quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
haal die pet eens van Uma afquote:Op maandag 3 januari 2005 13:53 schreef sir_dalord het volgende:
hierbij wil ik fokhattrick feliciteren met zijn abraham topic!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ach ik copy/paste het gewoon. sirda doet het echte werkquote:Op maandag 3 januari 2005 14:02 schreef R_B het volgende:
Iedereen gefeliciteerd hiermee!!
Op naar de volgende 50...Hives OP
![]()
Volgens mij wel, want we stijgen gewoon door, er komen telkens wel wat nieuwe mensen bij, en het is voornamelijk bedoelt voor de naamsbekendheid (en die is er nu!)quote:Op maandag 3 januari 2005 14:02 schreef Gabberhead het volgende:
Zeg.. die sponsoring van Korreweg he.. die helpt niet echt volgens mij
1) 16 vaste krachten, aangevult met handelstrainies (tussen de 4 en 10 meestal)quote:Op maandag 3 januari 2005 14:09 schreef ASSpirine het volgende:
even vraagje, hoe groot is jullie spelersgroep?
en ik ben het alweer vergeten, wanneer is het beste om je dokters, woordvoerders enzo te ontslaan?
net voor economische update zeker?
4,2 miljoen...quote:Op maandag 3 januari 2005 14:12 schreef Robar het volgende:
Grumpey, wat was je record? (qua geld dan???)
Nou laat ik zo zeggen. Als ik blessure heb, heb ik dus altijd een vervanger. Tekort kom je pas als je 2 in een linie geblesseerd zijn. Echter, bij verdedigers heb ik dan geen last want daar heb ik +/- 6 trainies altijd wel in bezit. Dus het geld alleen als er OF 2 keepers geblesseerd zijn, OF 2 middenvelders, OF 2 aanvallers. Nu is de kans van 2 keepers verwaarloosbaar (iig niet groot genoeg om er 2 reserve te hebben), en van aanvallers ook wel want er staan er maar 2 in het veld. Alleen middenvelders zou peniebel kunnen worden maar dan heb ik altijd nog verdedigers met als bijstat uitstekend positiespel (japaljami).quote:Op maandag 3 januari 2005 14:20 schreef ASSpirine het volgende:
16 spelers, is dat niet weinig?
je hebt zeker geen last van blessures
en gebruik je ook trainees?
want ik kwam laatst met 22 spelers nauwelijks toe...
wat wil je met 3 geblesseerden (toendertijd), 1 coach en 6 trainees
owjah, een rooie kaart kan je er nog bij tellen
bij waren er 3 keepers in 1 week uitgetraptquote:Op maandag 3 januari 2005 14:36 schreef Grumpey het volgende:
Nu is de kans van 2 keepers verwaarloosbaar (iig niet groot genoeg om er 2 reserve te hebben)
Die wordt volgens mij nooit meer beter...quote:Op maandag 3 januari 2005 14:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
bij waren er 3 keepers in 1 week uitgetrapt. Nou ja keeper, die derde was dus mn coach. Die is nog steeds 6 weken geblesseerd
Te koop voor 400kquote:Luis Pinilla (49722231)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 1 130
Loon: 874 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: MadKow
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
vanavond ga ik wel wat doenquote:Op maandag 3 januari 2005 18:42 schreef One_conundrum het volgende:
ik ga nu vol spanning kijken of ik ook in DE lijst sta...
quote:Op maandag 3 januari 2005 18:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
vanavond ga ik wel wat doen
iig jou er bij zetten
ik train positiespel btw...Team RoBuquote:Op maandag 3 januari 2005 18:50 schreef Joralf het volgende:
zet bij mij dan meteen es neer dat ik scoren train:
Joralf Kristiansund 145144 Scoren (die moet er dus bij)
http://www.h-c-p.net Hattrick Coach gebruik ik. naar mijn mening het beste gratis programma!quote:Op maandag 3 januari 2005 20:06 schreef sjakie007 het volgende:
Ben laatst begonnen met Hattrick, eerste wedstrijd gewonnen met 5-0, 2e gewonnen met 6-0. Heb het oefenduel van woensdag weliswaar verloren met 8-0, maar mijn b-team is niet bepaald sterk. En de jongen waar ik tegen moet speelt ook een stuk hoger... Maar is wel lachen spel. Maar ik had gehoord dat er ook bepaalde programma's zijn, zoals hattrick buddy. Maar daar moet je na een tijdje voor betalen, maar kent iemand een vergelijkbaar programma?
donequote:
dat is de derde keer dat je dat neerzetquote:
Probeer eens Filezilla, gratis FTP programma (echt gratis gratis!) wat, persoonlijk, veel beter werkt. ff zoeken op google en je hebt hem zo te pakken.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:38 schreef The_Hives het volgende:
O ja, heeft er trouwens iemand een crack ofzo (of hoe dat ook werkt) van WS_FTP?
Mn trail versie verloopt over 3 dagen en anders moet ik aldoor het progje installeren verwijderen en weer opnieuw installeren. Erg lastig dus
je staat er al lang bijquote:
quote:
welk gevaar?quote:Op maandag 3 januari 2005 21:37 schreef The_Hives het volgende:
[..], mooi plaatje, maar ga je er ook nog een verhaal bij vertellen? Of wil je laten zien dat je ingevaar bent?
quote:
quote:[21:41] <Hives> JD, nu gaat ASSpirine antwoorden dat hij niet kan degraderen
neuh, realistisch zijn en ambitie hebben is okayquote:promotie is nog altijd mogelijk
al geloof ik er niet meer in, ik ben gewoon afhankelijk van teveel factoren
maareh, sinds mijn begin in hattrick 16 punten gehaald, is toch duidelijk dat ik eigenlijk kans maak op de titel voor volgend seizoen
of is dat te arrogant?
quote:
mij niet associëren met ajacieden aubquote:[..]
[..]
neuh, realistisch zijn en ambitie hebben is okay
je lijkt in je uitspraken wel een Ajacied![]()
suc6 met de eventuele promotie..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 03:42 schreef ASSpirine het volgende:
teamnaam : azzez
trouwens, speler voor 3000 gekocht en nu aan het verkopen, heb al een bod van 7000 binnen
Ik kan me niet voorstellen dat hij dit gaat halen!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:31 schreef R_B het volgende:
[..]
suc6 met de eventuele promotie..
Alhoewel het heel erg lastig gaat worden..en als ik heel eerlijk mag zijn denk ik niet dat je het haalt...
Ik heb trainees van 17 tm 20 zodat ik constant kan verkopen en niet steeds zonder geld zit en na 3 seizoenen pas weer kan cashen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:01 schreef Robar het volgende:
Thank you!
Denk toch dat Fok! mijn Hattrickbijbel is!!
Ik heb nu 5 trainees, ik heb nu net genoeg geld om er nog 1 bij te kopen.
Mijn bedoeling is om ze vlak voordat ze 20 worden (ligt aan hun stijging natuurlijk) te verkopen.
Gemiddeld doet een 17/18 jarige er bij 7/8 weken over om te stijgen. Minimaal 4 stijgingen moeten dus mogelijk zijn voor die tijd. Mijn trainees zijn namelijk allemaal 17 jaar! (ow nee, 1 is 18) ! Dat zou betekenen dat ze uitmuntend zijn tegen de tijd dat ik ze wil verkopen!
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
bij waren er 3 keepers in 1 week uitgetrapt. Nou ja keeper, die derde was dus mn coach. Die is nog steeds 6 weken geblesseerd
Ja maar zoveel geld heb ik nou ook weer niet. Ben al blij zat dat ik deze heb.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:18 schreef komrad het volgende:
als je die lang doortraint kan het zeker wel wat worden, maar het is niet een echte goudmijn, dat zijn de potentiele U20 spelers die veel te duur verkocht worden
Volgens mij krijg je dan geen training, omdat een centrale middenvelder meer positiespel traint dan een vleugelspeler, maar ik weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:14 schreef Robar het volgende:
ehm, wat gebeurt er als je met 5 centrale middenvelders gaat spelen?
Dus niet je vleugelspelers naar het midden, maar je aanvallers instellen als extra centrale middenvelder, een verdediger instellen als extra centrale middenvelder en je vleugels instellen als extra aanvallers????? Gaat dit goed, je speelt dan namelijk nog steeds 3-5-2, of is dan je training naar de klote?
Dat werkt helaas nietquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:14 schreef Robar het volgende:
ehm, wat gebeurt er als je met 5 centrale middenvelders gaat spelen?
Dus niet je vleugelspelers naar het midden, maar je aanvallers instellen als extra centrale middenvelder, een verdediger instellen als extra centrale middenvelder en je vleugels instellen als extra aanvallers????? Gaat dit goed, je speelt dan namelijk nog steeds 3-5-2, of is dan je training naar de klote?
* Robar is een beetje verwardquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:21 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je dan geen training, omdat een centrale middenvelder meer positiespel traint dan een vleugelspeler, maar ik weet het niet zeker.
Wat zwoerd zegt: een vleugel speler krijgt de helft training van een centrale middenvelder. Je mag niet 5 man centraal zetten. Het zal misschien wel kunnen (weet eigenlijk niet) maar dan ontvang je geen training.....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:25 schreef Robar het volgende:
[..]
* Robar is een beetje verward
Ik train juist positiespel, dus dat zou juist goed moeten zijn. De vraag is alleen of dit wel kan en dat ik niet opeens de melding krijg dat de training niet doorgegaan is.....! OF is er dan TE veel training????? Ik ben het kwijt, ik heb echt meer uitleg nodig denk ik
He das duidelijk!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dat werkt helaas niet. Je kan max met 3 centraal spelen.
Uhhh? Ik nie snappequote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:38 schreef Zwoerd het volgende:
Ik kom er opeens achter dat mn opstelling voor de volgende fok!cup wedstrijd er zo uitziet
ff snel veranderd![]()
Ha amateur!!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:58 schreef Zwoerd het volgende:
Ik had mn opstelling, zoals Robar dat zei een paar post hierboven, en terwijl ik uitleg dat je zo niet mag spelen, blijk ikhet zelf zo te hebben staan![]()
Dat ben ik nu eigenlijk helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:02 schreef Verbal_Kint het volgende:
ik probeer een ideale mix te vinden tussen lange termijn en korte termijn trainees, in totaal minimaal 10 (ik train verdedigen). momenteel zijn ze allemaal lange termij, gedwongen, omdat korte termijn trainen op het einde van het seizoen niet meer veel oplevert. ik probeer de trainees wel maximaal op hun 20ste te verkopen, anders anders wordt het trainen niet meer effectief genoeg naar mijn idee.
vind je al die rijtjes nodig? Er wordt toch al genoeg over gepraat? En als je vragen hebt kan iedereen die altijd stellen. Ik heb iig weinig zin om al die rijtjes te lezen enzoquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:10 schreef komrad het volgende:
lijkt me een goed plan, geen we nog eens zoals JD trainee overzicht, onze trainees showen om adviesen enzo te krijgen?
sommige van ons willen graag pimpen, al is daar in mijn geval geen enkele reden toe.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
vind je al die rijtjes nodig? Er wordt toch al genoeg over gepraat? En als je vragen hebt kan iedereen die altijd stellen. Ik heb iig weinig zin om al die rijtjes te lezen enzo
het lijkt me op zich wel leuk, alleen denk ik niet dat, in mijn geval de belangrijkste 2, lortnoc en koei hun scoringstraining tacktieken openbaar gaan maken. En voor de rest boeit het me echt geen zak wat voor trainies hives heeft. Om een voorbeeld te noemen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
vind je al die rijtjes nodig? Er wordt toch al genoeg over gepraat? En als je vragen hebt kan iedereen die altijd stellen. Ik heb iig weinig zin om al die rijtjes te lezen enzo
In mijn geval zou dat handmatig zijn, ik weet niet of het ook geautomatiseerd kanquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:25 schreef avw1982 het volgende:
Die rijtjes zijn wel leuk alleen waar kan je die maken. Worden deze ook elke week automatisch aangepast of niet.
dan krijg je van 20 man opsommingen van 10 trainees (als iedereen het al wil laten zien). Wat sirda zegt: andere trainees dan playmaking maakt me niet zo heel veel uit. En wat ik van playmaking nodig heb zoek ik op, of vraag ik wat andere pm trainers hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:56 schreef Robar het volgende:
Het is leuk om te weten, ik zou denk ik ook wel gaan kijken bij anderen.
Maar goed, zo belangrijk is het niet voor mij!
Het is een waailap hoor en hij is al 30 jaar. Maarja als iemand hem toch een keer gebruiken kanquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:46 schreef ASSpirine het volgende:
zet stats eens erop
als ik em moet hebben zal je hem wel even moeten bijhouden ivm geldgebrek
quote:Jochum van Nunspeet (29306029) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
30 jaar, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 450
Loon: 520 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Wat voor speler is dat? Want trainees kan je nu idd echt niet kwijt.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:49 schreef avw1982 het volgende:
Wat is er met de spelersmarkt aan de hand mensen. Ik krijg mn middenvelder aan de straatstenen niet verkocht. De prijs gaat ik niet omlaag gooien dan houd ik hem maar wat langer. Blijf hem maar gewoon op de TL gooien en maar hopen dat iemand hem wilt.![]()
ik heb dan maar slechts 3 middenvelders, maar deze laat ik toch voorbijgaanquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Het is een waailap hoor en hij is al 30 jaar. Maarja als iemand hem toch een keer gebruiken kan. Hij is gratis af te halen
[..]
Formidabele middenvelder van 25.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:52 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Wat voor speler is dat? Want trainees kan je nu idd echt niet kwijt.
Ja maar deze kan je voor 1k hebben, zegt hives netquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:56 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ik heb dan maar slechts 3 middenvelders, maar deze laat ik toch voorbijgaan
heb al eens een fout gemaakt door 100.000 op een 32 jarige te bieden
hij is op zich wel goed... ach, toen was ik nog een rookie (nu nog altijd)
i wish i had 1 kquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:04 schreef komrad het volgende:
[..]
Ja maar deze kan je voor 1k hebben, zegt hives net
7 gele, 2 rode(rechtstreeks) in 7 wedstrijdenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:23 schreef R_B het volgende:
Hoe zit het met fairplay bij fok?
Ik heb dit seizoen voor de competitie pas 9 gele kaarten.
Alleen in de competitie?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:28 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
7 gele, 2 rode(rechtstreeks) in 7 wedstrijden
7 geelquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:23 schreef R_B het volgende:
Hoe zit het met fairplay bij fok?
Ik heb dit seizoen voor de competitie pas 9 gele kaarten.
hou em dan nog even bij je als het kanquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
7 geel![]()
En idd die speler is voor 1k ofzo, tenzij er een bidwar komt
Maar als je denkt dat het wat voor je is, wil ik hem nog wel ff houden hoor. Kost me wel 0,5k per week
Hehe,quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:42 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
hou em dan nog even bij je als het kan
thanks
en Robar, ja, alleen maar in de competitie
Die van de competitie : 7 gele en 2 rode
Die van de vriendschappelijke: 8 gele kaarten
omg, wat heb ik toch een rotzakjes in mijn team
elke 2 weken wachten kost wel 1k extraquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:42 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
hou em dan nog even bij je als het kan
thanks
en Robar, ja, alleen maar in de competitie
Die van de competitie : 7 gele en 2 rode
Die van de vriendschappelijke: 8 gele kaarten
omg, wat heb ik toch een rotzakjes in mijn team
ik heb alles over voor mn mede fokhattrickersquote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:43 schreef komrad het volgende:
ik snap het niet hoor, 1k kan je toch wel missen. Als ik hives was zou ik hem gewoon listen, komt echt wel iemand op af die 1k wil bieden, je gaat hem toch geen weken houden om hem voor 1k te kunnen verkopen
Mooi zo, ik heb nog een middenvelder te koop voor 7 ton die niemand nog wil.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik heb alles over voor mn mede fokhattrickers
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:07 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Mooi zo, ik heb nog een middenvelder te koop voor 7 ton die niemand nog wil.![]()
Tsja.... dat ben ik dus vergetenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:38 schreef The_Hives het volgende:ik blijk over 7 uur al te moeten spelen tegen een Israeliër: Shablul.
Ben ik blij dat ik voor de verandering een keer een dag van te voren mijn team ging instellen voor woensdag
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik heb alles over voor mn mede fokhattrickers
en waarmee verdien je ook al weer het meeste geld?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:07 schreef Joralf het volgende:
[..]
Tsja.... dat ben ik dus vergetenALWEER!!!!
2e keer in 3 weken geen training
kan natuurlijk geen kwaadquote:Op woensdag 5 januari 2005 13:48 schreef komrad het volgende:
in ervaring wel in skill niet
thnx voor de spam.quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:29 schreef Minisuisse het volgende:
AmigoUtd (212552) ==> aantal mooie spelers in de uitverkoop voor vanavond 6 uur
Op 3 spelers na staat heel je team te koop!quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:29 schreef Minisuisse het volgende:
AmigoUtd (212552) ==> aantal mooie spelers in de uitverkoop voor vanavond 6 uur
hij heeft er ook maar 16, mss wil ie een nieuwe start maken:)quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:37 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Op 3 spelers na staat heel je team te koop!
Wat doe je?
nationale teams ook gewoon 1 punt, lees regels maarquote:Op woensdag 5 januari 2005 14:03 schreef avw1982 het volgende:
Even de ervaringspunten op een rijtje.
vriendschappelijk: 0.1 points
internationaal vriendschappelijk: 0.2 points ( ook als je thuis speelt )
competitie: 1 point
beker: 2 points
nationaal team: 3 points
Ow wist ik niet. Ik heb het bij HattriX-files gelezen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:44 schreef Grumpey het volgende:
[..]
nationale teams ook gewoon 1 punt, lees regels maar
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Any player that plays in a national team game, will affect their club team as follows:
1. Matches for the national team will not give the player training. The position they play in the national team is simply ignored as far as training effects are concerned. They have to play for their club, in order to get training.
2. Immediately after a match for the national team, the owning club will get a salary reduction of 33-40% of the player's salary depending on whether or not he is playing in his home country, or for a foreign team.
3. If a player gets injured and has to leave the field in a match for his national team, instead of the regular salary reduction, the club will get a compensation amounting to 100% of his base salary times the estimated number of weeks the injury is expected to last.
4. The player will get experience from playing for their national team, in the same way as they do for club games.
Nogmaals, nationale team spelers worden zwaar overdreven en overschat.
Heb ik voor niets 7 ton gespaardquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:54 schreef avw1982 het volgende:
Joepie er is al geboden op mn middenvelder. De deadline is pas over een uur maar gelukkig staat er al een bod. Eindelijk geen geldnood meer.
Ik heb 650.000 aan de verkoop overgehouden en staat staat nu 450.000 in de plus. Ik ga hiermee denk ik mn aanval versterken, dit is nog altijd het zwakste punt van mn team.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:30 schreef komrad het volgende:
feli met die 7 ton avw, wat ga je er mee doen?
Tjakka! Optimist, zo zouden meer mensen moeten zijnquote:Op donderdag 6 januari 2005 01:53 schreef ExCibular het volgende:
Ik heb al een tijdje niks van me laten horen, dus hier maar eens een update. De knights zijn nog steeds hard op weg om te degraderen. Theoretisch gezien heb ik nog een kans maar ik reken nergens op. Desondanks ben ik redelijk tevreden over de verloop van het .seizoen.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:07 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Tjakka! Optimist, zo zouden meer mensen moeten zijn
daar weet SuperBeker alles vanquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:24 schreef ExCibular het volgende:
Heeft er iemand nog tips voor een degraderend team?
Ga niet krampachtig proberen niet te degraderen door bijv. andere tactieken te gaan gebruiken en daardoor training mis te lopen of je trainees niet meer op te stellen maar meer ervaren mensen. Gewoon door blijven trainen en geduld hebben, je komt er vanzelf weer bovenop.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:24 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Heeft er iemand nog tips voor een degraderend team?
Wil je het echt weten?quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:25 schreef avw1982 het volgende:
En voor hoeveel eurie?
OK, ik zal het verklappen..........quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:25 schreef avw1982 het volgende:
En voor hoeveel eurie?
dat zijn geen koopjes, de markt voor Spitsen ligt op zijn kont! ik kon mijn 17-jarige uitstekend scoren niet eens kwijt voor 500k en mijn uistekend 18 staat der nu voor 400 op maar dat wordt ook niets...quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:31 schreef Lortnoc het volgende:
Heb de laatste tijd ook een paar leuke gekocht:
Mikael Christiansson (50652323) [Add this player to your bookmarks]
17 years, passable form, healthy
Speciality: Head
Total Skill Index (TSI): 1 210
Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: passable
Winger: weak Defending: poor
Scoring: solid Set Pieces: weak
Voor 't luttele bedrag van 750.000
En vandaag 't superkoopje van de week:
Emmanuel Vende (50703721) [Add this player to your bookmarks]
17 years, passable form, healthy
Total Skill Index (TSI): 1 100
Stamina: poor Goaltending: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: passable
Winger: poor Defending: weak
Scoring: passable Set Pieces: passable
Voor maar 113.000 dankzij een stuiterende ht serverGaat stijgen als 't goed is.
ff een reminder trouwens
Vergeten jullie niet
http://transfertime.madkow.nl/add_transfer.php
en
http://transfertime.madkow.nl/grafiek_week.php
in te vullen? In het begin ging t snel maar nu doet niemand t meer, erg zonde. Bookmarks anders je eigen spelers die aflopen en zet dan de tijd erbij in de notitie, weet je later hoe laat ze weggegaan zijn zodat je ze kunt invoeren. Bookmark deze url's gewoon. Binnenkort ook te vinden op www.fokhattrick.nl en in de OP.
Op de lijst voor 1.000.000 harde euro's, maar dan heb je een vleugelverdediger die gegarandeerd 4* haald. Wees wel lief voor hem, hij is nog maar 20.quote:Magnus Månsson (25823118)
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 2 900
Loon: 1 008 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Engessa's 11
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: formidabel
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
voor hoeveel?quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
meerdere woordvoerders lijkt me, joralf
gisteren een wingertje gekocht, outstanding, weliswaar zonder bijstats maar toch
toe maarquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:36 schreef Gh0stbust3r het volgende:
Het team is 9 duels ongeslagen en heeft 9 overwinningen op rij.
Het is maar dat jullie het ff weten
Mijn teamnaam is Colmschate B3
uitmuntend dus ja, het level na formidabel/formidable.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:06 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
voor hoeveel?
hoe oud?
en outstanding is gewoon uitstekend hé?
quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:48 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
uitmuntend dus ja, het level na formidabel/formidable.
22 jaar oud en 842.000
jammer dat het 3-2 voor fc giraffie werd in de 91ste minuutquote:Op woensdag 5 januari 2005 14:25 schreef -Petor- het volgende:
FC Giraffie wordt vanavond in de pan gehakt hehe![]()
![]()
![]()
hoeveel tel jij erquote:
Welkom bij de club.quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:08 schreef Joralf het volgende:
Bovendien heb ik er al die tijd maar 1 per week bij gekregen... tis echt te triest voor woorden... ik sta nu opeens op nog mar 438 leden terwijl ik op een respectabele 2e plaats sta en bijna zeker ben van promotie..... ik ben overigens net mn stadion aan het uitbreiden.... heeft die leden daling straks nog gevolgen voor het aantal toeschouwers tijdens de wedstrijden?
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:06 schreef Grumpey het volgende:
Joralf, als je geen woordvoerders hebt raak je inderdaad je supporters ook kwijt met 10 per week he, ik zou er minimaal 3 nemen, dan zal je er geen last meer van hebben (en je krijgt dan ook meer sponsorgeld)
Training:
verdedigen +2
vorm +6 -4
TSI + 1880 (het verschil)
Ik vind het nogal veel.............................!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:21 schreef komrad het volgende:
ik heb gisteren 65 euri gekregen voor een oud speler
Hidde wil ik aan patron verkopen, is 300k een redelijk prijs?
Hidde Hasselaar (39139107)
25 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 830
Loon: 720 ¤/week
Eigenaar: vintage fc
Waarschuwingen: 1
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Ik heb het veranderd op aanraden van Hivesquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:02 schreef avw1982 het volgende:
Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 9
Sportpsychologen: 1
Woordvoerders: 4
Economen: 0
Fysiotherapeuten: 0
Dokters: 1
val mee dus. Als ik meer geld had zou het gaan naar de woordvoerders maar helaas. Geld is en blijft een probleem.
De regel worddt door veel mensen gehanteerd: 1 fysio voor elk procent dat je boven de 93% traint. Dus als je 100% traint 7 fysio's. Sommige viel het op dat wanneer ze minder fysio's namen (dus paar ontsloegen) ze ineens schrikbarend veel blessures er bij kregen. Maar of dit grote aantal echt komt door het ontslag.... Ik weet iig wel dat ik geen fysio's ontsla.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:17 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb het veranderd op aanraden van Hives![]()
badankt nog!
Keeperstrainers: 1 (..........)
Assistent-trainers: 6 (drie erbij gehuurd, volgende week misschien nog drie)
Sportpsychologen: 4 (goed voor de TS, dus kunnen er volgens mij ook nooit genoeg zijn)
Woordvoerders: 4 (tsja, altijd al 4 gehad, nooit veranderd)
Economen: 0 (sta weliswaar nu 55k in de min, maar vanaf zondag niet meer!)
Fysiotherapeuten: 7 (voorkomen blessures, dus je kan er nooit genoeg hebben)
Dokters: 2 (heb namelijk een blessure)
gefeliciteerdquote:
Veel activiteit...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:45 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik wil ALLE users er nog even aan herinneren dat er veel activiteit is op IRC gedurende een week.
Download dus een keer het script in mijn ondertitel.
Veel users zijn daar terug te vinden maar nog niet iedereen.
Het script is een makkelijke manier om online te komen, je hoeft er geen verstand van te hebben.
Succes!
JD
Ik heb nou de volgende... weet iemand wat dit zal opleveren aan het eind van dit seizoen... anders train ik um door als het niet genoeg is:quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:48 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
uitmuntend dus ja, het level na formidabel/formidable.
22 jaar oud en 842.000
een man met visiequote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:45 schreef The_Hives het volgende:
Ik ga straks een uitstekend winger van 17 pullen![]()
die ik nog niet kan waarmakenquote:
mannetje in een hangmatquote:Op zondag 9 januari 2005 10:55 schreef Johan-Derksen het volgende:
bron?
Dikke waailapquote:
hoe ouder je wordt, hoe sterker je bijdragesquote:Op zondag 9 januari 2005 11:00 schreef Johan-Derksen het volgende:
bs
nee, dat was jou YPquote:
Precies, die heb ik ook gekicked, net als jijquote:
heb je me ook een ban gegeven ofzoquote:Op zondag 9 januari 2005 11:07 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Precies, die heb ik ook gekicked, net als jij
Neh, dan heb ik niks te doen....quote:Op zondag 9 januari 2005 11:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
heb je me ook een ban gegeven ofzo![]()
Youth Derksen?quote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 11:11 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Neh, dan heb ik niks te doen....
Zal ff kijken... Als er een ban staat haal ik hem weg....
Dat kan natuurlijk niet...
edit: Je bent heulegaar niet gebanned.... Waailap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |