quote:Op maandag 3 januari 2005 14:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
bij waren er 3 keepers in 1 week uitgetrapt. Nou ja keeper, die derde was dus mn coach. Die is nog steeds 6 weken geblesseerd
Ja maar zoveel geld heb ik nou ook weer niet. Ben al blij zat dat ik deze heb.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:18 schreef komrad het volgende:
als je die lang doortraint kan het zeker wel wat worden, maar het is niet een echte goudmijn, dat zijn de potentiele U20 spelers die veel te duur verkocht worden
Volgens mij krijg je dan geen training, omdat een centrale middenvelder meer positiespel traint dan een vleugelspeler, maar ik weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:14 schreef Robar het volgende:
ehm, wat gebeurt er als je met 5 centrale middenvelders gaat spelen?
Dus niet je vleugelspelers naar het midden, maar je aanvallers instellen als extra centrale middenvelder, een verdediger instellen als extra centrale middenvelder en je vleugels instellen als extra aanvallers????? Gaat dit goed, je speelt dan namelijk nog steeds 3-5-2, of is dan je training naar de klote?
Dat werkt helaas nietquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:14 schreef Robar het volgende:
ehm, wat gebeurt er als je met 5 centrale middenvelders gaat spelen?
Dus niet je vleugelspelers naar het midden, maar je aanvallers instellen als extra centrale middenvelder, een verdediger instellen als extra centrale middenvelder en je vleugels instellen als extra aanvallers????? Gaat dit goed, je speelt dan namelijk nog steeds 3-5-2, of is dan je training naar de klote?
* Robar is een beetje verwardquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:21 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je dan geen training, omdat een centrale middenvelder meer positiespel traint dan een vleugelspeler, maar ik weet het niet zeker.
Wat zwoerd zegt: een vleugel speler krijgt de helft training van een centrale middenvelder. Je mag niet 5 man centraal zetten. Het zal misschien wel kunnen (weet eigenlijk niet) maar dan ontvang je geen training.....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:25 schreef Robar het volgende:
[..]
* Robar is een beetje verward
Ik train juist positiespel, dus dat zou juist goed moeten zijn. De vraag is alleen of dit wel kan en dat ik niet opeens de melding krijg dat de training niet doorgegaan is.....! OF is er dan TE veel training????? Ik ben het kwijt, ik heb echt meer uitleg nodig denk ik
He das duidelijk!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dat werkt helaas niet. Je kan max met 3 centraal spelen.
Uhhh? Ik nie snappequote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:38 schreef Zwoerd het volgende:
Ik kom er opeens achter dat mn opstelling voor de volgende fok!cup wedstrijd er zo uitziet
ff snel veranderd![]()
Ha amateur!!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:58 schreef Zwoerd het volgende:
Ik had mn opstelling, zoals Robar dat zei een paar post hierboven, en terwijl ik uitleg dat je zo niet mag spelen, blijk ikhet zelf zo te hebben staan![]()
Dat ben ik nu eigenlijk helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:02 schreef Verbal_Kint het volgende:
ik probeer een ideale mix te vinden tussen lange termijn en korte termijn trainees, in totaal minimaal 10 (ik train verdedigen). momenteel zijn ze allemaal lange termij, gedwongen, omdat korte termijn trainen op het einde van het seizoen niet meer veel oplevert. ik probeer de trainees wel maximaal op hun 20ste te verkopen, anders anders wordt het trainen niet meer effectief genoeg naar mijn idee.
vind je al die rijtjes nodig? Er wordt toch al genoeg over gepraat? En als je vragen hebt kan iedereen die altijd stellen. Ik heb iig weinig zin om al die rijtjes te lezen enzoquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:10 schreef komrad het volgende:
lijkt me een goed plan, geen we nog eens zoals JD trainee overzicht, onze trainees showen om adviesen enzo te krijgen?
sommige van ons willen graag pimpen, al is daar in mijn geval geen enkele reden toe.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
vind je al die rijtjes nodig? Er wordt toch al genoeg over gepraat? En als je vragen hebt kan iedereen die altijd stellen. Ik heb iig weinig zin om al die rijtjes te lezen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |