abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24514437
dus sweetgirly, je wil eigenlijk ook weten wat je partner allemaal heeft uitgespookt VOOR jou ... want ja, een geslachtsziekte ...

een mens heeft toch ook recht op een beetje privacy, ik ga mijn partner echt niet uitvragen met wij hij voor mij allemaal het bed heeft gedeeld. Boeit me niet, ik wil in de toekomst kijken, niet in het verleden. We dragen allemaal onze bagage met ons mee, en als de ander daar maar in wil blijven koteren ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_24514479
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 10:29 schreef erodome het volgende:

[..]

Vertel het nu maar eens aan je partner dan dat je in het begin van de relatie scheve schaats heb gereden, kijken of je partner er hetzelfde over denkt, dat dat nutteloos is om te vertellen....

Je moet niet voor een ander bepalen wat die wil weten of niet, laat de keuze bij dat persoon zelf en neem verantwoordelijkheid voor je daden...
sorry erodome, klein misverstandje, ik ben nog nooit vreemdgegaan, zelfs nog niet in het begin van een relatie . Maar ik krijg het soms op mijn heupen van al het moralistisch gepraat hier.

En ja, ik vind en blijf het banaal vinden, voor mezelf dan, vooral als er eigenlijk nog niet echt sprake was van een serieuze relatie, een belofte
pi_24514586
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 10:30 schreef petitlapin het volgende:
dus sweetgirly, je wil eigenlijk ook weten wat je partner allemaal heeft uitgespookt VOOR jou ... want ja, een geslachtsziekte ...
Yep.
Ik wil weten of hij het onveilig heeft gedaan en als hij er zelf bij vertelt met hoeveel meiden hij naar bed is geweest, prima, maar zelfs daar ga ik niet helemaal vanuit. Dan nog zal ik mezelf laten testen en als hij het bed met mij wilt delen, zal ik dat aan hem ook vragen. Zoniet, houdt het op.
quote:
een mens heeft toch ook recht op een beetje privacy,
Oh ja hoor, maar niet als het ook mijn lichaam betreft.
Privacy, die ten koste kan gaan van mij, over my dead body dan!
Want ammehoela zeg.
quote:
ik ga mijn partner echt niet uitvragen met wij hij voor mij allemaal het bed heeft gedeeld.
Oh, ik ook niet.
Namen en wat soort meiden en al dat soort dingen boeien me ook niks tot weinig.
Maar ik wil wel graag weten waar ik aan toe ben of kan zijn.
quote:
Boeit me niet, ik wil in de toekomst kijken, niet in het verleden. We dragen allemaal onze bagage met ons mee, en als de ander daar maar in wil blijven koteren ...
Tja, en ik blijf liever in het nu.
Oh, bagage torsen we zekers allemaal met ons mee, en daarom juist.
Ik hoef ook niet in iemands verleden te koteren, dat boeit me dus weinig. Maar als iemand in mij wil koteren, mag hij zich eerst laten testen, zoals ik dat andersom ook doe en heb gedaan.

Kortom: het boeit mij ook allemaal weinig, maar ik geef gewoon om mezelf en mijn lichaam, en dat wil ik zo houden ook.
pi_24514611
Een belofte, wordt dat echt zo uitgesproken op ten duur, zoals op de kleuterschool, wil je verkering met me en dan is het officieel, dan moet je je ineens wel gedragen???

Als ik een monogame relatie zou willen hebben, de jongen waarop ik mijn oog heb laten vallen en hij op mij misdraagt zich in die aanloopperiode, dan vliegt hij eruit, zo simpel is het...

Ze zijn al naar bed en al met elkaar geweest, bij monogame relatie's is dat genoeg belofte...
Als dat namelijk geen probleem zou zijn zou het ook geen probleem zijn het te vertellen....

Het feit dat er moeilijk gedaan wordt over vertellen of niet laat je al zien dat het niet ok is, dat die belofte er echt al wel ligt, igg de belofte dat je elkaar interresant vind en kijkt of een relatie mogelijk is.

Maar een relatie zonder eerlijkheid is in mijn ogen geen relatie, misschien ben ik daar wel anders in ofzo omdat ik in een open relatie leef waar eerlijkheid heel erg belangerijk is..
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24514640
ergens heb je wel een punt sweetgirly dat hij het veilig moet gedaan hebben daarvoor, een partner die verzwijgt dat hij risico's heeft genomen en dat verzwijgt is wel een smeerlap.

hierin geef ik je dus wel gelijk

maar we dwalen af van het topic
pi_24514713
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 10:48 schreef petitlapin het volgende:
ergens heb je wel een punt sweetgirly dat hij het veilig moet gedaan hebben daarvoor, een partner die verzwijgt dat hij risico's heeft genomen en dat verzwijgt is wel een smeerlap.

hierin geef ik je dus wel gelijk

maar we dwalen af van het topic
Hehe, groot puntje . enneh, jij ging de discussie ook aan

Smeerlap of niet, niet bij mij dus en als ts ook geen smeerlap wilt zijn, lijkt mij de keuze makkelijk.
pi_24516233
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 08:48 schreef JoeyT het volgende:

[..]

iK vind eigenlijk dat jij nu de omgekeerde wereld voorstelt. Als iemand bij jou vreemd is gegaan dan zou jij t toch ook willen weten. Ik in ieder geval wel. En ja ze zal zich even kut voelen, maar dat gaat ook wel weer over. Stel het wordt iets serieus dan heb ik gewoon echt geen zin om dingen achter te houden. En zoals iemand al zei, als je eenmaal liegt wordt het telkens makkelijker...

Sowieso opvallend dat de eerste 90 reacties iedereen me zegt dat ik het eerlijk moet vertellen en dat jullie nu opeens zegggen dat ik het niet moet doen. Nieuw blik FOKKERS! open getrokken?
Als mijn Vriendin/Vrouw een slippertje maakt wil ik dat niet weten
als het niks voorstelt dus ...
Ze heeft me al nbelzerd wil ik niet ook nog eens een minderwaardigheids complex hebben
als het een affaire is is het wat anders

Als zij een slip[pertje maakt mag zij zich daar heel rot om voelen hoor
dat hoeft ze dus niet op mij af te schuiven
zo werkt het andersom dus ook

(TS aangaande die andere 60 die gezegd hebben vertellen.... dat is een gut reactie...dus a niet over nagedacht...b geen ervaring)
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_24516490
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 12:37 schreef desiredbard het volgende:

[..]

(TS aangaande die andere 60 die gezegd hebben vertellen.... dat is een gut reactie...dus a niet over nagedacht...b geen ervaring)
jawel, wel over nagedacht en ook veel ervaring mee! En TS moet het toch vertellen en dan maar met zijn ongelofelijk domme reet op de blaren gaan zitten.
Ze zal hem wel niet meer willen hierna, maar dat is ook niet zo'n ramp want hij is duidelijk nog niet over zijn trauma's heen en laat zich leiden door paranoide waan. Daar ga je 't in geen enkele relatie mee redden.
Eerst maar eens een tijdje alleen zijn en opnieuw logisch leren nadenken, daarna pas de dames het leven zuur/zoet maken.
en haalt het maar net!
pi_24517087
en als ze hem wel houd heeft hij een schoon geweten want hij is zo eerlijk geweestt het haar te vertellen. Als hij serieus is met deze meid dan mag hij zich schuldig voelen hoor.... dan hoeft hij zich dus niet zo makkelijk van zijn schuldgevoel af te praten
pi_24517466
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 10:46 schreef erodome het volgende:

Maar een relatie zonder eerlijkheid is in mijn ogen geen relatie, misschien ben ik daar wel anders in ofzo omdat ik in een open relatie leef waar eerlijkheid heel erg belangerijk is..
Mijn idee....Ik ben nog steeds voor eerlijkheid..
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
pi_24518611
Dat ben ik met je eens...maar het was al niet eerlijk om vreemd te gaan
Ik bedoel als je een seriuze relatie in het verschiet hebt..... en je doet iets doms
(Niet plan iets doms , maar doet iets doms.... alcohol is geen excuus maar soms wel een reden, en sex is een drift geen liefde). Dan denk ik persoonlijk niet dat het "eerlijk zijn/ vertellen wat er gebeurd is" eerlijk is aan de andere persoon.

Waarom die ander met een incompetentiegevoel/minderwaardigheidsgevoel geven als het echt eenfoutje was?
Welke vrouw zou als haar vriend man vertelde dat hij buiten de pot gepiest heeft als foutje .... zich niet afvragen waarom en zelf lichtjes aan haarzelf twijfelen.
Terwijl als hij zijn bek dicht houd, hij alleen met het feit leeft dat ie een lul geweest is (ern er mee nagedacht heeft) zijn lief bedrogen heeft en zich daar enorm schuldig over voelt.
pi_24518901
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 15:42 schreef desiredbard het volgende:

Waarom die ander met een incompetentiegevoel/minderwaardigheidsgevoel geven als het echt eenfoutje was?

Welke vrouw zou als haar vriend man vertelde dat hij buiten de pot gepiest heeft als foutje .... zich niet afvragen waarom en zelf lichtjes aan haarzelf twijfelen.

Terwijl als hij zijn bek dicht houd, hij alleen met het feit leeft dat ie een lul geweest is (ern er mee nagedacht heeft) zijn lief bedrogen heeft en zich daar enorm schuldig over voelt.
Ja ik snap wat je bedoelt..en idd dingen gebeuren..dingen overkomen je soms zonder dat je het wilt.
Want je bent ook maar een mens met gevoelens..ok.. Maar in het geval van TS, die willens en wetens ervanuitgaat dat zn vriendin vreemdgaat, en dan vervolgens uit een soort wraakgevoel, zelf vreemd gaat.. dat ligt volgens mij anders. Dan spreek je niet meer over een foutje..Dit was gewoon geplande opzet

En als het mij zou overkomen zou ik ook aan mezelf twijfelen, vooropgezet dat het dus een"foutje" was..

Maar nogmaals, ik vind het bij TS geen "foutje" ! maar een domme, stupide, arrogante,vooropgezette, misselijke stommiteit. En daarom vind ik dat hij eerlijk moet zijn......
Sorry, maar zo denk ik erover..
pi_24519049
Even een terugzoekpost, dit is toch wel een schitterend topic om 2005 mee te beginnen. .
Wittgenstein
pi_24519243
Myriam ben ik helemaal met je eens,
ben langzaam off topic geraakt.
teruglezend duikt meneer met alles dat een rok kan dragen zonder travestiet of schot te zijn het bed in, en probeert het dan nog af te schuiven alsof die dames vuile sletten zijn omdat ze al een vriendje hadden. Alsof vrouwen geen zin in sex mogen hebben
pi_24519469
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 16:30 schreef desiredbard het volgende:
teruglezend duikt meneer met alles dat een rok kan dragen zonder travestiet of schot te zijn het bed in, en probeert het dan nog af te schuiven alsof die dames vuile sletten zijn omdat ze al een vriendje hadden. Alsof vrouwen geen zin in sex mogen hebben
pi_24519495
quote:

TS is een raar figuur, ik kan me absoluut niet inleven in zijn gedachtenwereld.
pi_24519603
Komt omdat jij bloed genoeg hebt...
Mannen hebben te weinig bloed
zodra de hersenen een aantrekkelijke vrouw zien wordt er bloed naar de penis gepompt
zodra die vol zit met bloed is er te weinig in de hersenen over om te denken.
pi_24519641
Jaja, en het probleem met vrouwen is dat ze allemaal generaliseren. Zo lust ik er nog wel een paar. .
Wittgenstein
pi_24519940
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 17:09 schreef desiredbard het volgende:
Komt omdat jij bloed genoeg hebt...
Mannen hebben te weinig bloed
zodra de hersenen een aantrekkelijke vrouw zien wordt er bloed naar de penis gepompt
zodra die vol zit met bloed is er te weinig in de hersenen over om te denken.
En prachtige analyce van het mannelijke geslacht
En dat van een man..
pi_24520001
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 17:13 schreef Koekepan het volgende:
Jaja, en het probleem met vrouwen is dat ze allemaal generaliseren. Zo lust ik er nog wel een paar. .
Onzin

IK... vind lang niet alle mannen hetzelfde.....er zitten ook goeie tussen...(tis alleen ff zoeken hahahaha )
  dinsdag 11 januari 2005 @ 18:43:02 #171
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_24520064
quote:
Pffff jij lult ook maar een eind weg he... Ten eerste vond en vind ik die dames geen sletten. Met een aantal ben ik nog heel goed bevriend en we hebben gewoon een leuke tijd gehad. Ten tweede vrouwen zijn net als mannen en doen evenveel fout op dit gebied, dus doe niet net alsof dit komt dat ik een man ben. Komt gewoon door mn eigen slechte karakter en niet door mijn penis
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  dinsdag 11 januari 2005 @ 18:49:47 #172
88139 JoeyT
pi_24520162
quote:

Ze heeft een groot genoeg ego om dit aan te kunnen hoor. Wat ik al zei tis ook niet zo'n lieverdje...
Misschien dat ze zich even kut voelt maar ze heeft genoeg zelfvertrouwen om zich daarover heen te zetten. Als ik zelf bedrogen heb dan krijg ik ook niet meteen een minderwaardigheidscomplex hoor. Dat jij niet stevig in je schoenen staat hoeft niet te betekenen dat zij ook zo is
  dinsdag 11 januari 2005 @ 18:49:47 #173
88139 JoeyT
pi_24520163
quote:

Ze heeft een groot genoeg ego om dit aan te kunnen hoor. Wat ik al zei tis ook niet zo'n lieverdje...
Misschien dat ze zich even kut voelt maar ze heeft genoeg zelfvertrouwen om zich daarover heen te zetten. Als ik zelf bedrogen heb dan krijg ik ook niet meteen een minderwaardigheidscomplex hoor. Dat jij niet stevig in je schoenen staat hoeft niet te betekenen dat zij ook zo is
  dinsdag 11 januari 2005 @ 18:55:48 #174
88139 JoeyT
pi_24520232
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 10:00 schreef sweetgirly het volgende:
Voorbeeld: heb je het bijvoorbeeld veilig gedaan (en dan nog)?
Ja ik heb het veilig gedaan. Ik doe het sowieso nooit zonder condoom. En dus ja met mijn vriendinnetje doe ik t ook met.
pi_24520384
quote:
Op zondag 9 januari 2005 13:47 schreef JoeyT het volgende:

Ik weet trouwens van mezelf dat ik heel moeilijk te volgen ben qua emoties en gedachtengangen

Ik doe veel dingen impulsief en aan de ene kant is dat een hele leuke en aantrekkelijke eigenschap, maar soms gaat t ook helemaal fout zoals nu.
Je wou dat vreemdgaan toch niet impulsief gaan noemen?
Dit was een gecalculeerde opzettelijke misstap, uit een soort van "WRAAK" (misplaatste wraak welteverstaan)

En ja.. impulsief kan in vele gevallen een aantrekkelijke eigenschap zijn. Bij jou heb ik toch grote twijfels..
Impulsief was je geweest als je had gezegd..Joh ga jij lekker doen wat je moet doen, ik ga met vrienden stappen (en me gedragen...) Maak je over mij geen zorgen, ik amuseer me wel.(zonder gelijk met iemand het bed in te duiken).
pi_24521328
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 18:49 schreef JoeyT het volgende:
Dat jij niet stevig in je schoenen staat hoeft niet te betekenen dat zij ook zo is
Ja joh, word meteen persoonlijk.

Fijn voor je dat je zo stevig in je schoenen staat in ieder geval, voorlopig ben jij hier degene met een probleem en heb je advies op internet nodig, veel succes ermee zou ik zeggen.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_24521911
Wie gaat er nu vreemd uit wraak?! Als je een relatie hebt behoor je zoiezo niet vreemd te gaan kennelijk hou je dan niet genoeg van je vriend/vriendin.
Dreaming permits each and every one of us to be quietly and safely insane every night of our lives.
pi_24522378
quote:
Ik bedoel als je een seriuze relatie in het verschiet hebt..... en je doet iets doms.

Dan denk ik persoonlijk niet dat het "eerlijk zijn/ vertellen wat er gebeurd is" eerlijk is aan de andere persoon.

Waarom die ander met een incompetentiegevoel/minderwaardigheidsgevoel geven als het echt een foutje was?
Desiredbard, als het zo gegaan zou zijn als jij hier beschrijft, zou ik er misschien wel net zo over denken als jij. Maar TS heeft een heel draaiboek in zijn hoofd: is jaloers en wil wraak, want zijn vriendin (hier presenteert hij het zelf als iets serieus en niet als een soort aanloopperiode naar iets met mogelijkheden) gaat naar een oude vriend en is vast niet te vertrouwen. Ik vind dat de dame in kwestie best mag weten met wat voor gastje ze te maken heeft, want ik vind zijn gedachtengang verre van fris. Erger dan het krikincident an sich.
Kortom, the usual.
pi_24522793
Ecth als ik met een kerel zou zijn die er bij voorbaat vanuit gaat dat ik de fout ingaat en dan maar alvast wraak neemt dan wil ik dat echt wel weten want dan heb ik geen goed vlees in de kuip, daar wil ik mijn leven niet mee delen, want wat gebeurt er als er wat fout gaat, als de relatie even een down heeft, gaat hij dan weer leuke wraakactie's bedenken???
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24525559
helemaal mee eens
ben een beetje off topic geraakt.....(vanaf het begin)
Het is inderdaad waar..TS neukt alles dat een rok kan dragen en geen schot of travestiet is (alhoewel ik daar zo zeker nog niet van ben)
Ik denk dat alle dames die ts intiem kennen beter een std testje laten doen
pi_24527706
@huisgenoot TS:
Heb je het nou nog niet verteld?

En die opmerking van jou dat het MAAR vreemdgaan was en dat je niemand hebt vermoord das gewoon bullshit!

Tis te hopen voor jou dat ze het je vergeeft, maar ik kan het me donders goed voorstellen als ze dat niet doet.

Je bent echt zwak om zo wraak te nemen terwijl je geen eens weet of je wraak terrecht was!

Dus: VERTEL het en doe het NOOIT meer.
pi_24527726
Fantastische manier ter preventie.
Gefeliciteerd.
pi_24527735
En wat moet je nu doen?
Lijkt me wel duidelijk he->opbiechten dat je een domme lul bent die dacht dat ze vreemdging en toen 'alvast' ook maar vreemdging.

Overigens zie ik geen geldige reden waarom jij vreemd zou moeten gaan als zij dat wel had gedaan.
pi_24527742
quote:
Op zondag 9 januari 2005 10:45 schreef DumDaDum het volgende:
Zo, 't duurde ff, maar...
* DumDaDum is nu door alle moralistische praatjes heen.

Kan gebeuren, *ik zou het niet doen*, maar je schaart je bij de 50% van Nederland die dit wel eens heeft gedaan (maar daar zat je al bij, toch?)

Vertel haar alles, behalve jouw reden. Want die verraadt je zwakte in je denken en dat nekt je.
Zie dit als een leermoment en werk daar aan. Is vlg mij de enige manier...

Btw, verzin wel een slechte smoes!
Want bedenk: wat zou je vriendin doen nadat ze bv bij een vriendje in Groningen was vreemdgegaan?
Hij moet juist die zwakke reden vertellen.
Ik zou het alleen nog maar kutter vinden als meneer zou liegen en later alsnog zou blijken wat voor ********** het is.
pi_24527759
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 16:51 schreef JoeyT het volgende:
Ik weet best dat vreemdgaan slecht is, maar dat is mijn vraag niet. Ik wil dus dat mn 'relatie' behouden blijft. Dus ik vraag me af hoe jullie denken dat ik dat kan bereiken. Ik denk dat over een maand de gevoelens sterker zijn en daardoor het moeilijker voor haar wordt om ermee te kappen. Ze komt er sowieso niet achter als ik het niet zou vertellen.

Dus ik vraag niet wat goed is, maar wat slim is. Ik vind t echt een heel leuk meisje en dat andere stelde gewoon geen moer voor.
Je wilt 't behouden én eerlijk zijn?
Sorry hoor maar je stelt nogal hoge eisen.
Het is het een of t ander.
  woensdag 12 januari 2005 @ 10:12:03 #186
88139 JoeyT
pi_24528875
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 21:47 schreef DreamyGirl het volgende:
Wie gaat er nu vreemd uit wraak?! Als je een relatie hebt behoor je zoiezo niet vreemd te gaan kennelijk hou je dan niet genoeg van je vriend/vriendin.
Nee ik hou idd niet genoeg van dr. Want als je goed gelezen had hou ik helemaal niet van dr. Kga net 2 maanden met dr uit en zo snel hou ik niet van iemand hoor. Tis verliefdheid... Niet dat dat het beter maakt maar ff om the facts straight te hebben...
  woensdag 12 januari 2005 @ 10:15:24 #187
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24528934
Maar ondertussen heb je het haar nog steeds niet opgebiecht, begrijp ik?
Je weet wat er van uitstel komt, neem ik aan?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 12 januari 2005 @ 10:15:40 #188
88139 JoeyT
pi_24528936
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 01:20 schreef desiredbard het volgende:

Ik denk dat alle dames die ts intiem kennen beter een std testje laten doen
Ow ja... Ik snap t omdat ik vreemd ga doe ik het natuurlijk ook onveilig, logisch

Echt leer eens beter lezen. Ik doe het nooit, maar dan ook nooit zonder condoom. Ik heb helemaal nix tegen condooms en vind t eigenlijk wel wat hebben dus nee ze hoeven zich niet te laten testen op een SOA
pi_24528955
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 10:12 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Tis verliefdheid... Niet dat dat het beter maakt
Maakt idd geen fluit uit hoor....verliefdheid cq beginnende relatie...
Stomme zet van je..slecht begin van een relatie..
  woensdag 12 januari 2005 @ 10:17:51 #190
88139 JoeyT
pi_24528966
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 10:15 schreef Copycat het volgende:
Maar ondertussen heb je het haar nog steeds niet opgebiecht, begrijp ik?
Je weet wat er van uitstel komt, neem ik aan?
Naja afstel zal dr sowieso niet van komen. Maar om iets op te biechten moet ik haar wel zien. Gister heb ik haar dus niet gezien en dat zal pas vrijdag of zaterdag worden. Over de telefoon doe ik het sowieso niet.
pi_24529030
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 10:17 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Naja afstel zal dr sowieso niet van komen.

Over de telefoon doe ik het sowieso niet.
Dat is tenminste eens iets positiefs om van je te horen...
  woensdag 12 januari 2005 @ 10:28:27 #192
88139 JoeyT
pi_24529155
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 08:34 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Je wilt 't behouden én eerlijk zijn?
Sorry hoor maar je stelt nogal hoge eisen.
Het is het een of t ander.
Ja ik ga toch echt voor en en. En zoals ik al eerder zei heb ik t id (dat trws steeds sterker wordt) dat t gewoon goed zal komen. Ze kent me wel een beetje, weet van mn verleden, zelf is t ook niet de liefste en misschien biecht ze mij ook wel wat op. Al met al schat ik op dit moment mn kansen op 70-30 waarvan de 70 de kans van slagen voorstelt
pi_24529164
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 10:22 schreef Myriam7 het volgende:

[..]

Dat is tenminste eens iets positiefs om van je te horen...
jep, heel positief ... en misschien gaat hier een relatie die echt wel goed en mooi had kunnen worden kapot omdat meneer in zijn oprechtheid een betekenisloze fout moet opbiechten ... en voor wat eigenlijk ...

verschrikkelijk, ik kan hier echt niet mee overweg
pi_24529191
Relaties krijgen is een spel... Probeer je gevoel niet teveel de overhand te laten krijgen.
pi_24529239
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 10:28 schreef petitlapin het volgende:

[..]

jep, heel positief ... en misschien gaat hier een relatie die echt wel goed en mooi had kunnen worden kapot omdat meneer in zijn oprechtheid een betekenisloze fout moet opbiechten ... en voor wat eigenlijk ...

verschrikkelijk, ik kan hier echt niet mee overweg
Ik snap nog steeds niet hoe jij dit een betekenisloze fout kunt noemen..Wanneer hij iemand tijdens het stappen was tegengekomen en hij had op dat moment, geheel onverwachts zonder bijbedoelingen een slippertje gemaakt ..dat had ik het misschien nog kunnen vatten..
Maar zo welbewust als TS dit deed niet..
pi_24529285
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 10:34 schreef Myriam7 het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds niet hoe jij dit een betekenisloze fout kunt noemen..Wanneer hij iemand tijdens het stappen was tegengekomen en hij had op dat moment, geheel onverwachts zonder bijbedoelingen een slippertje gemaakt ..dat had ik het misschien nog kunnen vatten..
Maar zo welbewust als TS dit deed niet..
hij wil verder met de jongedame waaraan hij nu de fout zal bekennen, de ander is GEEN GEVAAR voor de relatie, door het opbiechten krijgt heel de gebeurtenis veel meer waarde dan ze verdient. De jongedame gaat er door de bekentenis veel meer waarde aan hechten. En dat is gewoon allemaal niet nodig ... ik vind het intriest dat hij het gaat vertellen, punt !
pi_24529297
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 10:28 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ze kent me wel een beetje, weet van mn verleden, zelf is t ook niet de liefste en misschien biecht ze mij ook wel wat op. Al met al schat ik op dit moment mn kansen op 70-30 waarvan de 70 de kans van slagen voorstelt
Als ik het zo nalees dan geloof ik ook nog echt dat het wel goedkomt. Jullie zijn iig aan elkaar gewaagd..
pi_24529335
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 10:38 schreef petitlapin het volgende:

[..]

hij wil verder met de jongedame waaraan hij nu de fout zal bekennen, de ander is GEEN GEVAAR voor de relatie, door het opbiechten krijgt heel de gebeurtenis veel meer waarde dan ze verdient. De jongedame gaat er door de bekentenis veel meer waarde aan hechten. En dat is gewoon allemaal niet nodig ... ik vind het intriest dat hij het gaat vertellen, punt !
ok hoor, dat mag jij best vinden. even goede vrienden....
  woensdag 12 januari 2005 @ 13:24:21 #199
88139 JoeyT
pi_24531299
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 10:31 schreef KonnieKipke het volgende:
Relaties krijgen is een spel... Probeer je gevoel niet teveel de overhand te laten krijgen.
???? Ik snap je advies niet helemaal??? Relaties krijgen is een spel
Niet zo moeilijk om een relatie te krijgen lijkt me (zie niet de uitdaging in t spel) En hoezo niet je gevoelens de overhand geven?? Als gevoelens er niet aan te pas komen dan houd ik t wel gewoon bij sex.

Conclusie: suffe oneliner
pi_24532634
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 10:17 schreef JoeyT het volgende:
Over de telefoon doe ik het sowieso niet.
Valt me inderdaad wel weer mee ja..

Het had mij niet verbaasd als je het via een smsje aan der liet weten

[ Bericht 11% gewijzigd door Cafun op 12-01-2005 15:33:26 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')