abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24413888
Zojuist m'n eerste goede daad van dit jaar gedaan. Waren net een paar pleurisbakkies van een jaar of 14 fikkie aan het steken. Op zich niets zo veel aan de hand zolang het op een grasveldje gebeurt ofzo en zolang het bij een beetje papier blijft (ben ook ooit eens jong geweest )

Nee, deze pleurisbakkies liepen met een fles terpentine of iig iets van brandbaar rotzooi en een hele rol papier (je weet wel, van die rollen die vaak in garages worden gebruikt). Zie ik ze een flesje vullen met dat spul, papier erin en op de straat op de weg gooien. Gelukkig bleek het niet zo brandbaar te zijn en werd het spul door zichzelf gelijk weer gedoofd. Maar goed, niet echt normaal meer en heeft niets met spelen te maken. Dus eerst al zelf naar buiten of ze het normaal vonden. Totaal geen respons (nou moet ik ook zeggen dat ik weinig duidelijks kon overbrengen omdat ik zwaar verkouden thuis zit en ook weinig er voor voelde om achter die pleurisbakkies aan te gaan aangezien je zelf nog een dauw in dit kutland kan krijgen als je er eentje laat 'struikelen'. Dus toen maar 0900-8844 gebeld. Melding werd opgenomen, en net hoorde ik over de scanner dat ze iig twee van die pleurisbakkies te pakken hadden... die hebben iig een matige avond als pappa en mamma ze van het bureau af mogen halen

Hopen dat deze tweede golf patatgeneratie het voorlopig wel uit hun hoofd laat om zulke gekke dingen te doen...

Maar goed, mijn eerste goede daad van het jaar zit er alweer op
pi_24413935
  woensdag 5 januari 2005 @ 17:02:58 #3
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_24413937
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_24414030
Goed gehandeld chef!
pi_24414065
Dus jij bent die onverlaat die mijn zoons heeft aangegeven bij de politie.
Die knapen doen geen vlieg kwaad, laat ze lekker buitenspelen.

Op dit moment gaan we tracken waar jij nu zit te internetten, en dan komen we je even een paar klappen geven.
Vanwege mijn inpopulariteit ben ik motor gaan rijden, maar dan hoef ik het er toch niet zo dik op te leggen?
  woensdag 5 januari 2005 @ 17:12:39 #6
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_24414111
Dus die 2 loosers proberen met water een moletov cocktail te maken en jij belt justitie en vervolgens heb je ook nog een scanner om te luisteren of ze wel gepakt worden.

Daar kan ik maar 1 ding op zeggen:

STERF BEMOEIZUCHTIGE ACHTERLIJKE AAP

Ow en ga werken verkoudheidje is geen reden om thuis te blijven.
pi_24414113
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Goed gehandeld chef!
Tja, ik heb helaas het werk van je vader even uit handen genomen
Maar zonder gein, ik denk niet dat die gastjes beseffen waar ze mee bezig zijn. Materiele schade is nog niet zo heel erg, alhoewel dat wel klote is, maar voor hetzelfde geld spat die fles uitelkaar en zien ze er net zo uit als vele die in het cafe de Hemeltje zaten een paar jaar terug

Hoor trouwens net dat via de scanner dat er van een derde de adresgegevens inmiddels bekend zijn... wordt geen leuke avond voor die gastjes

Beter nu even op het politiebureau dan een jaartje in Beverwijk
  woensdag 5 januari 2005 @ 17:14:39 #8
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24414156
Ik heb gisteren geprobeert een verdwaald poesje te redden.
Ze liep op een stuk niemandsland tussen Hoogvliet en de fabrieken hier.
Maandag fietste ik er al voorbij, dinsdag zat ze daar nog.
Toen ik s'avonds naar huis reed het poesje benaderd voor een redding naar de bewoonde wereld.
Maar ze wilde niet gereden worden .. te bang.
Na een kwartier op mijn hurken en zachte geluid makend heb ik het maar opgegeven, ze bleef steeds een paar meter achteruit vluchten ....

Misschien straks nog even terug met een knijpflesje melk en een schoteltje.
pi_24414187
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:12 schreef doemaardrie het volgende:
Dus die 2 loosers proberen met water een moletov cocktail te maken en jij belt justitie en vervolgens heb je ook nog een scanner om te luisteren of ze wel gepakt worden.
Uhm die scanner heb ik min of meer toevallig, en staat zelden aan. Met dit is het wel grappig, dan weet je iig wat de uitkomst is

Bovendien is het toch vrij ernstig. Lijkt vrij onschuldig maar is alles behalve onschuldig, en het zijn geen spelletjes
quote:
Daar kan ik maar 1 ding op zeggen:

STERF BEMOEIZUCHTIGE ACHTERLIJKE AAP
foei... doodsverwensing mag niet
quote:
Ow en ga werken verkoudheidje is geen reden om thuis te blijven.
Dank je voor je medeleven
Fijn dat je precies voelt wat ik voel, en wat de gevolgen zijn voor mijn werk als ik met een ziek hoofd op mijn werk zit. Bovendien, airco op het werk, is het slechtste wat er is als je grieperig/verkouden bent....

[ Bericht 1% gewijzigd door Didiot op 05-01-2005 17:29:05 ]
pi_24414213
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:10 schreef Hoeze het volgende:
Dus jij bent die onverlaat die mijn zoons heeft aangegeven bij de politie.
Die knapen doen geen vlieg kwaad, laat ze lekker buitenspelen.

Op dit moment gaan we tracken waar jij nu zit te internetten, en dan komen we je even een paar klappen geven.
Dan zijn je jongens wel een ernstig stukje verdwaald ben ik bang
pi_24414335
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:18 schreef Didiot het volgende:
Dan zijn je jongens wel een ernstig stukje verdwaald ben ik bang
Ze leven bij mijn ex partner ergens bij Hoek van Holland, maar het zijn wel degelijk lieve jongens..
En bij calamiteiten ben ik er gewoon voor ze, of als er even iets opgelost moet worden.
Vanwege mijn inpopulariteit ben ik motor gaan rijden, maar dan hoef ik het er toch niet zo dik op te leggen?
pi_24414349
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:26 schreef Hoeze het volgende:

[..]

Ze leven bij mijn ex partner ergens bij Hoek van Holland, maar het zijn wel degelijk lieve jongens..
En bij calamiteiten ben ik er gewoon voor ze, of als er even iets opgelost moet worden.
pi_24414374
Drakesteijn krijg ik door als woonplaats.
pi_24414381
Pepijn haal je tweelingbroer eens weg
pi_24414392
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:29 schreef Hoeze het volgende:
Drakesteijn krijg ik door als woonplaats.
Dat wel natuurlijk
pi_24414403
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:14 schreef Patrick281 het volgende:
Toen ik s'avonds naar huis reed het poesje benaderd voor een redding naar de bewoonde wereld.
Na een kwartier op mijn hurken en zachte geluid makend heb ik het maar opgegeven, ze bleef steeds een paar meter achteruit vluchten ....

Aaaahhh wat ben je toch barmharig

Wel lief van je
pi_24414442
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:12 schreef Didiot het volgende:

[..]

Tja, ik heb helaas het werk van je vader even uit handen genomen
Maar zonder gein, ik denk niet dat die gastjes beseffen waar ze mee bezig zijn. Materiele schade is nog niet zo heel erg, alhoewel dat wel klote is, maar voor hetzelfde geld spat die fles uitelkaar en zien ze er net zo uit als vele die in het cafe de Hemeltje zaten een paar jaar terug

Hoor trouwens net dat via de scanner dat er van een derde de adresgegevens inmiddels bekend zijn... wordt geen leuke avond voor die gastjes

Beter nu even op het politiebureau dan een jaartje in Beverwijk
Klopt, hebben ze idd geen idee van.... moeten er op de harde manier achterkomen vrees ik.

Ze zouden juist blij moeten zijn dat jij je zo zorgen maakt over je medemens

Vind het wel goede actie van je, de meeste zouden niks gedurft hebben
  woensdag 5 januari 2005 @ 18:23:11 #18
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24415287
Maar wel lachen die excuses die je er bij zet om zelf niet aan de bel te trekken bij die gassie's.
pi_24415799
Idd, wou ik ook zeggen maar deed ik maar niet voor de goede orde

Als je A zegt moet je ook B zeggen, dus OF je belt gelijk de politie of je stapt op ze af en je stompt ze helemaal in elkaar als ze je negeren
pi_24415982
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Idd, wou ik ook zeggen maar deed ik maar niet voor de goede orde

Als je A zegt moet je ook B zeggen, dus OF je belt gelijk de politie of je stapt op ze af en je stompt ze helemaal in elkaar als ze je negeren
Ik had ten eerste geen schoenen aan, en toen ik die eenmaal aan had geschoten (was wel van plan om op ze af te gaan) waren ze al gevlogen... En aangezien ik geen zin had om er achteraan te gaan rennen en zelf rechtertje te spelen heb ik gewoon 0900-8844 gebeld

Bovendien, als je er eentje neerstompt heb je zelf nog kans om ellende met het recht te krijgen, want zoals bekend in dit klote land is recht hier zelden recht en zeer vaak krom
pi_24417105
En net zeg je nog dat ze niet reageerde toen je vroeg of dat normaal was?
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 19:01 schreef Didiot het volgende:
Ik had ten eerste geen schoenen aan, en toen ik die eenmaal aan had geschoten (was wel van plan om op ze af te gaan) waren ze al gevlogen...
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 16:59 schreef Didiot het volgende:
Dus eerst al zelf naar buiten of ze het normaal vonden. Totaal geen respons
  woensdag 5 januari 2005 @ 20:24:02 #22
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_24417698
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:14 schreef Patrick281 het volgende:

dat probeer ik ook altijd Poesjes te redden maar om de een of andere vreemde reden lopen ze net als bij jou ook altijd weg,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  woensdag 5 januari 2005 @ 22:10:48 #23
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24419930
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  woensdag 5 januari 2005 @ 22:52:55 #24
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24420971
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:24 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

dat probeer ik ook altijd Poesjes te redden maar om de een of andere vreemde reden lopen ze net als bij jou ook altijd weg,
Verkeerd aura misschien.
Ik denk altijd dat dieren dit kunnen zien.
  woensdag 5 januari 2005 @ 23:19:21 #25
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_24421622
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:17 schreef Didiot het volgende:

[..]

Uhm die scanner heb ik min of meer toevallig, en staat zelden aan. Met dit is het wel grappig, dan weet je iig wat de uitkomst is

Bovendien is het toch vrij ernstig. Lijkt vrij onschuldig maar is alles behalve onschuldig, en het zijn geen spelletjes
[..]

foei... doodsverwensing mag niet
[..]

Dank je voor je medeleven
Fijn dat je precies voelt wat ik voel, en wat de gevolgen zijn voor mijn werk als ik met een ziek hoofd op mijn werk zit. Bovendien, airco op het werk, is het slechtste wat er is als je grieperig/verkouden bent....
Ik ook van jou hoor.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')