abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 januari 2005 @ 20:33:48 #101
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24417865
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Plus ik ga dus zaterdag HEEL de motor schoonmaken, want hij ziet er nu echt niet uit Ga hem dus helemaal in de was zetten e.d.
Ik moest voor de andere R1100S forummers even een foto maken van mijn reactiestang, en als je ziet hoe vies de motor inderdaad is als je nu een stukkie gaat rijden.
Voor de rit was hij nog gewassen.

pi_24417871
Komt wel goed
  woensdag 5 januari 2005 @ 20:35:30 #103
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24417908
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:34 schreef hicham het volgende:
Komt wel goed
Wat?

Ik baal hier dus echt wel flink van he, die klere lijers op MF

Gewoon niet meer komen, je krijgt toch geen eerlijk en oprechte mening over mn Bandit......
pi_24417936
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:35 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Wat?

Ik baal hier dus echt wel flink van he, die klere lijers op MF

Gewoon niet meer komen, je krijgt toch geen eerlijk en oprechte mening over mn Bandit......
Dat was een reactie op de vraag of zaterdag misschien ook uitkwam Had alleen geen zin om op quote te drukken omdat ik anders weer zo een trage pagina moet laden
  woensdag 5 januari 2005 @ 20:40:31 #105
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24418011
Weetje, ik sluit mn MF venster en ik wens ook geen quotes te zien hier

Zal me helemaal aan mn reet roesten wat ze daar zeggen. Is slecht voor mn hart, zit mezelf alleen maar op te vreten

Openingstijden Postkantoor Dordrecht:

Maandag 09:00 - 12:00 12:00 - 18:00 -
Dinsdag 09:00 - 12:00 12:00 - 18:00 -
Woensdag 09:00 - 12:00 12:00 - 18:00 -
Donderdag 09:00 - 12:00 12:00 - 18:00 18:00 - 19:00
Vrijdag 09:00 - 12:00 12:00 - 18:00 -
Zaterdag 09:00 - 12:00 12:00 - 13:00 -
  woensdag 5 januari 2005 @ 20:41:56 #106
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24418044
BTW...... ooit weleens een motor gezien wiens remschijven na 53000km bij normaal gebruik al zijn versleten
pi_24418117
Laat dat topic nu maar MF is ook wel een beetje een ouwelulleclub (zie bv motormeisje en meetingfoto's, allemaal kalende mannen ) en best groot. Ik hou het nog even bij Fok MC
  woensdag 5 januari 2005 @ 20:47:39 #108
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_24418174
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:26 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik heb 11 december nog proefgereden met een gele VTR-1000 Firestorm ter inruil met bijbetaling.
Man! ik ben gewoon geschrokken van de afwerkingskwaliteit.
Lopen gewoon losse draden door de kuip enzo!!

SP zal wel beter zijn.

Maar de chokehandle (weer dat woord ) zit bij de Beemer netjes in een gleuf bij de hydraulische bediening van de koppeling.
Tja afwerking merk je pas weer als je met iets anders gaat rijden.
(of 2 weken niet rijdt en dan de strakke vering/blok op de wegligging weer voelt )
Bij de SP zijn hebben ze er de kuip overheen gegooid , maargoed is ook niet meer dan logisch, het is in feite direct afgeleid van de superbike motor van Honda.
Klinkt idd netjes bij de Beemer
Provisie retour bij je Hypotheek? Klik hier
  woensdag 5 januari 2005 @ 20:47:48 #109
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24418177
Das wel beter voor als je serieus info over mijn motor wilt. Hier kennen ze me al, mwa, een jaartje of 1,5 ? heb hem 2 jaar geleden gekocht....

Dus ja.... daar kennen ze me niet eens en de motor al helemaal niet
pi_24418187
Ja, het voordeel is dat het wat hechter is Had gehoopt daar wat objectieve info te verkrijgen, verkeerd gehoopt dus
  woensdag 5 januari 2005 @ 20:48:27 #111
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24418192
Owja, wat ik wel apart vind bij VTR's is dat de radiateur aan de rechter zijkant zit he?
  woensdag 5 januari 2005 @ 20:48:46 #112
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24418203
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:45 schreef Youssef het volgende:
Laat dat topic nu maar MF is ook wel een beetje een ouwelulleclub (zie bv motormeisje en meetingfoto's, allemaal kalende mannen ) en best groot. Ik hou het nog even bij Fok MC


Vooral motormeisje he .. die naam.
Soms is iets niet wat het lijkt.
  woensdag 5 januari 2005 @ 20:58:43 #113
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24418361
Ik ben alweer afgekoeld

Mijn Mediterrean-temperament kwam weer naar boven
  woensdag 5 januari 2005 @ 21:00:14 #114
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_24418397
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Owja, wat ik wel apart vind bij VTR's is dat de radiateur aan de rechter zijkant zit he?
klopt ja




En nog een foto btw van het dradenwerk, je ziet het niet zo goed, maar echt netjes is het niet

Provisie retour bij je Hypotheek? Klik hier
  woensdag 5 januari 2005 @ 21:06:38 #115
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24418458
Zeker vette motor
  woensdag 5 januari 2005 @ 21:18:31 #116
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24418758
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:47 schreef Romius het volgende:
Bij de SP zijn hebben ze er de kuip overheen gegooid , maargoed is ook niet meer dan logisch, het is in feite direct afgeleid van de superbike motor van Honda.
Klinkt idd netjes bij de Beemer
Keertje ruilen met rijden?
  woensdag 5 januari 2005 @ 21:20:10 #117
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24418815
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Owja, wat ik wel apart vind bij VTR's is dat de radiateur aan de rechter zijkant zit he?
Ubercool is dat .. was het enige mooie wat ik kon waarderen aan de VTR.
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 21:00 schreef Romius het volgende:

[..]

klopt ja

[afbeelding]

En nog een foto btw van het dradenwerk, je ziet het niet zo goed, maar echt netjes is het niet

[afbeelding]
Achter dat reservoir van de koppelingsvloeistof. Verder gewoon een heel gaaf ding.
  woensdag 5 januari 2005 @ 21:31:22 #118
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24419092
Ubercoole pic's.
.. 10 december je rijbewijs halen en nu al op een ZX9R en BMW R1100S proefritten maken.



Commentaar:
De ZX9R viel eigen een beetje tegen qua kick en reed net zo makkelijk als een CBR-600.
Het vermogen kon mij dus niet echt imponeren, het koppel nog minder.
Er zou 145 pk in moeten zitten, maar ik vond er niet zoveel verschil in zitten t.o.v. mijn eigen motor.

De Beemer heeft wel een duidelijk waarneembaar koppel/trekkracht.
Maar het verschil is op papier t.o.v. de VFR-750 van Mercy maar 10 Nm.
Hij reed erg lekker en makkelijk, en hij geeft heerlijke trillingen voor een vrouw.

Volgens iemand anders die erbij was ging ik ook erg schuin met deze motorfietsen.
Dat belooft nog wat voor de toekomst zei hij gelijk.

Maar het ging inderdaad erg lekker.

Gisteren heb ik trouwens knee pads gekocht!
Binnenkort gaan we eens naar een ZX12R kijken ...
Einde bericht.

  woensdag 5 januari 2005 @ 21:32:25 #119
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_24419106
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 21:20 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ubercool is dat .. was het enige mooie wat ik kon waarderen aan de VTR.
[..]

Achter dat reservoir van de koppelingsvloeistof. Verder gewoon een heel gaaf ding.
zeg zeg, het is ook nog een twin

en ook nog een slangetje van de flappervalve zie je duidelijk, maar dat heb ik deels zelf gedaan.

en een keertje ruilen, is prima, kan je een keer op een echte powertwin rijden
Provisie retour bij je Hypotheek? Klik hier
  woensdag 5 januari 2005 @ 21:35:17 #120
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24419158
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 21:18 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Keertje ruilen met rijden?
Is goed
pi_24419164
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 21:31 schreef Patrick281 het volgende:
Ubercoole pic's.
.. 10 december je rijbewijs halen en nu al op een ZX9R en BMW R1100S proefritten maken.

[afbeelding]

Commentaar:
De ZX9R viel eigen een beetje tegen qua kick en reed net zo makkelijk als een CBR-600.
Het vermogen kon mij dus niet echt imponeren, het koppel nog minder.
Er zou 145 pk in moeten zitten, maar ik vond er niet zoveel verschil in zitten t.o.v. mijn eigen motor.

De Beemer heeft wel een duidelijk waarneembaar koppel/trekkracht.
Maar het verschil is op papier t.o.v. de VFR-750 van Mercy maar 10 Nm.
Hij reed erg lekker en makkelijk, en hij geeft heerlijke trillingen voor een vrouw.

Volgens iemand anders die erbij was ging ik ook erg schuin met deze motorfietsen.
Dat belooft nog wat voor de toekomst zei hij gelijk.

Maar het ging inderdaad erg lekker.

Gisteren heb ik trouwens knee pads gekocht!
Binnenkort gaan we eens naar een ZX12R kijken ...
Einde bericht.

nice soep
  woensdag 5 januari 2005 @ 21:36:07 #122
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24419176
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 21:31 schreef Patrick281 het volgende:
Ubercoole pic's.
.. 10 december je rijbewijs halen en nu al op een ZX9R en BMW R1100S proefritten maken.
WTF dat lijkt Raus wel

Ow is het een soep Wie heeft dat gesoept dan? Verdomd goed gedaan dan....

Is het echt een soep Jij spoort niet Pepijn
  woensdag 5 januari 2005 @ 21:36:25 #123
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_24419183
Zo'n ZX12 lijkt me vrij lomp rijden, een 200 achterband
Maar misschien valt het mee
Provisie retour bij je Hypotheek? Klik hier
  woensdag 5 januari 2005 @ 21:37:55 #124
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24419226
190-er onder gooien

Maar ZX12 schijnt strak te sturen hoor Kan je nog aardig onderschatten
pi_24419257
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 21:31 schreef Patrick281 het volgende:
Ubercoole pic's.

Hij reed erg lekker en makkelijk, en hij geeft heerlijke trillingen voor een vrouw.
  woensdag 5 januari 2005 @ 21:43:21 #126
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_24419338
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 21:37 schreef Rietvaerder het volgende:
190-er onder gooien

Maar ZX12 schijnt strak te sturen hoor Kan je nog aardig onderschatten
ja, dat helpt idd wel ja, maargoed wat moet je tegenwoordig met zo'n pk monster met al die koekblikdrukte
Provisie retour bij je Hypotheek? Klik hier
  woensdag 5 januari 2005 @ 21:44:37 #127
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24419367
Een SP1 is idd een fiets met weinig vermogen
  woensdag 5 januari 2005 @ 21:46:46 #128
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24419396
Voor de Autobahn is het wel leuk hoor
  woensdag 5 januari 2005 @ 21:53:14 #129
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24419545
Geen soep, en het commentaar is ook niet geheel verzonnen.
De definitieve tekst wel, maar allemaal ingefluisterd door derden uit Den Bosch.

Over het koppel ben ik het natuurlijk ook niet helemaal eens.
De top van het koppel van een VFR kan je niet vergelijken met het gelijkmatige verloop van de Beemer en dan zeggen dat het maar 10 Nm minder is.
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 21:32 schreef Romius het volgende:
zeg zeg, het is ook nog een twin

en ook nog een slangetje van de flappervalve zie je duidelijk, maar dat heb ik deels zelf gedaan.

en een keertje ruilen, is prima, kan je een keer op een echte powertwin rijden
Dat is waar .. het is ook een twin .. *echt een vereiste qua motorgevoel.
(*dat dacht ik tijdens het rijden op die VTR inderdaad)

En hij is ietsje feller, in de derde versnelling had ik een wheelie toen ik het koppelingshandle iets te laat losliet.
Ik moest namelijk achter de VTR bezitter aan die er op mijn S voor mij vandoor stoof.
  woensdag 5 januari 2005 @ 21:53:31 #130
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24419549


Had ik die gepos(ed)t?
  woensdag 5 januari 2005 @ 21:55:56 #131
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_24419603
Pfff, net terug vna vergadering in Rotterdam.

Dus geen ruk aan mijn remklauwen kunnen doen, naja komt wel.

En vind het typisch dat je niet onder de indruk kan zijn van een 145 PK ZX9R, gaat in mijn optiek nergens over. In de eerste plaats al niet als je nog maar net motor rijdt maar goed, das mijn mening.

Misschien heeft Raus het gas maar 1/4 open gedraaid ofzo
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  woensdag 5 januari 2005 @ 22:02:13 #132
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24419720
Ahum....

Iemand die net zijn/haar rijbewijs heeft op een ZX9R laten rijden? Slim ja..... Is die tekst echt waar er stond over tam aanvoelen enzo?

Weet ik zeker dat ze hem NIET tot de begrenzer heeft doorgetrokken En dat koppel klopt ook niet echt... volgens mij is het verhaaltje beetje erg veel bullshit

ECHT leuk om zo'n verhaaltje te lezen van iemand die nog geen 3000km in de billen heeft en dan al zo interessant doet over de zware jongens

Goed zo, proefritje met ZX12R, denk je dat ie genoeg vermogen heeft
  woensdag 5 januari 2005 @ 22:03:12 #133
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24419742
Gamma Mark

Weet je al of je meegaat maandag en dinsdag ?
pi_24419816
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 22:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Weet ik zeker dat ze hem NIET tot de begrenzer heeft doorgetrokken En dat koppel klopt ook niet echt... volgens mij is het verhaaltje beetje erg veel bullshit
helemaal mee eens vandaar dat ik dacht dat het een soep was...
  woensdag 5 januari 2005 @ 22:07:21 #135
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24419839
Geen soep! <klik

Maar Martie heeft hem ook zelf in de derde versnelling helemaal open gegooit die ZX9R, en had precies dezelfde mening.
Moderne motoren worden gewoon steeds gebruiksvriendelijker.
En ook weer een goed idee dat je er ook rustig op kan rijden toch. Als het al zo is.
Jullie zijn er niet bij geweest en ik ook niet.
  woensdag 5 januari 2005 @ 22:07:27 #136
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_24419841
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 22:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Gamma Mark

Weet je al of je meegaat maandag en dinsdag ?
Ik weet het nog niet, moet ook ff overleggen met de afdeling over hoe en wat. Weet niet of ik zo maar 2 dagen ff weg kan. Ik laat het wel optijd weten. Je gegevens staan nog in de comp als het goed is dan is het zo gepiept mog je mee willen (Y)

Maaruh, REttuhkatet beter ga ik nu naar bed....

voelde me al gaar en nu ben ik echt op...

spreek jullie morgen weer (Y)
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_24419884
Wie de neuk is 'Raus'
  woensdag 5 januari 2005 @ 22:10:39 #138
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  woensdag 5 januari 2005 @ 22:13:06 #139
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24419971
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 22:07 schreef Patrick281 het volgende:
Geen soep! <klik

Maar Martie heeft hem ook zelf in de derde versnelling helemaal open gegooit die ZX9R, en had precies dezelfde mening.
Moderne motoren worden gewoon steeds gebruiksvriendelijker.
En ook weer een goed idee dat je er ook rustig op kan rijden toch. Als het al zo is.
Jullie zijn er niet bij geweest en ik ook niet.
Ken ZX9R's er wel.... zijn in midrange sterker dan R1's...

Dus ik vind het verhaal echt als bullshit klinken

Dan nog het koppel..... 600 > 900

Beetje interessant-doenerij ofzo
  woensdag 5 januari 2005 @ 22:14:23 #140
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24420008
Burnuhhhhhhh



Ziet er wel heel tof uit zo'n ZX9R
  woensdag 5 januari 2005 @ 22:17:03 #141
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24420071
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 22:07 schreef Patrick281 het volgende:
Geen soep! <klik

Maar Martie heeft hem ook zelf in de derde versnelling helemaal open gegooit die ZX9R, en had precies dezelfde mening.
Moderne motoren worden gewoon steeds gebruiksvriendelijker.
En ook weer een goed idee dat je er ook rustig op kan rijden toch. Als het al zo is.
Jullie zijn er niet bij geweest en ik ook niet.
Hoe weet jij dit eigenlijk en waarom post Mercy dit niet gewoon hier
  woensdag 5 januari 2005 @ 22:26:18 #142
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24420287
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 22:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Ken ZX9R's er wel.... zijn in midrange sterker dan R1's...

Dus ik vind het verhaal echt als bullshit klinken

Dan nog het koppel..... 600 > 900

Beetje interessant-doenerij ofzo
Hoezo ken je die .. heb je erop gereden?

Ze hadden er gewoon meer van verwacht.
Dat het een fantastisch en wel snel ding is dat stond buiten discussie.
Hij reed net zo makkelijk al een CBR600 en verder konden ze er niet echt een sensatie/kick van krijgen.
(als je gaat meten ben je ongeloofenlijk snel onderweg met het ding)
Vandaar de ZX12R zeer binnenkort. Misschien geeft die meer sensatie en vooral koppel.

Ik heb die periode ook gehad toen ik de GSX600F kocht en na een maand al zowat in slaap viel van de lamme sensatie die het lineaire motorblok toen gaf.
Dus ik weet precies wat ze aan beleving bedoelen.
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 22:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe weet jij dit eigenlijk en waarom post Mercy dit niet gewoon hier
Heb ik hem niet over gesproken, kreeg de foto's over de mail en vroeg of ik ze mocht posten een dag later.
Ik vond ze wel heel spectaculair. Zelf hebben ze even geen zin in Fok! he. Moeten ze zelf weten.
  woensdag 5 januari 2005 @ 22:32:01 #143
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24420436
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 22:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Burnuhhhhhhh

[afbeelding]

Ziet er wel heel tof uit zo'n ZX9R
Met een leenmotor .. gewoon voor je fotoboek wat burnpic's maken.
  woensdag 5 januari 2005 @ 23:12:15 #144
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24421427
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 22:26 schreef Patrick281 het volgende:
Hoezo ken je die .. heb je erop gereden?
Ja en jij niet zo te horen

Maar misschien heb ik het fout hoor, ben ik gewoon weinig gewend en zijn Mercy en Raus gewoon Mr en Mrs Rossi..... aankomend talent

[ Bericht 11% gewijzigd door Rietvaerder op 05-01-2005 23:26:09 ]
pi_24422653
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 22:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Ziet er wel heel tof uit zo'n ZX9R
Zeg dat wel

Wat kan ik me ergeren aan de totaal niet grappige kuttopics van BHFH
  donderdag 6 januari 2005 @ 08:21:41 #146
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24427244
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 23:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja en jij niet zo te horen
Wel de oude ZX-10, maar die was minder getuned en licht van gewicht(handelbaar!) zoals de ZX9R.
Vooral onderin viel de laatste nu tegen.
Mercy had nog uitgezocht dat het maximum koppel bij 8.500 toeren erin zou moeten komen.
(hij had hem in de derde versnelling vol open getrokken en zat al snel op 200 km/u .. maar echt imponeren .. miste gewoon trekkracht voor het gevoel)

Bij de ZX-10 duurde het wel even voordat ik hem echt door durfde te halen.
Ding had toch ook al 137 pk .. wel 235 kilo.
Maar ik denk ook dat die qua gevoel meer kracht leverde bij iets lagere toerentallen.
quote:
Maar misschien heb ik het fout hoor, ben ik gewoon weinig gewend en zijn Mercy en Raus gewoon Mr en Mrs Rossi..... aankomend talent
Exact, goede conclusie.

Maar moet je op het circuit kunnen rijden, knee downs uithalen om te weten hoe je een motor beleeft?
Het is zoals zij het ervaren hebben .. ging er niet om of de laatste paar procent prestatie eruit gekomen was.
De sensatie beleving kon de motor blijkbaar niet direct geven, de R1100S had duidelijk wel koppel wat gewaardeerd werdt.
Als je koppel en veel pk's wilt komt je dus automatisch op de ZX12 uit.
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 23:59 schreef Youssef het volgende:
Zeg dat wel

Wat kan ik me ergeren aan de totaal niet grappige kuttopics van BHFH
Dat noemen ze een oma topic op M-F.
De exacte verklaring zoek je maar uit.

Goedemorgen btw.

[ Bericht 4% gewijzigd door Patrick281 op 06-01-2005 08:33:01 ]
pi_24427314
morgen
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 08:21 schreef Patrick281 het volgende:
Exact, goede conclusie.

Maar moet je op het circuit kunnen rijden, knee downs uithalen om te weten hoe je een motor beleeft?
Het is zoals zij het ervaren hebben .. ging er niet om of de laatste paar procent prestatie eruit gekomen was.
komt op mij ook nogal Rossi-achtig over hoor...maar tis maar net hoe je het beleeft, ieder op zijn eigen manier. het lijkt mij iig sterk want ik vond de ZX6R al best fel met een inhaal manoevre (tandje terug en in een flits er voorbij)
  donderdag 6 januari 2005 @ 08:47:35 #148
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_24427382
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 08:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]

komt op mij ook nogal Rossi-achtig over hoor...maar tis maar net hoe je het beleeft, ieder op zijn eigen manier. het lijkt mij iig sterk want ik vond de ZX6R al best fel met een inhaal manoevre (tandje terug en in een flits er voorbij)
Maar als kawa rijder voel je je natuurlijk aangesproken

Ik vind trouwens die nieuwe ZX6R wel vet, 130(!) pk, wat zal dat gillen
Provisie retour bij je Hypotheek? Klik hier
  donderdag 6 januari 2005 @ 08:50:19 #149
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24427390
Ach ik zei ook al gelijk over mijn ervaring met de ZX-10 tegen Mercy, en dat ik mij ook niet voor kon stellen dat iemand op een ZX9R stapt en gelijk het onderste uit de kan trekt.
Vandaar ik zoveel kan vertellen, want de hele discussie heb ik al gehad.
Maar hij heeft dus geen kickfaktor voor een beginner.. dat was de stellige conclusie.

Blijven 145 pk's, maar die rollen er best vriendelijk uit schijnt.
Of de dealer doet ze terugtunen voor al te gevaarlijke proefritten.

En beleving is idd voor iedereen anders.
  donderdag 6 januari 2005 @ 08:53:49 #150
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24427417
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 08:50 schreef Patrick281 het volgende:
Blijven 145 pk's, maar die rollen er best vriendelijk uit schijnt.
Luc, toch een (redelijk) ervaren rijder heeft wel eens laten weten daar anders over te denken
pi_24427420
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 08:47 schreef Romius het volgende:

[..]

Maar als kawa rijder voel je je natuurlijk aangesproken

Ik vind trouwens die nieuwe ZX6R wel vet, 130(!) pk, wat zal dat gillen
  donderdag 6 januari 2005 @ 09:08:31 #153
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24427501
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 08:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Luc, toch een (redelijk) ervaren rijder heeft wel eens laten weten daar anders over te denken
Die heeft niet zo'n nieuw model, iets van 30 kilo zwaarder .. en heel andere motorkarakter.
pi_24427681
Natuurlijk, maar in vergelijking met de oudere types zullen de nieuwe best allemanvriendjes zijn. Dat betekent dat het allemanvriendjes zijn

Maarre, ze lezen echt wel mee denk ik als we dit weekend zouden meeten zouden ze dat niet willen missen volgens mij en dan komt er vanzelf wel weer een briggie
  donderdag 6 januari 2005 @ 09:30:15 #155
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24427704
Niet bedoel je.

Ik ben er ook niet bij geweest, maar als iemand schrijft aan mij dat ze er geen kick van kregen dan geloof ik ze ook. Ik kan het nergens mee vergelijken en heb niet de ervaring met dezelfde motor. Kan ook zijn dat de kick pas bij 10.689 Rpm komt en als je daar net niet bij in de buurt komt.. Al zei Mercy dat hij dus vol doortrok in de derde versnelling, het koppel bij 8.500 zou moeten komen en dat Raus dus met 145 pk overweg kan en behoorlijk schuin ging met de ZX9R en de Beemer. Volgend jaar rijdt ze vast de meeste mannen stront in de ogen voegde hij er nog aan toe.
  donderdag 6 januari 2005 @ 09:31:36 #156
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_24427717
Kunnen ze beter even de 98-er R1 proefrijden
Provisie retour bij je Hypotheek? Klik hier
pi_24427781
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 09:30 schreef Patrick281 het volgende:
Niet bedoel je.
oops idd
quote:
Ik ben er ook niet bij geweest, maar als iemand schrijft aan mij dat ze er geen kick van kregen dan geloof ik ze ook.
ik geloof het ook wel hoor ik twijfel alleen aan hoe ze hebben gereden ik kreeg iig wel een kick van jouw Beemer en van die ZX6R, maarja ik ben ook maar een beginneling he
pi_24427839
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 09:30 schreef Patrick281 het volgende:
Kan ook zijn dat de kick pas bij 10.689 Rpm komt en als je daar net niet bij in de buurt komt.. Al zei Mercy dat hij dus vol doortrok in de derde versnelling, het koppel bij 8.500 zou moeten komen en dat Raus dus met 145 pk overweg kan en behoorlijk schuin ging met de ZX9R en de Beemer.
nouja goed, echte talenten hoor bij die ZX6R begon het al aardig te gaan bij 7.500 tpm...
quote:
Volgend jaar rijdt ze vast de meeste mannen stront in de ogen voegde hij er nog aan toe.
zou wel vet zijn
  donderdag 6 januari 2005 @ 09:45:12 #159
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24427868
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 09:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik geloof het ook wel hoor ik twijfel alleen aan hoe ze hebben gereden ik kreeg iig wel een kick van jouw Beemer en van die ZX6R, maarja ik ben ook maar een beginneling he
Maar ja ze zei ook dat de Beemer wel lekker reed met dat koppel enzo .. en die trillingen idd.

Ach, ik kon zelf de eigenschappen van de Beemer niet eens waarderen, ging mij om de afwerking.
Het hele strakke stuur/rem/koppelverhaal van het ding bleek pas na aankoop.
Bij de proefrit kon ik er ook niet bang van worden verder.
Het blok is verder ook niet spannend, van het vermogen sla je niet achterover, maar levert wel prettige en luxe trekkracht.
Nu nog combineren met een turbo ofzo.
..toch altijd wel leuk een schopje erbij na een bepaald toerental.
Ik denk dat dat ook is wat ze misten aan de ZX9R .. raar maar waar.
pi_24427942
Tusen 10.30 en 11 uur rijden Foto's volgen!
  donderdag 6 januari 2005 @ 09:51:08 #161
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_24427944
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 09:30 schreef Patrick281 het volgende:

dat Raus dus met 145 pk overweg kan en behoorlijk schuin ging met de ZX9R en de Beemer. Volgend jaar rijdt ze vast de meeste mannen stront in de ogen voegde hij er nog aan toe.
Dicht mij zelf geen GP kwaliteiten toe maar als je net een maand je rijbewijs hebt en dan op een 145 pk ZX9R met kut weer en nat asfalt schuin door een bocht speert mag je van mij part mee gaan rijden in het ONK of ZAC.....

Owja goeie morgen
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_24428014
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 09:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Tusen 10.30 en 11 uur rijden Foto's volgen!
s6
  donderdag 6 januari 2005 @ 10:01:33 #163
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24428076
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 09:51 schreef Makster het volgende:
Dicht mij zelf geen GP kwaliteiten toe maar als je net een maand je rijbewijs hebt en dan op een 145 pk ZX9R met kut weer en nat asfalt schuin door een bocht speert mag je van mij part mee gaan rijden in het ONK of ZAC.....

Owja goeie morgen
Ach, kan ook zijn dat je juist nog iets onvoorzichtiger bent.

En wie weet hoe dingen lopen en is Raus straks de nieuwe Katja Poensgen.
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 09:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Tusen 10.30 en 11 uur rijden Foto's volgen!
Cool! We wachten in spanning af ...
pi_24428175
Om 11 uur na 3 weken weer motorrijles

Moggûh
pi_24428250
Tja, ikzelf ben niet gauw onder de indruk van vermogen... Heb toen ik ook net m'n rijbewijs had ff 3 minuten op de toenmalige YZF750R gereden van m'n zwager. Opengetrokken, en ja, het is snel, maar het is niet imponerend. Waarom? Gebrek aan koppel. Koppel imponeerd mij persoonlijk, pk's niet Ik vind het veel leuker om op een motor te rijden met 60 pk en 100 Nm dan op een motor met 100 pk en 60 Nm. Die eerste motor is niet zo snel, maar je voelt de kracht, de tweede motor is wel snel, maar je beleefd niet de kracht

Is denk ik gewoon een persoonlijke voorkeur
pi_24428291
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 09:30 schreef Patrick281 het volgende:
Niet bedoel je.

Ik ben er ook niet bij geweest, maar als iemand schrijft aan mij dat ze er geen kick van kregen dan geloof ik ze ook. Ik kan het nergens mee vergelijken en heb niet de ervaring met dezelfde motor. Kan ook zijn dat de kick pas bij 10.689 Rpm komt en als je daar net niet bij in de buurt komt.. Al zei Mercy dat hij dus vol doortrok in de derde versnelling, het koppel bij 8.500 zou moeten komen en dat Raus dus met 145 pk overweg kan en behoorlijk schuin ging met de ZX9R en de Beemer. Volgend jaar rijdt ze vast de meeste mannen stront in de ogen voegde hij er nog aan toe.
Een ZX9R heeft niet zo'n boost dat ie er na een bepaald toerental er harder vandoor lijkt te gaan bron=zwager. Dat heb je ook voornamelijk alleen bij de 600cc en 750cc supersports
Maar dat komt omdat het vermogen pas komt boven de 6000 toeren

Was trouwens op die YZF750R wel leuk. Tot 7500 rpm vrij kalm, en op het moment dat je daar boven komt gaat de exup-klep volledig open en lijkt het of je wordt afgeschoten qua snelheid
  donderdag 6 januari 2005 @ 10:22:27 #167
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24428338
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 10:15 schreef Didiot het volgende:
Tja, ikzelf ben niet gauw onder de indruk van vermogen... Heb toen ik ook net m'n rijbewijs had ff 3 minuten op de toenmalige YZF750R gereden van m'n zwager. Opengetrokken, en ja, het is snel, maar het is niet imponerend. Waarom? Gebrek aan koppel. Koppel imponeerd mij persoonlijk, pk's niet Ik vind het veel leuker om op een motor te rijden met 60 pk en 100 Nm dan op een motor met 100 pk en 60 Nm. Die eerste motor is niet zo snel, maar je voelt de kracht, de tweede motor is wel snel, maar je beleefd niet de kracht
Gamma, beleving dus ....

Ging jij die chopper met 2.300 cc nog rijden?
  donderdag 6 januari 2005 @ 10:23:35 #168
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_24428346
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 10:15 schreef Didiot het volgende:
Tja, ikzelf ben niet gauw onder de indruk van vermogen... Heb toen ik ook net m'n rijbewijs had ff 3 minuten op de toenmalige YZF750R gereden van m'n zwager. Opengetrokken, en ja, het is snel, maar het is niet imponerend. Waarom? Gebrek aan koppel. Koppel imponeerd mij persoonlijk, pk's niet Ik vind het veel leuker om op een motor te rijden met 60 pk en 100 Nm dan op een motor met 100 pk en 60 Nm. Die eerste motor is niet zo snel, maar je voelt de kracht, de tweede motor is wel snel, maar je beleefd niet de kracht

Is denk ik gewoon een persoonlijke voorkeur
hangt natuurlijk ook sterk af van het vermogensverloop , een motor met veel koppel en een hele brave opbouw zal sneller saai zijn. Dat heeft de VTR ook wel een beetje trouwens.
Provisie retour bij je Hypotheek? Klik hier
pi_24428356
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 10:22 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Gamma, beleving dus ....
Precies...
quote:
Ging jij die chopper met 2.300 cc nog rijden?
Dat lijkt me best wel een keertje kicke... volgens de testen die ik heb gelezen schijnt het zelfs best lekker te rijden...
  donderdag 6 januari 2005 @ 10:26:48 #170
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24428386
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 10:23 schreef Romius het volgende:
hangt natuurlijk ook sterk af van het vermogensverloop , een motor met veel koppel en een hele brave opbouw zal sneller saai zijn. Dat heeft de VTR ook wel een beetje trouwens.
Ze moeten die motorblokken eigenlijk wat minder goed maken.
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 10:24 schreef Didiot het volgende:
Dat lijkt me best wel een keertje kicke... volgens de testen die ik heb gelezen schijnt het zelfs best lekker te rijden...
Alleen die treeplanken en uitlaten 10 centimeter hoger ophangen.
pi_24428446
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 10:22 schreef Patrick281 het volgende:
Gamma, beleving dus ....
Daar waren we het de vorige page al over eens
  donderdag 6 januari 2005 @ 10:31:57 #172
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_24428455
Trouwens binnenkort maar ff wat proefritjes maken, ben wel benieuwd hoe de nieuwe ZX6R rijdt
Provisie retour bij je Hypotheek? Klik hier
  donderdag 6 januari 2005 @ 10:35:13 #173
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24428498
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 10:31 schreef Romius het volgende:
Trouwens binnenkort maar ff wat proefritjes maken, ben wel benieuwd hoe de nieuwe ZX6R rijdt
Proefrit meeting .. hebben wij ook gedaan toen Raus voor de CBR600 ging kijken.
OPM, Mercy, Raus en ik .. kregen 2 modellen mee van Arie Molenaar en die hebben we even lekker afgewisseld onderling.
Tevens hebben we op elkaars motoren gereden, die dag heb ik ervaring opgedaan met 2 verschillende CBR600F's, de ZXR-400 van OPM ..en OPM en Mercy op mijn Beemer en de rest.
  donderdag 6 januari 2005 @ 10:38:51 #174
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24428547
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 10:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Daar waren we het de vorige page al over eens
Zeikerd. Ik zie nergens dat de anderen het er mee eens zijn hoor.
(en dat maakt mij ook niet uit, vertaal alleen maar wat ik begrepen had van hun proefritje)

En ik vond het gewoon een mooi verhaal van PatM.
pi_24428591
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 10:38 schreef Patrick281 het volgende:
Zeikerd. Ik zie nergens dat de anderen het er mee eens zijn hoor.
(en dat maakt mij ook niet uit, vertaal alleen maar wat ik begrepen had van hun proefritje)


Proefritmeeting?? Count me in laatste was idd
  donderdag 6 januari 2005 @ 10:51:07 #176
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24428712
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 10:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:


Proefritmeeting?? Count me in laatste was idd


Was eind augustus als ik het mij goed herinner.
Het lijkt veeeeel langer geleden.
  donderdag 6 januari 2005 @ 10:53:40 #177
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_24428752
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 10:38 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Zeikerd. Ik zie nergens dat de anderen het er mee eens zijn hoor.
(en dat maakt mij ook niet uit, vertaal alleen maar wat ik begrepen had van hun proefritje)

En ik vond het gewoon een mooi verhaal van PatM.
Altijd mooi veel koppel en weinig pk´s, maar ja dan rij je op een BMW met 100 nm en dan wordt je op top weggespeerd door een ZX6R, en de rest

Geef mij dan maar VEEL koppel en VEEL pk, gewoon een DUC 996 ofzo, altijd lachen. Of liever nog een Duc 748 (meer dan genoeg vermogen)

Das toch wel mijn ultieme kwijlbak machine hoor, ooit jongens....ooit.....
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  donderdag 6 januari 2005 @ 11:18:24 #178
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_24429087
Wat een weer trouwens

Het is echt MASTERLIJK weer voro de tijd van het jaar, EN nog beter ´s ochtens was het al weer bijna licht toen ik op mijn werk kwam. Zo relaxed, de lente komt er weer aan !! JIIIEEHHHAAAAAAAAAA
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  donderdag 6 januari 2005 @ 11:19:44 #179
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24429112
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 10:53 schreef Makster het volgende:
Altijd mooi veel koppel en weinig pk´s, maar ja dan rij je op een BMW met 100 nm en dan wordt je op top weggespeerd door een ZX6R, en de rest
Hoe vaak rijd je met anderen .. beter kan je zelf een mooie beleving op de motor hebben dan dat je echt 5% sneller bent dan de rest.

En trouwens.....
Volgens de mede R1100S rijders die op het circuit gereden hebben is zelfs een Gixxer 1000 niet oppermachtig.
Dat had volledig te maken met het koppel.
Maar goed mij kan het niet boeien, je krijgt mij er dus niet mee op de kast.
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 10:53 schreef Makster het volgende:
Geef mij dan maar VEEL koppel en VEEL pk, gewoon een DUC 996 ofzo, altijd lachen. Of liever nog een Duc 748 (meer dan genoeg vermogen)

Das toch wel mijn ultieme kwijlbak machine hoor, ooit jongens....ooit.....
Zie boven, zijn wel mooie fietsen inderdaad.

MV F4 in 1.000 cc?

Sm'etje voor erbij natuurlijk.
(en de 2.300 cc shoppertje om samen/of zonder met je vriendin over de boulevard te lurken?)
  donderdag 6 januari 2005 @ 11:27:50 #180
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_24429266
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 11:19 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Hoe vaak rijd je met anderen .. beter kan je zelf een mooie beleving op de motor hebben dan dat je echt 5% sneller bent dan de rest.

En trouwens.....
Volgens de mede R1100S rijders die op het circuit gereden hebben is zelfs een Gixxer 1000 niet oppermachtig.
Dat had volledig te maken met het koppel.
Maar goed mij kan het niet boeien, je krijgt mij er dus niet mee op de kast.
[..]

Zie boven, zijn wel mooie fietsen inderdaad.

MV F4 in 1.000 cc?

Sm'etje voor erbij natuurlijk.
(en de 2.300 cc shoppertje om samen/of zonder met je vriendin over de boulevard te lurken?)
Dat klopt idd wel ja, ik heb die sportmotor 2004 dvd, rondje Assen op de Mille was iets van 1.28.500, de R1 1.29 rond geloof ik, ook de Gixxer 750 lag rond de 1.28.500
Provisie retour bij je Hypotheek? Klik hier
  donderdag 6 januari 2005 @ 11:28:43 #181
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24429281
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 11:18 schreef Makster het volgende:
Wat een weer trouwens

Het is echt MASTERLIJK weer voro de tijd van het jaar, EN nog beter ´s ochtens was het al weer bijna licht toen ik op mijn werk kwam. Zo relaxed, de lente komt er weer aan !! JIIIEEHHHAAAAAAAAAA
Viel mij vorige week ook op, dat ik om 17:00 naar huis ging en er toen nog een ondergaande zon te zien was in de verte.
Maar historisch gezien weet ik dat de tweede helft van januari en heel februari het nog aardig kan spoken.
Vorig jaar februari moest ik zelfs nog met de motorscoot door de sneeuw speedwayen om op het werk te komen hier.
  donderdag 6 januari 2005 @ 11:32:22 #182
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24429342
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 11:27 schreef Romius het volgende:
Dat klopt idd wel ja, ik heb die sportmotor 2004 dvd, rondje Assen op de Mille was iets van 1.28.500, de R1 1.29 rond geloof ik, ook de Gixxer 750 lag rond de 1.28.500
Ik had een stukje gelezen over een Gixxer 1000 in achtervolging op de Beemer.
Hij kon er niet langs komen het hele circuit over .. en de bestuurder van de Gixxer verklaarde achteraf ook zijn verbazing tegen de R1100S rijder over de zwarte strepen die hij neer zag leggen op het asfalt voor hem bij het uitgaan van de bocht w.s door het koppel van de voorrijder.
Dat niveau heb ik nog lang niet.
  donderdag 6 januari 2005 @ 11:43:21 #183
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_24429550
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 11:32 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik had een stukje gelezen over een Gixxer 1000 in achtervolging op de Beemer.
Hij kon er niet langs komen het hele circuit over .. en de bestuurder van de Gixxer verklaarde achteraf ook zijn verbazing tegen de R1100S rijder over de zwarte strepen die hij neer zag leggen op het asfalt voor hem bij het uitgaan van de bocht w.s door het koppel van de voorrijder.
Dat niveau heb ik nog lang niet.
Begrijp me niet verkeerd, jouw bemer is zeker wel poser waardig

Met beter weer moet ik er ZEKER een keer op rijden, gewoon 4 rondjes Gorinchem ofzo
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  donderdag 6 januari 2005 @ 12:06:59 #184
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24430054
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 11:43 schreef Makster het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, jouw bemer is zeker wel poser waardig

Met beter weer moet ik er ZEKER een keer op rijden, gewoon 4 rondjes Gorinchem ofzo
Goed hoor.
pi_24431687
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 10:35 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Proefrit meeting .. hebben wij ook gedaan toen Raus voor de CBR600 ging kijken.
OPM, Mercy, Raus en ik .. kregen 2 modellen mee van Arie Molenaar en die hebben we even lekker afgewisseld onderling.
Tevens hebben we op elkaars motoren gereden, die dag heb ik ervaring opgedaan met 2 verschillende CBR600F's, de ZXR-400 van OPM ..en OPM en Mercy op mijn Beemer en de rest.
En hoe waren de CBR's? Raad je me nu aan om zo een ding gewoon te gaan kopen of zeg je, dit is nog beter voor je? Dan hoef ik namelijk helemaal niet verder te zoeken, maar nu ben ik nog bang dat er een motor is die ik nog niet gezien heb en ik zodoende later spijt krijg
pi_24432091
Back
















[ Bericht 42% gewijzigd door Rietvaerder op 06-01-2005 14:34:21 ]
pi_24432225
Goed.... een verslagje

Ten eerste viel de trekkracht gelijk op, mijne trekt een poepie beter door een kleiner voortandwiel Blok van de nieuwe Bandit is veel netter afgesteld, loopt dus NOG smeugieër

Verder stuurt het gewoon zoals het hoort Vering lijkt een stuk stugger dan de mijne, maar ik vrees dat ik mijn Bandit1200 schokdemper + Hyperpro toch echt ga missen

En voor je het weet rijd je 130km/h zonder het te merken, best fijn zo'n kuipje

Verder helemaal niks op aan te merken... zoals je kunt zien is de enige schade dus nog die gedeukte demper, echt miniscuul klein deukje in de tank en paar krasjes op het ontstekingsdekseltje Rechtervoorkap die toen gesneuveld is is helemaal mooi opnieuw gespoten en verder geen scheuren, alleen een bevestigingspuntje is afgebroken zodat daar een schroefje ontbreekt, rammelt dus een beetje, maar wist mn pa wel wat op

Gewoon net ding.... hield hem voor me tot dinsdag vast omdat ik zei dat er zondag (waarschijnlijk) mesnen kwam kijken en dat vond ie goed.

Hij geeft trouwens nog 2200 euro voor de mijne, dus mocht ik hem echt niet kunnen verkopen kan ik hem altijd nog inruilen.... dan maar wat meer er bij

Originele demper krijg ik dus nog van de 1e eigenaar, die wel helemaal goed is, op een krasje na omdat ie een keer de grond heeft geraakt met dat ding op een klaverblad Hij was namelijk onderuit gegaan met die Laser Duotech

Verder miste ik ook het brede stuurtje wat ik nu heb.... geeft net iets meer controle gevoel.

Dus om nu te zeggen dat deze nieuwe echt veel beter rijd dan de mijne, nee.... alles is gewoon nieuwer en voelt een stuk minder rauw aan, ik denk dat ik moeite krijg met mijn eigen Bandit bijhouden straks (qua acceleratie en bochten als Hicham de Bandit eenmaal goed onder de knie heeft Dus uitlachen zal ik mn eigen Bandit niet Hicham

[ Bericht 2% gewijzigd door Rietvaerder op 06-01-2005 14:34:49 ]
pi_24432440
Ziet er netjes uit Riet
En ach, die paar kleine dingetjes maken niets uit. Kras op de deksel komen vanzelf wel, afgebroken punt is altijd wat voor te verzinnen en die uitlaat? Je krijg orgineel erbij, en anders gewoon een Viper erop zetten
pi_24432441
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 14:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Goed.... een verslagje

Hij geeft trouwens nog 2200 euro voor de mijne, dus mocht ik hem echt niet kunnen verkopen kan ik hem altijd nog inruilen.... dan maar wat meer er bij
Beter dus kan sowieso doorgaan klinkt verder wel goed
pi_24432543
Tja, word wel krap dan.... beste is natuurlijk particulier verkopen, moet wel wat overhouden

Nieuw dekseltje kost origineel van Soes maar 33 euro dus daar koop ik gewoon een nieuwe voor

Verder gewoon echt strak in de lak, maar goed, kan ook niet anders met een fiets uit april 2004 en met 13500km
pi_24432569
Vrees alleen dat ik jullie er niet meer uittrek tot de 60km/h, maar goed, krijg er een hoop voor terug

Ding is met Nederlands 25kw kitje begrensd namelijk, is op een andere manier dus daar zal het verschil wel inzitten, opzich heeft ie net zoveel vermogen maar een klein voortandwiel merk je dus echt wel En daar zit het verschil in.... weet ik bijna zeker

Owja, 4 zuiger Tokico's merk je wel tov 2 zuiger Nissins......

Btw....... tank is 1 liter groter en hij staat op 120-60/17 en 160-60-17 banden ipv 110 voor en 150 achter...

En hij is 2 kg lichter

Grondspeling is ook van 128mm naar 135mm gegaan!

[ Bericht 16% gewijzigd door Rietvaerder op 06-01-2005 14:49:49 ]
pi_24432656
Ruitje is ook een beetje vaag zag ik Maar goed, komt toch een zwarte op
pi_24432776
Hier gaat BasE! ook nog ff door......

http://www.banditclub.nl/viewtopic.php?t=194

Ze zoeken gewoon iets om mijn Bandit compleet de grond in te boren Maar goed, laten we daar nu over ophouden, Hicham beslist natuurlijk zelf wat ie gaat doen
  donderdag 6 januari 2005 @ 14:58:07 #194
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24432778
Nice Riet.
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 13:54 schreef Youssef het volgende:
En hoe waren de CBR's? Raad je me nu aan om zo een ding gewoon te gaan kopen of zeg je, dit is nog beter voor je? Dan hoef ik namelijk helemaal niet verder te zoeken, maar nu ben ik nog bang dat er een motor is die ik nog niet gezien heb en ik zodoende later spijt krijg
Raus heeft er toen gelijk 1 gekocht dus de conclusie was blijkbaar goed.

We merkten wel verschil tussen beide motoren, de ene liep een stukje feller dan de andere.
Maar als je ze met een dag verschil zou rijden merk je dat ws niet.

Het zijn echt leuke speelfietjes met een volwassen uiterlijk.
Je kan er mee toeren, en redelijk sportief mee rijden. Best een universeel ding.

Ik ben een beetje druk dus short reply.
pi_24432800
Geeft niet Pepijn, ik ken je toch Straks ga jij je gewoon effe afrukken op de plee met de plaatjes van de Bandit in je gedachten



Bandits zijn anders ook heeeeeeele leuke speelfietsjes
pi_24432967
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 14:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Hier gaat BasE! ook nog ff door......

http://www.banditclub.nl/viewtopic.php?t=194

Ze zoeken gewoon iets om mijn Bandit compleet de grond in te boren Maar goed, laten we daar nu over ophouden, Hicham beslist natuurlijk zelf wat ie gaat doen
Ben er nu ook wel over uit dat die mensen niet echt objectief zijn Zie ook mijn meest recente reactie in het MF topic De Admin heeft trouwens ook al in dat verkooptopic gereageerd van jouw, op dat andere forum. Dus ik zal er ook niet echt meer waarde aan hechten
  donderdag 6 januari 2005 @ 15:09:49 #197
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24432975
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 14:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Bandits zijn anders ook heeeeeeele leuke speelfietsjes
In ieder geval een veeeeeel volwassenere uiterlijk dan een GS-500.
pi_24432983
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 14:58 schreef Patrick281 het volgende:
Het zijn echt leuke speelfietjes met een volwassen uiterlijk.
Je kan er mee toeren, en redelijk sportief mee rijden. Best een universeel ding.
Idd ik vond de ZX6R wel sportiever vanuit een niet objectief oordeel beviel de ZX6R dus beter
pi_24432987
Hoeveel rij jij trouwens ongeveer op een tank? Wat is het verbruik? (we hebben het nu over euhm .. die rode he )
pi_24433041
Ff denken. Sportief rijdend 1:14 (Maasvlakte enzo). Snelweg rond de 1:18 en HEEL gek genoeg in de Eifel in de bergen 1:22 Met mn pa voorop, dat zegt genoeg

Heb hem pas 1x zo ver uitgereden dat ik op reserve moest en dat was op de Maasvlakte waar ik dus niet rustig toerde En dat was bij 250km op de dagteller...... dus ik denk dat 320km wel te halen is als je rustig rijdt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')