quote:Op zondag 26 december 2004 21:39 schreef VoreG het volgende:
Nog maar een paar dagen en het is weer oud jaar
Gelukkig wel, ja.quote:
Ik snap het niet.quote:Op zondag 26 december 2004 21:26 schreef tong80 het volgende:
Zit ik naar Studio Brussel te luisteren Top 100 allertijden kom ik op een site die daar over gaat. Klik op het forum begin te lullen met die Belgen. Zie ik een bekende naam ik vraag aan die jongen heet jouw vader soms Alexander. Hij schrok zich kapot. 'Hoe weet jij dat ?' Woont ie dus ook in jBommel. Zegt ie dat ie in de Bloemendaal woont.Dezelfde straat als mijn broer dus. Blijkt ie zelfs een game van hem geleend te hebben en bij de zelfde club te vboetballen als ik. De wereld is klein.
Ik zit naar Studio Brussel te luisteren, hebben een top 100. Een Belgische zender. Die hebben een forum, waar op de uitzending gereageerd kan worden. Net als op Fok. Zie ik een achternaam die me bekend voor komt. Ik vraag aan die jongen heet je vader Alexander ? Ja zegt ie. Blijkt die jongen zelfs in dezelfde straat als mijn broer te wonen. Nu zit ik op MSN met hem te lachen over het feit dat de wereld zo klein kan zijn.quote:Op zondag 26 december 2004 22:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
Ook niet na 4X gelezen te hebben
We hebben het weer opgenomen om straks lekker de reclames door te spoelen.quote:
Goede aanpak, houd je wat extra tijd over om je modem te installeren ook..quote:Op zondag 26 december 2004 22:29 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben het weer opgenomen om straks lekker de reclames door te spoelen.
quote:Op maandag 27 december 2004 00:04 schreef manny het volgende:
Truste nachtploeg.. ik leg eraf.. op naar Oud en Nieuw.
Awwww een stelletjequote:Op maandag 27 december 2004 00:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mooi..
Hoi rubbereend,de andere helft van de nachtploeg
quote:
Daar doe je lang over...quote:Op maandag 27 december 2004 02:30 schreef DutchGooner het volgende:
Hoi,ik ga nu eerst lekker zitten kleien
* rubbereend meldt zichquote:Op maandag 27 december 2004 00:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mooi..
Hoi rubbereend,de andere helft van de nachtploeg
en t bier smaakte goed blijkbaarquote:Op maandag 27 december 2004 04:24 schreef cultheld het volgende:
voetbal? gvd ik val haast in slaap, klote radstake ook, 't was zo druk dat de sjasne niet opgehangen konden wroden
zekers, wat een aovnd weer tjongejonge man niet normaal. Stonden we op de bus te wachte kwam de bus aanrijden helemaal vol, moesten we een half uur op de volgende wachten had zo'n mongool alle banden van de fietsen leeg laten lopen en over de fiets van zo'n negerin lopen zeike omdat hij haar een vliegend kunstgebiet vond ov fzo. Kwamen we daar bnne,n, was d'r te veel binnen, konden de jassen gaan niet kwijt, maar aj gewoon achter een bar geflekkerd, verder wel een mooie avond gehad alleen kwam d'r zo'n vieze vreezah bohy ruzie zoeken met een kameraad, die kreeg een paar klappen, dat ewwas wel matg, maar 't bier smaakte idd goed, nu bik ik nog ff wat pennekoeke en dan ga ik maffenquote:Op maandag 27 december 2004 04:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en t bier smaakte goed blijkbaar
quote:Op maandag 27 december 2004 04:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
zekers, wat een aovnd weer tjongejonge man niet normaal. Stonden we op de bus te wachte kwam de bus aanrijden helemaal vol, moesten we een half uur op de volgende wachten had zo'n mongool alle banden van de fietsen leeg laten lopen en over de fiets van zo'n negerin lopen zeike omdat hij haar een vliegend kunstgebiet vond ov fzo. Kwamen we daar bnne,n, was d'r te veel binnen, konden de jassen gaan niet kwijt, maar aj gewoon achter een bar geflekkerd, verder wel een mooie avond gehad alleen kwam d'r zo'n vieze vreezah bohy ruzie zoeken met een kameraad, die kreeg een paar klappen, dat ewwas wel matg, maar 't bier smaakte idd goed, nu bik ik nog ff wat pennekoeke en dan ga ik maffen
Spannend! Gaaf man!quote:Op maandag 27 december 2004 09:58 schreef PyTh het volgende:
Heerlijk werken deze week
Nog 2,5 week en dan is het zo ver (als het goed is)
Ja heel spanned inderdaad.quote:
Spannend!quote:Op maandag 27 december 2004 09:58 schreef PyTh het volgende:
Heerlijk werken deze week
Nog 2,5 week en dan is het zo ver (als het goed is)
Daar had ik Vom al voor genomineerd, die gaat dat gewoon winnen.quote:Op maandag 27 december 2004 10:40 schreef pascalheister het volgende:
mogge
Cultheld gaat voor de George Best award
Ik denk dat ik de award na oud en nieuw wel alvast vervroegd in ontvangst kan nemenquote:Op maandag 27 december 2004 10:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Daar had ik Vom al voor genomineerd, die gaat dat gewoon winnen.
quote:Op maandag 27 december 2004 11:19 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de award na oud en nieuw wel alvast vervroegd in ontvangst kan nemen![]()
Mgguh Hools
Het is maar goed dat ik niet online ben na oud jaarquote:Op maandag 27 december 2004 11:19 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de award na oud en nieuw wel alvast vervroegd in ontvangst kan nemen![]()
Mgguh Hools
wie weet kom ik nog langswippen, zo'n award staat best leuk in de kast eigenlijkquote:Op maandag 27 december 2004 11:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik niet online ben na oud jaar
Ik ga het vieren met allemaal vrienden bij iemand thuis, maar ja diegene woont in Tinte en daar staan maar 5 huizen ofzoiets... Dus veel is er nietquote:Op maandag 27 december 2004 11:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wie weet kom ik nog langswippen, zo'n award staat best leuk in de kast eigenlijk
Tinte is dat zo'n klein gat ofzo ?quote:Op maandag 27 december 2004 12:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ga het vieren met allemaal vrienden bij iemand thuis, maar ja diegene woont in Tinte en daar staan maar 5 huizen ofzoiets... Dus veel is er niet.
Hee afblijven jaquote:Op maandag 27 december 2004 11:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wie weet kom ik nog langswippen, zo'n award staat best leuk in de kast eigenlijk
tijd voor een nieuwe worp......quote:Op maandag 27 december 2004 09:19 schreef just me het volgende:
Werkze DD !!
dadelijk met Junior de laatste dingen op zijn kamer in Leiden doen en dan gaat hij er defenitief wonen.
het nest is leeg..
Behoorlijk jaquote:Op maandag 27 december 2004 12:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Tinte is dat zo'n klein gat ofzo ?
moeten we nu meneer de ambtenaar zeggen?quote:Op maandag 27 december 2004 14:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zo stage geregeld, nu echt vakantie vieren ofzo
Vanaf 24 januariquote:Op maandag 27 december 2004 14:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moeten we nu meneer de ambtenaar zeggen?
Mwah het nummers is in ieder geval beter dan traffic enzoquote:Op maandag 27 december 2004 14:10 schreef rubbereend het volgende:
en voor de liefhebbers: [TOURNAMENT] FOK's Grootste coureur - Kwartfinale
die clip van Tiesto - Adagio for String is toch welnet als t nummer
Wat is er dan steeds mis??quote:Op maandag 27 december 2004 15:29 schreef golfer het volgende:
Middag!
We mogen blijkbaar weer even van Multikabel online.
Kan elk moment weer afgelopen zijn.
koop dan ook gewoon goede spullen !!quote:Op maandag 27 december 2004 15:29 schreef golfer het volgende:
Middag!
We mogen blijkbaar weer even van Multikabel online.
Kan elk moment weer afgelopen zijn.
ik denk dat er bij een hoofdkast ergens in de straat een kabel niet goed zit, heb ik vorig jaar ook eens gehad, dan weer wel dan weer niet internet. Maar sinds de monteur langs is geweest weerquote:
Aha, ik wist niet eens dat Golfer enzo probjes met I-net had vandaar m'n vraag.quote:Op maandag 27 december 2004 15:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik denk dat er bij een hoofdkast ergens in de straat een kabel niet goed zit, heb ik vorig jaar ook eens gehad, dan weer wel dan weer niet internet. Maar sinds de monteur langs is geweest weer
Tenminste zo denk ik dat het is bij Golfer![]()
omdat werknemers op 2e kerstdag een kerstpakket (BOX) cadeau kregen van hun werkgever, toch ?quote:Op maandag 27 december 2004 15:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Weet iemand waar de naam 'Boxing Day' vandaan komt?
En het is maar goed dat ik vannacht de pc niet meer kon vinden, zo dronken was ik...:{quote:Op maandag 27 december 2004 11:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik niet online ben na oud jaar
Hij is idd meesterlijk... En ik ben absoluut geen Tiesto fan, maar hij is erg goedquote:Op maandag 27 december 2004 14:10 schreef rubbereend het volgende:
en voor de liefhebbers: [TOURNAMENT] FOK's Grootste coureur - Kwartfinale
die clip van Tiesto - Adagio for String is toch welnet als t nummer
Tis is iig weer een beetje zoals ie vroeger was.quote:Op maandag 27 december 2004 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij is idd meesterlijk... En ik ben absoluut geen Tiesto fan, maar hij is erg goed
hoe doet een doorgewinterde alco-verkoper dat ontkateren ??quote:Op maandag 27 december 2004 16:33 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman zit lekker te ontkateren met Guns 'n Roses
Blijft heerlijke muziek
November Rain is zeer okequote:Op maandag 27 december 2004 16:33 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman zit lekker te ontkateren met Guns 'n Roses
Blijft heerlijke muziek
Door een biertje te drinkenquote:Op maandag 27 december 2004 16:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoe doet een doorgewinterde alco-verkoper dat ontkateren ??
*proest*quote:
Kerstnacht was ultiem, ik denk niet dat het drukker kan dan dat het die avond geweest is...quote:Op maandag 27 december 2004 16:54 schreef pascalheister het volgende:
draait de zaak nog een beetje dan sandman ?
volgens mij:quote:Op maandag 27 december 2004 15:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Weet iemand waar de naam 'Boxing Day' vandaan komt?
quote:Op maandag 27 december 2004 15:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mwah het nummers is in ieder geval beter dan traffic enzo
Trouwens ik dacht dat op TE Rank1 de dj stond maar het is live
quote:Op maandag 27 december 2004 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij is idd meesterlijk... En ik ben absoluut geen Tiesto fan, maar hij is erg goed
hier staat een uitleg: http://www.snopes.com/holidays/christmas/boxing.aspquote:Op maandag 27 december 2004 17:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij:
na eerste kerstdag wordt de volgende dag in Engeland alles opgeruimd en zet met de dozen met troep buiten, vandaar de naam boxing day. Dat heb k ooit ergens gelezen
quote:Op maandag 27 december 2004 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:
De remix van Corsten is aardig, Tiesto zn werkje vind ik beter eigenlijk
gelukkig heeft id&t de prijzen verlaagd dus een feest bezoek is weer wat beter te doenquote:Op maandag 27 december 2004 18:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Snap ik, tis dat ik het geld daar niet voor over heb, maar het lijkt me wel aardig...
Dat is mooi om te horen, houden we nog een keer van de zomer daar een meet?quote:Op maandag 27 december 2004 16:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kerstnacht was ultiem, ik denk niet dat het drukker kan dan dat het die avond geweest is...
Eerste kerst ook heerlijk, niet al te druk, maar wel erg gezellig...
Gisteren viel erg tegen, maar niemand die daar om maalde want toen zijn we zelf maar gaan stappen
* Eilanden kijkt voor de verandering eens naar de vloer....quote:Op maandag 27 december 2004 20:00 schreef Bjoro het volgende:
*ligt al ANDERHALF UUR bewusteloos op de grond...is er niemand die komt reanimeren
je kan wel merken dat SCH er niet is anders was hij wel meteen gekomenquote:Op maandag 27 december 2004 20:00 schreef Bjoro het volgende:
*ligt al ANDERHALF UUR bewusteloos op de grond...is er niemand die komt reanimeren
bewusteloos liggen...dat zie je toch, redder in noodquote:
Maar leg eerst effe uit hoe je zo bewusteloos komt, voordat ik je redquote:Op maandag 27 december 2004 20:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bewusteloos liggen...dat zie je toch, redder in nood![]()
Mwah het is maar 10% omlaag he..quote:Op maandag 27 december 2004 18:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gelukkig heeft id&t de prijzen verlaagd dus een feest bezoek is weer wat beter te doen
tot nu toe ging er elk jaar 10% bij dus tis al een hele vooruitgangquote:Op maandag 27 december 2004 20:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mwah het is maar 10% omlaag he..
Als ik kijk wat ik dit jaar totaal op feesten kwijt ben geweest dan zit je zo aan de 500 to 700 euro (als het niet veel meer is)
goede tipquote:Op maandag 27 december 2004 21:52 schreef popolon het volgende:
VOO, 22:20 - Blackadder's Christmas carol
Hij's leuk.
er gaat niets boven een paar ouderwetse loopgravenquote:
zouden ze er een avond lang over doen ??quote:Op maandag 27 december 2004 22:27 schreef Bjoro het volgende:
zouden Bluezz en Golfer hun jaarlijkse avondje bejaardensex hebben, normaal melden ze zich altijd af als ze er een avondje niet zijn
Geloof jij zelf in vluggertjes op die leeftijdquote:Op maandag 27 december 2004 22:49 schreef just me het volgende:
zouden ze er een avond lang over doen ??
Hij is helemaal topquote:ik heb een nieuw icoontje
quote:Op maandag 27 december 2004 23:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Geloof jij zelf in vluggertjes op die leeftijd![]()
[..]
Hij is helemaal top![]()
Zelf gemaakt ??
mooi moment om te gaan slapen !!!quote:Op maandag 27 december 2004 23:16 schreef rubbereend het volgende:
wat nog één post en k zit op 20.000
ik heb zo'n idee dat het internet niet werkt bij hunquote:Op maandag 27 december 2004 22:27 schreef Bjoro het volgende:
zouden Bluezz en Golfer hun jaarlijkse avondje bejaardensex hebben, normaal melden ze zich altijd af als ze er een avondje niet zijn
ik vond hem ook minder dan 22 gramsquote:Op maandag 27 december 2004 23:24 schreef pascalheister het volgende:
avond![]()
21 grams gekeken vanavond, van dezelfde regieseur als Amorres Perros maar kan er niwt aan tippen
schade meten we morgen ff op, vooralsnog ziet het er naar uit dat het beperkt blijftquote:Op maandag 27 december 2004 23:35 schreef Eilanden het volgende:
Ik zie dat Bjoro al weer bij kennis is ... hoef 'em dan ook meer niet te redden
mooie boxquote:Op maandag 27 december 2004 23:37 schreef keeper het volgende:
In het kader van dvd-box sets (. popolon
. ) : heb nu eindelijk maar de Monty Python box-set aangeschaft. Niet die laffe die in Nederland is uitgebracht, maar met echt al de leuke films.
[afbeelding]
Voor 16 ponden (23 euro's) laat je die niet liggen.
Aah een biertje voor het slapen gaanquote:Op maandag 27 december 2004 23:49 schreef rubbereend het volgende:
*nog meer rondjes uitdeeld
*nog een keertje paktquote:Op maandag 27 december 2004 23:49 schreef rubbereend het volgende:
*nog meer rondjes uitdeeld
Tja, je zal een keer geen dorst hebben !!quote:
Kijk dat is nog eens een goede aankoop.quote:Op maandag 27 december 2004 23:37 schreef keeper het volgende:
. ) : heb nu eindelijk maar de Monty Python box-set aangeschaft. Niet die laffe die in Nederland is uitgebracht, maar met echt al de leuke films.
[afbeelding]
vanavond niet naar Concordia geweest hèquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Tja, je zal een keer geen dorst hebben !!![]()
tril je al ?quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:21 schreef just me het volgende:
[..]
vanavond niet naar Concordia geweest hè
even geen cmcordia is niet verkeerdquote:
als je teveel trilt druk je soms niet alle letters goed in !quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:27 schreef just me het volgende:trustuh Hools
even geen cmcordia is niet verkeerd
heb functioneel naakt hier liggen...erg leuk !quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:38 schreef pascalheister het volgende:
zo dvdtje van theo maassen ook maar besteld
heb hem op tv tijd terug gezien, had nooit gedacht dat theo nog commercieel ging, hij was er altijd zo op tegenquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb functioneel naakt hier liggen...erg leuk !
Ik heb ze allemaal los.quote:Op maandag 27 december 2004 23:37 schreef keeper het volgende:
[afbeelding]
waar ging het over?quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:03 schreef rubbereend het volgende:
zijn de pronosterren uit bloemendaal al gesingaleerd?
Top Gear was briljant, ze hadden een bijzonder gave auto![]()
ze hebben aziatische auto's gekeurd, en vrijwel allemeaal afgekeurdquote:
engelse auto?quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hebben aziatische auto's gekeurd, en vrijwel allemeaal afgekeurd
en een wagen van 29.000 pond die op t circuit de op één na snelste tijd neerzette, net achter de Ferrari Enzo maar voor de Porsche Carrera enzodie wagen was echt briljant. K zal eens opzoeken of k een plaatje kan vinden.
Of ze zijn niks aan, of briljant.quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:10 schreef tong80 het volgende:
Ik heb trouwens 5 video banden vol met Monthy Pyton tv serie.
Ja het is alles of niets. Baanbrekende tv. Jiskefet en Koefnoen is hen heel wat verschuldigd.quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Of ze zijn niks aan, of briljant.
Ariel Atom is datquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:13 schreef rubbereend het volgende:
uitzending van vandaag: http://www.bbc.co.uk/topgear/thisweek/
en dit was die super wagen: [afbeelding] dat was ook speciaal voor mannen van middelbare leeftijd die eigenljik niet gezien konden worden op een motor. Ze maakte er weer een prachtig verhaal van. Maar dat ding lag super op de weg!
quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:19 schreef rubbereend het volgende:Pascal, tegelijk dezelfde link posten
graagquote:
mja dat is met meerdere dingen helaasquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
graag
helaas gaat Top Gear op de BBC zn winterstop in
dat zeker nietquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja dat is met meerdere dingen helaas
gelukkig met bier niet![]()
truste rubberquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zeker nietmaar k ga mn bed opzoeken Hools. moet morgenvroeg nog even werken.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zeker nietmaar k ga mn bed opzoeken Hools. moet morgenvroeg nog even werken.
quote:
quote:
quote:
Blond ofzo?quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:50 schreef Blumchen het volgende:
[..]
jaja nu zie ik het..
* biertje geeft
* Blumchen geeft bacoquote:Op dinsdag 28 december 2004 02:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
engeen bier voor mij,strictly Baco only
had je 1 minuut eerder moeten postenquote:
Hier is het ongeveer een centimeter of 3 ofzo, en op m'n veluxraam was het waarschijnlijk dikker, want ik kreeg me toch een laag sneeuw over me heen toen ik daarstraks het raam opendeedquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:06 schreef pascalheister het volgende:
mogge
het sneeuwt hier en er ligt me al een dik pak
Dan ben je ook meteen wakkerquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:10 schreef Vom het volgende:
[..]
Hier is het ongeveer een centimeter of 3 ofzo, en op m'n veluxraam was het waarschijnlijk dikker, want ik kreeg me toch een laag sneeuw over me heen toen ik daarstraks het raam opendeed![]()
hier nog 1quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:25 schreef pfaf het volgende:
Hier onderhand een centimeter of 2 a 3 en het sneeuwt nog steeds.
Ik vrees alleen voor die smerige troep als de boel aan het eind van de middag gaat smelten.
Ja dat kan je wel zeggen jaquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Dan ben je ook meteen wakker![]()
hij is verlengdquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:42 schreef pascalheister het volgende:
Die weekban in Dig is nou toch voorbij, ik kan nog steeds niet posten daar
Wat heb je gedaan, boefje?quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:42 schreef pascalheister het volgende:
Die weekban in Dig is nou toch voorbij, ik kan nog steeds niet posten daar
ik ben hier te vindenquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:54 schreef PyTh het volgende:
En wat zijn de plannen voor Oud & Nieuw hier?????
zei ook maar wat !!!quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:51 schreef pascalheister het volgende:
er staat verder niks in het ban meldingstopic![]()
Ben ik dom als ik niet weet wat een firefox reply is?quote:pascalheister, dskedar, heijz, week weg uit DIG, firefox replies.
ja ongelukkige loting, maarja dat risico is nogal groot. Er zitten nog 4 grote coureurs is.quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Rubbereend.Waarom heb je Senna tegen Fangio gegooid.
Mogge.
Ziet er goed uit, maar duurt maar tot 05.00?quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ben hier te vinden
www.nachtpracht.nl
In dat topic ging het over problemen in Internet Explorer toen antwoorde iemand met een Quote daarop met een link naar de firefox site, daar antwoorde ik dus op d.m.v. een duim omhoog bij posticonquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ben ik dom als ik niet weet wat een firefox reply is?
dat was bij voorgaande jaren ook elders, maar dan lag je ook pas 7 uur in bedquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar duurt maar tot 05.00?
Ik hou het rustig dit jaar, kan natuurlijk het risico niet lopen om zo zat als een toeter in de verloskamer te staan mocht het zo ver komen
Zou mij niet in dank af worden genomen denk ik zo![]()
Succes ermee dan, ben benieuwd hoe vaak je onderuit zult gaanquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:04 schreef rubbereend het volgende:
nog steeds sneeuw trouwens, en k moet strax nog weg op de fiets naar een weddenschap maar daarover strax meer
quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Succes ermee dan, ben benieuwd hoe vaak je onderuit zult gaan![]()
En dat is verboden????!!!quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
In dat topic ging het over problemen in Internet Explorer toen antwoorde iemand met een Quote daarop met een link naar de firefox site, daar antwoorde ik dus op d.m.v. een duim omhoog bij posticon
tuurlijk, staat duidelijk in de FAQ !quote:
hoe verpest je het forum zul je bedoelen, er zijn wel ergere dingen die er hier gebeurenquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tuurlijk, staat duidelijk in de FAQ !
hij heeft mazzel gehad dat hij geen perm-ban aan zijn broek heeft !
Aanpakken dat "quote en smiley" schorum
ze moesten eens wat doen aan al die voetbalsupporters die hier te pas en onpas posten op Fok!quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoe verpest je het forum zul je bedoelen, er zijn wel ergere dingen die er hier gebeuren![]()
ik zie regen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag! Doe ik mn scherm om hoog, zie ik sneeuw.
Inderdaad en een stuk harder dan vanochtend. Had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Het sneeuwt hier nog steeds.
Nu weer een nominatie voor de Romario Award, de user die het langst in bed ligt !quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:17 schreef Blumchen het volgende:
Hoi Hoi..
eindelijk wakkerIk denk dat ik een beetje moe was
![]()
ik wou het zelf al doen....krijg ik te lezen, een mod heeft deze afgesloten....ik snapte er al niets vanquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:20 schreef just me het volgende:
Bjoro ik heb even je N ook in bold gezet, daar was iets niet goed gegaan
11 tegen 11 is de sport genaamd voetbalquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:51 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman heeft net 11 11 gezien, maar snapt er niets van
Ik vind 14 in 3 uur een stuk knapper dan 62 in 24 uur.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:11 schreef cultheld het volgende:
62 is wel heel erg veel, ik heb er een keer 14 gegeten in 3 uur tijd, maar 62 in 24 uur das echt gestoord
hij is begonnen met 4 per uur, dus begin van t uur 4 aan t eind van t uur weer 4, dus na iets meer dan 2 uur had hij er al 12 op, waar k bij zatquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind 14 in 3 uur een stuk knapper dan 62 in 24 uur.
Niets, behalve dat ik Tonight's The Night nu draai.quote:
62 toevalligquote:
Dat was met stappen, eerst 5 gegeten als bodem, toen de kroeg in gedoken, toen nog eens 9 stuks opgegeten, daarna weer gezopen, de volgende stap kun je denk ik wel raden.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind 14 in 3 uur een stuk knapper dan 62 in 24 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |