sorry erodome, klein misverstandje, ik ben nog nooit vreemdgegaan, zelfs nog niet in het begin van een relatiequote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Vertel het nu maar eens aan je partner dan dat je in het begin van de relatie scheve schaats heb gereden, kijken of je partner er hetzelfde over denkt, dat dat nutteloos is om te vertellen....
Je moet niet voor een ander bepalen wat die wil weten of niet, laat de keuze bij dat persoon zelf en neem verantwoordelijkheid voor je daden...
Yep.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:30 schreef petitlapin het volgende:
dus sweetgirly, je wil eigenlijk ook weten wat je partner allemaal heeft uitgespookt VOOR jou ... want ja, een geslachtsziekte ...
Oh ja hoor, maar niet als het ook mijn lichaam betreft.quote:een mens heeft toch ook recht op een beetje privacy,
Oh, ik ook niet.quote:ik ga mijn partner echt niet uitvragen met wij hij voor mij allemaal het bed heeft gedeeld.
Tja, en ik blijf liever in het nu.quote:Boeit me niet, ik wil in de toekomst kijken, niet in het verleden. We dragen allemaal onze bagage met ons mee, en als de ander daar maar in wil blijven koteren ...
Hehe, groot puntjequote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:48 schreef petitlapin het volgende:
ergens heb je wel een punt sweetgirly dat hij het veilig moet gedaan hebben daarvoor, een partner die verzwijgt dat hij risico's heeft genomen en dat verzwijgt is wel een smeerlap.
hierin geef ik je dus wel gelijk
maar we dwalen af van het topic![]()
Als mijn Vriendin/Vrouw een slippertje maakt wil ik dat niet wetenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
iK vind eigenlijk dat jij nu de omgekeerde wereld voorstelt. Als iemand bij jou vreemd is gegaan dan zou jij t toch ook willen weten. Ik in ieder geval wel. En ja ze zal zich even kut voelen, maar dat gaat ook wel weer over. Stel het wordt iets serieus dan heb ik gewoon echt geen zin om dingen achter te houden. En zoals iemand al zei, als je eenmaal liegt wordt het telkens makkelijker...
Sowieso opvallend dat de eerste 90 reacties iedereen me zegt dat ik het eerlijk moet vertellen en dat jullie nu opeens zegggen dat ik het niet moet doen. Nieuw blik FOKKERS! open getrokken?![]()
jawel, wel over nagedacht en ook veel ervaring mee! En TS moet het toch vertellen en dan maar met zijn ongelofelijk domme reet op de blaren gaan zitten.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:37 schreef desiredbard het volgende:
[..]
(TS aangaande die andere 60 die gezegd hebben vertellen.... dat is een gut reactie...dus a niet over nagedacht...b geen ervaring)
Mijn idee....Ik ben nog steeds voor eerlijkheid..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:46 schreef erodome het volgende:
Maar een relatie zonder eerlijkheid is in mijn ogen geen relatie, misschien ben ik daar wel anders in ofzo omdat ik in een open relatie leef waar eerlijkheid heel erg belangerijk is..
Ja ik snap wat je bedoelt..en idd dingen gebeuren..dingen overkomen je soms zonder dat je het wilt.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:42 schreef desiredbard het volgende:
Waarom die ander met een incompetentiegevoel/minderwaardigheidsgevoel geven als het echt eenfoutje was?
Welke vrouw zou als haar vriend man vertelde dat hij buiten de pot gepiest heeft als foutje .... zich niet afvragen waarom en zelf lichtjes aan haarzelf twijfelen.
Terwijl als hij zijn bek dicht houd, hij alleen met het feit leeft dat ie een lul geweest is (ern er mee nagedacht heeft) zijn lief bedrogen heeft en zich daar enorm schuldig over voelt.
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:30 schreef desiredbard het volgende:
Myriam ben ik helemaal met je eens,
ben langzaam off topic geraakt.
teruglezend duikt meneer met alles dat een rok kan dragen zonder travestiet of schot te zijn het bed in, en probeert het dan nog af te schuiven alsof die dames vuile sletten zijn omdat ze al een vriendje hadden. Alsof vrouwen geen zin in sex mogen hebben
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:30 schreef desiredbard het volgende:
teruglezend duikt meneer met alles dat een rok kan dragen zonder travestiet of schot te zijn het bed in, en probeert het dan nog af te schuiven alsof die dames vuile sletten zijn omdat ze al een vriendje hadden. Alsof vrouwen geen zin in sex mogen hebben
En prachtige analyce van het mannelijke geslachtquote:Op dinsdag 11 januari 2005 17:09 schreef desiredbard het volgende:
Komt omdat jij bloed genoeg hebt...
Mannen hebben te weinig bloed
zodra de hersenen een aantrekkelijke vrouw zien wordt er bloed naar de penis gepompt
zodra die vol zit met bloed is er te weinig in de hersenen over om te denken.
Onzinquote:Op dinsdag 11 januari 2005 17:13 schreef Koekepan het volgende:
Jaja, en het probleem met vrouwen is dat ze allemaal generaliseren. Zo lust ik er nog wel een paar..
Pffff jij lult ook maar een eind weg he... Ten eerste vond en vind ik die dames geen sletten. Met een aantal ben ik nog heel goed bevriend en we hebben gewoon een leuke tijd gehad. Ten tweede vrouwen zijn net als mannen en doen evenveel fout op dit gebied, dus doe niet net alsof dit komt dat ik een man ben. Komt gewoon door mn eigen slechte karakter en niet door mijn penisquote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:30 schreef desiredbard het volgende:
Ze heeft een groot genoeg ego om dit aan te kunnen hoor. Wat ik al zei tis ook niet zo'n lieverdje...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:42 schreef desiredbard het volgende:
Waarom die ander met een incompetentiegevoel/minderwaardigheidsgevoel geven als het echt eenfoutje was?
Welke vrouw zou als haar vriend man vertelde dat hij buiten de pot gepiest heeft als foutje .... zich niet afvragen waarom en zelf lichtjes aan haarzelf twijfelen.
Terwijl als hij zijn bek dicht houd, hij alleen met het feit leeft dat ie een lul geweest is (ern er mee nagedacht heeft) zijn lief bedrogen heeft en zich daar enorm schuldig over voelt.
Ze heeft een groot genoeg ego om dit aan te kunnen hoor. Wat ik al zei tis ook niet zo'n lieverdje...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:42 schreef desiredbard het volgende:
Ja ik heb het veilig gedaan. Ik doe het sowieso nooit zonder condoom. En dus ja met mijn vriendinnetje doe ik t ook met.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:00 schreef sweetgirly het volgende:
Voorbeeld: heb je het bijvoorbeeld veilig gedaan (en dan nog)?
Je wou dat vreemdgaan toch niet impulsief gaan noemen?quote:Op zondag 9 januari 2005 13:47 schreef JoeyT het volgende:
Ik weet trouwens van mezelf dat ik heel moeilijk te volgen ben qua emoties en gedachtengangen![]()
![]()
Ik doe veel dingen impulsief en aan de ene kant is dat een hele leuke en aantrekkelijke eigenschap, maar soms gaat t ook helemaal fout zoals nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |