Oew!quote:Op zondag 2 januari 2005 15:52 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Wij hebben iig al wat speelgoed liggen voor als de bom (whehe) barst
http://eurocarsforum.nl/MVI_0343.avi
Wat kosten condooms bij jou, meki? Geen tweedehandse of uitgewassen exemplaren graag.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2005 16:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat kosten condooms bij jou, meki? Geen tweedehandse of uitgewassen exemplaren graag.
Wapens als shotguns kun je gewoon importeren vanuit Amerika hoor. Als ze bij de grens moeilijk gaan doen krijg je gewoon je geld terugquote:Op zondag 2 januari 2005 15:52 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Wij hebben iig al wat speelgoed liggen voor als de bom (whehe) barst
http://eurocarsforum.nl/MVI_0343.avi
Zo heeft Maxima iets weg van Britney.quote:
Bij mij kost 1 pak condooms voor 12,95quote:Op zondag 2 januari 2005 16:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat kosten condooms bij jou, meki? Geen tweedehandse of uitgewassen exemplaren graag.
Duidelijk geen specialiteit bij je illegale supermarkt.quote:
oow jahquote:Op zondag 2 januari 2005 17:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Duidelijk geen specialiteit bij je illegale supermarkt.
Laat je je weer woorden in de mond leggen door de Armeense Lobby?quote:Op zondag 2 januari 2005 17:16 schreef Mutant01 het volgende:
Hey, jij lijkt op een Turk. Ik heb medelijden met je.
Het gebruik van de Gneis generator wordt nu wel erg opzichtig Johan.quote:Op zondag 2 januari 2005 17:18 schreef Meki het volgende:
[..]
oow jah
Ik sta wel onder ingeschrevn bij KVK
Oh, welk nummer is dat?quote:Op zondag 2 januari 2005 17:18 schreef Meki het volgende:
[..]
oow jah
Ik sta wel onder ingeschrevn bij KVK
Jij ook eens met AAH ik word Gekquote:Op zondag 2 januari 2005 17:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het gebruik van de Gneis generator wordt nu wel erg opzichtig Johan.
oow jahquote:Op zondag 2 januari 2005 17:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het gebruik van de Gneis generator wordt nu wel erg opzichtig Johan.
Ik zie dat Parnassia hun gewaardeerde client HOOGL298/YRRAB weer op feestdagenverlof heeft gestuurd.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
.
Dit is toch volmaakt krankjorem?
Waarom?quote:
Een burgeroorlog is noodzakelijk? En wat doet Rusland als China daartoe overgaat? En Japan?quote:Op zondag 2 januari 2005 20:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Waarom?
-China and Israel will attack and destroy the Moslem Fundamentalists in Central and Western Asia
Zo ondenkbaar is dit niet. Een aanval van China op Centraal Azië en Amerikaans / Israelische aanval op de moslimwereld in het midden-oosten en Afrika samen met een burgeroorlog in Europa is behalve noodzakelijk ook niet ondenkbaar.
Deze vind ik toch ook erg goed: Reptilians Versus Illuminati Deel 2quote:Op zondag 2 januari 2005 20:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een burgeroorlog is noodzakelijk? En wat doet Rusland als China daartoe overgaat? En Japan?
Bovendien doelde ik meer op het artikel over Koningin Elizabeth, die volgens Aurora in een reptiel verandert en kleine kinderen vreet.
[afbeelding]
Mja, dat dacht ik ook. Dus had ik die film gekocht een paar jaar terug en weer eens bekeken. Was echt kut manquote:Op zondag 2 januari 2005 20:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Gave serie was dat toch. Vooral het begin.
Soms kan iets beter in de herinnering blijven. De effekten zouden nu zeer bagger zijn. Het verhaal liep ook veel te snel.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:46 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Mja, dat dacht ik ook. Dus had ik die film gekocht een paar jaar terug en weer eens bekeken. Was echt kut man
Ben jij Joodsquote:Op zondag 2 januari 2005 20:46 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Mja, dat dacht ik ook. Dus had ik die film gekocht een paar jaar terug en weer eens bekeken. Was echt kut man
Moeten 8 cijfertjes zijn, boefje.quote:
Ik boefjequote:Op zondag 2 januari 2005 20:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Moeten 8 cijfertjes zijn, boefje.![]()
Nee, Reptillian. Check dit maar: http://www.principalityofcamside.cc/DarkAgenda/DI_Pt1.ramquote:
Dan ben je opgelicht met een nep-kvknummertje.quote:
oow waarom heb je dan een Israel Vlagquote:Op zondag 2 januari 2005 20:52 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Nee, Reptillian. Check dit maar: http://www.principalityofcamside.cc/DarkAgenda/DI_Pt1.ram
Oow MID gaat morgen onderzoek doenquote:Op zondag 2 januari 2005 20:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan ben je opgelicht met een nep-kvknummertje.
Wie is dat?quote:
Omdat wij Reptillians oa achter de Zionistische invasie van het Heilige Land zitten.quote:
Meki Inlichtingendienstquote:
Oow ikke sta achter de staat Palestinaquote:Op zondag 2 januari 2005 21:00 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Omdat wij Reptillians oa achter de Zionistische invasie van het Heilige Land zitten.
Pfft, die hebben we al lang vernietigd man. De volgende stap is de onderwerping van de gehele wereld voor de return van de anti-christ.quote:
Beginnen die luilakken morgen pas met onderzoek?quote:
Is die gozer echt?quote:Op zondag 2 januari 2005 21:10 schreef pberends het volgende:
Profiel Anton_aus_denHaag: http://www.jewschool.com/jimmykimmel.mov
we ??quote:Op zondag 2 januari 2005 21:16 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Pfft, die hebben we al lang vernietigd man. De volgende stap is de onderwerping van de gehele wereld voor de return van de anti-christ.
Tuurlijk: http://www.hasidicreggae.com/quote:
Jahquote:Op zondag 2 januari 2005 21:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Beginnen die luilakken morgen pas met onderzoek?![]()
Bron?quote:Meki Shop is gewoon de Best Aldus Telegraf
De Aldus Telegraf. Zal wel Duits zijn.quote:
Alldeutscher Telegrafquote:Op zondag 2 januari 2005 21:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De Aldus Telegraf. Zal wel Duits zijn.
Vandaar, daar kwam de Aldi ook al vandaan.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De Aldus Telegraf. Zal wel Duits zijn.
Uit pure wanhoop ging ik naar de frontpage. Kun je je indenken hoeveel er van een mens wordt gevraagd?quote:Op zondag 2 januari 2005 22:41 schreef pberends het volgende:
"er is een storing in het netwerk"
Dikke onzin. Zeker al dagenlang een knik in het netwerk.
Een valide vraag, aangezien de volvomeneer het nog kan navertellen.quote:
Ik heb het gezien. Het zag er indrukwekkend uit. Maar goed, een inslag van een allesverwoestende komeet is ook catastrofaal (hopelijk trigger ik Mon<tab> nu niet), en de kans op beide is nogal klein. Tsja, wat moet je er verder mee.quote:Op zondag 2 januari 2005 22:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Heeft iemand die documentaire bij Netwerk gezien? Het was weer zo'n heerlijk claustrofobisch product, vol met animaties van het geweld van de oceaan begeleid door kitscherige heldenkriebel van de violen. Het was een oude documentaire - ik herkende hem -, en mijn vader, die dit schijnbaar niet wist, zei dat het toch allemaal verouderd was en ontkracht door Nature. Weet iemand daar meer van?
O ja, ze spraken het woord mega-tsunami steeds verkeerd uit.
Homer, the plant called. They said that if you don't come to work on Friday, then don't bother showing up on Monday.quote:Op zondag 2 januari 2005 22:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nu we weten dat we vernietigd worden, betekent dat ik morgen niet hoef te werken?![]()
Oeh, jij beseft toch wel dat je door het oog van de naald kruipt zonder een RQ?quote:Op zondag 2 januari 2005 23:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Homer, the plant called. They said that if you don't come to work on Friday, then don't bother showing up on Monday.
- Woohoo! Four day weekend!
BreaZaHsletten?quote:
Meki in Sonderangebotquote:Op zondag 2 januari 2005 21:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Alldeutscher Telegraf
Frauen und Kinder, die ... sind euer Ungluck!
Ausnamepreisen beim Meki-shop!
Profitieren Sie heute!
Lees je voor uit je dagboek?quote:Op zondag 2 januari 2005 23:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Een lul? Je bent gewoon een dik lelijk dom triest kutventje. En die geintjes om een meisje van 16 te versieren zijn nog triester dan ik ooit voor had kunnen stellen.
Het woord 'zielig' dekt de lading een stuk meer.
Retour afzender is geen optie.quote:
Reply all.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Retour afzender is geen optie.![]()
Sony?quote:Op zondag 2 januari 2005 23:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
Je bent dus net zoals die klootzak die wat met mijn zusje wil beginnen
De schoonfamilie?quote:
Ik heb ook niet gekozen voor Balkenende.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ze was laatst nog op TV Gelderland. Een beetje zeggen dat buitenlanders zielig zijn omdat zij niet gekozen hebben voor hun situatie
Sjun, er zit niets anders op dan dat jij als stadsgenoot de journalisten op de wenken bedient.quote:Op maandag 3 januari 2005 10:06 schreef sjun het volgende:
Zou er intussen in Amsterdam al een nieuwsbericht zijn verschenen over hoe het nu verder gaat met Habiba, de door een PvdA-deelraadslid bewust zonder ID-papieren en zonder kinderen in Marokko achtergelaten levenspartner?
Zou er al een nader journalistiek onderzoek zijn uitgevoerd naar wat men binnen de Partij van de Arbeid eigenlijk vindt van dergelijk gedrag in eigen kring en of mensen vinden dat een veroordeling van de rechter voor zo'n delict consequenties zou moeten hebben voor iemand op een positie van volksvertegenwoordiger?
Wellicht vanavond al op AT5 en in het Parool? Of bekennen deze media politieke kleur en vernemen we een politiek strategisch stilzwijgen van beide spreekbuizen van de lokale PvdA?
Hij blijft aardig hangenquote:Op maandag 3 januari 2005 10:09 schreef Johan_de_With het volgende:
''Shouhf Shouf, Habiba.'' Voortreffelijke sentimentaliserende etikettenplakker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |