Bij de SP zijn hebben ze er de kuip overheen gegooidquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb 11 december nog proefgereden met een gele VTR-1000 Firestorm ter inruil met bijbetaling.
Man! ik ben gewoon geschrokken van de afwerkingskwaliteit.
Lopen gewoon losse draden door de kuip enzo!!
SP zal wel beter zijn.![]()
Maar de chokehandle (weer dat woord) zit bij de Beemer netjes in een gleuf bij de hydraulische bediening van de koppeling.
Tja afwerking merk je pas weer als je met iets anders gaat rijden.![]()
(of 2 weken niet rijdt en dan de strakke vering/blok op de wegligging weer voelt)
quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:45 schreef Youssef het volgende:
Laat dat topic nu maarMF is ook wel een beetje een ouwelulleclub
![]()
(zie bv motormeisje en meetingfoto's, allemaal kalende mannen
) en best groot. Ik hou het nog even bij Fok MC
klopt jaquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Owja, wat ik wel apart vind bij VTR's is dat de radiateur aan de rechter zijkant zit he?
Keertje ruilen met rijden?quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:47 schreef Romius het volgende:
Bij de SP zijn hebben ze er de kuip overheen gegooid, maargoed is ook niet meer dan logisch, het is in feite direct afgeleid van de superbike motor van Honda.
Klinkt idd netjes bij de Beemer![]()
Ubercool is dat .. was het enige mooie wat ik kon waarderen aan de VTR.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Owja, wat ik wel apart vind bij VTR's is dat de radiateur aan de rechter zijkant zit he?
quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:00 schreef Romius het volgende:
[..]
klopt ja![]()
[afbeelding]
En nog een foto btw van het dradenwerk, je ziet het niet zo goed, maar echt netjes is het niet![]()
[afbeelding]
zeg zeg, het is ook nog een twinquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ubercool is dat .. was het enige mooie wat ik kon waarderen aan de VTR.![]()
[..]
Achter dat reservoir van de koppelingsvloeistof. Verder gewoon een heel gaaf ding.
nice soepquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:31 schreef Patrick281 het volgende:Ubercoole pic's.
.. 10 december je rijbewijs halen en nu al op een ZX9R en BMW R1100S proefritten maken.
[afbeelding]
Commentaar:
De ZX9R viel eigen een beetje tegen qua kick en reed net zo makkelijk als een CBR-600.
Het vermogen kon mij dus niet echt imponeren, het koppel nog minder.
Er zou 145 pk in moeten zitten, maar ik vond er niet zoveel verschil in zitten t.o.v. mijn eigen motor.
De Beemer heeft wel een duidelijk waarneembaar koppel/trekkracht.
Maar het verschil is op papier t.o.v. de VFR-750 van Mercy maar 10 Nm.
Hij reed erg lekker en makkelijk, en hij geeft heerlijke trillingen voor een vrouw.
Volgens iemand anders die erbij was ging ik ook erg schuin met deze motorfietsen.
Dat belooft nog wat voor de toekomst zei hij gelijk.
Maar het ging inderdaad erg lekker.
Gisteren heb ik trouwens knee pads gekocht!
Binnenkort gaan we eens naar een ZX12R kijken ...
Einde bericht.
![]()
![]()
WTF dat lijkt Raus welquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:31 schreef Patrick281 het volgende:Ubercoole pic's.
.. 10 december je rijbewijs halen en nu al op een ZX9R en BMW R1100S proefritten maken.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:31 schreef Patrick281 het volgende:Ubercoole pic's.
Hij reed erg lekker en makkelijk, en hij geeft heerlijke trillingen voor een vrouw.
ja, dat helpt idd wel ja, maargoed wat moet je tegenwoordig met zo'n pk monster met al die koekblikdruktequote:Op woensdag 5 januari 2005 21:37 schreef Rietvaerder het volgende:
190-er onder gooien
Maar ZX12 schijnt strak te sturen hoorKan je nog aardig onderschatten
Dat is waar .. het is ook een twin .. *echt een vereiste qua motorgevoel.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:32 schreef Romius het volgende:
zeg zeg, het is ook nog een twin![]()
en ook nog een slangetje van de flappervalve zie je duidelijk, maar dat heb ik deels zelf gedaan.![]()
en een keertje ruilen, is prima, kan je een keer op een echte powertwin rijden![]()
helemaal mee eensquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Weet ik zeker dat ze hem NIET tot de begrenzer heeft doorgetrokkenEn dat koppel klopt ook niet echt... volgens mij is het verhaaltje beetje erg veel bullshit
Ik weet het nog niet, moet ook ff overleggen met de afdeling over hoe en wat. Weet niet of ik zo maar 2 dagen ff weg kan. Ik laat het wel optijd weten. Je gegevens staan nog in de comp als het goed is dan is het zo gepiept mog je mee willen (Y)quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Gamma Mark
Weet je al of je meegaat maandag en dinsdag ?
Ken ZX9R's er wel.... zijn in midrange sterker dan R1's...quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:07 schreef Patrick281 het volgende:
Geen soep! <klik
Maar Martie heeft hem ook zelf in de derde versnelling helemaal open gegooit die ZX9R, en had precies dezelfde mening.
Moderne motoren worden gewoon steeds gebruiksvriendelijker.
En ook weer een goed idee dat je er ook rustig op kan rijden toch.Als het al zo is.
Jullie zijn er niet bij geweest en ik ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |