Ziet er goed uit, maar duurt maar tot 05.00?quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ben hier te vinden
www.nachtpracht.nl
In dat topic ging het over problemen in Internet Explorer toen antwoorde iemand met een Quote daarop met een link naar de firefox site, daar antwoorde ik dus op d.m.v. een duim omhoog bij posticonquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ben ik dom als ik niet weet wat een firefox reply is?
dat was bij voorgaande jaren ook elders, maar dan lag je ook pas 7 uur in bedquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar duurt maar tot 05.00?
Ik hou het rustig dit jaar, kan natuurlijk het risico niet lopen om zo zat als een toeter in de verloskamer te staan mocht het zo ver komen
Zou mij niet in dank af worden genomen denk ik zo![]()
Succes ermee dan, ben benieuwd hoe vaak je onderuit zult gaanquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:04 schreef rubbereend het volgende:
nog steeds sneeuw trouwens, en k moet strax nog weg op de fiets naar een weddenschap maar daarover strax meer
quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Succes ermee dan, ben benieuwd hoe vaak je onderuit zult gaan![]()
En dat is verboden????!!!quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
In dat topic ging het over problemen in Internet Explorer toen antwoorde iemand met een Quote daarop met een link naar de firefox site, daar antwoorde ik dus op d.m.v. een duim omhoog bij posticon
tuurlijk, staat duidelijk in de FAQ !quote:
hoe verpest je het forum zul je bedoelen, er zijn wel ergere dingen die er hier gebeurenquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tuurlijk, staat duidelijk in de FAQ !
hij heeft mazzel gehad dat hij geen perm-ban aan zijn broek heeft !
Aanpakken dat "quote en smiley" schorum
ze moesten eens wat doen aan al die voetbalsupporters die hier te pas en onpas posten op Fok!quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoe verpest je het forum zul je bedoelen, er zijn wel ergere dingen die er hier gebeuren![]()
ik zie regen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag! Doe ik mn scherm om hoog, zie ik sneeuw.
Inderdaad en een stuk harder dan vanochtend. Had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Het sneeuwt hier nog steeds.
Nu weer een nominatie voor de Romario Award, de user die het langst in bed ligt !quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:17 schreef Blumchen het volgende:
Hoi Hoi..
eindelijk wakkerIk denk dat ik een beetje moe was
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |