abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 januari 2005 @ 22:44:38 #51
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_24455444
Ik hoop dat je het tegen haar verteld en dat ze het dan gelijk uitmaakt met jou Mensen met een instelling als jij verdienen zulke meisjes niet

Beetje vreemdgaan omdat je verwacht dat zij dat ook zou doen... je vertrouwd haar dus voor geen meter en je schaad haar vertrouwen in jou... je ben een ongelovelijke zak als je het mij vraag
Fingerbang... BANG! BANG!
pi_24455739
Loser!
Ja sorry, maar erg zwak zeg en dan nog onder het motto: 'ik was jaloers'.
Zielig voor het meisje in kwestie en voor het meisje die je hebt gebruikt voor jouw jaloezie.
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 16:57 schreef JoeyT het volgende:

Ook is zij in het verleden bij vorige relaties (netals ik) niet de meest betrouwbare geweest.
Ja dus?
Als jij verstandig was geweest, had je juist je jaloerse emoties kunnen ondergaan en niet één of ander meisje (gelijk) gaan bellen om daar je ongenoegens op bot te vieren. Het eigen schuld, dikke bult-principe eigenlijk. En het meisje in kwestie, jouw vriendin, is mooi bij zichzelf gebleven. Dit was een mooie kans voor je, helaas echter heb je hem niet aangepakt en al helemaal niet op de goede manier. En als je zo netjes en eerlijk bent om het op te biechten, weet ze gelijk nu waar ze aan toe is. De bal is eigenlijk aan haar nu, want jij hebt de bal danig in het verkeerde doel geschoten.

Nogmaals, not so smart boyo
pi_24456043
TVP (Y)
En toch! Blijf je maar klikken!
  vrijdag 7 januari 2005 @ 23:40:45 #54
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_24456058
Wraak is nooit de juiste oplossing.

Nog dommer is om te wreken na aanname van....
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 8 januari 2005 @ 00:47:18 #55
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_24456986
wahahaha als je 't verteld dan raak je d'r kwijt maar je weet nu wel dat je net zo snel jaloers moet zijn.
wat je d'r mee doet moet je zelf weten maar ontieglijk dom is het wel.
pi_24457101
kan je ook best met normale woorden zeggen

[ Bericht 83% gewijzigd door DarkElf op 08-01-2005 06:32:58 ]
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24457266
reactie op edit.

[ Bericht 97% gewijzigd door DarkElf op 08-01-2005 06:33:08 ]
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_24457350
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 16:29 schreef JoeyT het volgende:
(Ik post dit onder de naam van een huisgenoot van me aangezien ik me niet kan aanmelden met een hotmail adres )

Alleen in deze periode ging ik ook regelmatig met meisjes naar bed die al een vriendje hadden. Allemaal stuk voor stuk leuke meisjes en van de meeste zou je nooit verwachten dat ze vreemd gingen.
Nou, wat een leuke meiden zeg
2005: de ommekeer?
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:11:40 #59
50166 Heli0s
Semper Idem
pi_24457523
Een relatie is volgens mij gebouwd op vertrouwen, en dat is er van jou kant dus al helemaal niet. Misschien moet je eens professionele hulp zoeken, want volgens mij zit er ergens een steekje los

En tja, ik denk dat er niet veel meer te redden valt hier, als ze er achter komt dumpt ze je (terecht) meteen....
It is said that power corrupts, but actually it's more true that power attracts the corruptible. The sane are usually attracted by other things than power.
David Brin (1950 - )
  zaterdag 8 januari 2005 @ 08:06:04 #60
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_24459981
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:11 schreef Heli0s het volgende:
Een relatie is volgens mij gebouwd op vertrouwen, en dat is er van jou kant dus al helemaal niet. Misschien moet je eens professionele hulp zoeken, want volgens mij zit er ergens een steekje los

En tja, ik denk dat er niet veel meer te redden valt hier, als ze er achter komt dumpt ze je (terecht) meteen....
Zzozozo wat een reacties... Lichtelijk overdreven allemaal. Ik heb gelezen dat ik een zak hooi ben, een loser en nu moet ik nog professionele hulp gaan nemen ook. Mensen zetten altijd zo snel een stempel op iemand. Deze kant van me is toch echt maar een klein deel van mijn ik zijn. Ik denk dat ik over het algemeen best een goede gozer ben. Ik doe meer dan gemiddeld dingen voor de maatschappij en heb vriendschappen waar de meeste mensen jaloers op zijn. Alleen op het gebied van de liefde heb ik dingen gedaan die eigenlijk niet door de beugel kunnen. Maar om me dan meteen af te schrijven als een slecht mens is weer iets te ver gaan.

Ontopic: Ik twijfel nog steeds wanneer het beste moment is. Ik heb er echt veel spijt van en met de dag begin ik haar leuker te vinden. Als ik trouwens zo'n loser was had ze me allang gedumpt. Ik zal haar van de week weer zien en denk dat ik dan alles maar zal opbiechten. Aan de ene kant denk ik van ze zal, na mij een paar klappen te hebben gegeven, mij meteen dumpen. Aan de andere kant stelde het gewoon geen moer voor. Als het bijvoorbeeld omgekeerd was danzou ik het haar waarschijnlijk ook vergeven, dus misschien dat zij dat ook zo inziet...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zaterdag 8 januari 2005 @ 08:15:00 #61
88139 JoeyT
pi_24459991
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 20:33 schreef Tarot het volgende:

Hou er rekening mee dat jij dit geheim niet eeuwig bij je kan dragen zonder dat het zich op een andere (meestal destructieve wijze) uit.
Dit vind ik echt een hele zinnige opmerking.

Als ik wil dat ze er niet achter komt dan komt ze er niet achter. Al die mensen die geloven dat dit soort dingen altijd uitkomen weten niet waarover ze het hebben. Bijna nooit komt vreemdgaan uit, dat heb ik al zo vaak gezien.

Het verschil is echter dat ik geen relatie met haar kan en wil hebben zonder dat ze dit weet. Ik weet uit het verleden hoe het is om zulke dingen te verzwijgen en dat is gewoon kut. Het voelt alsof je iemand heel erg aant kwetsen bent zonder dat ze het door heeft. Dus het zal dan waarschijnlijk uitkomen omdat ik er niet mee kan leven..

Ik wil gewoon geen geheimen hebben voor een meisje waar ik veel om geef...
pi_24459993
het voelt niet alsof je iemand aan het kwetsen bent, je hebt al iemand gekwetst alleen weet die persoon het (nog) niet en hoe langer het duurt voordat je eerlijk bent des te gekwetser zal iemand zijn als het eindelijk duidelijk wordt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 8 januari 2005 @ 08:17:44 #63
78918 SeLang
Black swans matter
pi_24459994
Het beste is: gewoon je kop over houden en nooit meer doen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_24459995
probleem met vreemdgaan is dat jij niet als enige het weet, degene met wie je vreemdging weet het ook , en dat kan vervelend worden.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 8 januari 2005 @ 08:32:08 #65
78918 SeLang
Black swans matter
pi_24460009
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 08:19 schreef DarkElf het volgende:
probleem met vreemdgaan is dat jij niet als enige het weet, degene met wie je vreemdging weet het ook , en dat kan vervelend worden.
Dat klopt.

Maar als iemand mij dit flikt (zelfs al is het 'alleen maar' zoenen) dan schop ik haar onvoorwaardelijk het huis uit, ook als ze het eerlijk vertelt. De relatie kan na zoiets nooit meer hetzelfde zijn en voor mij sowieso 'beyond repair' en daarom automatisch einde relatie.

Als je nog een kans wilt hebben kun je maar beter je kop houden en hopen dat het nooit boven water komt. Als ik de TS was zou ik proberen een deal te sluiten met dat andere sletje om te zorgen dat het nooit bekend wordt.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 8 januari 2005 @ 09:02:08 #66
88139 JoeyT
pi_24460056
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 08:19 schreef DarkElf het volgende:
Das geen probleem. Dat meisje heeft totaal geen reden om iets te vertellen en bovendien zou ze niet eens weten aan wie ze het moet vertellen. T zijn geen bekenden van elkaar.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 09:11:01 #67
88139 JoeyT
pi_24460087
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 08:32 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dat klopt.

Maar als iemand mij dit flikt (zelfs al is het 'alleen maar' zoenen) dan schop ik haar onvoorwaardelijk het huis uit, ook als ze het eerlijk vertelt. De relatie kan na zoiets nooit meer hetzelfde zijn en voor mij sowieso 'beyond repair' en daarom automatisch einde relatie.

Als je nog een kans wilt hebben kun je maar beter je kop houden en hopen dat het nooit boven water komt. Als ik de TS was zou ik proberen een deal te sluiten met dat andere sletje om te zorgen dat het nooit bekend wordt.
Ik zou het een meisje, als ik haar echt echt leuk vind, wel vergeven als ze vreemd was gegaan. Dit heb ik in het verleden ook gedaan en ook is het mij vergeven. Ook weet ik uit ervaring dat het vertrouwen gewoon weer terug komt. Iedereen maakt wel eens fouten.

Echter dit wat ik nu heb gedaan is een ander soort fout. Puur uit angst gekwetst te worden met een ander meisje het bed in duiken. Ik denk dat dit punt ook heel moeilijk uit te leggen wordt. Niet uit lust, verliefdheid of iets dergelijks vreemdgaan, maar uit een soort van wraak komt idd niet echt goed over

Maar ik ben dus van mening dat een relatie met zo'n leugen ook geen kans heeft. Ik zie t altijd zo: Stel je bent 80 (en niet dement) en nog steeds samen met dr, zij ligt op haar sterfbed... Zou jij dan verder kunnen leven met de gedachte dat je toch altijd 1 geheim gehad hebt voor haar? Ik niet...
pi_24460270
Waarom wil je uberhaupt een relatie als je liever in het rond neukt ?

En als je zo "ervaren" bent met relaties enzo waarom maak je dan zo`n ongelooflijke achterlijke fout dan heb je blijkbaar niet veel opgestoken van al die ervaring.
Een relatie waarin dit soort shit gebeurd is geen relatie, dat is meer een gevecht.
en als je het niet aan haar verteld is het ook geen relatie want dan verzwijg je gewoon dingen.
en zul je nog veel vaker tegen haar moeten liegen.
Gaat moeilijk worden om haar in haar ogen te kijken dan
  zaterdag 8 januari 2005 @ 11:01:36 #69
88139 JoeyT
pi_24460708
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 09:59 schreef Twin1983 het volgende:
Waarom wil je uberhaupt een relatie als je liever in het rond neukt ?
Lees dan ff goed. Tot begin vorig jaar heb ik een relatie gehad van 7 jaar. Daarna ben ik idd gaan rondneuken. Op zich helemaal niet erg (toen vond ik het leuk), omdat ik de meisjes altijd eerlijk heb gezegd dat het alleen voor de sex is. Nu heb ik dat (rondneuken) wel gehad en wil ik het gewoon rustiger aan doen (lees rustig aan een relatie beginnen).
Misschien is het moeilijk voor te stellen,maar het is lastig om iemand helemaal te vertrouwen als je ziet dat de meeste mensen niet eerlijk zijn (inclusief mezelf). Verder vind ik het altijd zo opvallend dat hier op FOK! iedereen heilig is, terwijl dat in het werkelijke leven toch echt anders is.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 11:19:38 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24460882
Ik ben verre van een heilig boontje, huisgenoot van JoeyT. Heb ook wel eens een scheve schaats gereden of iemand in de gelegenheid gesteld die te rijden.
Alleen gaan jouw beweegredenen om pro-actief vreemd te gaan mijn voorstellingsvermogen ver te boven.

Anywayz, ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat je vriendinnetje toch een ander idee dan jij zal hebben over het al dan niet 'een moer voorstellen' van jouw actie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Copycat op 08-01-2005 11:35:19 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 8 januari 2005 @ 11:23:56 #71
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_24460947
Wat zijn jullie weer lekker bezig....gatverdamme wat een goody2shoes hier

Je bent hartstikke menselijk hoor, en dat je je angsten nu even op een heel brute manier voor jezelf hebt verborgen, is een foutje.
Angsten moet je onder ogen komen, niet wegmoffelen door acties die nog meer ellende veroorzaken.

Ik herken wel wat in je verhaal...ik ben soms ook wel een beetje stout, uit zelfbescherming ofzo..dus heel raar klinkt je verhaal niet. Het werkt op de lange duur alleen niet zo voor je, want je gaat mensen pijn doen en dus uiteindelijk ook jezelf.

Voor wat betreft het wel of niet vertellen....Ga voor jezelf na hoe significant je relatie nu is...is het kalverliefde, gewoon weer een nieuw speeltje, houd dan je mond en red je gezicht.

Betekent ze alles voor je, zeg het dan en wel direct! Echt van iemand houden, betekent je ware gezicht laten zien, ook al is dat " not a pretty sight "
Ze zal je OF verachten, OF de diepte met je inwillen en je de kans geven het beschaamd vertrouwen te herstellen.

Wat heb je te verliezen, behalve jezelf
pi_24460953
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 08:06 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Als het bijvoorbeeld omgekeerd was danzou ik het haar waarschijnlijk ook vergeven, dus misschien dat zij dat ook zo inziet...
Tjemig de pemig, kijk nou toch eens goed in de spiegel man!

Toen je alleen maar 'dacht' dat ze vreemd zou gaan ben je meteen uit wraak vreemd gegegaan.
Hoe kun je nou deze onzin er achteraan schrijven?

Zal een fijne relatie worden. Jullie vergeven elkaar een misstap, maar doen er dan wel als straf/wraak een schepje bovenop.
quote:
Ik doe meer dan gemiddeld dingen voor de maatschappij en heb vriendschappen waar de meeste mensen jaloers op zijn.
Jaloezie is een terugkerend thema in jouw perceptie van de wereld.
twee violen en een trommel en een fluit
  zaterdag 8 januari 2005 @ 11:26:29 #73
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_24460985
Overigens, denk ik wel dat je de relatie meer idealiseert dan nodig. Ik denk meer dat je teveel zoekt naar rust en binding , na een wilde periode. Ook dat herken ik.
Alleen, geloof me, als je echt halsoverkop verliefd bent en een intens houden van ervaart, dan is er geen enkele behoefte om naast de pot te piesen. Je angsten en onzekerheden verdwijnen dan namelijk als sneeuw voor de zon....omdat ZIJ het is.

Dus om heel eerlijk te zijn, denk ik eerder dat je even heel goed moet nadenken over de waarde van je relatie.
Ik denk persoonlijk dat je deze romantiseert
pi_24461073
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 11:23 schreef SHE het volgende:
Wat zijn jullie weer lekker bezig....gatverdamme wat een goody2shoes hier
Jaja, omdat jij iets van jezelf herkent in de TS is de rest van de wereld hypocriet.
quote:
Ik herken wel wat in je verhaal...ik ben soms ook wel een beetje stout, uit zelfbescherming ofzo..
Nog zo'n tiepetje.
Luister eens goed: Laat my maar een goody2shoe zijn dan. Gooi je verachting maar over de rest van de wereld heen, zo overmoralistisch volgens jou. Maar gelukkig doen de meeste mensen niet een beetje stout, uit zelfbescherming ofzo.

Voor mij is zelfbescherming: Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet.
En ook al naait een ander mij, dan heb ik nog altijd mijn waardigheid. En hoef ik geen krokodillentranen te komen huilen op een forum.
twee violen en een trommel en een fluit
  zaterdag 8 januari 2005 @ 11:49:10 #75
88139 JoeyT
pi_24461326
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 11:24 schreef Roquefort het volgende:

[..]

[..]

Jaloezie is een terugkerend thema in jouw perceptie van de wereld.
Verdraaien van woorden is ook een vak he

Omdat ik vreemd ga is het niet zo dat ik meteen een slecht mens ben... Wat ik zei is dat ik meer goed doe in deze wereld dan andere mensen doen. Heb zelf ontzettend veel voor mensen over. Hou ervan om gezellig een dagje weg te gaan met mensen die in een verzorgingshuis zitten om zo een lichtpuntje te geven in iemands leven. Voor vrienden en familie doe ik alles. Dus doe niet net alsof dit gedeelte van mij beschrijft hoe ik als persoon ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')