sorry erodome, klein misverstandje, ik ben nog nooit vreemdgegaan, zelfs nog niet in het begin van een relatiequote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Vertel het nu maar eens aan je partner dan dat je in het begin van de relatie scheve schaats heb gereden, kijken of je partner er hetzelfde over denkt, dat dat nutteloos is om te vertellen....
Je moet niet voor een ander bepalen wat die wil weten of niet, laat de keuze bij dat persoon zelf en neem verantwoordelijkheid voor je daden...
Yep.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:30 schreef petitlapin het volgende:
dus sweetgirly, je wil eigenlijk ook weten wat je partner allemaal heeft uitgespookt VOOR jou ... want ja, een geslachtsziekte ...
Oh ja hoor, maar niet als het ook mijn lichaam betreft.quote:een mens heeft toch ook recht op een beetje privacy,
Oh, ik ook niet.quote:ik ga mijn partner echt niet uitvragen met wij hij voor mij allemaal het bed heeft gedeeld.
Tja, en ik blijf liever in het nu.quote:Boeit me niet, ik wil in de toekomst kijken, niet in het verleden. We dragen allemaal onze bagage met ons mee, en als de ander daar maar in wil blijven koteren ...
Hehe, groot puntjequote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:48 schreef petitlapin het volgende:
ergens heb je wel een punt sweetgirly dat hij het veilig moet gedaan hebben daarvoor, een partner die verzwijgt dat hij risico's heeft genomen en dat verzwijgt is wel een smeerlap.
hierin geef ik je dus wel gelijk
maar we dwalen af van het topic![]()
Als mijn Vriendin/Vrouw een slippertje maakt wil ik dat niet wetenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
iK vind eigenlijk dat jij nu de omgekeerde wereld voorstelt. Als iemand bij jou vreemd is gegaan dan zou jij t toch ook willen weten. Ik in ieder geval wel. En ja ze zal zich even kut voelen, maar dat gaat ook wel weer over. Stel het wordt iets serieus dan heb ik gewoon echt geen zin om dingen achter te houden. En zoals iemand al zei, als je eenmaal liegt wordt het telkens makkelijker...
Sowieso opvallend dat de eerste 90 reacties iedereen me zegt dat ik het eerlijk moet vertellen en dat jullie nu opeens zegggen dat ik het niet moet doen. Nieuw blik FOKKERS! open getrokken?![]()
jawel, wel over nagedacht en ook veel ervaring mee! En TS moet het toch vertellen en dan maar met zijn ongelofelijk domme reet op de blaren gaan zitten.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:37 schreef desiredbard het volgende:
[..]
(TS aangaande die andere 60 die gezegd hebben vertellen.... dat is een gut reactie...dus a niet over nagedacht...b geen ervaring)
Mijn idee....Ik ben nog steeds voor eerlijkheid..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:46 schreef erodome het volgende:
Maar een relatie zonder eerlijkheid is in mijn ogen geen relatie, misschien ben ik daar wel anders in ofzo omdat ik in een open relatie leef waar eerlijkheid heel erg belangerijk is..
Ja ik snap wat je bedoelt..en idd dingen gebeuren..dingen overkomen je soms zonder dat je het wilt.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:42 schreef desiredbard het volgende:
Waarom die ander met een incompetentiegevoel/minderwaardigheidsgevoel geven als het echt eenfoutje was?
Welke vrouw zou als haar vriend man vertelde dat hij buiten de pot gepiest heeft als foutje .... zich niet afvragen waarom en zelf lichtjes aan haarzelf twijfelen.
Terwijl als hij zijn bek dicht houd, hij alleen met het feit leeft dat ie een lul geweest is (ern er mee nagedacht heeft) zijn lief bedrogen heeft en zich daar enorm schuldig over voelt.
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:30 schreef desiredbard het volgende:
Myriam ben ik helemaal met je eens,
ben langzaam off topic geraakt.
teruglezend duikt meneer met alles dat een rok kan dragen zonder travestiet of schot te zijn het bed in, en probeert het dan nog af te schuiven alsof die dames vuile sletten zijn omdat ze al een vriendje hadden. Alsof vrouwen geen zin in sex mogen hebben
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:30 schreef desiredbard het volgende:
teruglezend duikt meneer met alles dat een rok kan dragen zonder travestiet of schot te zijn het bed in, en probeert het dan nog af te schuiven alsof die dames vuile sletten zijn omdat ze al een vriendje hadden. Alsof vrouwen geen zin in sex mogen hebben
En prachtige analyce van het mannelijke geslachtquote:Op dinsdag 11 januari 2005 17:09 schreef desiredbard het volgende:
Komt omdat jij bloed genoeg hebt...
Mannen hebben te weinig bloed
zodra de hersenen een aantrekkelijke vrouw zien wordt er bloed naar de penis gepompt
zodra die vol zit met bloed is er te weinig in de hersenen over om te denken.
Onzinquote:Op dinsdag 11 januari 2005 17:13 schreef Koekepan het volgende:
Jaja, en het probleem met vrouwen is dat ze allemaal generaliseren. Zo lust ik er nog wel een paar..
Pffff jij lult ook maar een eind weg he... Ten eerste vond en vind ik die dames geen sletten. Met een aantal ben ik nog heel goed bevriend en we hebben gewoon een leuke tijd gehad. Ten tweede vrouwen zijn net als mannen en doen evenveel fout op dit gebied, dus doe niet net alsof dit komt dat ik een man ben. Komt gewoon door mn eigen slechte karakter en niet door mijn penisquote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:30 schreef desiredbard het volgende:
Ze heeft een groot genoeg ego om dit aan te kunnen hoor. Wat ik al zei tis ook niet zo'n lieverdje...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:42 schreef desiredbard het volgende:
Waarom die ander met een incompetentiegevoel/minderwaardigheidsgevoel geven als het echt eenfoutje was?
Welke vrouw zou als haar vriend man vertelde dat hij buiten de pot gepiest heeft als foutje .... zich niet afvragen waarom en zelf lichtjes aan haarzelf twijfelen.
Terwijl als hij zijn bek dicht houd, hij alleen met het feit leeft dat ie een lul geweest is (ern er mee nagedacht heeft) zijn lief bedrogen heeft en zich daar enorm schuldig over voelt.
Ze heeft een groot genoeg ego om dit aan te kunnen hoor. Wat ik al zei tis ook niet zo'n lieverdje...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:42 schreef desiredbard het volgende:
Ja ik heb het veilig gedaan. Ik doe het sowieso nooit zonder condoom. En dus ja met mijn vriendinnetje doe ik t ook met.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:00 schreef sweetgirly het volgende:
Voorbeeld: heb je het bijvoorbeeld veilig gedaan (en dan nog)?
Je wou dat vreemdgaan toch niet impulsief gaan noemen?quote:Op zondag 9 januari 2005 13:47 schreef JoeyT het volgende:
Ik weet trouwens van mezelf dat ik heel moeilijk te volgen ben qua emoties en gedachtengangen![]()
![]()
Ik doe veel dingen impulsief en aan de ene kant is dat een hele leuke en aantrekkelijke eigenschap, maar soms gaat t ook helemaal fout zoals nu.
Ja joh, word meteen persoonlijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:49 schreef JoeyT het volgende:
Dat jij niet stevig in je schoenen staat hoeft niet te betekenen dat zij ook zo is![]()
Desiredbard, als het zo gegaan zou zijn als jij hier beschrijft, zou ik er misschien wel net zo over denken als jij. Maar TS heeft een heel draaiboek in zijn hoofd: is jaloers en wil wraak, want zijn vriendin (hier presenteert hij het zelf als iets serieus en niet als een soort aanloopperiode naar iets met mogelijkheden) gaat naar een oude vriend en is vast niet te vertrouwen. Ik vind dat de dame in kwestie best mag weten met wat voor gastje ze te maken heeft, want ik vind zijn gedachtengang verre van fris. Erger dan het krikincident an sich.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:42 schreef desiredbard het volgende:
Ik bedoel als je een seriuze relatie in het verschiet hebt..... en je doet iets doms.
Dan denk ik persoonlijk niet dat het "eerlijk zijn/ vertellen wat er gebeurd is" eerlijk is aan de andere persoon.
Waarom die ander met een incompetentiegevoel/minderwaardigheidsgevoel geven als het echt een foutje was?
Hij moet juist die zwakke reden vertellen.quote:Op zondag 9 januari 2005 10:45 schreef DumDaDum het volgende:
Zo, 't duurde ff, maar...
* DumDaDum is nu door alle moralistische praatjes heen.
Kan gebeuren, *ik zou het niet doen*, maar je schaart je bij de 50% van Nederland die dit wel eens heeft gedaan (maar daar zat je al bij, toch?)
Vertel haar alles, behalve jouw reden. Want die verraadt je zwakte in je denken en dat nekt je.
Zie dit als een leermoment en werk daar aan. Is vlg mij de enige manier...
Btw, verzin wel een slechte smoes!
Want bedenk: wat zou je vriendin doen nadat ze bv bij een vriendje in Groningen was vreemdgegaan?![]()
Je wilt 't behouden én eerlijk zijn?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:51 schreef JoeyT het volgende:
Ik weet best dat vreemdgaan slecht is, maar dat is mijn vraag niet. Ik wil dus dat mn 'relatie' behouden blijft. Dus ik vraag me af hoe jullie denken dat ik dat kan bereiken. Ik denk dat over een maand de gevoelens sterker zijn en daardoor het moeilijker voor haar wordt om ermee te kappen. Ze komt er sowieso niet achter als ik het niet zou vertellen.
Dus ik vraag niet wat goed is, maar wat slim is. Ik vind t echt een heel leuk meisje en dat andere stelde gewoon geen moer voor.
Nee ik hou idd niet genoeg van dr. Want als je goed gelezen had hou ik helemaal niet van dr. Kga net 2 maanden met dr uit en zo snel hou ik niet van iemand hoor. Tis verliefdheid... Niet dat dat het beter maakt maar ff om the facts straight te hebben...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:47 schreef DreamyGirl het volgende:
Wie gaat er nu vreemd uit wraak?! Als je een relatie hebt behoor je zoiezo niet vreemd te gaankennelijk hou je dan niet genoeg van je vriend/vriendin.
Ow ja... Ik snap t omdat ik vreemd ga doe ik het natuurlijk ook onveilig, logischquote:Op woensdag 12 januari 2005 01:20 schreef desiredbard het volgende:
Ik denk dat alle dames die ts intiem kennen beter een std testje laten doen
Maakt idd geen fluit uit hoor....verliefdheid cq beginnende relatie...quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tis verliefdheid... Niet dat dat het beter maakt
Naja afstel zal dr sowieso niet van komen. Maar om iets op te biechten moet ik haar wel zien. Gister heb ik haar dus niet gezien en dat zal pas vrijdag of zaterdag worden. Over de telefoon doe ik het sowieso niet.quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:15 schreef Copycat het volgende:
Maar ondertussen heb je het haar nog steeds niet opgebiecht, begrijp ik?
Je weet wat er van uitstel komt, neem ik aan?
Dat is tenminste eens iets positiefs om van je te horen...quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja afstel zal dr sowieso niet van komen.
Over de telefoon doe ik het sowieso niet.
Ja ik ga toch echt voor en en. En zoals ik al eerder zei heb ik t id (dat trws steeds sterker wordt) dat t gewoon goed zal komen. Ze kent me wel een beetje, weet van mn verleden, zelf is t ook niet de liefste en misschien biecht ze mij ook wel wat op. Al met al schat ik op dit moment mn kansen op 70-30 waarvan de 70 de kans van slagen voorsteltquote:Op woensdag 12 januari 2005 08:34 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Je wilt 't behouden én eerlijk zijn?
Sorry hoor maar je stelt nogal hoge eisen.
Het is het een of t ander.
jep, heel positief ... en misschien gaat hier een relatie die echt wel goed en mooi had kunnen worden kapot omdat meneer in zijn oprechtheid een betekenisloze fout moet opbiechten ... en voor wat eigenlijk ...quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:22 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Dat is tenminste eens iets positiefs om van je te horen...
Ik snap nog steeds niet hoe jij dit een betekenisloze fout kunt noemen..Wanneer hij iemand tijdens het stappen was tegengekomen en hij had op dat moment, geheel onverwachts zonder bijbedoelingen een slippertje gemaakt ..dat had ik het misschien nog kunnen vatten..quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jep, heel positief ... en misschien gaat hier een relatie die echt wel goed en mooi had kunnen worden kapot omdat meneer in zijn oprechtheid een betekenisloze fout moet opbiechten ... en voor wat eigenlijk ...
verschrikkelijk, ik kan hier echt niet mee overweg
hij wil verder met de jongedame waaraan hij nu de fout zal bekennen, de ander is GEEN GEVAAR voor de relatie, door het opbiechten krijgt heel de gebeurtenis veel meer waarde dan ze verdient. De jongedame gaat er door de bekentenis veel meer waarde aan hechten. En dat is gewoon allemaal niet nodig ... ik vind het intriest dat hij het gaat vertellen, punt !quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:34 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe jij dit een betekenisloze fout kunt noemen..Wanneer hij iemand tijdens het stappen was tegengekomen en hij had op dat moment, geheel onverwachts zonder bijbedoelingen een slippertje gemaakt ..dat had ik het misschien nog kunnen vatten..
Maar zo welbewust als TS dit deed niet..
Als ik het zo nalees dan geloof ik ook nog echt dat het wel goedkomt. Jullie zijn iig aan elkaar gewaagd..quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze kent me wel een beetje, weet van mn verleden, zelf is t ook niet de liefste en misschien biecht ze mij ook wel wat op. Al met al schat ik op dit moment mn kansen op 70-30 waarvan de 70 de kans van slagen voorstelt
ok hoor, dat mag jij best vinden. even goede vrienden....quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:38 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hij wil verder met de jongedame waaraan hij nu de fout zal bekennen, de ander is GEEN GEVAAR voor de relatie, door het opbiechten krijgt heel de gebeurtenis veel meer waarde dan ze verdient. De jongedame gaat er door de bekentenis veel meer waarde aan hechten. En dat is gewoon allemaal niet nodig ... ik vind het intriest dat hij het gaat vertellen, punt !
???? Ik snap je advies niet helemaal??? Relaties krijgen is een spelquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:31 schreef KonnieKipke het volgende:
Relaties krijgen is een spel... Probeer je gevoel niet teveel de overhand te laten krijgen.
Valt me inderdaad wel weer mee ja..quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:17 schreef JoeyT het volgende:
Over de telefoon doe ik het sowieso niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |