quote:Op maandag 27 december 2004 00:04 schreef manny het volgende:
Truste nachtploeg.. ik leg eraf.. op naar Oud en Nieuw.
Awwww een stelletjequote:Op maandag 27 december 2004 00:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mooi..
Hoi rubbereend,de andere helft van de nachtploeg
quote:
Daar doe je lang over...quote:Op maandag 27 december 2004 02:30 schreef DutchGooner het volgende:
Hoi,ik ga nu eerst lekker zitten kleien
* rubbereend meldt zichquote:Op maandag 27 december 2004 00:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mooi..
Hoi rubbereend,de andere helft van de nachtploeg
en t bier smaakte goed blijkbaarquote:Op maandag 27 december 2004 04:24 schreef cultheld het volgende:
voetbal? gvd ik val haast in slaap, klote radstake ook, 't was zo druk dat de sjasne niet opgehangen konden wroden
zekers, wat een aovnd weer tjongejonge man niet normaal. Stonden we op de bus te wachte kwam de bus aanrijden helemaal vol, moesten we een half uur op de volgende wachten had zo'n mongool alle banden van de fietsen leeg laten lopen en over de fiets van zo'n negerin lopen zeike omdat hij haar een vliegend kunstgebiet vond ov fzo. Kwamen we daar bnne,n, was d'r te veel binnen, konden de jassen gaan niet kwijt, maar aj gewoon achter een bar geflekkerd, verder wel een mooie avond gehad alleen kwam d'r zo'n vieze vreezah bohy ruzie zoeken met een kameraad, die kreeg een paar klappen, dat ewwas wel matg, maar 't bier smaakte idd goed, nu bik ik nog ff wat pennekoeke en dan ga ik maffenquote:Op maandag 27 december 2004 04:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en t bier smaakte goed blijkbaar
quote:Op maandag 27 december 2004 04:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
zekers, wat een aovnd weer tjongejonge man niet normaal. Stonden we op de bus te wachte kwam de bus aanrijden helemaal vol, moesten we een half uur op de volgende wachten had zo'n mongool alle banden van de fietsen leeg laten lopen en over de fiets van zo'n negerin lopen zeike omdat hij haar een vliegend kunstgebiet vond ov fzo. Kwamen we daar bnne,n, was d'r te veel binnen, konden de jassen gaan niet kwijt, maar aj gewoon achter een bar geflekkerd, verder wel een mooie avond gehad alleen kwam d'r zo'n vieze vreezah bohy ruzie zoeken met een kameraad, die kreeg een paar klappen, dat ewwas wel matg, maar 't bier smaakte idd goed, nu bik ik nog ff wat pennekoeke en dan ga ik maffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |