Hij is idd meesterlijk... En ik ben absoluut geen Tiesto fan, maar hij is erg goedquote:Op maandag 27 december 2004 14:10 schreef rubbereend het volgende:
en voor de liefhebbers: [TOURNAMENT] FOK's Grootste coureur - Kwartfinale
die clip van Tiesto - Adagio for String is toch welnet als t nummer
Tis is iig weer een beetje zoals ie vroeger was.quote:Op maandag 27 december 2004 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij is idd meesterlijk... En ik ben absoluut geen Tiesto fan, maar hij is erg goed
hoe doet een doorgewinterde alco-verkoper dat ontkateren ??quote:Op maandag 27 december 2004 16:33 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman zit lekker te ontkateren met Guns 'n Roses
Blijft heerlijke muziek
November Rain is zeer okequote:Op maandag 27 december 2004 16:33 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman zit lekker te ontkateren met Guns 'n Roses
Blijft heerlijke muziek
Door een biertje te drinkenquote:Op maandag 27 december 2004 16:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoe doet een doorgewinterde alco-verkoper dat ontkateren ??
*proest*quote:
Kerstnacht was ultiem, ik denk niet dat het drukker kan dan dat het die avond geweest is...quote:Op maandag 27 december 2004 16:54 schreef pascalheister het volgende:
draait de zaak nog een beetje dan sandman ?
volgens mij:quote:Op maandag 27 december 2004 15:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Weet iemand waar de naam 'Boxing Day' vandaan komt?
quote:Op maandag 27 december 2004 15:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mwah het nummers is in ieder geval beter dan traffic enzo
Trouwens ik dacht dat op TE Rank1 de dj stond maar het is live
quote:Op maandag 27 december 2004 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij is idd meesterlijk... En ik ben absoluut geen Tiesto fan, maar hij is erg goed
hier staat een uitleg: http://www.snopes.com/holidays/christmas/boxing.aspquote:Op maandag 27 december 2004 17:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij:
na eerste kerstdag wordt de volgende dag in Engeland alles opgeruimd en zet met de dozen met troep buiten, vandaar de naam boxing day. Dat heb k ooit ergens gelezen
quote:Op maandag 27 december 2004 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:
De remix van Corsten is aardig, Tiesto zn werkje vind ik beter eigenlijk
gelukkig heeft id&t de prijzen verlaagd dus een feest bezoek is weer wat beter te doenquote:Op maandag 27 december 2004 18:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Snap ik, tis dat ik het geld daar niet voor over heb, maar het lijkt me wel aardig...
Dat is mooi om te horen, houden we nog een keer van de zomer daar een meet?quote:Op maandag 27 december 2004 16:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kerstnacht was ultiem, ik denk niet dat het drukker kan dan dat het die avond geweest is...
Eerste kerst ook heerlijk, niet al te druk, maar wel erg gezellig...
Gisteren viel erg tegen, maar niemand die daar om maalde want toen zijn we zelf maar gaan stappen
* Eilanden kijkt voor de verandering eens naar de vloer....quote:Op maandag 27 december 2004 20:00 schreef Bjoro het volgende:
*ligt al ANDERHALF UUR bewusteloos op de grond...is er niemand die komt reanimeren
je kan wel merken dat SCH er niet is anders was hij wel meteen gekomenquote:Op maandag 27 december 2004 20:00 schreef Bjoro het volgende:
*ligt al ANDERHALF UUR bewusteloos op de grond...is er niemand die komt reanimeren
bewusteloos liggen...dat zie je toch, redder in noodquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |