Ik ga 2 maandjes met dr, dus er is nety sprake van verliefdheid. Houden van is heel iets anders. En tsja nogmaals sex is voor mij nou eenmaal niet boeiend. Als het om de sex ging deed ik t wel met mn vriendinnetje, dies toch wat beter.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:37 schreef erodome het volgende:
Ik vertrouwde je op voorhand niet, het ging echt niet om de sex hoor(nee nee, je hebt niet boven op iemand liggen pompen, dat deed je omdat je het zooooooooooo verschrikkelijk vond), het is niet belangerijk(waarom doe je het dan in godensnaam, als het toch niets voorsteld kan je het net zo goed niet den, leuk om te weten dat je degene waarvan je zogenaamd houdt bedonderd om iets dat niets voorstelt)...
Je zit gewoon tot over je oren in de shit, bent gewoon ontiegelijk dom bezig geweest en zal gewoon met de billen bloot moeten en op je blote knietjes moeten smeken.
Ik snap het probleem niet zo. Wat maakt het uit met hoeveel meisjes je het hebt gedaan? Gewoon een periode in mn leve: 'Lang leve de lol' Verder heeft er nog nooit 1 meisje over geklaagd. Zelfs het tegenovergestelde is waar. Op de 1 of andere manier trekt het een meisje aan.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:12 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Wat motiveert je nu in godsnaam om met (zo'n 20...? ) meisjes naar bed te gaan, om maar weer n nummertje in je boekje te zetten..., en dan ook nog zeggen, het doet me eigenlijk nis, het stelt niks voor.. is niets speciaals....
Ik ben het spoor even bijster. wanneer een meisje zo erop losleeft heeft men daar verschillende uitdrukkingen voor. Hoe zou jij jezelf willen noemen...?
En ben eens eerlijk, wil JIJ een meisje dat zo losbandig heeft geleefd? Weet ze van jou dat je ook zo losbandif hebt geleefd?
En dan gaat ze toch een relatie met je aan? En wat doe jij... jij doet je naam eer aan en verkloot de boel! en gaat naar bed met nummertje 21 of 22 ......? Tjonge..
Ja das het verschil tussen mij en de meeste mensen. Zij zou niet hoeven aankomen met een slechte smoes. Ik maak het voor zoiets echt niet uit... Kan gebeuren... En als het geen foutje was tsja dan krijgen we een ander soort relatie toch. Niet meer serieus maar gewoon voor de lol.quote:Op zondag 9 januari 2005 10:45 schreef DumDaDum het volgende:
Zo, 't duurde ff, maar...
* DumDaDum is nu door alle moralistische praatjes heen.
Btw, verzin wel een slechte smoes!
Want bedenk: wat zou je vriendin doen nadat ze bv bij een vriendje in Groningen was vreemdgegaan?![]()
Neeeee, jij vindt het geen enkel probleem inderdaad. Bij het vermoeden dat ze vreemdgaat ben je al zo opgefokt dat je alvast wraak gaat nemen, maar als het daadwerkelijk gebeurt vind je het prima.quote:Op zondag 9 januari 2005 11:27 schreef JoeyT het volgende:
Ja das het verschil tussen mij en de meeste mensen. Zij zou niet hoeven aankomen met een slechte smoes. Ik maak het voor zoiets echt niet uit... Kan gebeuren...
quote:Op zondag 9 januari 2005 13:27 schreef Angeles het volgende:
[..]
Neeeee, jij vindt het geen enkel probleem inderdaad. Bij het vermoeden dat ze vreemdgaat ben je al zo opgefokt dat je alvast wraak gaat nemen, maar als het daadwerkelijk gebeurt vind je het prima.
Tuurlijk.
Ja t klinkt idd krom... Wat ik probeer te zeggen is dat ik meer moeite heb met de twijfel of iemand trouw is dan wanneer ik zeker weet dat dit gebeurt. Als ik bv wist dat ze met die jongen uit groningen het bed zou delen zou ik gewoon een knop hebben omgedraaid en minder serieus naar 'ons' hebben gekeken. Overigens wat ik al zei... Mocht ik er ooit achter komen dat ze een keer vreemd is gegaan zegt dat voor mij weinig.quote:Op zondag 9 januari 2005 13:27 schreef Angeles het volgende:
[..]
Neeeee, jij vindt het geen enkel probleem inderdaad. Bij het vermoeden dat ze vreemdgaat ben je al zo opgefokt dat je alvast wraak gaat nemen, maar als het daadwerkelijk gebeurt vind je het prima.
Tuurlijk.
Ach ik heb niet zo'n moeite met die tegnstrijdigheid, dus hoef jij t ook niet te hebbenquote:Op zondag 9 januari 2005 13:32 schreef milagro het volgende:
[..]
hij ziet zelf de tegenstrijdigheid niet blijkbaar
oeeeee wat laat je je kennen weer ook hierquote:Op zondag 9 januari 2005 13:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach ik heb niet zo'n moeite met die tegnstrijdigheid, dus hoef jij t ook niet te hebben![]()
Je bent jong en doet maar wat... Nooit gehad of te lang geleden om je te herinneren?![]()
Het was maar een grapje mevrouw, vandaar t kusje...quote:Op zondag 9 januari 2005 14:05 schreef milagro het volgende:
[..]
oeeeee wat laat je je kennen weer ook hier![]()
![]()
Als een vrouw mij wil, terwijl ik haar nog steeds keihard genaaid heb, vind ik het nogal raar als ze mij dan nog terug zou willen.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:28 schreef Angeles het volgende:
Mja, ik vind in dit geval dat hele berekenende nog een stuk erger dan het feit dat hij überhaupt is vreemdgegaan. Die wil om iemand terug te pakken terwijl er eigenlijk helemaal niks terug te pakken valt omdat het puur gebaseerd is op een rare kronkel in zijn hoofd.
(Ik zou haar niet meer hoeven, trouwens, pimpin? Klinkt een beetje alsof het haar fout is inplaats van de jouwe!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |