quote:Op zondag 2 januari 2005 23:02 schreef Vampier het volgende:
En waarom is het zo belangrijk dat ie joods is?
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 06:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
De naam klinkt eerder als een maffiabaas in een computerspel dan aan een rapper.Anyway, weer een waardeloos stuk stront die zich voordoet als coole rapper
Klinkt goed, alhoewel de eerste ik tot nu toe beter vind. Maarja, succes lonkt...quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:34 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[afbeelding]
Shake off the dust... arise.
![]()
Echt heerlijke plaat... vooral als je die baard erbij denkt![]()
![]()
Sinds kort is een nieuw album uit:
[afbeelding]
Met een heruitvoering van 'king without a crown', waarvan de video zelfs al op MTV is uitgezonden. Helaas is dit nieuwe album echt compleet verpest door de productie. Waar je op het eerste album een retestrakke band hoorde spelen klinkt nu zo'n plastic productie, dat het net de Black Eyed Peas hadden kunnen zijn. Zonde. Zeker in vergelijking met de eerste plaat.
allmusic is het voor de verandering eens met me eens:quote:Klinkt goed, alhoewel de eerste ik tot nu toe beter vind. Maarja, succes lonkt...
Bill Laswell als producer klinkt van tevoren als een optie die best OK is, maar ik kan me niet echt vinden in het resultaatquote:Laswell treats Matisyahu like so many of his previous subjects. He can't resist adding a sound effect swoop and other studio trickery to most tracks, and he often makes Matisyahu's band sound gigantic and polished when they're really tight and free. While the whole affair is great for showing off bass-heavy speakers, the live and exciting Matisyahu that makes the jam band crowd go crazy is hard to find and the tasteful studio touches of his home-brewed debut are absent.
Moet je z'n live CD Live at Stubb's es proberen. Goddomme wat een retestrakke, moddervette reaggae is dat. Niks kapot geproduceerd, lekker jammen, beatboxen, etc. Errug lekker.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:34 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Waar je op het eerste album een retestrakke band hoorde spelen klinkt nu zo'n plastic productie, dat het net de Black Eyed Peas hadden kunnen zijn. Zonde. Zeker in vergelijking met de eerste plaat.
ik heb al een aantal tracks gehoord van die live-cd en het klinktquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:47 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Moet je z'n live CD Live at Stubb's es proberen. Goddomme wat een retestrakke, moddervette reaggae is dat. Niks kapot geproduceerd, lekker jammen, beatboxen, etc. Errug lekker.
het spontane vind ik eraf jaquote:Op donderdag 13 april 2006 19:23 schreef pberends het volgende:
Nieuwe cd valt toch tegen. De oude liedjes zijn echt 100 keer beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |