Inderdaad. Dat komt door de tijdgeest.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:27 schreef Maethor het volgende:
Ach ja... afstand vliegt ook tegenwoordig.
Om half één 's nachtsquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:28 schreef qu63 het volgende:
Tijd Voor Pizza!
Het was meer een T.V.P. die ik uitgewerkt heb tot een zinnetje met tijdquote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:47 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Om half één 's nachts. Je lijkt mij wel
.
Geniaal, werkelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:36 schreef qu63 het volgende:
Het was meer een T.V.P. die ik uitgewerkt heb tot een zinnetje met tijd
Je blog doet het niet.quote:
vagin.a N 1 1 NOM S Fquote:
Oh jawel, wat dacht je van deze:quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:04 schreef ReCreative het volgende:
vagin.a N 1 1 NOM S F
vagin.a N 1 1 ABL S F
vagina, vaginae N F
sheath, scabbard;
*
Geen werkwoord.
Da's iets van veni, vidi, vaginam erat of zoquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:24 schreef qu63 het volgende:
Ik kwam, ik zag en het was kut
Nee, en de Riemannhypothese laat ook nog even op zich wachten.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:33 schreef corc het volgende:
Thabit, heb je al antwoord op het getallenrijtjestopic?
zo goed is mijn latijn dus.. ik vond veni, vidi, vagina veel leukerquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:41 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Da's iets van veni, vidi, vaginam erat of zo.
Maar dat is al veel te lang geleden
quote:People, it is time to realize that the terra is not-so-firma, the carpe is not diem-ed nearly enough, and the veni and the vidi aren't much without the vici, now are they?
In de diepere betekenis van het woord neem ik aan?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:56 schreef Alicey het volgende:
Hmm..
Gaat het alweer wat beter intussen?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:25 schreef Bensel het volgende:
Ik ga weer slapen.. (gisternacht ook al lang geslapen: van 9 uur savonds, tot 10 uur smorgens, alleen niet nonstop, ben even een uurtje wakker geweest)
Ik opteer voor een prijs, door trachten mee te doen aan deze interessante wedstrijd.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:26 schreef Alicey het volgende:
Nieuw in WFL : Dr'op of dr'onder. Het concept is heel simpel. Je maakt een post. Lukt dat, dan zit je dr'op en kom je in aanmerking voor de hoofdprijs van de week. Lukt het niet, dan zit je dr'onder en is de volgende deelnemer aan de beurt.
is dat een nieuwe Senseo smaak ?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:14 schreef Alicey het volgende:
Verder mijn complimenten aan Doffy : De Ardbeg Ten smaakt voortreffelijk!
Nee, het is een variant op de drank die de Goden geschapen hebben in hun oneindige wijsheid.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
is dat een nieuwe Senseo smaak ?![]()
Beerenburg dusquote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:24 schreef Alicey het volgende:
Nee, het is een variant op de drank die de Goden geschapen hebben in hun oneindige wijsheid.
God schiep de mensen met hun netvliezenquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:07 schreef Alicey het volgende:
God schiep de mensen met hun netvliezen
maar niet de Friezen
deze creaturen
schiep de duivel in zijn vrije uren
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:27 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Prachtige gevoelige bewerking van een mooi vers.
http://www.poetryalive.nl/insturen/content0.cfm
ja.. heb nu alleen last dat ik veel scheten moet latenquote:
bedankt voor de informatie !quote:Op zaterdag 8 januari 2005 09:10 schreef Bensel het volgende:
[..]
ja.. heb nu alleen last dat ik veel scheten moet laten
Uiteraardquote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:14 schreef Alicey het volgende:
Verder mijn complimenten aan Doffy : De Ardbeg Ten smaakt voortreffelijk!
ik hoef niet eens naar slochteren.. hier onder Pekela zit ook nog een aardig groot gasveld.. Niet dat Slochteren zo ver weg isquote:Op zaterdag 8 januari 2005 09:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bedankt voor de informatie !
misschien even een dagje naar Slochteren om de gasvoorraad aan te vullen
Mwoahahaha!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
God schiep de mensen met hun netvliezen
maar niet de Friezen
deze creaturen
schiep de duivel in zijn vrije uren
Van een WFL-mod verwacht ik toch echt dat ze alle vragen beantwoordt.quote:
Voor zover de vragen zinvol zijn kan dat natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Van een WFL-mod verwacht ik toch echt dat ze alle vragen beantwoordt.
Pardon?!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor zover de vragen zinvol zijn kan dat natuurlijk.
Als je normaal antwoord geeft op mijn vraag, komt er een geniale vraag aanquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:29 schreef Alicey het volgende:
Nee, daar twijfel ik niet aan. Het merendeel is helaas niet geniaal, voor zeker.
Normaal antwoord geven... Da's iets wat ik nooit heb gekund...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je normaal antwoord geeft op mijn vraag, komt er een geniale vraag aan
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Normaal antwoord geven... Da's iets wat ik nooit heb gekund...
Nu moet ik vast een hoop genialiteit missen..
Dan is deze leuker:quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:29 schreef Bupatih het volgende:
Ja
Ik vond mijn vraag best interessant. Het maakt niet uit je wat je bij de eerste vraag antwoordt, je komt altijd op ja uit bij de tweede vraag.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan is deze leuker:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik aan je vraag of je met me naar bed wilt, is jouw antwoord dan hetzelfde als op deze vraag?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik maak emoties los bij mensenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:25 schreef Alicey het volgende:
Ook hier staat het topic dus intussen vol met lachies, evilies en huilies.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:27 schreef Geartsjuh het volgende:
Expositie "Het Kwaad" in Tropenmuseum
Cultuur is hot en sexy!Komt allen naar de WFL-meet!
Ook even langs het Niels Bohr-instituut ej?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:26 schreef het_fokschaap het volgende:
mensen ik zit momenteel in Kopenhagen en ik zie op televisie dat er hier overstromingen zijn vanwege de storm. Misschien willen jullie geld storten !
Voorlopig maar even op mijn gironummer !
oh...is dat in Kopenhagen. heb misschien maandag nog wat tijd over !quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:35 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ook even langs het Niels Bohr-instituut ej?![]()
Ow.. was niks aan de hand.. meer in de darmen regio.. Woensdag nacht een behoorlijk heftige buikgriep gehad. ben zelfs flauwgevallen op de WC (toch wel rare ervaring, spartelend (dromend) wakker worden naast de WC) Kep dus een behoorlijke tijd vrij weinig gegeten, en veel scheten gelatenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:30 schreef het_fokschaap het volgende:
volgens mij heb ik wat gemist. ik ben er bij het scheten laten ingekomen. wat is er aan de hand Bensie ?
en waar droomde je van op de wc ?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:38 schreef Bensel het volgende:
[..]
Ow.. was niks aan de hand.. meer in de darmen regio.. Woensdag nacht een behoorlijk heftige buikgriep gehad. ben zelfs flauwgevallen op de WC (toch wel rare ervaring, spartelend (dromend) wakker worden naast de WC) Kep dus een behoorlijke tijd vrij weinig gegeten, en veel scheten gelaten![]()
Zie je wel, gaat alweer een stuk beter.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:38 schreef Bensel het volgende:
Ow, heb vanavond m'n eerste koffie al weer gehad hoor, Alicey
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:38 schreef Bensel het volgende:
(toch wel rare ervaring, spartelend (dromend) wakker worden naast de WC)
Nou... het was de eerste keer enzo.. (de eerste keer dat ik flauwviel, perverserik)quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:26 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Jij moet een behoorlijk trauma opgelopen hebben.. Wil je erover praten?
*Zet sofa klaar en gaat er even goed voor zitten*
De eerste keer dat je.. ? Oh op die manier.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:22 schreef Bensel het volgende:
[..]
Nou... het was de eerste keer enzo.. (de eerste keer dat ik flauwviel, perverserik)
Hm?quote:voor de rest..
Jajaquote:vond het wel lekker..
Hm hmquote:kon de hele nacht niet slapen..
Ahjaquote:en die 5 minuten dat ik out was, heb ik in elk geval nog wat rust gehad![]()
Scripts zijn lief.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:35 schreef ReCreative het volgende:
Raaah!! Ik word nog een keer helemaal f*cking gefrustreerd van die scripts als ik niet uitkijk!!
quote:Op zondag 9 januari 2005 14:35 schreef ReCreative het volgende:
Raaah!! Ik word nog een keer helemaal f*cking gefrustreerd van die scripts als ik niet uitkijk!!
Ik nok er ff mee, eventjes Fok!ken en een broodje eten. Goedemiddag allen
.
Niet als ze niet doen wat ik wil dat ze doenquote:
Inderdaad tijd voor een pauze.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:44 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Niet als ze niet doen wat ik wil dat ze doen. Het moet zooo simpel zijn, maar het lukt gewoon niet
.
Zo ver was ik dus ook al jaquote:
* qu63 is ook bezig geweest met scriptsquote:Op zondag 9 januari 2005 14:35 schreef ReCreative het volgende:
Ik nok er ff mee, eventjes Fok!ken en een broodje eten. Goedemiddag allen
.
* qu63 wli wel testenquote:Op zondag 9 januari 2005 15:01 schreef ReCreative het volgende:
Ik begin gewoon helemaal overopnieuw. Ik geef nooit iets op.
Leukquote:Op zondag 9 januari 2005 15:03 schreef qu63 het volgende:
* qu63] is ook bezig geweest met scripts[/me]
[me=qu63] heeft pagina in elkaar gezet[/me]
http://localhost/favo/quote:
Nee, blog is dood. Die haalde de hele server waar ie op gehost werd naar beneden.. Dr zat een fout in t script waardoor ei zochzelf bleef laden..quote:
ga em eens uploaden naar je sitequote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 15:17 schreef qu63 het volgende:
Nee, blog is dood. Die haalde de hele server waar ie op gehost werd naar beneden.. Dr zat een fout in t script waardoor ei zochzelf bleef laden..
Dat moet dus weer even gefixed worden
Neuh, dat komt wel als-ie wat verder isquote:ga em eens uploaden naar je site(die licht huisjes enzo
)
dan kan ik ook niet verder helpenquote:Op zondag 9 januari 2005 15:25 schreef ReCreative het volgende:
[..]ik was net ook vergeten een counter aan te zetten waardoor je van die heerlijke oneindige loops krijgt
. Slecht voor je systeem
.
[..]
Neuh, dat komt wel als-ie wat verder is.
Zie het als sarcasme.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:55 schreef ReCreative het volgende:
Waarom gebruikt iedereen hier die-smiley?? Ik snap d'r geen flikker van
.
Nee, kan ook nietquote:
Volgens mij is ChOas daar ooit mee begonnen, en is het nu een hype.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:55 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Zo ver was ik dus ook al ja. Waarom gebruikt iedereen hier die
-smiley?? Ik snap d'r geen flikker van
.
Zo zijnquote:Op zondag 9 januari 2005 15:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Volgens mij is ChOas daar ooit mee begonnen, en is het nu een hype.
quote:
Een sarcastische hype. Dat zijn al twee woorden waar ik sowieso niet aan meedoe. Ik heb bij die smiley altijd het idee dat ik in de maling genomen wordtquote:Op zondag 9 januari 2005 15:42 schreef Alicey het volgende:
Volgens mij is ChOas daar ooit mee begonnen, en is het nu een hype.
Germanisme. Algemeen aanvaarde taalverloederingquote:
en dat is ook weer een hypequote:Op zondag 9 januari 2005 15:53 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Germanisme. Algemeen aanvaarde taalverloedering.
Oh, wat ben ik heerlijk nukkig weer vandaag.
Het is nie waar..quote:Op zondag 9 januari 2005 15:49 schreef ReCreative het volgende:
Ik heb bij die smiley altijd het idee dat ik in de maling genomen wordt.
Juist het feit dat de smiley zo onduidelijk is spreekt mij aan.quote:Op zondag 9 januari 2005 15:49 schreef ReCreative het volgende:
[..]
[..]
Een sarcastische hype. Dat zijn al twee woorden waar ik sowieso niet aan meedoe. Ik heb bij die smiley altijd het idee dat ik in de maling genomen wordt.
Doe mij maar deze:of deze:
. Dat zijn mooie, duidelijke emoticons
.
Jaquote:Op zondag 9 januari 2005 16:18 schreef Alicey het volgende:
Als jij Administrator was, zou je deweghalen?
Of jij trekt het je te veel aan waardoor je een makkelijk slachtoffer bent?quote:Op zondag 9 januari 2005 16:15 schreef ReCreative het volgende:
Wat is dat toch met de wereld van tegenwoordig??? Mensen willen maar in de maling genomen worden en in de maling nemen. Mensen willen maar onduidelijkheid in plaats van duidelijkheid. Als ik mens was zou ik het wel weten... Ik geloof dat ik voor een mission impossible sta hierzo.
quote:Op zondag 9 januari 2005 16:22 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Of jij trekt het je te veel aan waardoor je een makkelijk slachtoffer bent?![]()
Waar zijn toch die aai-over-je-bol-smileys als je ze nodig hebt..?
Nietes. Iedereen neemt me altijd in de maling. Terwijl ik juist zo'n voorkomende, integere, lieve, uitstralende en bescheiden persoonlijkheid benquote:Op zondag 9 januari 2005 16:22 schreef Geartsjuh het volgende:
Of jij trekt het je te veel aan waardoor je een makkelijk slachtoffer bent?![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 16:28 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nietes. Iedereen neemt me altijd in de maling. Terwijl ik juist zo'n voorkomende, integere, lieve, uitstralende en bescheiden persoonlijkheid ben.
Gelukt!quote:Op zondag 9 januari 2005 15:01 schreef ReCreative het volgende:
Ik begin gewoon helemaal overopnieuw. Ik geef nooit iets op.
Dat heb je hier in het Noorden dus minderquote:Op zondag 9 januari 2005 19:30 schreef Alicey het volgende:
Om de 5 minuten komt hier een vliegtuig over.
Jazeker.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:21 schreef ReCreative het volgende:
Alles hier nog goed met iedereen?
En wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zondag 9 januari 2005 20:30 schreef Maethor het volgende:
[..]
Dat heb je hier in het Noorden dus minder![]()
Ik kon het gewoon niet laten
Hm ok, ik hapte even te snelquote:Op zondag 9 januari 2005 21:39 schreef Alicey het volgende:
En wat wil je daarmee zeggen?
Ik heb geen last van die vliegtuigen hoor, ze vliegen redelijk hoog.
Mja, daar ben ik ook niet zo blij mee. Maar liever eens per jaar een paar F16's dan met de regelmaat van de klok van die Boeings.quote:En als ze in het noorden dan een keer vliegen, moeten ze altijd overdrijven en zijn het meteen een stel straaljagers.
Vliegtuigen met bestemming Rotterdam Airport vliegen wel laag over, maar ik zit niet in de aanvliegzone, en heb dus van die vliegtuigen geen last.quote:Op zondag 9 januari 2005 21:42 schreef Maethor het volgende:
[..]
Hm ok, ik hapte even te snel. Op die manier vliegt er hier ook genoeg over inderdaad
.
Nouja die boeings zijn stil, die F16's valt dat niet echt van te beweren.quote:[..]
Mja, daar ben ik ook niet zo blij mee. Maar liever eens per jaar een paar F16's dan met de regelmaat van de klok van die Boeings.
de scheten van Benselquote:Op zondag 9 januari 2005 22:06 schreef Alicey het volgende:
milieu-inspectie? Waarom dat?
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:17 schreef Bensel het volgende:
nah, tegenwoordig wordt dat gebruikt voor bio-gas...
quote:(leerzaam, he, WFL)
tweede komma had een punt moeten zijn. en de g van goh en de k van kan hoofdlettersquote:Op zondag 9 januari 2005 22:24 schreef Bensel het volgende:
goh, ik maak ook eens een fout, kan gebeuren. (zoek de fout in deze zin)
Dat heeft niet te maken met de software, maar gewoon met hoe HTML werkt. Meerdere (gewone) spaties achter elkaar in HTML worden altijd weergegeven als 1 spatie.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:35 schreef Bensel het volgende:
Op zich heb je met de tekens (en hoofdletter) gelijk (ik vergeet ze wel vaker, iets wat ik op een forum niet zo erg vind). Maar, ik bedoelde eigenlijk iets wat blijkbaar automatisch gecorrigeerd word door de software van dit forum.. Ik had namelijk tussen 'ook' en 'maar' 2 spaties gezet.
quote:Op maandag 10 januari 2005 09:43 schreef ReCreative het volgende:
Morgen. Hebben mensen hier de schitterende zonsopgang nog gezien?
quote:Op maandag 10 januari 2005 09:43 schreef ReCreative het volgende:
quote:Bupatihs goede humeur wordt mede mogelijk gemaakt door:
ALICEY Uw WFL-mod
ik moest eruit omdat de vakantie voor de rest van mijn omgeving al was afgelopen en nog belangrijker mijn vriendin gooide me uit bed omdat ze ook weer aan de slag moest...quote:
DISCLAIMER: Alicey stelt zich niet verantwoordelijk voor de inhoud van Bupatih's humor. Alicey kan niet aansprakelijk gehouden worden voor enige schade, direct of indirect, het gevolg van Bupatih's humor. Er geldt een fabrieksgarantie van 1 jaar op Bupatih's humor. Eventuele humor mag niet gereproduceerd worden zonder uitdrukkelijke toestemming van Alicey. Alicey houdt zich nadrukkelijk alle rechten voor.quote:
Whehequote:Op maandag 10 januari 2005 11:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
DISCLAIMER: Alicey stelt zich niet verantwoordelijk voor de inhoud van Bupatih's humor. Alicey kan niet aansprakelijk gehouden worden voor enige schade, direct of indirect, het gevolg van Bupatih's humor. Er geldt een fabrieksgarantie van 1 jaar op Bupatih's humor. Eventuele humor mag niet gereproduceerd worden zonder uitdrukkelijke toestemming van Alicey. Alicey houdt zich nadrukkelijk alle rechten voor.
Het is groen.quote:Op maandag 10 januari 2005 11:52 schreef Bupatih het volgende:
Heb je daar misschien een wetenschappelijk-filosofische verklaring voor?
Dus die post om half acht vanmorgen was van je alter ego?quote:Op maandag 10 januari 2005 11:29 schreef Alicey het volgende:
Zo vroeg werd ik nou ook weer niet wakker.
Ah, dat verklaart zeker ook meteen de graancirkels, buitenaards leven, de Bermuda-driehoek, het IQ van Bush, leven op Mars en de relativiteitstheorie?quote:
Je vergeet nog de Illuminatie, verklaring voor geesten, telekinese, Nostradamus, de Bijbel en 2012.quote:Op maandag 10 januari 2005 12:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart zeker ook meteen de graancirkels, buitenaards leven, de Bermuda-driehoek, het IQ van Bush, leven op Mars en de relativiteitstheorie?
Ja, hallo we zitten hier niet in TRUquote:Op maandag 10 januari 2005 12:31 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Je vergeet nog de Illuminatie, verklaring voor geesten, telekinese, Nostradamus, de Bijbel en 2012.
Dan heb ik de zonsopkomst gemist.quote:Op maandag 10 januari 2005 12:24 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dus die post om half acht vanmorgen was van je alter ego?
Een wetenschappelijk verantwoorde verklaring voor die fenomenen past zeker ook in WFL.quote:Op maandag 10 januari 2005 12:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, hallo we zitten hier niet in TRU
Doe toch niet zo serieus de hele tijdquote:Op maandag 10 januari 2005 13:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een wetenschappelijk verantwoorde verklaring voor die fenomenen past zeker ook in WFL.
Het was maar even om aan te geven dat afhankelijk van de benadering ook die onderwerpen passend zijn.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe toch niet zo serieus de hele tijd [afbeelding]
Ja hoor. Je doet maar.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het was maar even om aan te geven dat afhankelijk van de benadering ook die onderwerpen passend zijn.
nee, zat bij de tandarts.. Heb ik weer.. ging heen voor 2 gaatjes.. krijg ik er 6 gevuld. (omdat bij de foto's die gemaakt waren bij het trekken van'2 verstandskiezen er ineens gaten tussen de verschillende kiezen zaten, die niet met het blote oog te zien waren..) Dus heb ik de tandarts maar gevraagd om plaatselijke verdoving.. (heb tot nog toe bij gaatjes altijd zonder gekund, maar 6 gaatjes word ook mij wat teveel van het goede...)quote:Op maandag 10 januari 2005 09:43 schreef ReCreative het volgende:
Dat spul wat die tandartsen tegenwoordig hebben, die waarbij je niet meer hoeft te wachten totdat de verdoving begint te werken, die werkt bij mij dus nauwelijkquote:Op maandag 10 januari 2005 13:42 schreef Alicey het volgende:
Ik doe er 6 toch ook liever zonder verdoving dan met.. Even een uurtje bouwvakken in je mond nog altijd beter dan een halve dag met een gevoelloze mond rondlopen.
Dit klinkt als de oplossing voor de vraag "Hoe landt een vlieg op het plafond."quote:Op maandag 10 januari 2005 13:51 schreef ReCreative het volgende:
[..]
omdat die RC zo 'gespannen oogt' (lees: door de praktijkruimte over muren rent scheeuwend en gillend).
Ik heb geen vrienden die tandarts zijn of bij de politie werken..quote:Op maandag 10 januari 2005 13:49 schreef Alicey het volgende:
Hehe dan nu maar een gewetensvraag : De tandarts je beste vriend, of de politie je beste vriend?
Is dat omdat er jou geen dusdanige instanties bekend zijn, of is het een fundamenteel conceptueel verschil waarbij het kenmerk "vriend" verloren gaat op het moment dat het object tandarts of politie wordt?quote:Op maandag 10 januari 2005 14:50 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden die tandarts zijn of bij de politie werken..
Geen van beide. De instanties zijn mij bekend en ik heb ook niks tegen de tandarts of de politie.quote:Op maandag 10 januari 2005 14:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is dat omdat er jou geen dusdanige instanties bekend zijn, of is het een fundamenteel conceptueel verschil waarbij het kenmerk "vriend" verloren gaat op het moment dat het object tandarts of politie wordt?
Valt dat weer mee.quote:Op maandag 10 januari 2005 15:06 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Geen van beide. De instanties zijn mij bekend en ik heb ook niks tegen de tandarts of de politie.
Zolang ik blijf rennen gaat het goed, maar zodra ik ga stil staan val ik naar beneden, is mijn ervaring. Maar ik ben momenteel bezig met levitatie-oefeningen en daar maak ik grote vorderingen in. Met een beetje geluk zit ik straks met groot gemak op het plafondquote:Op maandag 10 januari 2005 14:50 schreef Alicey het volgende:
Dit klinkt als de oplossing voor de vraag "Hoe landt een vlieg op het plafond."
Op het plafond is geen kunst (Dat is gewoon de vloer van je buren). Onder het plafond blijven hangen, dat is de uitdaging.quote:Op maandag 10 januari 2005 15:44 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Zolang ik blijf rennen gaat het goed, maar zodra ik ga stil staan val ik naar beneden, is mijn ervaring. Maar ik ben momenteel bezig met levitatie-oefeningen en daar maak ik grote vorderingen in. Met een beetje geluk zit ik straks met groot gemak op het plafond.
Oh zo ja... Bij mijn buurvrouw kom ik met regelmaat maar dat mag niemand wetenquote:Op maandag 10 januari 2005 15:48 schreef Alicey het volgende:
Op het plafond is geen kunst (Dat is gewoon de vloer van je buren). Onder het plafond blijven hangen, dat is de uitdaging.
Mij lukt het om kortstondig een halve meter los te komen van de grond. Daarna krijgt de zwaartekracht echter weer grip om me.quote:Op maandag 10 januari 2005 15:54 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Oh zo ja... Bij mijn buurvrouw kom ik met regelmaat maar dat mag niemand weten. Dus dan is het niet zo moeilijk
.
Zoals ik al zei, 'onder' het plafond hangen is geen enkel probleem als ik mijn oefeningen voltooid heb. Het lukt me al om zo'n 10-15 cm los te komen van de grond. Het is dat ik geen foto's van mezelf op internet plaats, anders had ik er wel eentje neergezet.
[TRU Mode]quote:Op maandag 10 januari 2005 15:58 schreef Alicey het volgende:
Mij lukt het om kortstondig een halve meter los te komen van de grond. Daarna krijgt de zwaartekracht echter weer grip om me.
Had dat nou aan Herman Brood verteld.quote:Op maandag 10 januari 2005 16:12 schreef ReCreative het volgende:
[..]
[TRU Mode]
Niet als je overtuigd bent dat de zwaartekracht geen grip op je heeft. Je overtuiging vormt je werkelijkheid. Je bent wie je weet dat je bent.
[/TRU Mode]
Set SpiriMode = Nothing
* Alicey schenkt in voor pfaf.quote:Op maandag 10 januari 2005 19:17 schreef pfaf het volgende:
pffff, van 9 tot 5 tentamen gemaakt. Ik kan nu wel wat koffie gebruiken...
Halloooow.... Hoeveel tentamens zijn dat?quote:Op maandag 10 januari 2005 19:17 schreef pfaf het volgende:
pffff, van 9 tot 5 tentamen gemaakt. Ik kan nu wel wat koffie gebruiken...
Maar als je oprecht zou geloven dat je niet zou neerstorten, zou je dan kunnen kiezen om toch te geloven dat zwaartekracht bestaat?quote:Op maandag 10 januari 2005 19:17 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Die wilde dood, dat is heel wat anders.
Of - Wat snapte pfaf er niet aan?quote:Op maandag 10 januari 2005 19:23 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Halloooow.... Hoeveel tentamens zijn dat?
Het gaat niet zozeer om geloven, dan wel om overtuigd zijn. Je kan overtuigd zijn dat je niet neerstort, maar tegelijkertijd overtuigd zijn dat er zwaartekracht bestaat, maar dat die geen invloed op je hebt.quote:Op maandag 10 januari 2005 19:24 schreef Alicey het volgende:
Maar als je oprecht zou geloven dat je niet zou neerstorten, zou je dan kunnen kiezen om toch te geloven dat zwaartekracht bestaat?
The requested document was not found on this serverquote:
Dank je wel, beterschap en we spreken je snel weerquote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:18 schreef Doffy het volgende:
* Doffy gaat z'n bedje maar weer in. Veel plezier allemaal vandaag
2 stuks.quote:Op maandag 10 januari 2005 19:23 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Halloooow.... Hoeveel tentamens zijn dat?
Je kunt je toch evengoed niet lekker voelen? Koorts onstaat ook niet zomaar natuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:56 schreef Alicey het volgende:
Bij 38.2?
Of gewoon omdat je toch niets hoeft te doen?
Dan is dat dus ook niet echt van belang.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:49 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Je kunt je toch evengoed niet lekker voelen? Koorts onstaat ook niet zomaar natuurlijk.
Is het ook echt ergonomisch? Mijn eigen ervaring is dat mijn ervaring van het begrip "ergonomisch" nogal afwijkt van wat de gemiddelde mens schijnt te ervaren.quote:D'r is hier vorige week een vent geweest om te sleutelen aan mijn bureau, dus nu zit ik helemaal ergonomisch hierzo. Ik blijf er heel gewoon onder hoor
. Ik heb nu ook zo'n leesding waarmee ik makkelijk dingen kan overtikken. En ik tik nooit dingen over
.
Of het 'echt' ergonomisch is weet ik niet, ben geen ergonoom. Maar ik zit stevig en in hoeken van plm. 90° en het zit best lekker, hoewel ik wel even moest wennen want ik zit graag met mijn voeten op het draaistel van mijn stoel (en dat is 'heel erg' volgens die sleutelvent).quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:52 schreef Alicey het volgende:
Is het ook echt ergonomisch? Mijn eigen ervaring is dat mijn ervaring van het begrip "ergonomisch" nogal afwijkt van wat de gemiddelde mens schijnt te ervaren.
Ik hoop dat je hiermee op de hoek die je ellebogen maken doelt, anders klinkt het niet zo best.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:01 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Maar ik zit stevig en in hoeken van plm. 90°
En hoezo is dat dan 'heel erg'? Jezelf forceren om anders te zitten dan je gewoon bent vind ik zelf eerder 'heel erg'.quote:en het zit best lekker, hoewel ik wel even moest wennen want ik zit graag met mijn voeten op het draaistel van mijn stoel (en dat is 'heel erg' volgens die sleutelvent).
Ellebogen, benen/rug, knieën, dat soort gewrichten. Dit ben ik, alleen dan heb ik twee TFT-schermen die een stuk hoger staan (en ik heb meer haar en bovendien kleren aan)quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:05 schreef Alicey het volgende:
Ik hoop dat je hiermee op de hoek die je ellebogen maken doelt, anders klinkt het niet zo best.
Daarom kijk ik ook aan hoe het zit, en ga ik gewoon weer 'lekker' zitten als het niet bevalt. Maar een paar handreikingen is nooit gek natuurlijkquote:En hoezo is dat dan 'heel erg'? Jezelf forceren om anders te zitten dan je gewoon bent vind ik zelf eerder 'heel erg'.
Ik heb wel vaker gehoord, dat mensen pas last kregen nadat ze Arbo-verantwoord moesten werken. Zullen natuurlijk ook aanpassingsgevolgen zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:10 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook aan hoe het zit, en ga ik gewoon weer 'lekker' zitten als het niet bevalt. Maar een paar handreikingen is nooit gek natuurlijk.
OMGquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:10 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ellebogen, benen/rug, knieën, dat soort gewrichten. Dit ben ik, alleen dan heb ik twee TFT-schermen die een stuk hoger staan (en ik heb meer haar en bovendien kleren aan).
Ach, proberen kan altijd zeg maar.quote:[..]
Daarom kijk ik ook aan hoe het zit, en ga ik gewoon weer 'lekker' zitten als het niet bevalt. Maar een paar handreikingen is nooit gek natuurlijk.
Ja, dat geloof ik wel ja. Ik ben altijd wat terughoudend met 'richtlijnen' à la 'zo moet je zitten'. Ik hang ook wel es op de bank, moet er dan een ergonoom langskomenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:15 schreef pfaf het volgende:
Ik heb wel vaker gehoord, dat mensen pas last kregen nadat ze Arbo-verantwoord moesten werken. Zullen natuurlijk ook aanpassingsgevolgen zijn.
Nou ja... Huisartsen vertellen ook welke medijnen je het best kunt gebruiken. Er zijn mensen die voor sommige dingen geleerd hebben. Maar ergonomie is nog niet zo geaccepteerd, lijkt wel. Het lijkt wel een parawetenschapquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:34 schreef Alicey het volgende:
Inderdaad.. Alsof zij gaan vertellen hoe IK het beste zit.
Ik voel me niet serieus genomenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:56 schreef Alicey het volgende:
Bij 38.2?
Of gewoon omdat je toch niets hoeft te doen?
Hmmm... Kan ook aan mij liggen hoor, tenzij ik neerval laat ik mij niet tegenhouden door een beetje koorts.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:14 schreef Alicey het volgende:
Hmmm... Kan ook aan mij liggen hoor, tenzij ik neerval laat ik mij niet tegenhouden door een beetje koorts.
Hm ja maar ik ben dan ook geen echte vent zoals jij!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:14 schreef Alicey het volgende:
Hmmm... Kan ook aan mij liggen hoor, tenzij ik neerval laat ik mij niet tegenhouden door een beetje koorts.
Hee fs, leg nou eens uit aan een normale ouwerwetse lul als ik wat er nou zo fascinerend is aan Senseo. Want iedereen die ik ken en die een Senseo-ding heeft is er bijna verliefd op...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:19 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben snipverkouden
proef niks van m'n Senseo
het fascinerende eraan voor mij is dat ik vrij snel een kop "koffie" op tafel heb. niet zelf hoef af te meten etc. gemak dient de mens.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:08 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hee fs, leg nou eens uit aan een normale ouwerwetse lul als ik wat er nou zo fascinerend is aan Senseo. Want iedereen die ik ken en die een Senseo-ding heeft is er bijna verliefd op...
bepaalde voeding en dranken strelen de neusharen en hebben weinig invloed op de smaakpapillen.quote:En hoe komt het (vraag algemeen) dat men door verkoudheid minder proeft? Wordt je smaakzin ondersteund door je reukzin, of wordt de smaakzin eveneens verminderd tijdens verkoudheid?
Het proeven doe je met je neus. Je smaakpapillen proeven alleen of iets zoet, zout, zuur, bitter of umami (???) is. Je neus heb je nodig om precies te proeven wat het is.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:08 schreef ReCreative het volgende:
[..]
En hoe komt het (vraag algemeen) dat men door verkoudheid minder proeft? Wordt je smaakzin ondersteund door je reukzin, of wordt de smaakzin eveneens verminderd tijdens verkoudheid?
dat is een betere uitleg inderdaad !quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het proeven doe je met je neus. Je smaakpapillen proeven alleen of iets zoet, zout, zuur, bitter of umami (???) is. Je neus heb je nodig om precies te proeven wat het is.
Oftewel, er wordt afgemeten naar de smaak van de gemiddelde mens. Laat die gemiddelde mens nou net geen smaak hebben.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het fascinerende eraan voor mij is dat ik vrij snel een kop "koffie" op tafel heb. niet zelf hoef af te meten etc. gemak dient de mens.
Maar! Maar! Dat is toch onderdeel van de romantiek, het nostalgische, het verrukkelijke afmeten, de aroma van een net geopend pak, scheppen, water er in doen en dan dat hemelse gepruttel, dat zoveel gezelligheid verspreidt!!!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:16 schreef het_fokschaap het volgende:
het fascinerende eraan voor mij is dat ik vrij snel een kop "koffie" op tafel heb. niet zelf hoef af te meten etc. gemak dient de mens.
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:17 schreef Alicey het volgende:
Oh, en neem een glaasje whisky voor de gezondheid.
alleen nu even niet ! ben nu verkouden.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oftewel, er wordt afgemeten naar de smaak van de gemiddelde mens. Laat die gemiddelde mens nou net geen smaak hebben.
ik ben dan niet zo romantisch ingesteld blijkbaar. ben meer functioneel ingesteld.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:22 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Maar! Maar! Dat is toch onderdeel van de romantiek, het nostalgische, het verrukkelijke afmeten, de aroma van een net geopend pak, scheppen, water er in doen en dan dat hemelse gepruttel, dat zoveel gezelligheid verspreidt!!!
ik denk dat bovenstaande het best op mij van toepassing is. ben nou niet echt een filosoof te noemen, al vind ik het wel leuk om te lezen wat anderen over bepaalde zaken bij elkaar gefilosofeerd hebben en dan kijken of dat overeenkomt met mijn mening daarover of dat ik mijn mening bij wil stellen aan de hand van hetgeen ik gelezen heb.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:38 schreef speknek het volgende:
Voor de rest heb ik een vreemde neiging geboeid te raken door levensbeschouwelijke vragen, alhoewel dat door mijn logische achtergrond natuurlijk een hoop bull is.
Ja wat. Ethiek in religie, metafysica als mentale constructie, religie als psychologisch verschijnsel.. please, elaborate.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:43 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat mijn eigen interesses vooral in het gebied van ethiek en religie liggen.
Ik stalk je toch nietquote:
Ethiek en religie ben ik geneigd los te zien van elkaar. Beiden vind ik vooral interessant om te zien van uit een psychologische en/of sociale hoek.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja wat. Ethiek in religie, metafysica als mentale constructie, religie als psychologisch verschijnsel.. please, elaborate.
In het kader van religieuze filosofie is dat natuurlijk welkom.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik stalk je toch niet
Hoogstens aanbidden![]()
Alicey, mijn godquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
In het kader van religieuze filosofie is dat natuurlijk welkom.
Zo is het inderdaad beter. Hier probeer ik ze ook zover te krijgen, maar willen ze er nog niet aan. Ik moet zelfs zelf koffie zetten.quote:
Oh leukquote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:38 schreef speknek het volgende:
Wat voor soort filosoof ben jij?
Dus, voor welke subgebieden van filosofie interesseer je je het meest, heb je affiniteit met een bepaalde stroming, etc.
Aliceyverdomme zegquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo is het inderdaad beter. Hier probeer ik ze ook zover te krijgen, maar willen ze er nog niet aan. Ik moet zelfs zelf koffie zetten.
Ik zou maar oppassen daarmee. De kans dat ik gehoor geef aan een dergelijk verzoek is statistisch gezien een stuk groter dan dat dat geldt voor God.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aliceyverdomme zeg
Ik heb het nieuwe vloeken al onder de knie![]()
quote:Hoe durven ze? Ze horen je te aanbidden. 5x per dag richting de Fok!-server.
En voor elke kop koffie een gebedje.
Oh, de kans dat ik deze godin ooit in mijn leven tegenkom is groter dan de kans dat ik God ooit tegenkom .quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen daarmee. De kans dat ik gehoor geef aan een dergelijk verzoek is statistisch gezien een stuk groter dan dat dat geldt voor God.
[..]
quote:Nee, dat vind ik niet. Koffie moet gedronken worden zonder het te laten degenereren door de tijd die nodig is voor een gebed.
Oh, jullie hebben elkaar nog nooit ontmoet? Wat ben je nou voor een stalkertje van niks. Ga es mee op een meet, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:30 schreef Bupatih het volgende:
Oh, de kans dat ik deze godin ooit in mijn leven tegenkom is groter dan de kans dat ik God ooit tegenkom .
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:42 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Oh, jullie hebben elkaar nog nooit ontmoet? Wat ben je nou voor een stalkertje van niks. Ga es mee op een meet, zou ik zeggen.
Ik bespeur hier enig sarcasme? Ben zelf nog nooit op een WFL-meet geweest, maar als we het over berggeiten gaan hebben dan ben ik er niet zekerquote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:53 schreef Bupatih het volgende:![]()
En daar dan zeker filosoferen over de geneugten van het leven, alwaar we ons te goed doen aan een heerlijk kopje koffie en al verder mijmerend over de mogelijke kwantum-fysische verklaring voor de lokroep van de Oost-Tibetaanse berggeit zal ik haar dan eindelijk aanschouwen.![]()
Sarcasme?? Ik??quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:58 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik bespeur hier enig sarcasme? Ben zelf nog nooit op een WFL-meet geweest, maar als we het over berggeiten gaan hebben dan ben ik er niet zeker.
juiste linkquote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:20 schreef ReCreative het volgende:
[..]
The requested document was not found on this server.
En vertel het passwoord es voor die foto's?
Morgen![]()
.
Na, alsof we op die meets alleen maar wetenschappelijk, filosofisch of levensbeschouwend gaan lullen. We hebben het hoofdzakelijk over koffie, lijkt me zo. Drink jij koffie? En ik zal wel weer een zweverig verhaal op gaan hangen en een dik konijn uit een hoed toveren. Maar ik ben dan ook een gevalletje TRU.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:05 schreef Bupatih het volgende:
WFL boeit me niet echt hoor ( Sorry Alicey)
idd, genoeg te zeggen over koffie. Zo heb je zwarte koffie, koffie met melk, koffie met suiker, koffie met schuim, koffie zonder schuim, sterke koffie, slappe koffie, echte koffie, senseo, en ga zo maar door!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:40 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Na, alsof we op die meets alleen maar wetenschappelijk, filosofisch of levensbeschouwend gaan lullen. We hebben het hoofdzakelijk over koffie, lijkt me zo.
Geeft niets, geef mij voldoende whisky en ik werk het zweverige verhaal tot in de puntjes wetenschappelijk uit, inclusief het dikke konijn uit de hoed.quote:Drink jij koffie? En ik zal wel weer een zweverig verhaal op gaan hangen en een dik konijn uit een hoed toveren. Maar ik ben dan ook een gevalletje TRU.
Koffie is okay.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:40 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Na, alsof we op die meets alleen maar wetenschappelijk, filosofisch of levensbeschouwend gaan lullen. We hebben het hoofdzakelijk over koffie, lijkt me zo. Drink jij koffie? En ik zal wel weer een zweverig verhaal op gaan hangen en een dik konijn uit een hoed toveren. Maar ik ben dan ook een gevalletje TRU.
En we krijgen vast een levendige discussie met pro- en anti-havelaristenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:57 schreef Alicey het volgende:
idd, genoeg te zeggen over koffie. Zo heb je zwarte koffie, koffie met melk, koffie met suiker, koffie met schuim, koffie zonder schuim, sterke koffie, slappe koffie, echte koffie, senseo, en ga zo maar door!
Ha, mijn konijn is onverklaarbaarquote:Geeft niets, geef mij voldoende whisky en ik werk het zweverige verhaal tot in de puntjes wetenschappelijk uit, inclusief het dikke konijn uit de hoed.
Ook geen strijkijzer?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:09 schreef ReCreative het volgende:
Wisten jullie trouwens dat die gasten van de 'Enlarge your Penis'-reclame niets opsturen als je wat bestelt?
Of een stel van die Lonsdalers wanneer je net wilt genieten van je Turkse koffie.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:07 schreef ReCreative het volgende:
[..]
En we krijgen vast een levendige discussie met pro- en anti-havelaristen.
Je moet dan ook niet kijken naar alleen het konijn, maar je moet verder kijken dan het konijn.quote:[..]
Ha, mijn konijn is onverklaarbaar. Net als ik trouwens.
Neequote:
Tja... Goed dat je het zegt.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:37 schreef Alicey het volgende:
Of een stel van die Lonsdalers wanneer je net wilt genieten van je Turkse koffie.
Als ik verder kijk dan het konijn grijp ik mis en mislukt mijn trucquote:Je moet dan ook niet kijken naar alleen het konijn, maar je moet verder kijken dan het konijn.
Tja, dat is die bekende bug hè? Als je 'quote:
TRU is niet okay.quote:
omdat God ook oordeelt/zal oordelen. en de mens wil gelijk zijn aan God..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:01 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Altijd die oordelen maar weer. Waarom doen mensen dat?
Oeioeioei normaal is dit olie op het vuur bij mij, maar ik moet nu wegquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:23 schreef Bensel het volgende:
omdat God ook oordeelt/zal oordelen. en de mens wil gelijk zijn aan God..
(okee, dit was mijn stukje religiefilosofie, voor deze week)
Vandaag eens niet geloof ik.quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:04 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja hoi. Iedereen lekker geslapen en fijn gedroomd?
Ja, dat lijkt me meer iets voor R&Pquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:11 schreef Doffy het volgende:
Nee... wel goed geslapen maar heb gedroomd dat Akkersloot tot moderator benoemd werd...![]()
kan iemand mij uitleggen waarom uberhaupt Fok! in mijn dromen voorkomt?
Niet gedroomd (Laat het "fijn" trouwens maar weg.quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:24 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Wat niet? Goed geslapen of fijn gedroomd?
quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:24 schreef Doffy het volgende:
Toen ik vroegah (ik word oud) nog vaak met LAN-parties meedeed (en veel Quake en Doom speelde), droomde ik daarna nog nachten van complete shoot-outs, met levendige graphics en sound
Dromen zijn altijd 'fijn' in de zin van dat het handreikingen zijn. Of het nou een contact is met je onbewuste of 'dagrestjes' die hun plaats moeten vinden maakt niet uit, het blijft informatie waar iets mee gedaan wordtquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:28 schreef Alicey het volgende:
Niet gedroomd (Laat het "fijn" trouwens maar weg.)
Nouja, de laatste dagen droomde ik over vervelende alledaagse dingen.. Da's toch niet leuk.. Idiote dromen, da's leuk!quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:32 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dromen zijn altijd 'fijn' in de zin van dat het handreikingen zijn. Of het nou een contact is met je onbewuste of 'dagrestjes' die hun plaats moeten vinden maakt niet uit, het blijft informatie waar iets mee gedaan wordt.
Heb zelf trouwens wel maf gedroomd.
Lijkt me erg onrustig inderdaad, maar ik heb het wel eens gehad met andere spelletjes ook waar je helemaal 'in' zit (like Transport Tycoonquote:
Ja, ik de laatste dagen dus ook.quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:33 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik heb met webdesign en programming ook wel eens hele ideeën uitgewerkt in een droom.
Nee ok, dan is het niet leuk, dat klopt wel. Ben je een twijfelaar, of iemand die zich snel zorgen maakt? Die mensen hebben dat vaker dat alledaagse dingen zich een plek weten te veroveren in je dromen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:33 schreef Alicey het volgende:
Nouja, de laatste dagen droomde ik over vervelende alledaagse dingen..
Als we er vanuit gaan dat dat het concept droom is, dan 'ja'. Ik zie dromen toch meer als een mix van geheugentransport, dagverwerking en 'op de koffie' bij delen van jezelf die normaliter wat op de achtergrond zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:34 schreef Alicey het volgende:
Honden dromen trouwens ook. Zouden die ook de dag ermee verwerken? Zouden die ook dingen van het korte termijn geheugen naar het lange termijn geheugen transporteren?
Geweldig is datquote:
Nee, eerder het absoluut tegenovergestelde..quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:36 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee ok, dan is het niet leuk, dat klopt wel. Ben je een twijfelaar, of iemand die zich snel zorgen maakt?
Hmm...quote:Die mensen hebben dat vaker dat alledaagse dingen zich een plek weten te veroveren in je dromen.
Ja, inderdaad... Een hond die in zijn slaap ligt te blaffen enzo.quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:39 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Als we er vanuit gaan dat dat het concept droom is, dan 'ja'. Ik zie dromen toch meer als een mix van geheugentransport, dagverwerking en 'op de koffie' bij delen van jezelf die normaliter wat op de achtergrond zijn.
Katten en konijnen dromen ook trouwens. Erg fascinerend om te zien.
Ik verzin altijd geniale oplossingen die alleen in het droomdomein werken.quote:[..]
Geweldig is dat. Dan word ik wakker en denk ik: dat ik dààr nou niet eerder op gekomen ben
.
Laat ik dat vermoeden nou al gehad hebbenquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:39 schreef Alicey het volgende:
Nee, eerder het absoluut tegenovergestelde..
Het zou daar wel eens mee te maken kunnen hebben...quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:41 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Laat ik dat vermoeden nou al gehad hebben. Als je intensief bezig bent met iets, neem je het vaak ook mee. Je geest heeft de hele dag nagedacht en denkt nog een beetje na, het is voor een geest erg lastig in ééns te stoppen met denken.
Kan inderdaad aardig spoken dan.quote:Een soort 'nabeeld' zeg maar, net als je met je ogen wel eens hebt, gedachtepatronen die je de hele dag gehad hebt die dan blijven hangen en langaam van vorm veranderen.
Oh ik nietquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:41 schreef Alicey het volgende:
Ik verzin altijd geniale oplossingen die alleen in het droomdomein werken.
Het zijn altijd wat onrustige nachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |