn geweest .
Dus ik ben eigenlijk vreemd gegaan zonder dat ik het eigenlijk wilde, maar puur omdat ik haar niet vertrouwde. Aangezien ik best veel ervaring heb op t gebied van relaties heb ik liever dat deze leugen uit de wereld wordt geholpen. Maar ik weet echt niet of dat kan. Ik wil dr sowieso niet kwijt...

Nu is mn vraag zal ik het meteen opbiechten of een maandje wachten? Ik zal het haar zeker gaan vertellen, alleen denk ik nu bij mezelf op er even mee te wachten aangezien het nog te pril is.

Wat denken jullie ervan?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_24453302
Nu vertellen, voor ze er op een andere manier achterkomt.
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_24453309
als je niet vreemd wilt gaan moet je het ook niet doen en niet met kutsmoezen aankomen waarom je het wel hebt gedaan.

weet je huisgenoot dat je onder zijn naam post?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 7 januari 2005 @ 16:35:04 #4
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_24453327
Niet vertellen...
pi_24453430
Nu vertellen hoewel de kans groot is dat ze je voor dat kutexcuus dumpt, maar als je geluk hebt vergeeft ze het je. (hoewel je het in mijn ogen verdient om gedumpt te worden, maar dat geheel offtopic)
Als ze er zelf achter moet komen viavia kan je het helemaal vergeten.
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
  vrijdag 7 januari 2005 @ 16:43:42 #6
88139 JoeyT
pi_24453445
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 16:33 schreef DarkElf het volgende:
als je niet vreemd wilt gaan moet je het ook niet doen en niet met kutsmoezen aankomen waarom je het wel hebt gedaan.

weet je huisgenoot dat je onder zijn naam post?
Ik weet dat ik het niet had moeten doen, maar tis geen kutsmoes... Ik deed t niet voor de sex of iets dergelijks, puur uit jalouzie (angst??).

P/s/ Huisgenoot vindt het geen probleem. Tis een gezamenlijke PC.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 16:44:43 #7
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_24453461
Ik denk eerder dat het iets was van: als de kat van huis is.

En voor vreemd gaan heb ik geen goed woord over!
pi_24453470
eigenlijk ben ik vreemdgegaan zonder dat ik het eigenlijk wilde

wat een rotsmoes....

opbiechten en hopen dat ze er niet vandoor gaat. als ze slim is, laat ze je zakken als een baksteen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_24453482
Tja eerlijkheid duurt het langst, en een relatie het kortst...

Maar ik zou het wel vertellen.
ASV Augustijn ! Koppig Volhouden
  vrijdag 7 januari 2005 @ 16:47:50 #10
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_24453497
Heb je je al aan haar gebonden, echte vaste relatie ???? Zo niet, dan niet vertellen. Je bent gewoon nog steeds vrijgezel dan.
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_24453508
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 16:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Uit een soort van wraak belde ik een meisje op om mee af te spreken. Dat heb ik dus gedaan en ik ben dr ook mee naar bed geweest. Diezelfde nacht belde het meisje waar ik mee uitga me op om gezellig te kletsen (terwijl ze dus bij die jongen was). Ze verveelde zich een beetje. Blijkt dus dat die gozer gewoon samen woont en dat ze met zn drieen op stap zijn geweest .
Dus ik ben eigenlijk vreemd gegaan zonder dat ik het eigenlijk wilde, maar puur omdat ik haar niet vertrouwde.
[..]
Wat denken jullie ervan?
Je bent een domme kneus die z'n gedrag goedpraat met ongelofelijke kutsmoesjes .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 16:51:50 #12
88139 JoeyT
pi_24453533
Ik weet best dat vreemdgaan slecht is, maar dat is mijn vraag niet. Ik wil dus dat mn 'relatie' behouden blijft. Dus ik vraag me af hoe jullie denken dat ik dat kan bereiken. Ik denk dat over een maand de gevoelens sterker zijn en daardoor het moeilijker voor haar wordt om ermee te kappen. Ze komt er sowieso niet achter als ik het niet zou vertellen.

Dus ik vraag niet wat goed is, maar wat slim is. Ik vind t echt een heel leuk meisje en dat andere stelde gewoon geen moer voor.
pi_24453541
Je creëert zelf problemen. De enige manier om ze op te lossen is de waarheid.
Mja
  vrijdag 7 januari 2005 @ 16:52:39 #14
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_24453543
Dude...

"uit voorzorg vreemdgaan"????

Hoe bedoel je dat? "O, ze zal wel vreemd gaan, dan zal ik dat ook maar gelijk doen,
dan voel ik me minder kut..."

Zoals de waard is vertouwt ie z'n gasten...

Egoist...

Voel jij wel enige empathie naar mensen toe? Wie weet vind ze je echt heel erg leuk
en had serieuze plannen, die je nu hopelijk wel op je buik kan schrijven...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_24453567
sorry maar een belachelijkere reden om vreemd te gaan heb ik nog nooit gezien. wel vind ik het top dat je vastberaden bent het te vertellen. ik zou dat zeer zeker ook doen. wel loop je de kans haar te verliezen.

maar zo snel mogelijk opbiechten is zeer zeker een must, dat verhoogd de kans dat het vertrouwen hersteld kan worden. doe je dat niet of te laat dan zal ze je terrecht nooit meer vertrouwen
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_24453579
Wat ik denk? Dat je echt een ontzettende idioot bent. Wat een trieste actie, niet te geloven.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 16:57:26 #17
88139 JoeyT
pi_24453604
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 16:52 schreef B-FliP het volgende:
Dude...

"uit voorzorg vreemdgaan"????

Hoe bedoel je dat? "O, ze zal wel vreemd gaan, dan zal ik dat ook maar gelijk doen,
dan voel ik me minder kut..."

Zoals de waard is vertouwt ie z'n gasten...

Egoist...

Voel jij wel enige empathie naar mensen toe? Wie weet vind ze je echt heel erg leuk
en had serieuze plannen, die je nu hopelijk wel op je buik kan schrijven...
Ik heb ook serieuze plannen! En ja ze vindt me erg leuk en nu weet ik ook wel dat het goed zit. Misschien moet ik erbij vertellen dat we erg aan mekaar gewaagd zijn. Zij veel aandacht van jongen en ik van meisjes. Ook is zij in het verleden bij vorige relaties (netals ik) niet de meest betrouwbare geweest.

En het gezegde komt idd overeen met hoe ik heb gedaan...
pi_24453637
quote:

Dus ik ben eigenlijk vreemd gegaan zonder dat ik het eigenlijk wilde, maar puur omdat ik haar niet vertrouwde. Aangezien ik best veel ervaring heb op t gebied van relaties heb ik liever dat deze leugen uit de wereld wordt geholpen. Maar ik weet echt niet of dat kan. Ik wil dr sowieso niet kwijt...

Nu is mn vraag zal ik het meteen opbiechten of een maandje wachten? Ik zal het haar zeker gaan vertellen, alleen denk ik nu bij mezelf op er even mee te wachten aangezien het nog te pril is.

Wat denken jullie ervan?
Wat denk jezelf? En jij hebt ervaring op het gebied van relaties? Jij sliep toch met meisjes die een vriend hadden..?
Ik vind dat je er maar rare ideeen op na houdt. Als jij steeds wanneer je op je teentjes getrapt bent, en de boel niet vertrouwd, met een ander het bed in duikt tja wat verwacht je dan eigenlijk..?
Als je ook maar een greintje gevoel voor haar hebt, dunkt me dat je haar de waarheid verteld!
En als ze je dan dumpt, tja dan zul je toch hard moeten werken om haar terug te winnen...Vertrouwen is een groot goed in een relatie, Als je zoveel ervating hebt, dan weet je hoe waardevol onderling vertrouwen is.
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
pi_24453648
Omdat jij destijds willens en wetens met meisjes naar bed ging die al een vriend hadden (want je was er zelf bij, toch) vertrouw je je huidige vriendin niet. Da's al redelijk krom lijkt mij. Er zijn ook jongens die vreemdgaan, maar ik neem aan dat je zo'n houding andersom ook vrij raar zou vinden. Begin dan gewoon niet aan een relatie als alles meteen al op losse schroeven staat. Is voor haar ook niet erg leuk.

Ik vind je vooral heel eng berekenend. Niet alleen dat alvast vreemdgaan om haar iets betaald te zetten wat ze nog niet eens gedaan heeft - dat soort wraakacties vind ik sowieso al vrij destructief als je er nog iets van wil maken, maar ook om nog een maandje te wachten met vertellen omdat ze dan volgens jou te verliefd is om ermee te kappen.

Ik hoop dat ze je lekker toch keihard dumpt.

Geen tips dus. Al zou ik ze zo uit mijn mouw kunnen schudden.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  vrijdag 7 januari 2005 @ 17:03:06 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24453679
Jouw voorzorgsmaatregelen zijn wel erg rigoureus en getuigen van weinig respect... Om over serieus maar even te zwijgen...

Wat je nu het beste kunt doen? Tja, je kunt erop gokken dat ze er niet achter gaat komen. Maar doet ze dat wel, dan zijn de rapen dubbel zo gaar.
Misschien kun je het toch beter opbiechten en op de blaren gaan zitten die je jezelf toch echt hebt toegebracht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_24453707
En dan nog ff over de naam van het topic "uit voorzorg vreemdgegaan" . Sorry hoor, maar hoe moet ik me dat voorstellen ...euhm ik denk dat mn vriendin vanavond vreem,d gaat, dus doe ik dat ook? Tjezus zeg....ik heb hier geen passende woorden voor...
pi_24453731
Ik zou 't niet vertellen
In dit soort gevallen duurt eerlijk meestal niet 't langst.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 17:09:23 #23
110253 Spectator
Overtuigd Max-drager
pi_24453751
jammer vent, er van uit gegaan dat er iets zou gebeuren en daarom naast de pot gepiest. Erg zonde en ook erg dom
Many have tried
They tried and failed?
No, they tried and died...
pi_24453759
Jij verdient het om gedumpt te worden, vertellen dus.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_24453783
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 16:43 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik weet dat ik het niet had moeten doen, maar tis geen kutsmoes... Ik deed t niet voor de sex of iets dergelijks, puur uit jalouzie (angst??).
Oh man, man, dat maakt het alleen nog maar een veel erger ongelooflijke kutsmoes.

"Ja, ik dacht: jij bent niet betrouwbaar, dus ik jens m'n zwans gewoon in een ander wijf. Tsja, kon ik het weten dat jij wel betrouwbaar was? Ik dacht dat ik verliefd was op een onbetrouwbaar wijf."

twee violen en een trommel en een fluit
  vrijdag 7 januari 2005 @ 17:13:26 #26
88139 JoeyT
pi_24453784
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 16:59 schreef Myriam7 het volgende:

[..]

Als je zoveel ervaring hebt, dan weet je hoe waardevol onderling vertrouwen is.
Dat weet ik dus idd. En daarom zal ik het ook zeker vertellen.

En idd omdat ik met meisjes naar bed ben gegaan die een vriendje hadden vertrouw ik dr minder. Misschien komt t wel om wat ik om mij heen zie. Dat ik heel berekenend ben klopt niet. Ik ben eigenlijk gewoon echt gek van haar en ondanks dit ben ik op zich gewoon een heel leuk vriendje (klinkt heel arro )
Ik vind het gewoon echt moeilijk om me kwetsbaar op te stellen. Ik heb 7 jaar een relatie gehad en dat meisje vertrouwde ik voor 200% en omgekeerd ook. Maar omdat ik best een wilde periode achter de rug heb op het gebied van de liefde is dat een stuk moeilijker geworden.

Ik ben verliefd en heb het verneukt...
pi_24453789
Bek houden, en als zij het verpest toch vertellen.

Heb je toch nog je wraak in de pocket.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 17:16:29 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24453816
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 17:13 schreef JoeyT het volgende:

Letterlijker kun je het niet verwoorden...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_24453833
hoe kun je met iemand naar bed gaan als je een ander meisje leuk vindt?????

ik snap zon mensen niet
  vrijdag 7 januari 2005 @ 17:23:14 #30
88139 JoeyT
pi_24453911
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 17:17 schreef runaway het volgende:
hoe kun je met iemand naar bed gaan als je een ander meisje leuk vindt?????

ik snap zon mensen niet
Ik vind sex gewoon niet iets bijzonders, meer iets dat ik voor de lol doe. Ik ben met vrij veel meisjes naar bed geweest en opgegeven moment is de lol eraf... Dan vraag je je af waarvoor je t doet... Khad op gegeven moment dat ik een avondje poolen met vrienden veel leuker vond dan weer met 1 of ander meisje waar ik toch geen moer voor voelde naar bed te gaan.
Daarentegen vind ik het met 'haar' weer echt super, maar komt waarschijnlijk om dat er meer gevoel bij zit.
pi_24453920
Ik krijg maar geen genoeg van die "ik heb m'n leuter in het verkeerde gat gestoken topics" Steek em nog eens in een ander gat namens alle Fokkers.
pi_24453922
quote:

Nadat ik aan het begin van het jaar mn relatie van 7 jaar had beeindigt heb ik flink van het vrijgezellenleven genoten. Heb alle dingen gedaan die je in een relatie niet kan doen.
Alleen in deze periode ging ik ook regelmatig met meisjes naar bed die al een vriendje hadden. Allemaal stuk voor stuk leuke meisjes en van de meeste zou je nooit verwachten dat ze vreemd gingen.
Huh, WTF
quote:
vrijdag 7 januari 2005 16:29
Ja, wat moet ik zeggen? Het waren zeker 7 fantastiche dagen?
pi_24453935
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 17:13 schreef JoeyT het volgende:

[..]

\
En idd omdat ik met meisjes naar bed ben gegaan die een vriendje hadden vertrouw ik dr minder.

Ik vind het gewoon echt moeilijk om me kwetsbaar op te stellen. Ik heb 7 jaar een relatie gehad en dat meisje vertrouwde ik voor 200% en omgekeerd ook. Maar omdat ik best een wilde periode achter de rug heb op het gebied van de liefde is dat een stuk moeilijker geworden.

Het is niet alleen zo dat je de meisjes minder zou vertrouwen, wat dacht je van jezelf..?
JIJ wist dat deze meisjes een vriend hadden (dat begrijp ik tenminste zo) en toch slaap je met ze.. Wat vind je dan van jezelf...?

En in het begin van elke relatie zijn beiden partijen kwetsbaar, je weet niet precies wat je van de ander kunt/mag verwachten..
Wat je in ieder geval WEL MAG verwachten is RESPECT EN VERTROUWEN.

Jij hebt wel een erg slechte start gemaakt zeg...!
pi_24453949
Als je geen relatie hebt, lijkt het me ook niet echt vreemdgaan. Die nick van je huisgenoot JoeyT, staat waarschijnlijk voor Joey Tribbiani, die friends dude, je kent natuurlijk ook Rachel en Ross ('We were on a break!!'), Ross zag dat gerommel niet als vreemdgaan, zo moet jij het denk ik ook zien. Nou hopen dat jou Rachel wel begrip toont...Sterkte ermee
  vrijdag 7 januari 2005 @ 17:25:55 #35
88139 JoeyT
pi_24453953
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 17:24 schreef Frangk het volgende:

[..]

Huh, WTF
[..]

Ja, wat moet ik zeggen? Het waren zeker 7 fantastiche dagen?
Hehehe, begin van vorig jaar bedoel ik
pi_24453959
Wat zou jij omgekeerd van zo'n behandeling vinden? En zou het dan helpen als zij zou zeggen dat seks voor haar helemaal niks voorstelt?
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  vrijdag 7 januari 2005 @ 17:26:49 #37
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_24453966
Dus als ik het goed begrijp ga je vreemd omdat je vreest dat je vriendinnetje vreemd gaat.

Dat maakt je in alle objectiviteit een klungel.

Hebben we het understatement of the year 2005 ook maar meteen gehad.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_24453982
die titel is alleen al
laat staan dat verhaal
  vrijdag 7 januari 2005 @ 17:36:56 #39
99727 Zero-Nine
Dr. of forumalism
pi_24454074
Wat een patjakker die TS . Mischien is Partyflock.nl meer iets voor jou?
As your attorney, I advise you to drive at top speed. It'll be a goddamn miracle if we can get there before you turn into a wild animal.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 17:37:01 #40
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_24454075
Mannen Dank je voor het opkrikken van onze naam he
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_24454118
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 16:51 schreef JoeyT het volgende:
Ik weet best dat vreemdgaan slecht is, maar dat is mijn vraag niet. Ik wil dus dat mn 'relatie' behouden blijft. Dus ik vraag me af hoe jullie denken dat ik dat kan bereiken. Ik denk dat over een maand de gevoelens sterker zijn en daardoor het moeilijker voor haar wordt om ermee te kappen. Ze komt er sowieso niet achter als ik het niet zou vertellen.

Dus ik vraag niet wat goed is, maar wat slim is. Ik vind t echt een heel leuk meisje en dat andere stelde gewoon geen moer voor.
Je wil je relatie behouden, maar toch ga je zodra je iets verdacht vindt (totaal ongegrond) vreemd gewoon om haar terug te pakken voor iets dat ze niet doet.
Als je je relatie wil behouden kan ik enkel zeggen hou je mond erover. Dan heb je misschien nog een kans.
Ik hoop echter dat ze er achter komt, want volgend mij verdient ze een pak beter dan een onderkruiper als jij.
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
pi_24454161
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 17:23 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik vind sex gewoon niet iets bijzonders, meer iets dat ik voor de lol doe. Ik ben met vrij veel meisjes naar bed geweest en opgegeven moment is de lol eraf... Dan vraag je je af waarvoor je t doet...

Daarentegen vind ik het met 'haar' weer echt super, maar komt waarschijnlijk om dat er meer gevoel bij zit.
Als dat je instelling was/is dan ben je toch echt verkeerd bezig hoor. Als het GOED is, dan hoort het wel iets bijzonders te zijn...
En nu denk je dat te hebben met die nieuwe vriendin, en dan doe je zoiets.......? !
ONBEGRIJPELIJK

Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze je ooit weer vertrouwt..Daar zul je dan toch hard aan moeten werken...vind ik..
pi_24454177
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 17:23 schreef Panzerknacker het volgende:
Ik krijg maar geen genoeg van die "ik heb m'n leuter in het verkeerde gat gestoken topics" Steek em nog eens in een ander gat namens alle Fokkers.
En natuurlijk volhouden dat het he-le-maal niet je bedoeling was .
  vrijdag 7 januari 2005 @ 20:19:52 #44
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_24454445
Haha, jij hebt zeker teveel naar Bush geluisterd met z'n pre-emptive strikes. Daar heb jij "pre-emptive cheating" van gemaakt . Grappig om te zien dat je niet eens hebt hoeven wachten totdat je partner je relatie om zeep zou helpen, maar dat je zelf haantje de voorste was.

Ontopic:
Zie maar wat je doet, I don't care.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_24454566
Iedereen die vindt dat hij manipuleert is ontzettend hypocriet... wie van jullie verdraait zijn woorden (al is het de waarheid) niet eens om die waarheid eens heel subjectief te belichten. Iedereen manipuleert er op los om zijn relatie te redden. Bloemetjes, sex en andere lieve dingetjes... of je het nou bewust doet of niet. Het enige dat dat meisje van hem verlangt is een gelukkig leven te kunnen leiden met hem samen... dus niet gekwetst te worden. Als hij het haar nu vertelt is ze minder aangeslagen dan wanneer ze het over een maand hoort. Als hij het zelf vertelt is het minder pijnlijk dan wanneer ze het hoort van dat meisje....... het doel is dus om haar zo min mogelijk pijn te doen. Alleen op die manier heb je nog een kans om haar te houden.

Hou er rekening mee dat jij dit geheim niet eeuwig bij je kan dragen zonder dat het zich op een andere (meestal destructieve wijze) uit.
Doe eens wild ....
pi_24454614
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 20:33 schreef Tarot het volgende:
Iedereen die vindt dat hij manipuleert is ontzettend hypocriet... wie van jullie verdraait zijn woorden (al is het de waarheid) niet eens om die waarheid eens heel subjectief te belichten. Iedereen manipuleert er op los om zijn relatie te redden. Bloemetjes, sex en andere lieve dingetjes... of je het nou bewust doet of niet. Het enige dat dat meisje van hem verlangt is een gelukkig leven te kunnen leiden met hem samen... dus niet gekwetst te worden. Als hij het haar nu vertelt is ze minder aangeslagen dan wanneer ze het over een maand hoort. Als hij het zelf vertelt is het minder pijnlijk dan wanneer ze het hoort van dat meisje....... het doel is dus om haar zo min mogelijk pijn te doen. Alleen op die manier heb je nog een kans om haar te houden.

Hou er rekening mee dat jij dit geheim niet eeuwig bij je kan dragen zonder dat het zich op een andere (meestal destructieve wijze) uit.
Als het doel was haar zo min mogelijk pijn te doen had-ie:
A) Haar niet zo moeten wantrouwen.
B) Niet vanwege z'n wantrouwen bij voorbaat al 'wraak' willen nemen
C) Z'n pik lekker in z'n broek moeten laten zitten.

Ik denk dat die punten behoorlijk veel meer "pijn doen" dan e.e.a. wel of niet opbiechten.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 21:20:39 #47
73284 Fokker200
Is that so...
pi_24454853
Vraagje: Jouw relatie van 7 jaar, hoe is die geeindigd? Nadat je vreemd was gegaan?
Today is a gift, that's why it's called the present
  vrijdag 7 januari 2005 @ 22:11:33 #48
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_24455090
Hahaha alleen de titel al. Wat een halve zool ben jij...

Naja, vertel maar gewoon, je wil toch eerlijk zijn? Je weet trouwens donders goed dat je d'r dan kwijt bent hè? Blijft ze bij je dan is één ding zeker: ze heeft een IQ kleiner dan 'r eigen schoenmaat. Welke zelfrespecterende meid blijft er nou bij zo'n zak hooi als jij?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  Redactie Games vrijdag 7 januari 2005 @ 22:30:02 #49
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_24455223
Ik vind het verhaal eerlijk gezegd nogal ongeloofwaardig...
Hoe kun je in hemelsnaam met alles waar ook maar een gat in zit naar bed gaan en een relatie van 7 jaar hebben gehad...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_24455286

@ huisgenoot van JoeyT: ik vraag me iets af:
Vind je het niet hypocriet om je vriendin te wantrouwen (vanwege haar vermeend overspelig gedrag) om vervolgens zelf de koffer in te duiken. Je kunt van jezelf niet zeggen dat je roomser van de Paus bent...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')