abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 januari 2005 @ 22:48:33 #2
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_24361305
hehe ben laatste tijd wel into reggae en ik moet zeggen deze gast klinkt niet verkeerd!
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_24361617
En waarom is het zo belangrijk dat ie joods is?
Free people own guns! Slaves do not!
pi_24361670
quote:
Op zondag 2 januari 2005 23:02 schreef Vampier het volgende:
En waarom is het zo belangrijk dat ie joods is?

Inderdaad, de meerderheid van de reggae-gasten zijn van joodse komaf.
pi_24361735
Bob Marley inderdaad ook ja
Free people own guns! Slaves do not!
pi_24361792
Nou, misschien omdat hij er als een orthodoxe jood bijloopt dat dat nogal, ahum, apart is in die branche?
Bluesdude en SCH: bekken houden met jullie gejank.
Zo, dat scheelt weer 400 nutteloze reacties.
pi_24361876
heb het idd ook es gezien, best wel grappig!
1 ervan spreekt trouwens nederlands
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
  zaterdag 15 januari 2005 @ 05:37:10 #8
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24576557
Hij is best goed zeg!
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_24576559
klinkt/lijkt eerder japans die naam met die gele achtergrond
wil alleen sex vóór het huwelijk
spam: www.carcassonne.nl
pi_24576568
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 05:37 schreef HarigeKerel het volgende:
Hij is best goed zeg!
Ja hij is zeer goed,morgen maar even verder zoeken
pi_24576577
De naam klinkt eerder als een maffiabaas in een computerspel dan aan een rapper. Anyway, weer een waardeloos stuk stront die zich voordoet als coole rapper
pi_24579429
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 06:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
De naam klinkt eerder als een maffiabaas in een computerspel dan aan een rapper. Anyway, weer een waardeloos stuk stront die zich voordoet als coole rapper

Jewish pride, baby!
  zaterdag 15 januari 2005 @ 14:09:32 #13
11502 nipeng
The last ride is free
pi_24580483
Kotssmileys zijn zo makkelijk.
pi_24580514
Was een paar maanden geleden ook op TV, erg goede gast .
  zaterdag 15 januari 2005 @ 14:48:57 #15
11502 nipeng
The last ride is free
pi_24580963
Dat optreden bij Jimmy Kemmel is best leuk.
  zondag 16 januari 2005 @ 01:11:00 #16
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24591920
Ik heb wat MP3's van hem gedownload en luister ze nu, leuk!
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  Licht Ontvlambaar zondag 16 januari 2005 @ 19:04:33 #17
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_36462206

Shake off the dust... arise.
Echt heerlijke plaat... vooral als je die baard erbij denkt

Sinds kort is een nieuw album uit:

Met een heruitvoering van 'king without a crown', waarvan de video zelfs al op MTV is uitgezonden. Helaas is dit nieuwe album echt compleet verpest door de productie. Waar je op het eerste album een retestrakke band hoorde spelen klinkt nu zo'n plastic productie, dat het net de Black Eyed Peas hadden kunnen zijn. Zonde. Zeker in vergelijking met de eerste plaat.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_36462310
Al es eerder gezien, ziet er niet uit maar klinkt
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_36465314
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:34 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[afbeelding]

Shake off the dust... arise.
Echt heerlijke plaat... vooral als je die baard erbij denkt

Sinds kort is een nieuw album uit:

[afbeelding]

Met een heruitvoering van 'king without a crown', waarvan de video zelfs al op MTV is uitgezonden. Helaas is dit nieuwe album echt compleet verpest door de productie. Waar je op het eerste album een retestrakke band hoorde spelen klinkt nu zo'n plastic productie, dat het net de Black Eyed Peas hadden kunnen zijn. Zonde. Zeker in vergelijking met de eerste plaat.
Klinkt goed, alhoewel de eerste ik tot nu toe beter vind. Maarja, succes lonkt...
pi_36466957
quote:
Klinkt goed, alhoewel de eerste ik tot nu toe beter vind. Maarja, succes lonkt...
allmusic is het voor de verandering eens met me eens:
quote:
Laswell treats Matisyahu like so many of his previous subjects. He can't resist adding a sound effect swoop and other studio trickery to most tracks, and he often makes Matisyahu's band sound gigantic and polished when they're really tight and free. While the whole affair is great for showing off bass-heavy speakers, the live and exciting Matisyahu that makes the jam band crowd go crazy is hard to find and the tasteful studio touches of his home-brewed debut are absent.
Bill Laswell als producer klinkt van tevoren als een optie die best OK is, maar ik kan me niet echt vinden in het resultaat Er zullen genoeg mensen zijn die het wel geweldig gaan vinden.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_36874023
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:34 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Waar je op het eerste album een retestrakke band hoorde spelen klinkt nu zo'n plastic productie, dat het net de Black Eyed Peas hadden kunnen zijn. Zonde. Zeker in vergelijking met de eerste plaat.
Moet je z'n live CD Live at Stubb's es proberen. Goddomme wat een retestrakke, moddervette reaggae is dat. Niks kapot geproduceerd, lekker jammen, beatboxen, etc. Errug lekker.
pi_36930681
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 23:47 schreef Shakermaker het volgende:

[..]

Moet je z'n live CD Live at Stubb's es proberen. Goddomme wat een retestrakke, moddervette reaggae is dat. Niks kapot geproduceerd, lekker jammen, beatboxen, etc. Errug lekker.
ik heb al een aantal tracks gehoord van die live-cd en het klinkt
Vooral dat strakke valt echt op

o ja: tonks waagde ook een poging: Matisyahu

[ Bericht 2% gewijzigd door Captain_Redbeard op 13-04-2006 19:29:36 ]
Lelijke @@p!
pi_36930825
Nieuwe cd valt toch tegen. De oude liedjes zijn echt 100 keer beter.
pi_36931441
quote:
Op donderdag 13 april 2006 19:23 schreef pberends het volgende:
Nieuwe cd valt toch tegen. De oude liedjes zijn echt 100 keer beter.
het spontane vind ik eraf ja

gelukkig hebben we de eerste cd nog
Lelijke @@p!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')