Ik zie dat Parnassia hun gewaardeerde client HOOGL298/YRRAB weer op feestdagenverlof heeft gestuurd.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
.
Dit is toch volmaakt krankjorem?
Waarom?quote:
Een burgeroorlog is noodzakelijk? En wat doet Rusland als China daartoe overgaat? En Japan?quote:Op zondag 2 januari 2005 20:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Waarom?
-China and Israel will attack and destroy the Moslem Fundamentalists in Central and Western Asia
Zo ondenkbaar is dit niet. Een aanval van China op Centraal Azië en Amerikaans / Israelische aanval op de moslimwereld in het midden-oosten en Afrika samen met een burgeroorlog in Europa is behalve noodzakelijk ook niet ondenkbaar.
Deze vind ik toch ook erg goed: Reptilians Versus Illuminati Deel 2quote:Op zondag 2 januari 2005 20:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een burgeroorlog is noodzakelijk? En wat doet Rusland als China daartoe overgaat? En Japan?
Bovendien doelde ik meer op het artikel over Koningin Elizabeth, die volgens Aurora in een reptiel verandert en kleine kinderen vreet.
[afbeelding]
Mja, dat dacht ik ook. Dus had ik die film gekocht een paar jaar terug en weer eens bekeken. Was echt kut manquote:Op zondag 2 januari 2005 20:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Gave serie was dat toch. Vooral het begin.
Soms kan iets beter in de herinnering blijven. De effekten zouden nu zeer bagger zijn. Het verhaal liep ook veel te snel.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:46 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Mja, dat dacht ik ook. Dus had ik die film gekocht een paar jaar terug en weer eens bekeken. Was echt kut man
Ben jij Joodsquote:Op zondag 2 januari 2005 20:46 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Mja, dat dacht ik ook. Dus had ik die film gekocht een paar jaar terug en weer eens bekeken. Was echt kut man
Moeten 8 cijfertjes zijn, boefje.quote:
Ik boefjequote:Op zondag 2 januari 2005 20:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Moeten 8 cijfertjes zijn, boefje.![]()
Nee, Reptillian. Check dit maar: http://www.principalityofcamside.cc/DarkAgenda/DI_Pt1.ramquote:
Dan ben je opgelicht met een nep-kvknummertje.quote:
oow waarom heb je dan een Israel Vlagquote:Op zondag 2 januari 2005 20:52 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Nee, Reptillian. Check dit maar: http://www.principalityofcamside.cc/DarkAgenda/DI_Pt1.ram
Oow MID gaat morgen onderzoek doenquote:Op zondag 2 januari 2005 20:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan ben je opgelicht met een nep-kvknummertje.
Wie is dat?quote:
Omdat wij Reptillians oa achter de Zionistische invasie van het Heilige Land zitten.quote:
Meki Inlichtingendienstquote:
Oow ikke sta achter de staat Palestinaquote:Op zondag 2 januari 2005 21:00 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Omdat wij Reptillians oa achter de Zionistische invasie van het Heilige Land zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |