Geen idee wat het schuift, zal zo ongeveer wel dat zijn ja. Hoorde iets van 8,55 bruto ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Klinkt goed, maar eigeniljk nog nooit een bowlingbaan in elkaar gezet![]()
Wie gaan er allemaal en wat schuift het? 4,55 netto zoals voorheen?
Wel vet opzich
quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:15 schreef Makster het volgende:
het moet in ieder geval wel een betrouwbare groep zijn die niet van plan is gekke shit uit te halen. (goeie klant enzo)
Doel je nu op jezelf?quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:15 schreef Makster het volgende:
Misschien ga ik ook wel mee maar dat moet ik nog ff zien, het moet in ieder geval wel een betrouwbare groep zijn die niet van plan is gekke shit uit te halen. (goeie klant enzo)
Als ze 24 uur per dag uitbetalen wel natuurlijkquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Kom ik dan nog in aanmerking .. als je nog iemand mist .. na Riet uiteraard.
Is 2 dagen werken genoeg om een SM te kopen?![]()
quote:
Ik zie een verbandquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:38 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/misc/155587
Dan koppelt hij mij maar even aan een leuk collegaatje.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Mark gaat alleen maar over chaffeurs en transport geloof ik
Jouw links werken om de 1 of andere reden nooit bij mij.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:38 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/misc/155587
Je moet naar Leontine vragenquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan koppelt hij mij maar even aan een leuk collegaatje.
Rettur de Katetuuurrr ik word hier Knettuurrrquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Doel je nu op jezelf?
Met je retteketet naar beter bedDan word ik gek hoor, de hele reis naar Frankrijk (waar in Frankrijk?) dat gaan zitten roepen
Als jij mee gaat wil ik best mee
Je weet dan in ieder geval wel alle bowlingcentra´s van europa te vindenquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:03 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
Wel vet, DE kans om iets van Europa te zienKen verder niet mensen die werk zoeken nee
Misschien mn pa hee, die is wel handig met zn handjesZou het eens vragen.....
quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2004 08:01 schreef woefiemotard het volgende:
Maat van me kocht een Bandit600 nieuw in 99,
Heeft deze letterlijk 4 jaar afgebeuld als een gek :
- Constant tegen de begrenzer in alle versnellingen
- gemiddeld een wheelie ( hele lange) of 20 per dag
- ongeveer 80 000 km op gedaan
- 365 dagen per jaar mee gereden
- burn-out shows mee gedaan
- keer of 5 platgelegd
- Dynojet gekit in 2000
- WP veertjes in vanvoor ,en stalen remleidingen
- altijd koud opengesleurd
En nu pas heeft-ie probleempjes met zen blok
Ik ken NIEMAND die ooit zo een Bandit (of eender welke moto) heeft of ooit zo zal verkrachten !!( ik kom wel in de buurt.... )
Dat ding is oersterk ,probleemloos en berebetrouwbaar !!
Een echte aanrader!
Denk dat een normaal mens er gemakkelijk probleemloos 120000+ km's op zet
quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Lijkt net een auto man als die van jou start
quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Knieeën met een Bandit
[afbeelding]
Doet'ut niet.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:57 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/misc/87772
quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Doet'ut niet.
Ik heb wel connectie's die goed kunnen naaien. Ik doe alleen maar strijken en zuigen.![]()
een twin aanduwenquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Dat probeerde ik 2-3 weken geleden dus .. maar dan blokkeerd het achterwiel zodra de koppeling opkomt.
Dat was tenminste nog een voordeel van de Bimota .. bijna altijd legen accu .. maar even aanduwen en lopen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:04 schreef Romius het volgende:
een twin aanduwen, dat is heeel lastig
![]()
heheh, je mag idd niet linken vanaf MF, wat een trekstangen daar he bij MF ?quote:
Had het topic al gezienquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Uhh bedoel Hicham
Nog wat voor je.... http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/51404
nee dat niet nee, maar hij is wel eens uitgevallen bij wegrijden, geen choke aan en ff later viel ie toch uit na 50 meter ofzo. Dan denk je gewoon weer de koppeling laten opkomen, nou mooi nietquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel eens je Honda moeten aanduwen dan?
![]()
Vroeger had ik een SZR660, een 1 pitter 660 cc, die kon je ook niet aanduwen.
I know... schijtbakken zijn hetquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Had het topic al gezienHeb er ook al in gereageerd, moet je is lezen wat ze over je (motor) zeggen
Je zag mn "quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:04 schreef Romius het volgende:
[..]
een twin aanduwen, dat is heeel lastig
![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:09 schreef Romius het volgende:
[..]
nee dat niet nee, maar hij is wel eens uitgevallen bij wegrijden, geen choke aan en ff later viel ie toch uit na 50 meter ofzo. Dan denk je gewoon weer de koppeling laten opkomen, nou mooi niet![]()
Naja, zoals je al hebt kunnen lezen daar vind ik je overkomen als een aardige jongenquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
I know... schijtbakken zijn het
Over etterbakken gesproken, BasE heeft mijn hele advertentie zitten verneuken op Marktplaats door eerst met 1 euro zitten bieden en daarna 100.000 euro
Pas je niet binnen het clubje dan word je uitgekotst blijkbaar....
Weet niet wat ik hun misdaan heb, naar mijn weten heb ik ze geen pijn gedaan of hun familie uitgemoord ofzo, maar goed
Over die 25kw, grootste bullshit die er is.... die 41pk is piekvermogen (dus met koppelingsslip), gemiddelde pk's op het achterwiel was 38pk MET die open Viper demper, weet niet hoeveel pk's met deze originele demper maar een paar minder denk ik, dan kom je wel op 34.
En hij staat gewoon hetzelfde als 25kw op kenteken als elk andere Nederlandse BanditZe zitten daar echt de mijne helemaal in de grond te trappen omdat ze mij niet mogen... maar goed, geloof wat je wilt
Bovendien is hij gewoon 25kw op kentekenbewijs en de begrenzing zit er in.... en daar kijken ze naar, ze gaan hem echt niet op de testbank zetten hoor
Die remschijven is ook weer overdreven... die zijn 4,2mm en volgen Suzuki is het minimale 4mm (met een heeeeele grote veiligheids-marge, want de GSX1100F heeft dezelfde remschijven en die zijn standaard al 4mm)
Geloof wat je wilt maar ik heb er dus HE-LE-MAAL geen trek in om mezelf te gaan zitten verdedigen hier.....
Nouja, ik merkte al vrij snel dat het niet gingquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is ook een ervaring. Je zal er maar door op je plaat gaan.
nou, kijk maar naar de avatar van Rietvaerder bij de vraag of je 'm moet kopenquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Naja, zoals je al hebt kunnen lezen daar vind ik je overkomen als een aardige jongenMaar het is toch jammer dat ik zulke dingen moet horen, of het nou waar is of niet. Had liever gehoord dat iedereen zou zeggen 'Ja joh, kopen dat ding!!
' Scheelt me nadenken
Maar ik vraag me toch af, wat heb je dan gedaan dat je zo gehaat wordt
Als de motor van iemand anders was geweest hadden ze dat waarschijnlijk ook gezegdquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Naja, zoals je al hebt kunnen lezen daar vind ik je overkomen als een aardige jongenMaar het is toch jammer dat ik zulke dingen moet horen, of het nou waar is of niet. Had liever gehoord dat iedereen zou zeggen 'Ja joh, kopen dat ding!!
' Scheelt me nadenken
Maar ik vraag me toch af, wat heb je dan gedaan dat je zo gehaat wordt
Sorry, ik lag hier wel ff van op de grondquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ze hebben de mijne nog nooit gezien in het echt en de jongens hier wel, aan jou de keus aan welke uitspraken jij meer waarde hecht
Is toch een mooie foto? Ga er niet schijnheilig over lopen doen zoals de meeste waarschijnlijk wel zouden willen doen. Bovendien wat is er mis met een burnoutje op zn tijdquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:36 schreef Romius het volgende:
[..]
nou, kijk maar naar de avatar van Rietvaerder bij de vraag of je 'm moet kopen [afbeelding]![]()
Gelukkig kan je tegenwoordig een bod verwijderen .. checked even .. wie is toch amridder met het laatste bod?quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Over etterbakken gesproken, BasE heeft mijn hele advertentie zitten verneuken op Marktplaats door eerst met 1 euro zitten bieden en daarna 100.000 euro
Nee, je hebt normaal helemaal nooit ruzie op forums.quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Weet niet wat ik hun misdaan heb, naar mijn weten heb ik ze geen pijn gedaan of hun familie uitgemoord ofzo, maar goed![]()
Je lijkt mij welquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb me daar aangemeld toen ik ongeveer 16 was, had net internet en je weet hoe dat gaat. Ik reed scooter, dus dat is al gelijk een negatief iets. een paar keer misdragen.... toen werd ik gebanned,
Ga ik weer...........quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:36 schreef Youssef het volgende:
Leuk topic daarop MF, maar dat van meer dan 25kW klopt toch ook wel? Voor mij zou het overigens geen kont boeien, zolang het maar op kenteken staat. Ik meen echter wel dat je eerder wat had gezegd over meer vermogen op je Bandit dan de 25kW.![]()
nee joh, was ook maar een geintjequote:Op woensdag 5 januari 2005 19:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Is toch een mooie foto? Ga er niet schijnheilig over lopen doen zoals de meeste waarschijnlijk wel zouden willen doen. Bovendien wat is er mis met een burnoutje op zn tijdAlsof de motor dan ineens afgeragd is.
Wat jij bedoeld is dat de koper wilt denken dat een motor altijd perfect is bereden en het liefst door een oud vrouwtje.... nou dan zal ik je uit de droom helpen want die zijn echt zeldzaam en of die nou zoveel beter zijn
Misschien heb je mijn quote wel gelezen van die kerel die zo ziek en gestoord met zijn Bandit reed en pas bij de 80.000km problemen kreeg ermee
Mn oom.....quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gelukkig kan je tegenwoordig een bod verwijderen .. checked even .. wie is toch amridder met het laatste bod?
[..]
Nee, je hebt normaal helemaal nooit ruzie op forums.![]()
En zo wel ligt het uitaard altijd aan de anderen.![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:43 schreef Romius het volgende:
[..]
nee joh, was ook maar een geintjeVooral als je supersport koopt, is er 9 van de 10 gevallen weleens een stoppie gemaakt, wheelietje, burnoutje, etc. Dat is ook zo.
En de nieuwe inrijdmethode is idd stukken beter
quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:38 schreef Romius het volgende:
[..]
Sorry, ik lag hier wel ff van op de grond [afbeelding] [afbeelding]
excuses, ben een beetje melig![]()
lijkt wel een fazerquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Is het geen plaatje
[afbeelding]
[afbeelding]
Vanaf 2000 heeft Bandit een digitale benzine meter lees ik het
Snappum niet, of denk je dat ik die knakkers hier betaal om positieve dingen te zeggen over mijn fietsquote:
yepquote:
zwart ruitje is stoerrrrrquote:En met zwart ruitje nog beter of niet
Dus het is niet hélemaal clean. Maar nogmaals, dat kan mij geen hol schelen is alleen maar leuker om te rijdenquote:Ik lag net op bed en had ineens een briljante ingeving, vind eigenlijk wel dat die ringen er eens uit mogen![]()
![]()
Hij is toch 25kw op kenteken..... iemand van MF had een ZX6R alleen 25kw op kenteken, kreeg een zwaar ongeval en politie ging geen technisch onderzoek doen omdat ie 25kw op kenteken was.... dusse ja, dat ene laatste seizoen![]()
Hij heeft nu ook 39pk ipv 34... dus zit sowieso boven de 25kw...
Zijn gewoon 4 ringen tussen de carbs en cilinders.... tank eraf, luchttfilter eraf en carbs....
Zin in
quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:30 schreef Romius het volgende:
Nouja, ik merkte al vrij snel dat het niet ging
ik zeg trouwens wel choke , maar dat is het allang niet meer, het extra luchtinlaat hendeltje
![]()
Zit trouwens op een vage plek dat hendeltje bij een SP, je hebt 'm dan ook eigenlijk niet nodig, behalve in de winter![]()
Nee, dat zie je verkeerd, ze hebben het juist netjes weggewerkt omdat je 'm toch niet nodig hebtquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Ach ja .. injectie he .. same here.
Maar bij de Beemer zit het lekker op het stuur.![]()
Je zou van Honda toch meer verwachten.![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:57 schreef Youssef het volgende:
Dus het is niet hélemaal clean. Maar nogmaals, dat kan mij geen hol schelen is alleen maar leuker om te rijdenEn in dit geval scheelt het bijna nix.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Zwart ruitje op FJR OPM
[afbeelding]
[afbeelding]
Snap j'm nog niet ?quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ze hebben de mijne nog nooit gezien in het echt en de jongens hier wel, aan jou de keus aan welke uitspraken jij meer waarde hecht
Standaard is hij ook weggewerkt op de Beemer.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:05 schreef Romius het volgende:
Nee, dat zie je verkeerd, ze hebben het juist netjes weggewerkt omdat je 'm toch niet nodig hebt![]()
![]()
En ik moet er nog steeds op rijdenquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Standaard is hij ook weggewerkt op de Beemer.
Hij zit aan de voorkant van het stuur, uit het zicht dus.. maar wel binnen handbereik.![]()
Het is ook een superzwaar uitgevoerde perfect afgewerkte bedieningshandle.
Zodra je rijdt gaat'ie ook vanzelf terug naar de nul stand. Echt kwaliteit.![]()
![]()
![]()
haha, nee ik geloof idd wel dat de beemer een hoge kwaliteit heeft, de SP is eigenlijk ook niet echt een voorbeeld van een netjes afgewerkte motor, maar de hoeft ook niet.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Standaard is hij ook weggewerkt op de Beemer.
Hij zit aan de voorkant van het stuur, uit het zicht dus.. maar wel binnen handbereik.![]()
Het is ook een superzwaar uitgevoerde perfect afgewerkte bedieningshandle.
Zodra je rijdt gaat'ie ook vanzelf terug naar de nul stand. Echt kwaliteit.![]()
![]()
![]()
als dat het geval is dan is kouwe kak wel toepasselijkerquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Dacht zelf eerder aan kouwe kakZitten wel rijke stinkerd bij namelijk bij die FJR Club...
Ik heb 11 december nog proefgereden met een gele VTR-1000 Firestorm ter inruil met bijbetaling.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:20 schreef Romius het volgende:
haha, nee ik geloof idd wel dat de beemer een hoge kwaliteit heeft, de SP is eigenlijk ook niet echt een voorbeeld van een netjes afgewerkte motor, maar de hoeft ook niet.
Op zaterdag is het postkantoor toch maar tot 13:00 openquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:20 schreef hicham het volgende:
Hey, misschien moeten we de afspraak wel een dag eerder doen, op zaterdag ofzoWant dan zou de motor eventueel meteen overgeschreven kunnen worden
Shit, daar ga ik weer...
Rietje denkt volgens mij nog steeds dat we hem in de maling nemen. Heeeeeeeel ergens ver weg achterin denkt ie dat nog wel denk ikquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooiste zou zijn als je dinsdag of woensdag (misschien ga ik werken voor Mark zoals je gelezen hebt) kon komen...... maandag is mijn pa namelijk werken en die wilt daar wel graag bij zijn
Nee hoor, wees maar niet bangquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:30 schreef Youssef het volgende:
[..]
Rietje denkt volgens mij nog steeds dat we hem in de maling nemen. Heeeeeeeel ergens ver weg achterin denkt ie dat nog wel denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |