is dat een nieuwe Senseo smaak ?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:14 schreef Alicey het volgende:
Verder mijn complimenten aan Doffy : De Ardbeg Ten smaakt voortreffelijk!
Nee, het is een variant op de drank die de Goden geschapen hebben in hun oneindige wijsheid.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
is dat een nieuwe Senseo smaak ?![]()
Beerenburg dusquote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:24 schreef Alicey het volgende:
Nee, het is een variant op de drank die de Goden geschapen hebben in hun oneindige wijsheid.
God schiep de mensen met hun netvliezenquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:07 schreef Alicey het volgende:
God schiep de mensen met hun netvliezen
maar niet de Friezen
deze creaturen
schiep de duivel in zijn vrije uren
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:27 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Prachtige gevoelige bewerking van een mooi vers.
http://www.poetryalive.nl/insturen/content0.cfm
ja.. heb nu alleen last dat ik veel scheten moet latenquote:
bedankt voor de informatie !quote:Op zaterdag 8 januari 2005 09:10 schreef Bensel het volgende:
[..]
ja.. heb nu alleen last dat ik veel scheten moet laten
Uiteraardquote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:14 schreef Alicey het volgende:
Verder mijn complimenten aan Doffy : De Ardbeg Ten smaakt voortreffelijk!
ik hoef niet eens naar slochteren.. hier onder Pekela zit ook nog een aardig groot gasveld.. Niet dat Slochteren zo ver weg isquote:Op zaterdag 8 januari 2005 09:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bedankt voor de informatie !
misschien even een dagje naar Slochteren om de gasvoorraad aan te vullen
Mwoahahaha!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
God schiep de mensen met hun netvliezen
maar niet de Friezen
deze creaturen
schiep de duivel in zijn vrije uren
Van een WFL-mod verwacht ik toch echt dat ze alle vragen beantwoordt.quote:
Voor zover de vragen zinvol zijn kan dat natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Van een WFL-mod verwacht ik toch echt dat ze alle vragen beantwoordt.
Pardon?!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor zover de vragen zinvol zijn kan dat natuurlijk.
Als je normaal antwoord geeft op mijn vraag, komt er een geniale vraag aanquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:29 schreef Alicey het volgende:
Nee, daar twijfel ik niet aan. Het merendeel is helaas niet geniaal, voor zeker.
Normaal antwoord geven... Da's iets wat ik nooit heb gekund...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je normaal antwoord geeft op mijn vraag, komt er een geniale vraag aan
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Normaal antwoord geven... Da's iets wat ik nooit heb gekund...
Nu moet ik vast een hoop genialiteit missen..
Dan is deze leuker:quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:29 schreef Bupatih het volgende:
Ja
Ik vond mijn vraag best interessant. Het maakt niet uit je wat je bij de eerste vraag antwoordt, je komt altijd op ja uit bij de tweede vraag.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan is deze leuker:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik aan je vraag of je met me naar bed wilt, is jouw antwoord dan hetzelfde als op deze vraag?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik maak emoties los bij mensenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:25 schreef Alicey het volgende:
Ook hier staat het topic dus intussen vol met lachies, evilies en huilies.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:27 schreef Geartsjuh het volgende:
Expositie "Het Kwaad" in Tropenmuseum
Cultuur is hot en sexy!Komt allen naar de WFL-meet!
Ook even langs het Niels Bohr-instituut ej?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:26 schreef het_fokschaap het volgende:
mensen ik zit momenteel in Kopenhagen en ik zie op televisie dat er hier overstromingen zijn vanwege de storm. Misschien willen jullie geld storten !
Voorlopig maar even op mijn gironummer !
oh...is dat in Kopenhagen. heb misschien maandag nog wat tijd over !quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:35 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ook even langs het Niels Bohr-instituut ej?![]()
Ow.. was niks aan de hand.. meer in de darmen regio.. Woensdag nacht een behoorlijk heftige buikgriep gehad. ben zelfs flauwgevallen op de WC (toch wel rare ervaring, spartelend (dromend) wakker worden naast de WC) Kep dus een behoorlijke tijd vrij weinig gegeten, en veel scheten gelatenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:30 schreef het_fokschaap het volgende:
volgens mij heb ik wat gemist. ik ben er bij het scheten laten ingekomen. wat is er aan de hand Bensie ?
en waar droomde je van op de wc ?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:38 schreef Bensel het volgende:
[..]
Ow.. was niks aan de hand.. meer in de darmen regio.. Woensdag nacht een behoorlijk heftige buikgriep gehad. ben zelfs flauwgevallen op de WC (toch wel rare ervaring, spartelend (dromend) wakker worden naast de WC) Kep dus een behoorlijke tijd vrij weinig gegeten, en veel scheten gelaten![]()
Zie je wel, gaat alweer een stuk beter.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:38 schreef Bensel het volgende:
Ow, heb vanavond m'n eerste koffie al weer gehad hoor, Alicey
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:38 schreef Bensel het volgende:
(toch wel rare ervaring, spartelend (dromend) wakker worden naast de WC)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |