ja, dat helpt idd wel ja, maargoed wat moet je tegenwoordig met zo'n pk monster met al die koekblikdruktequote:Op woensdag 5 januari 2005 21:37 schreef Rietvaerder het volgende:
190-er onder gooien
Maar ZX12 schijnt strak te sturen hoorKan je nog aardig onderschatten
Dat is waar .. het is ook een twin .. *echt een vereiste qua motorgevoel.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:32 schreef Romius het volgende:
zeg zeg, het is ook nog een twin![]()
en ook nog een slangetje van de flappervalve zie je duidelijk, maar dat heb ik deels zelf gedaan.![]()
en een keertje ruilen, is prima, kan je een keer op een echte powertwin rijden![]()
helemaal mee eensquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Weet ik zeker dat ze hem NIET tot de begrenzer heeft doorgetrokkenEn dat koppel klopt ook niet echt... volgens mij is het verhaaltje beetje erg veel bullshit
Ik weet het nog niet, moet ook ff overleggen met de afdeling over hoe en wat. Weet niet of ik zo maar 2 dagen ff weg kan. Ik laat het wel optijd weten. Je gegevens staan nog in de comp als het goed is dan is het zo gepiept mog je mee willen (Y)quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Gamma Mark
Weet je al of je meegaat maandag en dinsdag ?
Ken ZX9R's er wel.... zijn in midrange sterker dan R1's...quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:07 schreef Patrick281 het volgende:
Geen soep! <klik
Maar Martie heeft hem ook zelf in de derde versnelling helemaal open gegooit die ZX9R, en had precies dezelfde mening.
Moderne motoren worden gewoon steeds gebruiksvriendelijker.
En ook weer een goed idee dat je er ook rustig op kan rijden toch.Als het al zo is.
Jullie zijn er niet bij geweest en ik ook niet.
Hoe weet jij dit eigenlijk en waarom post Mercy dit niet gewoon hierquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:07 schreef Patrick281 het volgende:
Geen soep! <klik
Maar Martie heeft hem ook zelf in de derde versnelling helemaal open gegooit die ZX9R, en had precies dezelfde mening.
Moderne motoren worden gewoon steeds gebruiksvriendelijker.
En ook weer een goed idee dat je er ook rustig op kan rijden toch.Als het al zo is.
Jullie zijn er niet bij geweest en ik ook niet.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Ken ZX9R's er wel.... zijn in midrange sterker dan R1's...
Dus ik vind het verhaal echt als bullshit klinken
Dan nog het koppel..... 600 > 900
Beetje interessant-doenerij ofzo
Heb ik hem niet over gesproken, kreeg de foto's over de mail en vroeg of ik ze mocht posten een dag later.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe weet jij dit eigenlijk en waarom post Mercy dit niet gewoon hier
quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Burnuhhhhhhh
[afbeelding]
Ziet er wel heel tof uit zo'n ZX9R![]()
Ja en jij niet zo te horenquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:26 schreef Patrick281 het volgende:
Hoezo ken je die .. heb je erop gereden?
![]()
Zeg dat welquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Ziet er wel heel tof uit zo'n ZX9R![]()
Wel de oude ZX-10, maar die was minder getuned en licht van gewicht(handelbaar!) zoals de ZX9R.quote:
Exact, goede conclusie.quote:Maar misschien heb ik het fout hoor, ben ik gewoon weinig gewend en zijn Mercy en Raus gewoon Mr en Mrs Rossi..... aankomend talent
quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:59 schreef Youssef het volgende:
Zeg dat wel
Wat kan ik me ergeren aan de totaal niet grappige kuttopics van BHFH![]()
komt op mij ook nogal Rossi-achtig over hoor...maar tis maar net hoe je het beleeft, ieder op zijn eigen manier. het lijkt mij iig sterk want ik vond de ZX6R al best fel met een inhaal manoevre (tandje terug en in een flits er voorbij)quote:Op donderdag 6 januari 2005 08:21 schreef Patrick281 het volgende:
Exact, goede conclusie.![]()
Maar moet je op het circuit kunnen rijden, knee downs uithalen om te weten hoe je een motor beleeft?
Het is zoals zij het ervaren hebben .. ging er niet om of de laatste paar procent prestatie eruit gekomen was.
Maar als kawa rijder voel je je natuurlijk aangesprokenquote:Op donderdag 6 januari 2005 08:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:morgen
[..]
komt op mij ook nogal Rossi-achtig over hoor...maar tis maar net hoe je het beleeft, ieder op zijn eigen manier. het lijkt mij iig sterk want ik vond de ZX6R al best fel met een inhaal manoevre (tandje terug en in een flits er voorbij)
quote:Op donderdag 6 januari 2005 08:47 schreef Romius het volgende:
Maar als kawa rijder voel je je natuurlijk aangesproken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |