Tja, ik heb helaas het werk van je vader even uit handen genomenquote:
Uhm die scanner heb ik min of meer toevallig, en staat zelden aan. Met dit is het wel grappig, dan weet je iig wat de uitkomst isquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:12 schreef doemaardrie het volgende:
Dus die 2 loosers proberen met water een moletov cocktail te maken en jij belt justitie en vervolgens heb je ook nog een scanner om te luisteren of ze wel gepakt worden.
foei... doodsverwensing mag nietquote:Daar kan ik maar 1 ding op zeggen:
STERF BEMOEIZUCHTIGE ACHTERLIJKE AAP
Dank je voor je medelevenquote:Ow en ga werken verkoudheidje is geen reden om thuis te blijven.
Dan zijn je jongens wel een ernstig stukje verdwaald ben ik bangquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:10 schreef Hoeze het volgende:
Dus jij bent die onverlaat die mijn zoons heeft aangegeven bij de politie.
Die knapen doen geen vlieg kwaad, laat ze lekker buitenspelen.
Op dit moment gaan we tracken waar jij nu zit te internetten, en dan komen we je even een paar klappen geven.![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:18 schreef Didiot het volgende:
Dan zijn je jongens wel een ernstig stukje verdwaald ben ik bang![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:26 schreef Hoeze het volgende:
[..]
Ze leven bij mijn ex partner ergens bij Hoek van Holland, maar het zijn wel degelijk lieve jongens..
En bij calamiteiten ben ik er gewoon voor ze, of als er even iets opgelost moet worden.![]()
Dat wel natuurlijkquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:29 schreef Hoeze het volgende:
Drakesteijn krijg ik door als woonplaats.![]()
Aaaahhh wat ben je toch barmharigquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:14 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb gisteren geprobeert een verdwaald poesje te redden.
Ze liep op een stuk niemandsland tussen Hoogvliet en de fabrieken hier.
Maandag fietste ik er al voorbij, dinsdag zat ze daar nog.
Toen ik s'avonds naar huis reed het poesje benaderd voor een redding naar de bewoonde wereld.
Maar ze wilde niet gereden worden .. te bang.
Na een kwartier op mijn hurken en zachte geluid makend heb ik het maar opgegeven, ze bleef steeds een paar meter achteruit vluchten ....
Misschien straks nog even terug met een knijpflesje melk en een schoteltje.
Klopt, hebben ze idd geen idee van.... moeten er op de harde manier achterkomen vrees ik.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:12 schreef Didiot het volgende:
[..]
Tja, ik heb helaas het werk van je vader even uit handen genomen
Maar zonder gein, ik denk niet dat die gastjes beseffen waar ze mee bezig zijn. Materiele schade is nog niet zo heel erg, alhoewel dat wel klote is, maar voor hetzelfde geld spat die fles uitelkaar en zien ze er net zo uit als vele die in het cafe de Hemeltje zaten een paar jaar terug
Hoor trouwens net dat via de scanner dat er van een derde de adresgegevens inmiddels bekend zijn... wordt geen leuke avond voor die gastjes
Beter nu even op het politiebureau dan een jaartje in Beverwijk
Ik had ten eerste geen schoenen aan, en toen ik die eenmaal aan had geschoten (was wel van plan om op ze af te gaan) waren ze al gevlogen... En aangezien ik geen zin had om er achteraan te gaan rennen en zelf rechtertje te spelen heb ik gewoon 0900-8844 gebeldquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Idd, wou ik ook zeggen maar deed ik maar niet voor de goede orde
Als je A zegt moet je ook B zeggen, dus OF je belt gelijk de politie of je stapt op ze af en je stompt ze helemaal in elkaar als ze je negeren
quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:01 schreef Didiot het volgende:
Ik had ten eerste geen schoenen aan, en toen ik die eenmaal aan had geschoten (was wel van plan om op ze af te gaan) waren ze al gevlogen...
quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:59 schreef Didiot het volgende:
Dus eerst al zelf naar buiten of ze het normaal vonden. Totaal geen respons
quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:14 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb gisteren geprobeert een verdwaald poesje te redden.
Ze liep op een stuk niemandsland tussen Hoogvliet en de fabrieken hier.
Maandag fietste ik er al voorbij, dinsdag zat ze daar nog.
Toen ik s'avonds naar huis reed het poesje benaderd voor een redding naar de bewoonde wereld.
Maar ze wilde niet gereden worden .. te bang.
Na een kwartier op mijn hurken en zachte geluid makend heb ik het maar opgegeven, ze bleef steeds een paar meter achteruit vluchten ....
Misschien straks nog even terug met een knijpflesje melk en een schoteltje.
Verkeerd aura misschien.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]dat probeer ik ook altijd
Poesjes te redden maar om de een of andere vreemde reden lopen ze net als bij jou ook altijd weg,
![]()
Ik ook van jou hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:17 schreef Didiot het volgende:
[..]
Uhm die scanner heb ik min of meer toevallig, en staat zelden aan. Met dit is het wel grappig, dan weet je iig wat de uitkomst is
Bovendien is het toch vrij ernstig. Lijkt vrij onschuldig maar is alles behalve onschuldig, en het zijn geen spelletjes
[..]
foei... doodsverwensing mag niet
[..]
Dank je voor je medeleven
Fijn dat je precies voelt wat ik voel, en wat de gevolgen zijn voor mijn werk als ik met een ziek hoofd op mijn werk zit. Bovendien, airco op het werk, is het slechtste wat er is als je grieperig/verkouden bent....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |