Pfft, die hebben we al lang vernietigd man. De volgende stap is de onderwerping van de gehele wereld voor de return van de anti-christ.quote:
Beginnen die luilakken morgen pas met onderzoek?quote:
Is die gozer echt?quote:Op zondag 2 januari 2005 21:10 schreef pberends het volgende:
Profiel Anton_aus_denHaag: http://www.jewschool.com/jimmykimmel.mov
we ??quote:Op zondag 2 januari 2005 21:16 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Pfft, die hebben we al lang vernietigd man. De volgende stap is de onderwerping van de gehele wereld voor de return van de anti-christ.
Tuurlijk: http://www.hasidicreggae.com/quote:
Jahquote:Op zondag 2 januari 2005 21:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Beginnen die luilakken morgen pas met onderzoek?![]()
Bron?quote:Meki Shop is gewoon de Best Aldus Telegraf
De Aldus Telegraf. Zal wel Duits zijn.quote:
Alldeutscher Telegrafquote:Op zondag 2 januari 2005 21:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De Aldus Telegraf. Zal wel Duits zijn.
Vandaar, daar kwam de Aldi ook al vandaan.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De Aldus Telegraf. Zal wel Duits zijn.
Uit pure wanhoop ging ik naar de frontpage. Kun je je indenken hoeveel er van een mens wordt gevraagd?quote:Op zondag 2 januari 2005 22:41 schreef pberends het volgende:
"er is een storing in het netwerk"
Dikke onzin. Zeker al dagenlang een knik in het netwerk.
Een valide vraag, aangezien de volvomeneer het nog kan navertellen.quote:
Ik heb het gezien. Het zag er indrukwekkend uit. Maar goed, een inslag van een allesverwoestende komeet is ook catastrofaal (hopelijk trigger ik Mon<tab> nu niet), en de kans op beide is nogal klein. Tsja, wat moet je er verder mee.quote:Op zondag 2 januari 2005 22:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Heeft iemand die documentaire bij Netwerk gezien? Het was weer zo'n heerlijk claustrofobisch product, vol met animaties van het geweld van de oceaan begeleid door kitscherige heldenkriebel van de violen. Het was een oude documentaire - ik herkende hem -, en mijn vader, die dit schijnbaar niet wist, zei dat het toch allemaal verouderd was en ontkracht door Nature. Weet iemand daar meer van?
O ja, ze spraken het woord mega-tsunami steeds verkeerd uit.
Homer, the plant called. They said that if you don't come to work on Friday, then don't bother showing up on Monday.quote:Op zondag 2 januari 2005 22:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nu we weten dat we vernietigd worden, betekent dat ik morgen niet hoef te werken?![]()
Oeh, jij beseft toch wel dat je door het oog van de naald kruipt zonder een RQ?quote:Op zondag 2 januari 2005 23:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Homer, the plant called. They said that if you don't come to work on Friday, then don't bother showing up on Monday.
- Woohoo! Four day weekend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |