abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 januari 2005 @ 12:31:57 #226
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_24545122
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 12:15 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Heb je het nou al verteld?
Je hebt diverse keren geschreven dat je het haar gisteren zou vertellen, of eergisteren al.
(ja, toen was dat morgen natuurlijk)

Man, iedereen in dit topic is zo benieuwd naar haar reactie, dus gooi het eruit!
Gezien je zelfvertrouwen in al je reacties moet het geen enkel probleem zijn, je vriendin is immers net zoals jij.
Vanwaar dan de vertraging? Toch een stemmetje in je binnenste dat het eigenlijk helemaal niet zo zeker weet? Elke dag dat je wacht is een dag extra je leugentje voor je gehouden. Het wordt steeds moeilijker om het met goed fatsoen (ahum) te vertellen ...

Zet hem op kerel. ik lag me nu al dood bij de gedachte aan hoe IK denk dat jouw mevrouw gaat reageren.
Rustig maar roquefort (1 van mn favo kaasjes trws ) ... Ik ga het zeker wel vertellen en zet het ook zeker allemaal hier op. Maar wat ik al zei we hebben beide een druk leventje en normaal gesproken zien we elkaar alleen op maandag en in t weekend. Ik ben student en werk vaak s'avonds of ben bij vrienden en zij werkt overdag... Vandaar. Maar ik zie haar dus dit weekend zeker (hoop zelf op morgenaaf) Hele week niet sexen is ook geen pretje hoor

Dus dit heeft echt nix met uitstellen te maken, want ik moet haar toch echt zien voordat ik het kan vertellen. Over de telefoon zal het zeker geen succes zijn aangezien dat wat laf overkomt, en zij natuurlijk niet overtuigd kan worden door mn charmes .
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_24545384
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 12:31 schreef JoeyT het volgende:

[..]

en zij natuurlijk niet overtuigd kan worden door mn charmes .
Tjonge wat een zelfverzekerdheid... en eigendunk..tja met diezelfde charmes heb je natuurlijk ook de nodige andere dames het bed ingekletst..
Zal je nu ook wel lukken..
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
pi_24546553
Nou nou miriam, om naar bed te gaan zijn er toch minimaal twee nodig. Het is niet alsof dames er vies van zijn. Maar zo'n zelfverzekerde bal ......zijn rechterhand zal well verzekerd zijn........
Veel geblaat en weinig wol
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_24546844
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 13:58 schreef desiredbard het volgende:
Nou nou miriam, om naar bed te gaan zijn er toch minimaal twee nodig. Het is niet alsof dames er vies van zijn. Maar zo'n zelfverzekerde bal ......zijn rechterhand zal well verzekerd zijn........
Veel geblaat en weinig wol
Je hebt gelijk, die meiden zijn er ondanks dat ze een vriend hadden ook niet vies van geweest.
Maar na een aantal dagen meegelopen te hebben in dit topic, lukt het me maar niet om enige sympathie te krijgen voor TS. Hij denkt over sommige dingen, zo luchtig...En nu hij het ook nog heeft over "zijn charmes"...nou dan gaan bij mij de haren lichtelijk overeind staan.

Sorry..ligt aan mij..ik ben een gevoelsmens..

Sorry .. mijn fout

[ Bericht 7% gewijzigd door Myriam7 op 13-01-2005 15:12:54 ]
pi_24547863
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 11:55 schreef JoeyT het volgende:

Dat uithoren van je vriendje wat jij vroeger deed doet zij absoluut niet. En het spijt me maar dat deed je volgens mij toch echt uit onzekerheid, waarom zou je t anders doen?

Ben je zo bang voor dat soort emoties? Beetje slap kom je dan over.
Dawazziknie, dawazzeen klein konijntje. Wel blijven opletten hè?!
Kortom, the usual.
pi_24547937
Ik heb ook geen medelijden met hem
Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten
Persoonlijk zie ik sex hebben als een kleinere fout dan een affaire hebben
Sex is Sex, kan je met iedereen hebbenen is gewoon lekker
(al moet je het niet doen als je een relatie hebt, denk ik)
de liefde bedrijven is wat anders

als sex gewoon om de sex is vind ik daar niks mis mij of het nbou van mij of van haar ui zou gaan.
Kan erg lekker zijn en je hoeft je de volgende dag niet te schamen dat je je als een slet (m/v) gedragen hebt tijdens de activiteite. (Tenminste als het met been obekende is
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_24548177
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 16:29 schreef JoeyT het volgende:
(Ik post dit onder de naam van een huisgenoot van me aangezien ik me niet kan aanmelden met een hotmail adres )

Probleem: Sinds korte tijd (ong 9 weken) ga ik uit met een heel leuk meisje. Nadat ik aan het begin van het jaar mn relatie van 7 jaar had beeindigt heb ik flink van het vrijgezellenleven genoten. Heb alle dingen gedaan die je in een relatie niet kan doen.
Alleen in deze periode ging ik ook regelmatig met meisjes naar bed die al een vriendje hadden. Allemaal stuk voor stuk leuke meisjes en van de meeste zou je nooit verwachten dat ze vreemd gingen.
Nu heb ik dan weer voor het eerst weer gevoel voor een meisje dat verder gaat dan lust. Alleen door mn verleden vertrouwde ik haar voor geen meter. Dus toen ze zei dat ze naar groningen (andere kant van t land) ging om een goede vriend te bezoeken kreeg ik toch een beetje last van jaloezie. Eigenlijk was ik beetje op mn teentjes getrapt.
Uit een soort van wraak belde ik een meisje op om mee af te spreken. Dat heb ik dus gedaan en ik ben dr ook mee naar bed geweest. Diezelfde nacht belde het meisje waar ik mee uitga me op om gezellig te kletsen (terwijl ze dus bij die jongen was). Ze verveelde zich een beetje. Blijkt dus dat die gozer gewoon samen woont en dat ze met zn drieen op stap zijn geweest .
Dus ik ben eigenlijk vreemd gegaan zonder dat ik het eigenlijk wilde, maar puur omdat ik haar niet vertrouwde. Aangezien ik best veel ervaring heb op t gebied van relaties heb ik liever dat deze leugen uit de wereld wordt geholpen. Maar ik weet echt niet of dat kan. Ik wil dr sowieso niet kwijt...

Nu is mn vraag zal ik het meteen opbiechten of een maandje wachten? Ik zal het haar zeker gaan vertellen, alleen denk ik nu bij mezelf op er even mee te wachten aangezien het nog te pril is.

Wat denken jullie ervan?
S.U.K.K.E.L!

- Niet bespreken met elkaar dat je onzeker bent
- Haar niet vertrouwen
- Vreemdgaan uit voorzorg? (domste wat ik hier ooit gelezen heb en geloof me... hier staat veel onzin!)
- Deze vraag überhaupt durven te posten
- Useraccount van je huisgenooit gebruiken

Kortom: ik hoop dat ze je recht op je gezicht mept en het uitmaakt met je!

pi_24548319
Dat is duidelijk taal . Hij krijgt wel lekker veel aandacht zo

Gr. Lisa
pi_24548480
Als mijn vriend zou vreemdgaan uit "voorzorg", dan zou ik me niet een keer hoeven te bedenken.... Wat een ontzettende LUL ben je dan!

En dan nog het lef hebben om te zeggen dat je vriendin geweldig is, en je niet zonder zou willen..... grinnik.... triest figuur....

Als zij een beetje hersenen in haar koppie heeft zitten, is ze er snel achter dat jij haar droomvent iig niet bent!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_24548521
Dus als ik het goed begrijp:
-had je seks met bezette meisjes.
-wreekte je jezelf door middel van seks-buiten-de-deur.

Jij snapt seks niet. Voor jou is het een spelletje of zo?
Jij seks niet snappen, jij relaties ook niet snappen!
pi_24550782
Meteen vertellen!!!

Ik moet er niet aan dénken dat mijn vriend vreemdgaat, en me daarna zelfs maar aanraakt. Laat staan een maand doen of er niets aan de hand is..
pi_24551126
Ohja,

Daarnaast is het ook nog eens heel egoistisch om het NIET te vertellen (ook al staat er hier een aantal keer juist het tegenovergestelde). Als je het niet zegt (om haar zogenaamd te beschermen) ontneem je haar de kans om zelf te beslissen of ze er wat mee wil doen. JIJ hebt een fout gemaakt in jullie relatie, het is aan haar om te beoordelen of ze dat erg genoeg vind om bij je weg te gaan. Ik gok dat die kans erg groot is, en het niet vertellen om haar bij je te houden omdat JIJ dat prettig vind en haar niet kwijt wil is ontzettend egoistisch.
  donderdag 13 januari 2005 @ 21:53:02 #238
88139 JoeyT
pi_24551820
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 12:48 schreef Myriam7 het volgende:

[..]

Tjonge wat een zelfverzekerdheid... en eigendunk..tja met diezelfde charmes heb je natuurlijk ook de nodige andere dames het bed ingekletst..
Zal je nu ook wel lukken..
Van die charmes was gewoon een grapje, vandaar die knipoog Niet zo snel happen
  donderdag 13 januari 2005 @ 21:55:37 #239
88139 JoeyT
pi_24551870
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 15:29 schreef kevaro het volgende:

[..]

S.U.K.K.E.L!

- Niet bespreken met elkaar dat je onzeker bent
- Haar niet vertrouwen
- Vreemdgaan uit voorzorg? (domste wat ik hier ooit gelezen heb en geloof me... hier staat veel onzin!)
- Deze vraag überhaupt durven te posten
- Useraccount van je huisgenooit gebruiken

Kortom: ik hoop dat ze je recht op je gezicht mept en het uitmaakt met je!

Ik snap je reactie echt helemaal. Op 1 na zijn alle punten logisch. Ik snap alleen niet wat de useraccount ermee te maken heeft????
  donderdag 13 januari 2005 @ 22:03:34 #240
88139 JoeyT
pi_24552069
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 15:53 schreef klaarover het volgende:
Dus als ik het goed begrijp:
-had je seks met bezette meisjes.
-wreekte je jezelf door middel van seks-buiten-de-deur.

Jij snapt seks niet. Voor jou is het een spelletje of zo?
Jij seks niet snappen, jij relaties ook niet snappen!
Ja ik heb een grove fout gemaakt. Alleen waarom zou ik sex niet snappen? Sex kan toch ook gewoon een spel zijn of niet? Sex heeft niet altijd met liefde te maken. Afgezien van het meisje waar ik 7 jaar gehad mee heb was de sex idd meer een spel. Gewoon lusten en geen lasten. Waarschijnlijk komt t ook daardoor dat ik zo makkelijk met een ander naar bed ging. Ik ga net zo makkelijk met iemand naar bed als dat ik met iemand zoen. Ik ben t ook helemaal niet gewend om voor iemand meer te voelen dan aantrekkingskracht en dat maakt me bij haar soms in de war.
En dan zeggen de meeste mensen dat dat juist goed is maar mij irriteert het vaak. Ik hou er van om de touwtjes in handen te hebben en nu is dat niet zo...

Verwarrend he
pi_24557506
Dus morgen wordt het DE dag huisgenoot van JoeyT?

Succes ermee.. en laat ons wel ff weten of je gedumpt bent of niet?
pi_24558194
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 22:03 schreef JoeyT het volgende:

[..]
...
Sex heeft niet altijd met liefde te maken. Afgezien van het meisje waar ik 7 jaar gehad mee heb was de sex idd meer een spel. Gewoon lusten en geen lasten.
...
Verwarrend he
idd., sex heeft niet altijd met liefde te maken. Woorden als "trouw" en "vertrouwen" wel.

"Wraak" is weer iets moeilijker te plaatsen in een liefdesverband, en al helemaal moeilijk te snappen als je iemand net kent, en smoorverliefd claimt te zijn.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_24558783
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 21:53 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Van die charmes was gewoon een grapje, vandaar die knipoog Niet zo snel happen
Ok ik geef toe, ik was rap

Maar na jou verhaal en reacties door de dagen heen te lezen kan ik maar tot 1 slotsom komen,..jij bent wat ze zo mooi noemen " a smooth operator"
Lang leve de lol, de nodige "casual sex" en weinig verwachtingen (van meiden dan).
Je zult vast een snelle babbel hebben, gezien het aantal sex-encounters.. Je bent heel goed in het goedpraten van je daden..(afgezien van die stomme wraak-actie, anders zou je hier niet posten)
Je kunt jezelf waarschijnlijk goed verkopen bij de dames.. alleen vraag ik me toch echt af, wat dat voor dames zijn..ik heb zo mn twijfels..

Ondanks dat je zoals jezelf zegt "een hoog/ goed geschoolde tokkie" bent, komt je toch vrij oppervlakkig over..(en nu druk ik me heel subtiel uit...ik schop niet graag naar iemand..)
Op mij kom je dan ook niet echt prettig over, eerder egoistisch..(ook subtiel gebracht )

Aan de andere kant, kan ik het wel ergens waarderen, dat je je eigen stommiteit nu inziet..toch?
Je voelt voor het eerst iets..je wil niet met een leugen beginnen..ok dan kun je maar 1 ding doen..
OPBIECHTEN!! A.S.A.P

Dat blijft gewoon mijn mening..eerlijkheid en vertrouwen!!

ps Ik kan nog steeds erg weinig sympathy voor je opbrengen, (sorry voor mn eerlijkheid)
  vrijdag 14 januari 2005 @ 10:07:51 #244
88139 JoeyT
pi_24558785
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 09:21 schreef Roquefort het volgende:

[..]

idd., sex heeft niet altijd met liefde te maken. Woorden als "trouw" en "vertrouwen" wel.

"Wraak" is weer iets moeilijker te plaatsen in een liefdesverband, en al helemaal moeilijk te snappen als je iemand net kent, en smoorverliefd claimt te zijn.
Sja ik kom er morgen (ik hoop eig nog vandaag) achter of zij er hetzelfde over denkt. Ik denk dat het allemaal best mee zal vallen. Ik denk iig niet dat ze met de termen 'trouw' of 'liefdesverband' op de proppen komt zetten > Ach ik weet niet wat t is, maar omdat t nu alweer tijdje geleden is dat het gebeurd is kijk ik er steeds makkelijker aan. Ik heb t achter me gelaten en ik denk dat dat haar ook wel lukt... En anders had ze gewoon in mn gezicht moeten zeggen dat dit niet de bedoeling was . Want deze 'relatie' is nou niet zooo ver gevorderd dat dit soort dingen echt totaal ongehoord zijn.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 10:10:26 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24558825
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 10:07 schreef JoeyT het volgende:
En anders had ze gewoon in mn gezicht moeten zeggen dat dit niet de bedoeling was
Omgekeerde redenaties doen het goed in jouw denkwijze...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 14 januari 2005 @ 11:36:13 #246
88139 JoeyT
pi_24560355
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 10:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Omgekeerde redenaties doen het goed in jouw denkwijze...
Als ik dit weekend de bons krijg dan geef ik je groot gelijk...

Echter ga ik waarschijnlijk gewoon gelijk krijgen en dan blijkt dat omgekeerd redeneren toch niet zo fout geweest te zijn
  vrijdag 14 januari 2005 @ 11:52:44 #247
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_24560689
Zwijgen is het mooiste wat er is!
Denk jij dat die andere grietjes, die al een vriend hadden en met jou naar bed gingen, het aan hun vriend hebben verteld?
precies
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  vrijdag 14 januari 2005 @ 11:56:10 #248
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_24560769
*popcorn en cola zoekt!*
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 14 januari 2005 @ 13:46:34 #249
80292 Famke72
La vie est belle!
pi_24562960
Vreemdgaan uit voorzorg? Wat sommigen wel niet verzinnen om hun daden goed te praten

En dan ook nog een maand willen wachten, omdat ze dan meer gevoelens heeft en daardoor misschien niet wegloopt?

Whoehahahaha....grow up!

Soms he...soms snap ik de wereld echt niet. Hoe kortzichtig kan iemand zijn?

Maarre..heb me wel kostelijk vermaakt met dit bericht, dus thanks!
  zaterdag 15 januari 2005 @ 17:28:50 #250
88139 JoeyT
pi_24583437
Ok ik heb t dus eindelijk verteld...
Ze reageerde eigenlijk vrij relaxed... Was helemaal niet boos ofso...
Volgens mij d8 ze eerst dat ik iets heel ernstigs wilde vertellen, dus was ze al voorbereid. Verder heeft zij ook toegegeven met 1 jongen te zijn gegaan. Niet naar bed, maar kzie weinig verschil tussen zoenen en sexen . Dus eigenlijk zijn mijn schuldgevoelens ook zo goed als weg. Het zal me verder wel benieuwen hoe ze er verder mee omgaat. Kweet niet of ze er echt zo makkelijk over denkt of dat ze zich groot houdt. Maja ik ben er dus redelijk makkelijk vanaf gekomen. Hoe t in de toekomst verder gaat zuollen we wel zien. Het zal iig niet meteen super serieus worden na dit voorval...

Maja ik vind dr nog steeds leuk en ze is een lekkertje dus dat maakt t weer goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')