Spannend! Gaaf man!quote:Op maandag 27 december 2004 09:58 schreef PyTh het volgende:
Heerlijk werken deze week
Nog 2,5 week en dan is het zo ver (als het goed is)
Ja heel spanned inderdaad.quote:
Spannend!quote:Op maandag 27 december 2004 09:58 schreef PyTh het volgende:
Heerlijk werken deze week
Nog 2,5 week en dan is het zo ver (als het goed is)
Daar had ik Vom al voor genomineerd, die gaat dat gewoon winnen.quote:Op maandag 27 december 2004 10:40 schreef pascalheister het volgende:
mogge
Cultheld gaat voor de George Best award
Ik denk dat ik de award na oud en nieuw wel alvast vervroegd in ontvangst kan nemenquote:Op maandag 27 december 2004 10:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Daar had ik Vom al voor genomineerd, die gaat dat gewoon winnen.
quote:Op maandag 27 december 2004 11:19 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de award na oud en nieuw wel alvast vervroegd in ontvangst kan nemen![]()
Mgguh Hools
Het is maar goed dat ik niet online ben na oud jaarquote:Op maandag 27 december 2004 11:19 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de award na oud en nieuw wel alvast vervroegd in ontvangst kan nemen![]()
Mgguh Hools
wie weet kom ik nog langswippen, zo'n award staat best leuk in de kast eigenlijkquote:Op maandag 27 december 2004 11:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik niet online ben na oud jaar
Ik ga het vieren met allemaal vrienden bij iemand thuis, maar ja diegene woont in Tinte en daar staan maar 5 huizen ofzoiets... Dus veel is er nietquote:Op maandag 27 december 2004 11:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wie weet kom ik nog langswippen, zo'n award staat best leuk in de kast eigenlijk
Tinte is dat zo'n klein gat ofzo ?quote:Op maandag 27 december 2004 12:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ga het vieren met allemaal vrienden bij iemand thuis, maar ja diegene woont in Tinte en daar staan maar 5 huizen ofzoiets... Dus veel is er niet.
Hee afblijven jaquote:Op maandag 27 december 2004 11:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wie weet kom ik nog langswippen, zo'n award staat best leuk in de kast eigenlijk
tijd voor een nieuwe worp......quote:Op maandag 27 december 2004 09:19 schreef just me het volgende:
Werkze DD !!
dadelijk met Junior de laatste dingen op zijn kamer in Leiden doen en dan gaat hij er defenitief wonen.
het nest is leeg..
Behoorlijk jaquote:Op maandag 27 december 2004 12:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Tinte is dat zo'n klein gat ofzo ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |