Inderdaad. Dat komt door de tijdgeest.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:27 schreef Maethor het volgende:
Ach ja... afstand vliegt ook tegenwoordig.
Om half één 's nachtsquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:28 schreef qu63 het volgende:
Tijd Voor Pizza!
Het was meer een T.V.P. die ik uitgewerkt heb tot een zinnetje met tijdquote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:47 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Om half één 's nachts. Je lijkt mij wel
.
Geniaal, werkelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:36 schreef qu63 het volgende:
Het was meer een T.V.P. die ik uitgewerkt heb tot een zinnetje met tijd
Je blog doet het niet.quote:
vagin.a N 1 1 NOM S Fquote:
Oh jawel, wat dacht je van deze:quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:04 schreef ReCreative het volgende:
vagin.a N 1 1 NOM S F
vagin.a N 1 1 ABL S F
vagina, vaginae N F
sheath, scabbard;
*
Geen werkwoord.
Da's iets van veni, vidi, vaginam erat of zoquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:24 schreef qu63 het volgende:
Ik kwam, ik zag en het was kut
Nee, en de Riemannhypothese laat ook nog even op zich wachten.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:33 schreef corc het volgende:
Thabit, heb je al antwoord op het getallenrijtjestopic?
zo goed is mijn latijn dus.. ik vond veni, vidi, vagina veel leukerquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:41 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Da's iets van veni, vidi, vaginam erat of zo.
Maar dat is al veel te lang geleden
quote:People, it is time to realize that the terra is not-so-firma, the carpe is not diem-ed nearly enough, and the veni and the vidi aren't much without the vici, now are they?
In de diepere betekenis van het woord neem ik aan?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:56 schreef Alicey het volgende:
Hmm..
Gaat het alweer wat beter intussen?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:25 schreef Bensel het volgende:
Ik ga weer slapen.. (gisternacht ook al lang geslapen: van 9 uur savonds, tot 10 uur smorgens, alleen niet nonstop, ben even een uurtje wakker geweest)
Ik opteer voor een prijs, door trachten mee te doen aan deze interessante wedstrijd.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:26 schreef Alicey het volgende:
Nieuw in WFL : Dr'op of dr'onder. Het concept is heel simpel. Je maakt een post. Lukt dat, dan zit je dr'op en kom je in aanmerking voor de hoofdprijs van de week. Lukt het niet, dan zit je dr'onder en is de volgende deelnemer aan de beurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |