om een uur of 2 dacht ikquote:Op zaterdag 25 december 2004 01:58 schreef rubbereend het volgende:
je dag ligt volgens mij helemaal overhoop, wanneer begon dat siestatje? toen je vanmiddag uitgewerkt was?
jawel:quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:58 schreef Bluezz het volgende:
Er is niets zaligs aan kerstmus... wel aan siestaatjes
quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgende keer zal k een carnavalstitel maken
quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]zolang er trouwens maar geen alaaf in staat
flessen tegelijk!quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:10 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat schoonheidsslaapje doen.
Aflevering met top 100 van auto's Allertijden, met de Jaguar E-Type als nummer 1quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:36 schreef Rubbereend het volgende:
welke aflevering was t? k volg t voornamelijk op de BBC
Die schijnt in de Alpen te liggen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 10:54 schreef superjoden het volgende:
goeiesmorgens allen... waar blijft die sneeuw nou die Piet Paulisma had belooft
quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Aflevering met top 100 van auto's Allertijden, met de Jaguar E-Type als nummer 1
goede smorgens iedereen, net van de kerk terug.
Nu ff een bakkie![]()
quote:
hier staat de TV op voetbalquote:
welke zender? k doe t maar met de herhaling van t sportgalaquote:
eurosportquote:Op zaterdag 25 december 2004 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welke zender? k doe t maar met de herhaling van t sportgala
oja dat, dat ahd k al eens gezien. we kwamen dr met onze club erg beroerd vanafquote:
tis in ieder geval beter dan die k*t kerstmuziekquote:Op zaterdag 25 december 2004 13:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oja dat, dat ahd k al eens gezien. we kwamen dr met onze club erg beroerd vanaf
Nee nog niet, gaat vandaag of morgen gebeurenquote:Op zaterdag 25 december 2004 14:25 schreef rubbereend het volgende:
hee Tong, The Office al gezien?
Je kan niet meer bij je toetsebord manquote:Op zaterdag 25 december 2004 14:39 schreef VoreG het volgende:
De oorzaak van het niet kunnen fokken is gevonden.
Waarom ?quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:00 schreef golfer het volgende:
Straks gaan ze me ook nog vertellen dat ze kerstbomen of kerstversiering in huis hebben.
anders hang je een paar kerstballen aan Xenaquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:00 schreef golfer het volgende:
Wat een onvoorstelbare traditionele burgermannetjes zijn die Hools toch.
Straks gaan ze me ook nog vertellen dat ze kerstbomen of kerstversiering in huis hebben.
Al vanaf half november......quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:00 schreef golfer het volgende:
Wat een onvoorstelbare traditionele burgermannetjes zijn die Hools toch.
Neh, alleen met mn ouders en mn zus met dr vriend...quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:35 schreef Bluezz het volgende:De eerste werkzaamheden in de tuin zijn klaar, laat de BBQ maar komen
![]()
dat laatste is nog niet zo gek hoorquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Middag iedereen. :w
Noteer in uw agenda's, woensdag, Nederland twee, 20:30 tot 23:30.
Overigens, zelfs managerspellen zijn niet realistisch. Ik win met Feyenoord de HCE. (Mwah, kan nog.), Helmond promoveert. (Tot daar aan toe.). De Graafschap speelt voorronde CL. (This is where the fun starts.). Ajax doet Utrecht na door op de beker UEFA Cup voetbal af te dwingen. (10e in gewone competitie.) En PSV wint de CL. (![]()
![]()
)
En 7e in de gewone competitie.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat laatste is nog niet zo gek hoor![]()
is t de bios versie van Lotr of de directorscut?quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Middag iedereen. :w
Noteer in uw agenda's, woensdag, Nederland twee, 20:30 tot 23:30.
Overigens, zelfs managerspellen zijn niet realistisch. Ik win met Feyenoord de HCE. (Mwah, kan nog.), Helmond promoveert. (Tot daar aan toe.). De Graafschap speelt voorronde CL. (This is where the fun starts.). Ajax doet Utrecht na door op de beker UEFA Cup voetbal af te dwingen. (10e in gewone competitie.) En PSV wint de CL. (![]()
![]()
)
Bij het krieken van het voorjaar hier in de tuinquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:56 schreef pascalheister het volgende:
over meets gesproken wanneer gaan we weer een meet houden ?
Daar probeer ik zelf ook nog achter te komen, welke van de twee het is.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is t de bios versie van Lotr of de directorscut?
ooh vertel hoe kan k t zien?quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Daar probeer ik zelf ook nog achter te komen, welke van de twee het is.
Kan je heel simpel zien in de film zelf, maar dat ter zijde.
Tnxx ouwe lurkerquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:17 schreef rubbereend het volgende:
veel plezier Golfer en Bluezz vanavond in Amsterdam
gezellig bij bluezz in de tuinquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij het krieken van het voorjaar hier in de tuin
quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:06 schreef tong80 het volgende:
Zo dat was een heerlijk feestmaal.
In Parmaham gewikkelde kipfilet, gedrapeerd in kaas en omwikkeld met bacon. Kikkererwtjes met paprika uien champitongetjes veel knoflook. Sladressing met feta kaas en pijnboompitjes.
Desert Haagen dasz ijs met slagroom. En een heerlijke capuccino toe.
En genoten van m'n nichtje van 10 maanden en neefje van 4. Natuurlijk met memorie van hem verloren.
*Burp*
ja met zowaar één van de weinige fokkkers die ik (buiten mn vrienden) ooit gezien heb, Heatwavequote:Op zaterdag 25 december 2004 18:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]en
Bij ons gaan de mosselen zometeen de pan in
En na het uitbuiken een borrel halen in Amsterdam
is dat een aan- of afraderquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja met zowaar één van de weinige fokkkers die ik (buiten mn vrienden) ooit gezien heb, Heatwave
wel aan te raden, t was op Lowlands en t was gezellig hoor, als je hem spreekt moet je maar naar een rubberopblaasboot op lowlands vragenquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:49 schreef tong80 het volgende:
Ik heb heatwave ooit 1 minuut mogen ontmoeten bij de Amsterdam Arena.
Kwestie van je tanden even in het gebittenbakkie zetten toch, JM?quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:10 schreef just me het volgende:
* just me heeft heerlijk gegeten
alleen dat draadjesvlees was zo dradig dat ik kan blijven eten
ik ga even opzoek naar mijn ragersquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Kwestie van je tanden even in het gebittenbakkie zetten toch, JM?
Ik heb de mosselrestanten ook net pas na een flos- en poetsbeurt helemaal tussen de tanden uit gekregen.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
En tot zover ID&T radio voor mij.![]()
ID&T radio pleegt zelfmoord?quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:04 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt lekker eendje
* Bluezz] strooit wat [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding Hools in
nu ze overdag ook gewoon niet dance nummers draaien is t voor mij ook een beetje over en luister ik alleen nog een beetje de leuke avondprogrammeringquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind ID&T Radio ook helemaal niks eigenlijk.
Bambi-biefstuk met champignons en granberry-saus staat hier voor morgen geprogrammeerd.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:10 schreef Vom het volgende:
*Buuuuuuuuuuuurp![]()
Zo dat was weer lekker hoor
Vooraf pasteitje met kalfsragout, als hoofdgerecht hertenbiefstuk met champignonen![]()
Nagerecht is daarna door mij 'gemaakt' : vanille en koffie ijs met chocoladesaus en slagroom en een Irish coffee![]()
Die dus ook gaat verdwijnen voor 90% wel vreemd trouwens dat asot blijft en ze Thunderdome radio weg doen, ik weet niet hoe het met Q-dance zit overigens.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu ze overdag ook gewoon niet dance nummers draaien is t voor mij ook een beetje over en luister ik alleen nog een beetje de leuke avondprogrammering
de woensdag was de best beluisterde avond, echt beroerd dat ze daar in gaan snijdenquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Die dus ook gaat verdwijnen voor 90% wel vreemd trouwens dat asot blijft en ze Thunderdome radio weg doen, ik weet niet hoe het met Q-dance zit overigens.
Maar goed de geile breezersletjes willen geen echte dance horen, maar ski-hut dance en ID&T wil geld zien dus 1+1=2
ach ze zijn een commercieel station dus als er niemand meer zou luisteren dan kunnen ze het wel weghalen, maar t wordt gewoon retegoed beluisterdquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik vind het ook wel een beetje schandalig tegenover de mensen die altijd op die avond luisterden. Daarnaast Thunderdome is jaren het feest van ID&T geweest, en een van de feesten waar ze naam mee maakte en dan doe je dit.
Zullen we een wedje doen op hoe lang ze nog bestaan?quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach ze zijn een commercieel station dus als er niemand meer zou luisteren dan kunnen ze het wel weghalen, maar t wordt gewoon retegoed beluisterd
Ja en Dineren in plaats van eten.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Elke andere dag had ik het toetje genoemt...
Yup, en gezellig kerstcadeautjes aan tafel, en op alles "O wat leuk" antwoorden. En vergeet niet de altijd gezellige tafelgesprekken. Met NATUURLIJK kerstliedjes op de achtergrond.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en Dineren in plaats van eten.
Mijn vel kan ook lachenquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:47 schreef tong80 het volgende:
Nou ik had het heel gezellig vanmiddag hoor. Vel gelachen
Ja schuddebuiken krijgt bij jou een andere dimensie.quote:
Weet je nog dat ik je van je kruk deed SCHuddebuiken?quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:59 schreef tong80 het volgende:
Ja schuddebuiken krijgt bij jou een andere dimensie.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Weet je nog dat ik je van je kruk deed SCHuddebuiken?
nee gelukkig niet, hij is voor Sparta maar hij weet eigenljik nix van voetbal. Hij is gewoon voo sparta omdat hij er vlakbij woont en er met zn vrienden weleens geweest.quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:54 schreef pascalheister het volgende:
zeker een van feyenoord rubber?
Heb je ooit de look alike wedstrijd gewonnen ?quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
* Legolas_Greenleaf ook vol zit
Even Harry Potter gekeken, amusante film, met een leuke herinnering voor mij.
met oud en nieuw ben ik hier te vindenquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee gelukkig niet, hij is voor Sparta maar hij weet eigenljik nix van voetbal. Hij is gewoon voo sparta omdat hij er vlakbij woont en er met zn vrienden weleens geweest.
en met oud en nieuw zit k bij vrienden in Nijmegen
Ik heb geen bril, en ik heb qua kleur meer Hermione's haar.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je ooit de look alike wedstrijd gewonnen ?
Zo zie ik me jou wel voor me namelijk
Daar gaat mijn beeld van Legolasquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb geen bril, en ik heb qua kleur meer Hermione's haar.
Maar ik heb er ooit een quiz over gewonnen op school.
Ik heb een fotoboek, Tong, sorry.quote:
Whehe.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:24 schreef tong80 het volgende:
Wat is het nut van een fotoboek als je een sluier met vraagteken ziet ?
stuur maar door.. ik fotosoep wel watquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Whehe.
Ik heb geen foto waar alleen ik opsta op de PC staan, simpel.
ik wil je wel helpen hoorquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:26 schreef tong80 het volgende:
Je durft niet.Ik weet niet hoe het moet anders had ik allang een foto geplaatst.
Zal het eens aan Bluezz vragen of aan golfert of ze me willen helpen.
Dealquote:
met die foto te plaatsen hèquote:
dan moet ik echt zoeken of ik die foto nog heb.. momentjequote:Op zaterdag 25 december 2004 22:32 schreef tong80 het volgende:
Heb je m'n foto nog ?
Pleur hem er maar op
Ik ben er nog steedsquote:
Met de fiets vond ik minder, maar dat is persoonlijkquote:Op zondag 26 december 2004 00:12 schreef pascalheister het volgende:
Ronin zeer goede film zeg, geweldige achtervolgingscenes met de auto's
waar ken ik die foto toch vanquote:Op zondag 26 december 2004 00:05 schreef tong80 het volgende:
Voor alle nieuwsgierigen Tong staat dankzij Justmuts in het fotoboek.
Fotoboek van tong80
Wat doe je nu?quote:Op zondag 26 december 2004 00:05 schreef tong80 het volgende:
Voor alle nieuwsgierigen Tong staat dankzij Justmuts in het fotoboek.
Fotoboek van tong80
precies,en morgen vanuit mijn bed de gehele dag Engels voetbal kijken,wat vervelendquote:
tong80 is niet meer anoniemquote:
gedeeltelijk, bestaand weblogscript maar je kunt het naar je eigen wensen aanpassen. Het is ook nog in ontwikkeling,quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
Lol ik zie nu pas dat pascalh een website heeft, en nog een mooie ookZelf gemaakt?
Okequote:Op zondag 26 december 2004 00:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gedeeltelijk, bestaand weblogscript maar je kunt het naar je eigen wensen aanpassen. Het is ook nog in ontwikkeling,![]()
Mysterylandquote:Op zondag 26 december 2004 00:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Oke
Nu de video registratie van Mysteryland 2004 op Veronica voor de liefhebbers
ik ook na mijn plastische capriolenquote:Op zondag 26 december 2004 00:27 schreef popolon het volgende:
Nou, ik blijf lekker anoniem.
Voor de meeste dan.
Daar gaat het niet om.quote:Op zondag 26 december 2004 00:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik ook na mijn plastische capriolen
je maakt me echt niet nieuwsgierigquote:Op zondag 26 december 2004 00:30 schreef popolon het volgende:
Daar gaat het niet om.
Ik wil de dames, en ook sommige heren, niet in verleiding brengen.
blablablaquote:Op zondag 26 december 2004 00:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Ik wil de dames, en ook sommige heren, niet in verleiding brengen.
Was goed te doen hoor, alleen jammer dat er geen hardcore tent was. Maar goed aan het einde maakte Sunny-D en Promo dat wel weer goed.quote:
Ooit, één van m'n eerste posts, was een foto van mij in B&H, jaren geleden.quote:Op zondag 26 december 2004 00:32 schreef just me het volgende:
[..]
je maakt me echt niet nieuwsgierig
Tis allemaal kut tegenwoordig.quote:Op zondag 26 december 2004 00:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Was goed te doen hoor, alleen jammer dat er geen hardcore tent was. Maar goed aan het einde maakte Sunny-D en Promo dat wel weer goed.
Het is al te laat tongquote:Op zondag 26 december 2004 00:38 schreef tong80 het volgende:
Morgen krijg ik spijt maar weet niet hoe m'n foto weg te halen. Heel Bommel zondedr stroom maar de foto staat er nog.
Fooled you.quote:Op zondag 26 december 2004 00:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
euh is dat Tongik had een kale knikker verwacht
Thunderdome was andersquote:Op zondag 26 december 2004 00:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tis allemaal kut tegenwoordig.
Misschien dat het weer beter wordt als IDT zichzelf opdoekt
Ach hebben die pubermeisjes ook iets om te rukken.quote:Op zondag 26 december 2004 00:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Het is al te laat tong
Iedereen weet het nu, je bent een Adonis.
Wat nu?
quote:
Goh,1 geweldig feest waar het er vroeger minimaal 30 waren,rest my case....quote:Op zondag 26 december 2004 00:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Thunderdome was andersmaar mij best als ze maar een Thunderdome bv uit overhouden.
Tong80 moet eens een kijkje gaan nemen op www.sexwoordenboek.nl om zijn kennis bij te werkenquote:Op zondag 26 december 2004 00:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach hebben die pubermeisjes ook iets om te rukken.
zolang je niet berucht bent is er niks aan de hand DGquote:Op zondag 26 december 2004 00:32 schreef DutchGooner het volgende:
ik ben helaas bij teveel mensen bekend
Mjah die tijd heb ik gemist hequote:Op zondag 26 december 2004 00:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Goh,1 geweldig feest waar het er vroeger minimaal 30 waren,rest my case....
De eerste Sensation was leuk maar toen moesten ze er weer 2 verschillende edities van maken,leve de commercie.quote:Op zondag 26 december 2004 00:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mjah die tijd heb ik gemist he
En ik denk trouwens dat het binnen 5 jaar einde verhaal is voor Duncan en Co. Sensation enzo zijn wel leuk, maar er is niks beter dan 10 uur lang echt goede hardcore....
Zo lust ik er ook nog wel een paar:quote:Op zondag 26 december 2004 00:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De eerste Sensation was leuk maar toen moesten ze er weer 2 verschillende edities van maken,leve de commercie.
Precies,10 uur achter elkaar,kan jij nog 5 feesten opnoemen?
Zoals je zelf al zegt was er op ML geen hardcore.
Vroeger had je zelfs 1 aparte tent voor terror.
Als ze nu al helemaal geen hardcore meer hebben...
tis dood
iid en hardstyle is allemaal wel leuk enzo hoor (al heb ik nu ook wel gehoord) maar dit jaar stond zelfs het cooldown cafe op Mysteryland, en een ola summerstage daar had toch makkelijk een hardcore tent kunnen staan. Trouwens heb nu 2x hardcore gehad op een hardstyle feestje (Sensation en Qlimax) en wat gaat dat kut volk dan doen.... idd LOPEN!! ga dan op de tribunes zitten en laat de mensen die hardcore wel kunnen waarderen lekker staan hakken enzo. Maar neej je moet aan de kant voor ze enzv enzv.quote:Op zondag 26 december 2004 00:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De eerste Sensation was leuk maar toen moesten ze er weer 2 verschillende edities van maken,leve de commercie.
Precies,10 uur achter elkaar,kan jij nog 5 feesten opnoemen?
Zoals je zelf al zegt was er op ML geen hardcore.
Vroeger had je zelfs 1 aparte tent voor terror.
Als ze nu al helemaal geen hardcore meer hebben...
tis dood
Ik hoop het ookquote:Op zondag 26 december 2004 00:49 schreef DutchGooner het volgende:
Misschien als ze in het oude compaq gebouw een snoeihard feestje gaan geven dat ik weer een keer langs kom
doe ik al zo lang joh; ik wist al hoe Tong eruit zagquote:Op zondag 26 december 2004 01:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Niet teveel over Tong dromen he JM!
quote:Op zondag 26 december 2004 01:50 schreef popolon het volgende:
Ik begin net
Gamba's zijn geen vis.quote:
Wie denk je dat die beesten in de frituurpan heeft gegooid?quote:
Trut.quote:Op zondag 26 december 2004 02:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie denk je dat die beesten in de frituurpan heeft gegooid?![]()
Trusteh!quote:
ojeee MrD op Te niet denken dat dat het trance publiek isquote:Op zondag 26 december 2004 00:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
iid en hardstyle is allemaal wel leuk enzo hoor (al heb ik nu ook wel gehoord) maar dit jaar stond zelfs het cooldown cafe op Mysteryland, en een ola summerstage daar had toch makkelijk een hardcore tent kunnen staan. Trouwens heb nu 2x hardcore gehad op een hardstyle feestje (Sensation en Qlimax) en wat gaat dat kut volk dan doen.... idd LOPEN!! ga dan op de tribunes zitten en laat de mensen die hardcore wel kunnen waarderen lekker staan hakken enzo. Maar neej je moet aan de kant voor ze enzv enzv.
Overigens is Trance (Marco V,Paul van Dyk en Armin) ook wel te doen. Ga volgend jaar naar Trance Energy ben benieuwd wat voor publiek daar loopt, maar goed ik ben met gasten waar je lol mee kan trappen dus dat komt ook wel goed
Ok dan, klinkt goedquote:Op zondag 26 december 2004 03:47 schreef rubbereend het volgende:
kom net terug van t stappen, Classic hitnighterg veel ebkenden erg gezellig
quote:Op zondag 26 december 2004 03:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ok dan, klinkt goed
Adam was ook leuk,
Lekker anti-kerst gevierd met een spontane meet in A'damquote:Op zondag 26 december 2004 03:49 schreef Da_Sandman het volgende:Eend
Bluezz
Leuke eerste kerst gehad?
quote:Op zondag 26 december 2004 03:50 schreef rubbereend het volgende:was idd leuk. dr was ook een meisje wat k nu erg leuk vind
zover is t nog lang niet, ze is net vrijgezel en t nichtje van één van mn beste vriendinnen. Vandaag vooral gezellig staan praten met dr... en dansenquote:
Da's ook leuk, hoewel ik vanavond (weer) heb gemerkt dat kerst best leuk is, heerlijke dag gehad met mn ouders en mn zus...quote:Op zondag 26 december 2004 03:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker anti-kerst gevierd met een spontane meet in A'dam![]()
quote:Op zondag 26 december 2004 03:54 schreef Bluezz het volgende:
Dansen
Ik heb met een heel leuk meisje gezoend vanavond
quote:Op zondag 26 december 2004 03:58 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat echt proberen te slapen nu
Dag hoeltjes
Ik snap best dat naar niet het normale trance publiek looptquote:Op zondag 26 december 2004 03:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ojeee MrD op Te niet denken dat dat het trance publiek isje moet wel ff de leuke mensen er tussen uit pikken hoor. Echt leuk trance publiek had je op Qontact.
goede nacht trouwens
Ik wist ook niet wat ik meemaakte, toen ik vanochtend zonder gigantische kater wakker werd.quote:Op zondag 26 december 2004 12:51 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Jeetje wat vroeg, Kerst doet rare dingen met je.
Ja echt zwaar was iequote:
robbenquote:Op zondag 26 december 2004 15:55 schreef tong80 het volgende:
Zit hier met kippenvel na de radiofragmenten van de penaltieserie tegen de Zweden
vanavond 23.00 uurquote:
Zeker, daar ben ik van overtuigtquote:Op zondag 26 december 2004 18:25 schreef tong80 het volgende:
Over anderhalf ga je meemaken dat we wereldkampioen worden in Duitsland.
Waarom nietquote:Op zondag 26 december 2004 18:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Wereldkampioen...
Ik vrees dat ik dat nooit mag meemaken...
omdat Sandman een Nederlander is.quote:
nee helaas niet, en ik had me vooraf niet bedacht dat dat zo klote zou zijn. Ik ga alsnog proberen na 1 januari een dag of drie vrij te nemen, want dit is he-le-maal kutquote:Op zondag 26 december 2004 17:54 schreef pascalheister het volgende:
geen vakantie manny?
En de Engelsen.quote:Op zondag 26 december 2004 20:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zoals de Nederlanders dat elk toernooi denken![]()
En dat maakt het toernooi altijd zo mooiquote:Op zondag 26 december 2004 20:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zoals de Nederlanders dat elk toernooi denken![]()
Juist niet.quote:
dat zag ik net ook jaquote:Op zondag 26 december 2004 20:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zag net op de BBC David 'pornstar' Seaman op kunstschaatsen rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |