ik heb zo'n idee dat het internet niet werkt bij hunquote:Op maandag 27 december 2004 22:27 schreef Bjoro het volgende:
zouden Bluezz en Golfer hun jaarlijkse avondje bejaardensex hebben, normaal melden ze zich altijd af als ze er een avondje niet zijn
ik vond hem ook minder dan 22 gramsquote:Op maandag 27 december 2004 23:24 schreef pascalheister het volgende:
avond![]()
21 grams gekeken vanavond, van dezelfde regieseur als Amorres Perros maar kan er niwt aan tippen
schade meten we morgen ff op, vooralsnog ziet het er naar uit dat het beperkt blijftquote:Op maandag 27 december 2004 23:35 schreef Eilanden het volgende:
Ik zie dat Bjoro al weer bij kennis is ... hoef 'em dan ook meer niet te redden
mooie boxquote:Op maandag 27 december 2004 23:37 schreef keeper het volgende:
In het kader van dvd-box sets (. popolon
. ) : heb nu eindelijk maar de Monty Python box-set aangeschaft. Niet die laffe die in Nederland is uitgebracht, maar met echt al de leuke films.
[afbeelding]
Voor 16 ponden (23 euro's) laat je die niet liggen.
Aah een biertje voor het slapen gaanquote:Op maandag 27 december 2004 23:49 schreef rubbereend het volgende:
*nog meer rondjes uitdeeld
*nog een keertje paktquote:Op maandag 27 december 2004 23:49 schreef rubbereend het volgende:
*nog meer rondjes uitdeeld
Tja, je zal een keer geen dorst hebben !!quote:
Kijk dat is nog eens een goede aankoop.quote:Op maandag 27 december 2004 23:37 schreef keeper het volgende:
. ) : heb nu eindelijk maar de Monty Python box-set aangeschaft. Niet die laffe die in Nederland is uitgebracht, maar met echt al de leuke films.
[afbeelding]
vanavond niet naar Concordia geweest hèquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Tja, je zal een keer geen dorst hebben !!![]()
tril je al ?quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:21 schreef just me het volgende:
[..]
vanavond niet naar Concordia geweest hè
even geen cmcordia is niet verkeerdquote:
als je teveel trilt druk je soms niet alle letters goed in !quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:27 schreef just me het volgende:trustuh Hools
even geen cmcordia is niet verkeerd
heb functioneel naakt hier liggen...erg leuk !quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:38 schreef pascalheister het volgende:
zo dvdtje van theo maassen ook maar besteld
heb hem op tv tijd terug gezien, had nooit gedacht dat theo nog commercieel ging, hij was er altijd zo op tegenquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb functioneel naakt hier liggen...erg leuk !
Ik heb ze allemaal los.quote:Op maandag 27 december 2004 23:37 schreef keeper het volgende:
[afbeelding]
waar ging het over?quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:03 schreef rubbereend het volgende:
zijn de pronosterren uit bloemendaal al gesingaleerd?
Top Gear was briljant, ze hadden een bijzonder gave auto![]()
ze hebben aziatische auto's gekeurd, en vrijwel allemeaal afgekeurdquote:
engelse auto?quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hebben aziatische auto's gekeurd, en vrijwel allemeaal afgekeurd
en een wagen van 29.000 pond die op t circuit de op één na snelste tijd neerzette, net achter de Ferrari Enzo maar voor de Porsche Carrera enzodie wagen was echt briljant. K zal eens opzoeken of k een plaatje kan vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |