Snappum niet, of denk je dat ik die knakkers hier betaal om positieve dingen te zeggen over mijn fietsquote:
yepquote:
zwart ruitje is stoerrrrrquote:En met zwart ruitje nog beter of niet
Dus het is niet hélemaal clean. Maar nogmaals, dat kan mij geen hol schelen is alleen maar leuker om te rijdenquote:Ik lag net op bed en had ineens een briljante ingeving, vind eigenlijk wel dat die ringen er eens uit mogen![]()
![]()
Hij is toch 25kw op kenteken..... iemand van MF had een ZX6R alleen 25kw op kenteken, kreeg een zwaar ongeval en politie ging geen technisch onderzoek doen omdat ie 25kw op kenteken was.... dusse ja, dat ene laatste seizoen![]()
Hij heeft nu ook 39pk ipv 34... dus zit sowieso boven de 25kw...
Zijn gewoon 4 ringen tussen de carbs en cilinders.... tank eraf, luchttfilter eraf en carbs....
Zin in
quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:30 schreef Romius het volgende:
Nouja, ik merkte al vrij snel dat het niet ging
ik zeg trouwens wel choke , maar dat is het allang niet meer, het extra luchtinlaat hendeltje
![]()
Zit trouwens op een vage plek dat hendeltje bij een SP, je hebt 'm dan ook eigenlijk niet nodig, behalve in de winter![]()
Nee, dat zie je verkeerd, ze hebben het juist netjes weggewerkt omdat je 'm toch niet nodig hebtquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Ach ja .. injectie he .. same here.
Maar bij de Beemer zit het lekker op het stuur.![]()
Je zou van Honda toch meer verwachten.![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:57 schreef Youssef het volgende:
Dus het is niet hélemaal clean. Maar nogmaals, dat kan mij geen hol schelen is alleen maar leuker om te rijdenEn in dit geval scheelt het bijna nix.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Zwart ruitje op FJR OPM
[afbeelding]
[afbeelding]
Snap j'm nog niet ?quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ze hebben de mijne nog nooit gezien in het echt en de jongens hier wel, aan jou de keus aan welke uitspraken jij meer waarde hecht
Standaard is hij ook weggewerkt op de Beemer.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:05 schreef Romius het volgende:
Nee, dat zie je verkeerd, ze hebben het juist netjes weggewerkt omdat je 'm toch niet nodig hebt![]()
![]()
En ik moet er nog steeds op rijdenquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Standaard is hij ook weggewerkt op de Beemer.
Hij zit aan de voorkant van het stuur, uit het zicht dus.. maar wel binnen handbereik.![]()
Het is ook een superzwaar uitgevoerde perfect afgewerkte bedieningshandle.
Zodra je rijdt gaat'ie ook vanzelf terug naar de nul stand. Echt kwaliteit.![]()
![]()
![]()
haha, nee ik geloof idd wel dat de beemer een hoge kwaliteit heeft, de SP is eigenlijk ook niet echt een voorbeeld van een netjes afgewerkte motor, maar de hoeft ook niet.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Standaard is hij ook weggewerkt op de Beemer.
Hij zit aan de voorkant van het stuur, uit het zicht dus.. maar wel binnen handbereik.![]()
Het is ook een superzwaar uitgevoerde perfect afgewerkte bedieningshandle.
Zodra je rijdt gaat'ie ook vanzelf terug naar de nul stand. Echt kwaliteit.![]()
![]()
![]()
als dat het geval is dan is kouwe kak wel toepasselijkerquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Dacht zelf eerder aan kouwe kakZitten wel rijke stinkerd bij namelijk bij die FJR Club...
Ik heb 11 december nog proefgereden met een gele VTR-1000 Firestorm ter inruil met bijbetaling.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:20 schreef Romius het volgende:
haha, nee ik geloof idd wel dat de beemer een hoge kwaliteit heeft, de SP is eigenlijk ook niet echt een voorbeeld van een netjes afgewerkte motor, maar de hoeft ook niet.
Op zaterdag is het postkantoor toch maar tot 13:00 openquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:20 schreef hicham het volgende:
Hey, misschien moeten we de afspraak wel een dag eerder doen, op zaterdag ofzoWant dan zou de motor eventueel meteen overgeschreven kunnen worden
Shit, daar ga ik weer...
Rietje denkt volgens mij nog steeds dat we hem in de maling nemen. Heeeeeeeel ergens ver weg achterin denkt ie dat nog wel denk ikquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooiste zou zijn als je dinsdag of woensdag (misschien ga ik werken voor Mark zoals je gelezen hebt) kon komen...... maandag is mijn pa namelijk werken en die wilt daar wel graag bij zijn
Nee hoor, wees maar niet bangquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:30 schreef Youssef het volgende:
[..]
Rietje denkt volgens mij nog steeds dat we hem in de maling nemen. Heeeeeeeel ergens ver weg achterin denkt ie dat nog wel denk ik![]()
Ik moest voor de andere R1100S forummers even een foto maken van mijn reactiestang, en als je ziet hoe vies de motor inderdaad is als je nu een stukkie gaat rijden.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Plus ik ga dus zaterdag HEEL de motor schoonmaken, want hij ziet er nu echt niet uitGa hem dus helemaal in de was zetten e.d.
Wat?quote:
Dat was een reactie op de vraag of zaterdag misschien ook uitkwamquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat?
Ik baal hier dus echt wel flink van he, die klere lijers op MF
Gewoon niet meer komen, je krijgt toch geen eerlijk en oprechte mening over mn Bandit......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |