Ja.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:23 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Gaat het lampje van de koelkast uit als je de deur dicht maakt?
Ja.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:26 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Als ik naar buiten loop met een boterhamzakje veroorzaak ik dan meer wrijving dan met een katoenen trui op 40 graden gewassen?
Nee een tsunami...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:33 schreef Ancient het volgende:
Als ik hier met 20 mensen tegelijk op de grond ga springen, komt er dan een aardbeving in Azië?
Neej, maar het is wel zo dat als alle inwoners van China tegelijk zouden springen, we dat kunnen voelen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:33 schreef Ancient het volgende:
Als ik hier met 20 mensen tegelijk op de grond ga springen, komt er dan een aardbeving in Azië?
Het is mogelijk om met geluidsgolven dingen te slopen en dus ook om huizen in te laten storten. Of dat met jouw geluidsinstallatie mogelijk is weet ik niet. Daarnaast moet je ook nog de juiste frequentie opzoeken en die voluit opendraaien. En aangezien een huis uit meerdere materialen bestaat, zal de frequentie ook wel samengesteld zijn enzo. Dus de kans is klein dat jij dat kan.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:42 schreef Ancient het volgende:
Als ik het volume van de speakers van mijn computer helemaal opendraai, kan ik dan met de geluidsgolven het huis aan de overkant van de straat laten instorten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |