Luc, toch een (redelijk) ervaren rijder heeft wel eens laten weten daar anders over te denkenquote:Op donderdag 6 januari 2005 08:50 schreef Patrick281 het volgende:
Blijven 145 pk's, maar die rollen er best vriendelijk uit schijnt.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 08:47 schreef Romius het volgende:
[..]
Maar als kawa rijder voel je je natuurlijk aangesproken![]()
Ik vind trouwens die nieuwe ZX6R wel vet, 130(!) pk, wat zal dat gillen![]()
Die heeft niet zo'n nieuw model, iets van 30 kilo zwaarder .. en heel andere motorkarakter.quote:Op donderdag 6 januari 2005 08:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Luc, toch een (redelijk) ervaren rijder heeft wel eens laten weten daar anders over te denken
oopsquote:
ik geloof het ook wel hoor ik twijfel alleen aan hoe ze hebben geredenquote:Ik ben er ook niet bij geweest, maar als iemand schrijft aan mij dat ze er geen kick van kregen dan geloof ik ze ook.
nouja goed, echte talenten hoorquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:30 schreef Patrick281 het volgende:
Kan ook zijn dat de kick pas bij 10.689 Rpm komt en als je daar net niet bij in de buurt komt.. Al zei Mercy dat hij dus vol doortrok in de derde versnelling, het koppel bij 8.500 zou moeten komenen dat Raus dus met 145 pk overweg kan en behoorlijk schuin ging met de ZX9R en de Beemer.
zou wel vet zijnquote:Volgend jaar rijdt ze vast de meeste mannen stront in de ogen voegde hij er nog aan toe.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik geloof het ook wel hoor ik twijfel alleen aan hoe ze hebben geredenik kreeg iig wel een kick van jouw Beemer en van die ZX6R, maarja ik ben ook maar een beginneling he
Dicht mij zelf geen GP kwaliteiten toe maar als je net een maand je rijbewijs hebt en dan op een 145 pk ZX9R met kut weer en nat asfalt schuin door een bocht speert mag je van mij part mee gaan rijden in het ONK of ZAC.....quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:30 schreef Patrick281 het volgende:
dat Raus dus met 145 pk overweg kan en behoorlijk schuin ging met de ZX9R en de Beemer.Volgend jaar rijdt ze vast de meeste mannen stront in de ogen voegde hij er nog aan toe.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Tusen 10.30 en 11 uur rijdenFoto's volgen!
Ach, kan ook zijn dat je juist nog iets onvoorzichtiger bent.quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:51 schreef Makster het volgende:
Dicht mij zelf geen GP kwaliteiten toe maar als je net een maand je rijbewijs hebt en dan op een 145 pk ZX9R met kut weer en nat asfalt schuin door een bocht speert mag je van mij part mee gaan rijden in het ONK of ZAC.....
Owja goeie morgen
Cool!quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Tusen 10.30 en 11 uur rijdenFoto's volgen!
Een ZX9R heeft niet zo'n boost dat ie er na een bepaald toerental er harder vandoor lijkt te gaan bron=zwager. Dat heb je ook voornamelijk alleen bij de 600cc en 750cc supersportsquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:30 schreef Patrick281 het volgende:
Niet bedoel je.![]()
![]()
Ik ben er ook niet bij geweest, maar als iemand schrijft aan mij dat ze er geen kick van kregen dan geloof ik ze ook.Ik kan het nergens mee vergelijken en heb niet de ervaring met dezelfde motor. Kan ook zijn dat de kick pas bij 10.689 Rpm komt en als je daar net niet bij in de buurt komt.. Al zei Mercy dat hij dus vol doortrok in de derde versnelling, het koppel bij 8.500 zou moeten komen
en dat Raus dus met 145 pk overweg kan en behoorlijk schuin ging met de ZX9R en de Beemer.
Volgend jaar rijdt ze vast de meeste mannen stront in de ogen voegde hij er nog aan toe.
Gamma, beleving dus ....quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:15 schreef Didiot het volgende:
Tja, ikzelf ben niet gauw onder de indruk van vermogen... Heb toen ik ook net m'n rijbewijs had ff 3 minuten op de toenmalige YZF750R gereden van m'n zwager. Opengetrokken, en ja, het is snel, maar het is niet imponerend. Waarom? Gebrek aan koppel. Koppel imponeerd mij persoonlijk, pk's nietIk vind het veel leuker om op een motor te rijden met 60 pk en 100 Nm dan op een motor met 100 pk en 60 Nm. Die eerste motor is niet zo snel, maar je voelt de kracht, de tweede motor is wel snel, maar je beleefd niet de kracht
hangt natuurlijk ook sterk af van het vermogensverloop , een motor met veel koppel en een hele brave opbouw zal sneller saai zijn. Dat heeft de VTR ook wel een beetje trouwens.quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:15 schreef Didiot het volgende:
Tja, ikzelf ben niet gauw onder de indruk van vermogen... Heb toen ik ook net m'n rijbewijs had ff 3 minuten op de toenmalige YZF750R gereden van m'n zwager. Opengetrokken, en ja, het is snel, maar het is niet imponerend. Waarom? Gebrek aan koppel. Koppel imponeerd mij persoonlijk, pk's nietIk vind het veel leuker om op een motor te rijden met 60 pk en 100 Nm dan op een motor met 100 pk en 60 Nm. Die eerste motor is niet zo snel, maar je voelt de kracht, de tweede motor is wel snel, maar je beleefd niet de kracht
Is denk ik gewoon een persoonlijke voorkeur
Precies...quote:
Dat lijkt me best wel een keertje kicke... volgens de testen die ik heb gelezen schijnt het zelfs best lekker te rijden...quote:Ging jij die chopper met 2.300 cc nog rijden?![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:23 schreef Romius het volgende:
hangt natuurlijk ook sterk af van het vermogensverloop , een motor met veel koppel en een hele brave opbouw zal sneller saai zijn. Dat heeft de VTR ook wel een beetje trouwens.
Alleen die treeplanken en uitlaten 10 centimeter hoger ophangen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:24 schreef Didiot het volgende:
Dat lijkt me best wel een keertje kicke... volgens de testen die ik heb gelezen schijnt het zelfs best lekker te rijden...
quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:31 schreef Romius het volgende:
Trouwens binnenkort maar ff wat proefritjes maken, ben wel benieuwd hoe de nieuwe ZX6R rijdt
Zeikerd.quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Daar waren we het de vorige page al over eens
quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:38 schreef Patrick281 het volgende:
Zeikerd.Ik zie nergens dat de anderen het er mee eens zijn hoor.
(en dat maakt mij ook niet uit, vertaal alleen maar wat ik begrepen had van hun proefritje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |