Of ze zijn niks aan, of briljant.quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:10 schreef tong80 het volgende:
Ik heb trouwens 5 video banden vol met Monthy Pyton tv serie.
Ja het is alles of niets. Baanbrekende tv. Jiskefet en Koefnoen is hen heel wat verschuldigd.quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Of ze zijn niks aan, of briljant.
Ariel Atom is datquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:13 schreef rubbereend het volgende:
uitzending van vandaag: http://www.bbc.co.uk/topgear/thisweek/
en dit was die super wagen: [afbeelding] dat was ook speciaal voor mannen van middelbare leeftijd die eigenljik niet gezien konden worden op een motor. Ze maakte er weer een prachtig verhaal van. Maar dat ding lag super op de weg!
quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:19 schreef rubbereend het volgende:Pascal, tegelijk dezelfde link posten
graagquote:
mja dat is met meerdere dingen helaasquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
graag
helaas gaat Top Gear op de BBC zn winterstop in
dat zeker nietquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja dat is met meerdere dingen helaas
gelukkig met bier niet![]()
truste rubberquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zeker nietmaar k ga mn bed opzoeken Hools. moet morgenvroeg nog even werken.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zeker nietmaar k ga mn bed opzoeken Hools. moet morgenvroeg nog even werken.
quote:
quote:
quote:
Blond ofzo?quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:50 schreef Blumchen het volgende:
[..]
jaja nu zie ik het..
* biertje geeft
* Blumchen geeft bacoquote:Op dinsdag 28 december 2004 02:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
engeen bier voor mij,strictly Baco only
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |