Nou... het was de eerste keer enzo.. (de eerste keer dat ik flauwviel, perverserik)quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:26 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Jij moet een behoorlijk trauma opgelopen hebben.. Wil je erover praten?
*Zet sofa klaar en gaat er even goed voor zitten*
De eerste keer dat je.. ? Oh op die manier.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:22 schreef Bensel het volgende:
[..]
Nou... het was de eerste keer enzo.. (de eerste keer dat ik flauwviel, perverserik)
Hm?quote:voor de rest..
Jajaquote:vond het wel lekker..
Hm hmquote:kon de hele nacht niet slapen..
Ahjaquote:en die 5 minuten dat ik out was, heb ik in elk geval nog wat rust gehad![]()
Scripts zijn lief.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:35 schreef ReCreative het volgende:
Raaah!! Ik word nog een keer helemaal f*cking gefrustreerd van die scripts als ik niet uitkijk!!
quote:Op zondag 9 januari 2005 14:35 schreef ReCreative het volgende:
Raaah!! Ik word nog een keer helemaal f*cking gefrustreerd van die scripts als ik niet uitkijk!!
Ik nok er ff mee, eventjes Fok!ken en een broodje eten. Goedemiddag allen
.
Niet als ze niet doen wat ik wil dat ze doenquote:
Inderdaad tijd voor een pauze.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:44 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Niet als ze niet doen wat ik wil dat ze doen. Het moet zooo simpel zijn, maar het lukt gewoon niet
.
Zo ver was ik dus ook al jaquote:
* qu63 is ook bezig geweest met scriptsquote:Op zondag 9 januari 2005 14:35 schreef ReCreative het volgende:
Ik nok er ff mee, eventjes Fok!ken en een broodje eten. Goedemiddag allen
.
* qu63 wli wel testenquote:Op zondag 9 januari 2005 15:01 schreef ReCreative het volgende:
Ik begin gewoon helemaal overopnieuw. Ik geef nooit iets op.
Leukquote:Op zondag 9 januari 2005 15:03 schreef qu63 het volgende:
* qu63] is ook bezig geweest met scripts[/me]
[me=qu63] heeft pagina in elkaar gezet[/me]
http://localhost/favo/quote:
Nee, blog is dood. Die haalde de hele server waar ie op gehost werd naar beneden.. Dr zat een fout in t script waardoor ei zochzelf bleef laden..quote:
ga em eens uploaden naar je sitequote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 15:17 schreef qu63 het volgende:
Nee, blog is dood. Die haalde de hele server waar ie op gehost werd naar beneden.. Dr zat een fout in t script waardoor ei zochzelf bleef laden..
Dat moet dus weer even gefixed worden
Neuh, dat komt wel als-ie wat verder isquote:ga em eens uploaden naar je site(die licht huisjes enzo
)
dan kan ik ook niet verder helpenquote:Op zondag 9 januari 2005 15:25 schreef ReCreative het volgende:
[..]ik was net ook vergeten een counter aan te zetten waardoor je van die heerlijke oneindige loops krijgt
. Slecht voor je systeem
.
[..]
Neuh, dat komt wel als-ie wat verder is.
Zie het als sarcasme.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:55 schreef ReCreative het volgende:
Waarom gebruikt iedereen hier die-smiley?? Ik snap d'r geen flikker van
.
Nee, kan ook nietquote:
Volgens mij is ChOas daar ooit mee begonnen, en is het nu een hype.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:55 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Zo ver was ik dus ook al ja. Waarom gebruikt iedereen hier die
-smiley?? Ik snap d'r geen flikker van
.
Zo zijnquote:Op zondag 9 januari 2005 15:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Volgens mij is ChOas daar ooit mee begonnen, en is het nu een hype.
quote:
Een sarcastische hype. Dat zijn al twee woorden waar ik sowieso niet aan meedoe. Ik heb bij die smiley altijd het idee dat ik in de maling genomen wordtquote:Op zondag 9 januari 2005 15:42 schreef Alicey het volgende:
Volgens mij is ChOas daar ooit mee begonnen, en is het nu een hype.
Germanisme. Algemeen aanvaarde taalverloederingquote:
en dat is ook weer een hypequote:Op zondag 9 januari 2005 15:53 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Germanisme. Algemeen aanvaarde taalverloedering.
Oh, wat ben ik heerlijk nukkig weer vandaag.
Het is nie waar..quote:Op zondag 9 januari 2005 15:49 schreef ReCreative het volgende:
Ik heb bij die smiley altijd het idee dat ik in de maling genomen wordt.
Juist het feit dat de smiley zo onduidelijk is spreekt mij aan.quote:Op zondag 9 januari 2005 15:49 schreef ReCreative het volgende:
[..]
[..]
Een sarcastische hype. Dat zijn al twee woorden waar ik sowieso niet aan meedoe. Ik heb bij die smiley altijd het idee dat ik in de maling genomen wordt.
Doe mij maar deze:of deze:
. Dat zijn mooie, duidelijke emoticons
.
Jaquote:Op zondag 9 januari 2005 16:18 schreef Alicey het volgende:
Als jij Administrator was, zou je deweghalen?
Of jij trekt het je te veel aan waardoor je een makkelijk slachtoffer bent?quote:Op zondag 9 januari 2005 16:15 schreef ReCreative het volgende:
Wat is dat toch met de wereld van tegenwoordig??? Mensen willen maar in de maling genomen worden en in de maling nemen. Mensen willen maar onduidelijkheid in plaats van duidelijkheid. Als ik mens was zou ik het wel weten... Ik geloof dat ik voor een mission impossible sta hierzo.
quote:Op zondag 9 januari 2005 16:22 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Of jij trekt het je te veel aan waardoor je een makkelijk slachtoffer bent?![]()
Waar zijn toch die aai-over-je-bol-smileys als je ze nodig hebt..?
Nietes. Iedereen neemt me altijd in de maling. Terwijl ik juist zo'n voorkomende, integere, lieve, uitstralende en bescheiden persoonlijkheid benquote:Op zondag 9 januari 2005 16:22 schreef Geartsjuh het volgende:
Of jij trekt het je te veel aan waardoor je een makkelijk slachtoffer bent?![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 16:28 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nietes. Iedereen neemt me altijd in de maling. Terwijl ik juist zo'n voorkomende, integere, lieve, uitstralende en bescheiden persoonlijkheid ben.
Gelukt!quote:Op zondag 9 januari 2005 15:01 schreef ReCreative het volgende:
Ik begin gewoon helemaal overopnieuw. Ik geef nooit iets op.
Dat heb je hier in het Noorden dus minderquote:Op zondag 9 januari 2005 19:30 schreef Alicey het volgende:
Om de 5 minuten komt hier een vliegtuig over.
Jazeker.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:21 schreef ReCreative het volgende:
Alles hier nog goed met iedereen?
En wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zondag 9 januari 2005 20:30 schreef Maethor het volgende:
[..]
Dat heb je hier in het Noorden dus minder![]()
Ik kon het gewoon niet laten
Hm ok, ik hapte even te snelquote:Op zondag 9 januari 2005 21:39 schreef Alicey het volgende:
En wat wil je daarmee zeggen?
Ik heb geen last van die vliegtuigen hoor, ze vliegen redelijk hoog.
Mja, daar ben ik ook niet zo blij mee. Maar liever eens per jaar een paar F16's dan met de regelmaat van de klok van die Boeings.quote:En als ze in het noorden dan een keer vliegen, moeten ze altijd overdrijven en zijn het meteen een stel straaljagers.
Vliegtuigen met bestemming Rotterdam Airport vliegen wel laag over, maar ik zit niet in de aanvliegzone, en heb dus van die vliegtuigen geen last.quote:Op zondag 9 januari 2005 21:42 schreef Maethor het volgende:
[..]
Hm ok, ik hapte even te snel. Op die manier vliegt er hier ook genoeg over inderdaad
.
Nouja die boeings zijn stil, die F16's valt dat niet echt van te beweren.quote:[..]
Mja, daar ben ik ook niet zo blij mee. Maar liever eens per jaar een paar F16's dan met de regelmaat van de klok van die Boeings.
de scheten van Benselquote:Op zondag 9 januari 2005 22:06 schreef Alicey het volgende:
milieu-inspectie? Waarom dat?
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:17 schreef Bensel het volgende:
nah, tegenwoordig wordt dat gebruikt voor bio-gas...
quote:(leerzaam, he, WFL)
tweede komma had een punt moeten zijn. en de g van goh en de k van kan hoofdlettersquote:Op zondag 9 januari 2005 22:24 schreef Bensel het volgende:
goh, ik maak ook eens een fout, kan gebeuren. (zoek de fout in deze zin)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |