het lijkt me op zich wel leuk, alleen denk ik niet dat, in mijn geval de belangrijkste 2, lortnoc en koei hun scoringstraining tacktieken openbaar gaan maken. En voor de rest boeit het me echt geen zak wat voor trainies hives heeft. Om een voorbeeld te noemen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
vind je al die rijtjes nodig? Er wordt toch al genoeg over gepraat? En als je vragen hebt kan iedereen die altijd stellen. Ik heb iig weinig zin om al die rijtjes te lezen enzo
In mijn geval zou dat handmatig zijn, ik weet niet of het ook geautomatiseerd kanquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:25 schreef avw1982 het volgende:
Die rijtjes zijn wel leuk alleen waar kan je die maken. Worden deze ook elke week automatisch aangepast of niet.
dan krijg je van 20 man opsommingen van 10 trainees (als iedereen het al wil laten zien). Wat sirda zegt: andere trainees dan playmaking maakt me niet zo heel veel uit. En wat ik van playmaking nodig heb zoek ik op, of vraag ik wat andere pm trainers hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:56 schreef Robar het volgende:
Het is leuk om te weten, ik zou denk ik ook wel gaan kijken bij anderen.
Maar goed, zo belangrijk is het niet voor mij!
Het is een waailap hoor en hij is al 30 jaar. Maarja als iemand hem toch een keer gebruiken kanquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:46 schreef ASSpirine het volgende:
zet stats eens erop
als ik em moet hebben zal je hem wel even moeten bijhouden ivm geldgebrek
quote:Jochum van Nunspeet (29306029) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
30 jaar, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 450
Loon: 520 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 0
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Wat voor speler is dat? Want trainees kan je nu idd echt niet kwijt.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:49 schreef avw1982 het volgende:
Wat is er met de spelersmarkt aan de hand mensen. Ik krijg mn middenvelder aan de straatstenen niet verkocht. De prijs gaat ik niet omlaag gooien dan houd ik hem maar wat langer. Blijf hem maar gewoon op de TL gooien en maar hopen dat iemand hem wilt.![]()
ik heb dan maar slechts 3 middenvelders, maar deze laat ik toch voorbijgaanquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Het is een waailap hoor en hij is al 30 jaar. Maarja als iemand hem toch een keer gebruiken kan. Hij is gratis af te halen
[..]
Formidabele middenvelder van 25.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:52 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Wat voor speler is dat? Want trainees kan je nu idd echt niet kwijt.
Ja maar deze kan je voor 1k hebben, zegt hives netquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:56 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ik heb dan maar slechts 3 middenvelders, maar deze laat ik toch voorbijgaan
heb al eens een fout gemaakt door 100.000 op een 32 jarige te bieden
hij is op zich wel goed... ach, toen was ik nog een rookie (nu nog altijd)
i wish i had 1 kquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:04 schreef komrad het volgende:
[..]
Ja maar deze kan je voor 1k hebben, zegt hives net
7 gele, 2 rode(rechtstreeks) in 7 wedstrijdenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:23 schreef R_B het volgende:
Hoe zit het met fairplay bij fok?
Ik heb dit seizoen voor de competitie pas 9 gele kaarten.
Alleen in de competitie?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:28 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
7 gele, 2 rode(rechtstreeks) in 7 wedstrijden
7 geelquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:23 schreef R_B het volgende:
Hoe zit het met fairplay bij fok?
Ik heb dit seizoen voor de competitie pas 9 gele kaarten.
hou em dan nog even bij je als het kanquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
7 geel![]()
En idd die speler is voor 1k ofzo, tenzij er een bidwar komt
Maar als je denkt dat het wat voor je is, wil ik hem nog wel ff houden hoor. Kost me wel 0,5k per week
Hehe,quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:42 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
hou em dan nog even bij je als het kan
thanks
en Robar, ja, alleen maar in de competitie
Die van de competitie : 7 gele en 2 rode
Die van de vriendschappelijke: 8 gele kaarten
omg, wat heb ik toch een rotzakjes in mijn team
elke 2 weken wachten kost wel 1k extraquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:42 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
hou em dan nog even bij je als het kan
thanks
en Robar, ja, alleen maar in de competitie
Die van de competitie : 7 gele en 2 rode
Die van de vriendschappelijke: 8 gele kaarten
omg, wat heb ik toch een rotzakjes in mijn team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |