abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24588707
Dan passen jullie bij elkaar!
Romantisch hoor.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_24588814
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 22:45 schreef Roquefort het volgende:
Dan passen jullie bij elkaar!
Romantisch hoor.
Inderdaad..soort zoekt soort.. ik had ook eigenlijk niet anders verwacht..

klinkt wat cru misschien.. maar jah, het is ook niet mijn manier van leven , maar jullie manier.

Eventhough, Good Luck.

[ Bericht 16% gewijzigd door Myriam7 op 15-01-2005 23:02:26 ]
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
pi_24589288
Wel leuk dat zij ook een ander gehad heeft, dat doet een mens goed!
  zondag 16 januari 2005 @ 12:45:33 #254
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_24595523
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 23:16 schreef inXs het volgende:
Wel leuk dat zij ook een ander gehad heeft, dat doet een mens goed!
Hahaha, nou ik ben blij dat ik (eigenlijk mn vriendinnetje) je dag heb (heeft) kunnen goed maken .
Ik vind t zelf eigenlijk ook heel eerlijk en verdient. Maar kheb er verder eigenlijk niet wakker om kunnen liggen. Wat ik al eerder zei, ik vind het vervelend niet te weten waar ik aan toe ben: Mogen we nou wel of niet met anderen rommelen? Nu is die twijfel uit de wereld en kunnen we gewoon lekker doorgaan. En als ik mn gevoel laat spreken hoop ik dat t in de toekomst wel wat serieuzer wordt

Bedankt voor jullie commentaar... Ookal lijkt t vaak alsof ik me nix van de wereld aantrek, heb ik jullie adviezen toch zeker mee in mn overweging genomen.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_24595610
maar uh JoeyT, jij bent het dus zelf of hebben we hier nog steeds te maken met de vriend van JoeyT

en fijn dat het allemaal goed afgelopen is
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24600150
Nou das mooi dat het goed is afgelopen ja.
Succes verder
  zondag 16 januari 2005 @ 23:25:05 #257
88139 JoeyT
pi_24604498
quote:
Op zondag 16 januari 2005 12:51 schreef milagro het volgende:
maar uh JoeyT, jij bent het dus zelf of hebben we hier nog steeds te maken met de vriend van JoeyT

en fijn dat het allemaal goed afgelopen is
Nee nog steeds te maken met de huisgenoot.... Maar volgens mij postte Joe hier zelf toch nauwelijks...

En THX... Vandaag weer uurtje met dr doorgebracht en nog steeds wel kriebels
pi_24608206
[Ik vind t echt een heel leuk meisje en dat andere stelde gewoon geen moer voor.
[/quote]

Ik zou haar laten gaan en iemand laten zoeken die ze kan vertrouwen...je rent toch niet bij iedere keer dat ze naar een vriend/vriendin is naar een of ander opvangmatras om maar niet degene te zijn die gedumpt wordt?

Oja wat ik me alijd al afvroeg, hoe ken een vent nou zeggen dat het geen reet voorstelde...:

als dat echt zo was dan had het niet doorgezet en anders had je je halverwege nog altijd kunnen bedenken is het niet?

Bijvoorbaat vertrouw je je vriendin al niet terwijl het juist andersom had moeten zijn....je gebruikt je angst een beetje als excuus vind ik.
pi_24608849
MirandaLouise:
Heb je het hele topic gelezen of dat niet? Tis weer goed gekomen tussen hun, dus waarom zouden ze dan uit elkaar gaan?
  maandag 17 januari 2005 @ 09:43:12 #260
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_24608898
Lekker voor haar, elke keer als ze weg gaat, of op vakantie oid ga jij maar vreemd met een ander.

"Hah, moet ze maar niet bij me weggaan!"

Hmmm, bleh, opgelost topic, slotje.
  maandag 17 januari 2005 @ 10:49:23 #261
88139 JoeyT
pi_24609720
quote:
Op maandag 17 januari 2005 07:56 schreef MirandaLouise het volgende:
[Ik vind t echt een heel leuk meisje en dat andere stelde gewoon geen moer voor.
Ik zou haar laten gaan en iemand laten zoeken die ze kan vertrouwen...je rent toch niet bij iedere keer dat ze naar een vriend/vriendin is naar een of ander opvangmatras om maar niet degene te zijn die gedumpt wordt?

Oja wat ik me alijd al afvroeg, hoe ken een vent nou zeggen dat het geen reet voorstelde...:

als dat echt zo was dan had het niet doorgezet en anders had je je halverwege nog altijd kunnen bedenken is het niet?

Bijvoorbaat vertrouw je je vriendin al niet terwijl het juist andersom had moeten zijn....je gebruikt je angst een beetje als excuus vind ik.
[/quote]

Ten eerste als iets geen moer voorstelt dan bedenk je je ook niet, want het stelt gewoon te weinig voor om er diep over te gaan nadenken

Ten tweede is zij mij dus ook niet trouw geweest. Dus als ik nix met een ander had gedaan en dus niets had opgebiecht dan was ik daar nooit achter gekomen...

Soort zoekt soort zeggen ze toch... En ja ik kan dr wel mee leven. We weten nu gewoon wat we op dit moment aan mekaar hebben en misschiendat het over een maandje een stuk serieuzer is

Conclusie: Ik vertrouwde haar bijvoorbaat niet en had nog gelijk ook
  maandag 17 januari 2005 @ 10:52:02 #262
88139 JoeyT
pi_24609768
" I Love It When A Plan Comes Togheter "
  maandag 17 januari 2005 @ 12:00:03 #263
111964 Jitse
add goes here
pi_24610802
simpel: gewoon niet vertelllen.. na een tijdje ben je het toch vergeten.
als je om haar geeft doe je het wel nooit meer, en gaat dat geheim mee je graf in.

/edit

ok ja topic beetje doorlezen, je hebt het dus verteld en ze reageerde relaxed...
niet alle meisjes zijn hetzelfde natuurlijk.

suc6 verder en stel duidelijk dat vreemdgaan niet kan, echt wel fijner zonder die onzekerheid.

[ Bericht 45% gewijzigd door Jitse op 17-01-2005 12:14:24 ]
or here.. contact me for further information or prices
pi_26901843
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 16:51 schreef JoeyT het volgende:
Ik weet best dat vreemdgaan slecht is, maar dat is mijn vraag niet. Ik wil dus dat mn 'relatie' behouden blijft. Dus ik vraag me af hoe jullie denken dat ik dat kan bereiken. Ik denk dat over een maand de gevoelens sterker zijn en daardoor het moeilijker voor haar wordt om ermee te kappen. Ze komt er sowieso niet achter als ik het niet zou vertellen.

Dus ik vraag niet wat goed is, maar wat slim is. Ik vind t echt een heel leuk meisje en dat andere stelde gewoon geen moer voor.
Beetje stomme actie, uit angst, maar jullie kennen elkaar net. Als je echt met haar verder wilt zou ik het zeggen, vanwege een paar punten

1) als tactische zet, er zijn nog geen afspraken oid gemaakt. Door het nu te zeggen terwijl het niet hoeft gelooft ze je voortaan ook en zal ze je JUIST heel lang vertrouwen
2) je kunt meteen testen wat voor vlees je in de kuip hebt, is ze redelijk en begrijpt ze je standpunt of is het iemand die nu al in alle staten is.. weet je meteen hoe het er later uitziet
3) de start is het halve werk, als je nu al geheimen voor haar hebt komt er later alleen maar steeds meer bij, terwijl als je hier uit komt wordt je relatie alleen maar beter

En verder moet je imo nooit vreemdgaan omdat je bang bent dat een ander later vreemdgaat. Doe het omdat je iemand leuk vind of doe het uit wraak na bewezen feiten als je je daar beter bij voelt, maar niet omdat je op iets vooruitloopt wat zij gaat doen. Als je dan al rare sprongen maakt tegen je zin in, hoe kun je dan ooit relaxt met iemand omgaan? Begin te geven wat je zelf wilt hebben. Anders gebeurt er nooit wat moois ook al komt ze nergens achter.

/edit ok, topic doorgelezen, tis geregeld geloof ik
Jusqu'ici tout va bien...
pi_26902867
quote:
(Ik post dit onder de naam van een huisgenoot van me aangezien ik me niet kan aanmelden met een hotmail adres )

Probleem: Sinds korte tijd (ong 9 weken) ga ik uit met een heel leuk meisje. Nadat ik aan het begin van het jaar mn relatie van 7 jaar had beeindigt heb ik flink van het vrijgezellenleven genoten. Heb alle dingen gedaan die je in een relatie niet kan doen.
Alleen in deze periode ging ik ook regelmatig met meisjes naar bed die al een vriendje hadden. Allemaal stuk voor stuk leuke meisjes en van de meeste zou je nooit verwachten dat ze vreemd gingen.
Nu heb ik dan weer voor het eerst weer gevoel voor een meisje dat verder gaat dan lust. Alleen door mn verleden vertrouwde ik haar voor geen meter. Dus toen ze zei dat ze naar groningen (andere kant van t land) ging om een goede vriend te bezoeken kreeg ik toch een beetje last van jaloezie. Eigenlijk was ik beetje op mn teentjes getrapt.
Uit een soort van wraak belde ik een meisje op om mee af te spreken. Dat heb ik dus gedaan en ik ben dr ook mee naar bed geweest. Diezelfde nacht belde het meisje waar ik mee uitga me op om gezellig te kletsen (terwijl ze dus bij die jongen was). Ze verveelde zich een beetje. Blijkt dus dat die gozer gewoon samen woont en dat ze met zn drieen op stap zijn geweest .
Dus ik ben eigenlijk vreemd gegaan zonder dat ik het eigenlijk wilde, maar puur omdat ik haar niet vertrouwde. Aangezien ik best veel ervaring heb op t gebied van relaties heb ik liever dat deze leugen uit de wereld wordt geholpen. Maar ik weet echt niet of dat kan. Ik wil dr sowieso niet kwijt...

Nu is mn vraag zal ik het meteen opbiechten of een maandje wachten? Ik zal het haar zeker gaan vertellen, alleen denk ik nu bij mezelf op er even mee te wachten aangezien het nog te pril is.

Wat denken jullie ervan?
Dat je een sukkel bent en dat je dus helemaal nog niet zoveel ervaring hebt met relaties, sukkel.
  woensdag 11 mei 2005 @ 02:33:47 #266
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_26902897
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten...
  Eindredactie Games woensdag 11 mei 2005 @ 02:39:01 #267
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_26902953
leuk rel topic
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_26903879
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 02:39 schreef donald_dick het volgende: