Die wordt volgens mij nooit meer beter...quote:Op maandag 3 januari 2005 14:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
bij waren er 3 keepers in 1 week uitgetrapt. Nou ja keeper, die derde was dus mn coach. Die is nog steeds 6 weken geblesseerd
Te koop voor 400kquote:Luis Pinilla (49722231)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Espaņa
Total Skill Index (TSI): 1 130
Loon: 874 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: MadKow
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
vanavond ga ik wel wat doenquote:Op maandag 3 januari 2005 18:42 schreef One_conundrum het volgende:
ik ga nu vol spanning kijken of ik ook in DE lijst sta...
quote:Op maandag 3 januari 2005 18:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
vanavond ga ik wel wat doen
iig jou er bij zetten
ik train positiespel btw...Team RoBuquote:Op maandag 3 januari 2005 18:50 schreef Joralf het volgende:
zet bij mij dan meteen es neer dat ik scoren train:
Joralf Kristiansund 145144 Scoren (die moet er dus bij)
http://www.h-c-p.net Hattrick Coach gebruik ik. naar mijn mening het beste gratis programma!quote:Op maandag 3 januari 2005 20:06 schreef sjakie007 het volgende:
Ben laatst begonnen met Hattrick, eerste wedstrijd gewonnen met 5-0, 2e gewonnen met 6-0. Heb het oefenduel van woensdag weliswaar verloren met 8-0, maar mijn b-team is niet bepaald sterk. En de jongen waar ik tegen moet speelt ook een stuk hoger... Maar is wel lachen spel. Maar ik had gehoord dat er ook bepaalde programma's zijn, zoals hattrick buddy. Maar daar moet je na een tijdje voor betalen, maar kent iemand een vergelijkbaar programma?
donequote:
dat is de derde keer dat je dat neerzetquote:
Probeer eens Filezilla, gratis FTP programma (echt gratis gratis!) wat, persoonlijk, veel beter werkt. ff zoeken op google en je hebt hem zo te pakken.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:38 schreef The_Hives het volgende:
O ja, heeft er trouwens iemand een crack ofzo (of hoe dat ook werkt) van WS_FTP?
Mn trail versie verloopt over 3 dagen en anders moet ik aldoor het progje installeren verwijderen en weer opnieuw installeren. Erg lastig dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |