Dat heeft niet te maken met de software, maar gewoon met hoe HTML werkt. Meerdere (gewone) spaties achter elkaar in HTML worden altijd weergegeven als 1 spatie.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:35 schreef Bensel het volgende:
Op zich heb je met de tekens (en hoofdletter) gelijk (ik vergeet ze wel vaker, iets wat ik op een forum niet zo erg vind). Maar, ik bedoelde eigenlijk iets wat blijkbaar automatisch gecorrigeerd word door de software van dit forum.. Ik had namelijk tussen 'ook' en 'maar' 2 spaties gezet.
quote:Op maandag 10 januari 2005 09:43 schreef ReCreative het volgende:
Morgen. Hebben mensen hier de schitterende zonsopgang nog gezien?
quote:Op maandag 10 januari 2005 09:43 schreef ReCreative het volgende:
quote:Bupatihs goede humeur wordt mede mogelijk gemaakt door:
ALICEY Uw WFL-mod
ik moest eruit omdat de vakantie voor de rest van mijn omgeving al was afgelopen en nog belangrijker mijn vriendin gooide me uit bed omdat ze ook weer aan de slag moest...quote:
DISCLAIMER: Alicey stelt zich niet verantwoordelijk voor de inhoud van Bupatih's humor. Alicey kan niet aansprakelijk gehouden worden voor enige schade, direct of indirect, het gevolg van Bupatih's humor. Er geldt een fabrieksgarantie van 1 jaar op Bupatih's humor. Eventuele humor mag niet gereproduceerd worden zonder uitdrukkelijke toestemming van Alicey. Alicey houdt zich nadrukkelijk alle rechten voor.quote:
Whehequote:Op maandag 10 januari 2005 11:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
DISCLAIMER: Alicey stelt zich niet verantwoordelijk voor de inhoud van Bupatih's humor. Alicey kan niet aansprakelijk gehouden worden voor enige schade, direct of indirect, het gevolg van Bupatih's humor. Er geldt een fabrieksgarantie van 1 jaar op Bupatih's humor. Eventuele humor mag niet gereproduceerd worden zonder uitdrukkelijke toestemming van Alicey. Alicey houdt zich nadrukkelijk alle rechten voor.
Het is groen.quote:Op maandag 10 januari 2005 11:52 schreef Bupatih het volgende:
Heb je daar misschien een wetenschappelijk-filosofische verklaring voor?
Dus die post om half acht vanmorgen was van je alter ego?quote:Op maandag 10 januari 2005 11:29 schreef Alicey het volgende:
Zo vroeg werd ik nou ook weer niet wakker.
Ah, dat verklaart zeker ook meteen de graancirkels, buitenaards leven, de Bermuda-driehoek, het IQ van Bush, leven op Mars en de relativiteitstheorie?quote:
Je vergeet nog de Illuminatie, verklaring voor geesten, telekinese, Nostradamus, de Bijbel en 2012.quote:Op maandag 10 januari 2005 12:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart zeker ook meteen de graancirkels, buitenaards leven, de Bermuda-driehoek, het IQ van Bush, leven op Mars en de relativiteitstheorie?
Ja, hallo we zitten hier niet in TRUquote:Op maandag 10 januari 2005 12:31 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Je vergeet nog de Illuminatie, verklaring voor geesten, telekinese, Nostradamus, de Bijbel en 2012.
Dan heb ik de zonsopkomst gemist.quote:Op maandag 10 januari 2005 12:24 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dus die post om half acht vanmorgen was van je alter ego?
Een wetenschappelijk verantwoorde verklaring voor die fenomenen past zeker ook in WFL.quote:Op maandag 10 januari 2005 12:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, hallo we zitten hier niet in TRU
Doe toch niet zo serieus de hele tijdquote:Op maandag 10 januari 2005 13:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een wetenschappelijk verantwoorde verklaring voor die fenomenen past zeker ook in WFL.
Het was maar even om aan te geven dat afhankelijk van de benadering ook die onderwerpen passend zijn.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe toch niet zo serieus de hele tijd [afbeelding]
Ja hoor. Je doet maar.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het was maar even om aan te geven dat afhankelijk van de benadering ook die onderwerpen passend zijn.
nee, zat bij de tandarts.. Heb ik weer.. ging heen voor 2 gaatjes.. krijg ik er 6 gevuld. (omdat bij de foto's die gemaakt waren bij het trekken van'2 verstandskiezen er ineens gaten tussen de verschillende kiezen zaten, die niet met het blote oog te zien waren..) Dus heb ik de tandarts maar gevraagd om plaatselijke verdoving.. (heb tot nog toe bij gaatjes altijd zonder gekund, maar 6 gaatjes word ook mij wat teveel van het goede...)quote:Op maandag 10 januari 2005 09:43 schreef ReCreative het volgende:
Dat spul wat die tandartsen tegenwoordig hebben, die waarbij je niet meer hoeft te wachten totdat de verdoving begint te werken, die werkt bij mij dus nauwelijkquote:Op maandag 10 januari 2005 13:42 schreef Alicey het volgende:
Ik doe er 6 toch ook liever zonder verdoving dan met.. Even een uurtje bouwvakken in je mond nog altijd beter dan een halve dag met een gevoelloze mond rondlopen.
Dit klinkt als de oplossing voor de vraag "Hoe landt een vlieg op het plafond."quote:Op maandag 10 januari 2005 13:51 schreef ReCreative het volgende:
[..]
omdat die RC zo 'gespannen oogt' (lees: door de praktijkruimte over muren rent scheeuwend en gillend).
Ik heb geen vrienden die tandarts zijn of bij de politie werken..quote:Op maandag 10 januari 2005 13:49 schreef Alicey het volgende:
Hehe dan nu maar een gewetensvraag : De tandarts je beste vriend, of de politie je beste vriend?
Is dat omdat er jou geen dusdanige instanties bekend zijn, of is het een fundamenteel conceptueel verschil waarbij het kenmerk "vriend" verloren gaat op het moment dat het object tandarts of politie wordt?quote:Op maandag 10 januari 2005 14:50 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden die tandarts zijn of bij de politie werken..
Geen van beide. De instanties zijn mij bekend en ik heb ook niks tegen de tandarts of de politie.quote:Op maandag 10 januari 2005 14:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is dat omdat er jou geen dusdanige instanties bekend zijn, of is het een fundamenteel conceptueel verschil waarbij het kenmerk "vriend" verloren gaat op het moment dat het object tandarts of politie wordt?
Valt dat weer mee.quote:Op maandag 10 januari 2005 15:06 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Geen van beide. De instanties zijn mij bekend en ik heb ook niks tegen de tandarts of de politie.
Zolang ik blijf rennen gaat het goed, maar zodra ik ga stil staan val ik naar beneden, is mijn ervaring. Maar ik ben momenteel bezig met levitatie-oefeningen en daar maak ik grote vorderingen in. Met een beetje geluk zit ik straks met groot gemak op het plafondquote:Op maandag 10 januari 2005 14:50 schreef Alicey het volgende:
Dit klinkt als de oplossing voor de vraag "Hoe landt een vlieg op het plafond."
Op het plafond is geen kunst (Dat is gewoon de vloer van je buren). Onder het plafond blijven hangen, dat is de uitdaging.quote:Op maandag 10 januari 2005 15:44 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Zolang ik blijf rennen gaat het goed, maar zodra ik ga stil staan val ik naar beneden, is mijn ervaring. Maar ik ben momenteel bezig met levitatie-oefeningen en daar maak ik grote vorderingen in. Met een beetje geluk zit ik straks met groot gemak op het plafond.
Oh zo ja... Bij mijn buurvrouw kom ik met regelmaat maar dat mag niemand wetenquote:Op maandag 10 januari 2005 15:48 schreef Alicey het volgende:
Op het plafond is geen kunst (Dat is gewoon de vloer van je buren). Onder het plafond blijven hangen, dat is de uitdaging.
Mij lukt het om kortstondig een halve meter los te komen van de grond. Daarna krijgt de zwaartekracht echter weer grip om me.quote:Op maandag 10 januari 2005 15:54 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Oh zo ja... Bij mijn buurvrouw kom ik met regelmaat maar dat mag niemand weten. Dus dan is het niet zo moeilijk
.
Zoals ik al zei, 'onder' het plafond hangen is geen enkel probleem als ik mijn oefeningen voltooid heb. Het lukt me al om zo'n 10-15 cm los te komen van de grond. Het is dat ik geen foto's van mezelf op internet plaats, anders had ik er wel eentje neergezet.
[TRU Mode]quote:Op maandag 10 januari 2005 15:58 schreef Alicey het volgende:
Mij lukt het om kortstondig een halve meter los te komen van de grond. Daarna krijgt de zwaartekracht echter weer grip om me.
Had dat nou aan Herman Brood verteld.quote:Op maandag 10 januari 2005 16:12 schreef ReCreative het volgende:
[..]
[TRU Mode]
Niet als je overtuigd bent dat de zwaartekracht geen grip op je heeft. Je overtuiging vormt je werkelijkheid. Je bent wie je weet dat je bent.
[/TRU Mode]
Set SpiriMode = Nothing
* Alicey schenkt in voor pfaf.quote:Op maandag 10 januari 2005 19:17 schreef pfaf het volgende:
pffff, van 9 tot 5 tentamen gemaakt. Ik kan nu wel wat koffie gebruiken...
Halloooow.... Hoeveel tentamens zijn dat?quote:Op maandag 10 januari 2005 19:17 schreef pfaf het volgende:
pffff, van 9 tot 5 tentamen gemaakt. Ik kan nu wel wat koffie gebruiken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |