Meki in Sonderangebotquote:Op zondag 2 januari 2005 21:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Alldeutscher Telegraf
Frauen und Kinder, die ... sind euer Ungluck!
Ausnamepreisen beim Meki-shop!
Profitieren Sie heute!
Lees je voor uit je dagboek?quote:Op zondag 2 januari 2005 23:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Een lul? Je bent gewoon een dik lelijk dom triest kutventje. En die geintjes om een meisje van 16 te versieren zijn nog triester dan ik ooit voor had kunnen stellen.
Het woord 'zielig' dekt de lading een stuk meer.
Retour afzender is geen optie.quote:
Reply all.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Retour afzender is geen optie.![]()
Sony?quote:Op zondag 2 januari 2005 23:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
Je bent dus net zoals die klootzak die wat met mijn zusje wil beginnen
De schoonfamilie?quote:
Ik heb ook niet gekozen voor Balkenende.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ze was laatst nog op TV Gelderland. Een beetje zeggen dat buitenlanders zielig zijn omdat zij niet gekozen hebben voor hun situatie
Sjun, er zit niets anders op dan dat jij als stadsgenoot de journalisten op de wenken bedient.quote:Op maandag 3 januari 2005 10:06 schreef sjun het volgende:
Zou er intussen in Amsterdam al een nieuwsbericht zijn verschenen over hoe het nu verder gaat met Habiba, de door een PvdA-deelraadslid bewust zonder ID-papieren en zonder kinderen in Marokko achtergelaten levenspartner?
Zou er al een nader journalistiek onderzoek zijn uitgevoerd naar wat men binnen de Partij van de Arbeid eigenlijk vindt van dergelijk gedrag in eigen kring en of mensen vinden dat een veroordeling van de rechter voor zo'n delict consequenties zou moeten hebben voor iemand op een positie van volksvertegenwoordiger?
Wellicht vanavond al op AT5 en in het Parool? Of bekennen deze media politieke kleur en vernemen we een politiek strategisch stilzwijgen van beide spreekbuizen van de lokale PvdA?
Hij blijft aardig hangenquote:Op maandag 3 januari 2005 10:09 schreef Johan_de_With het volgende:
''Shouhf Shouf, Habiba.'' Voortreffelijke sentimentaliserende etikettenplakker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |