hier nog 1quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:25 schreef pfaf het volgende:
Hier onderhand een centimeter of 2 a 3 en het sneeuwt nog steeds.
Ik vrees alleen voor die smerige troep als de boel aan het eind van de middag gaat smelten.
Ja dat kan je wel zeggen jaquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Dan ben je ook meteen wakker![]()
hij is verlengdquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:42 schreef pascalheister het volgende:
Die weekban in Dig is nou toch voorbij, ik kan nog steeds niet posten daar
Wat heb je gedaan, boefje?quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:42 schreef pascalheister het volgende:
Die weekban in Dig is nou toch voorbij, ik kan nog steeds niet posten daar
ik ben hier te vindenquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:54 schreef PyTh het volgende:
En wat zijn de plannen voor Oud & Nieuw hier?????
zei ook maar wat !!!quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:51 schreef pascalheister het volgende:
er staat verder niks in het ban meldingstopic![]()
Ben ik dom als ik niet weet wat een firefox reply is?quote:pascalheister, dskedar, heijz, week weg uit DIG, firefox replies.
ja ongelukkige loting, maarja dat risico is nogal groot. Er zitten nog 4 grote coureurs is.quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Rubbereend.Waarom heb je Senna tegen Fangio gegooid.
Mogge.
Ziet er goed uit, maar duurt maar tot 05.00?quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ben hier te vinden
www.nachtpracht.nl
In dat topic ging het over problemen in Internet Explorer toen antwoorde iemand met een Quote daarop met een link naar de firefox site, daar antwoorde ik dus op d.m.v. een duim omhoog bij posticonquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ben ik dom als ik niet weet wat een firefox reply is?
dat was bij voorgaande jaren ook elders, maar dan lag je ook pas 7 uur in bedquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar duurt maar tot 05.00?
Ik hou het rustig dit jaar, kan natuurlijk het risico niet lopen om zo zat als een toeter in de verloskamer te staan mocht het zo ver komen
Zou mij niet in dank af worden genomen denk ik zo![]()
Succes ermee dan, ben benieuwd hoe vaak je onderuit zult gaanquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:04 schreef rubbereend het volgende:
nog steeds sneeuw trouwens, en k moet strax nog weg op de fiets naar een weddenschap maar daarover strax meer
quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Succes ermee dan, ben benieuwd hoe vaak je onderuit zult gaan![]()
En dat is verboden????!!!quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
In dat topic ging het over problemen in Internet Explorer toen antwoorde iemand met een Quote daarop met een link naar de firefox site, daar antwoorde ik dus op d.m.v. een duim omhoog bij posticon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |