ik wil je wel helpen hoorquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:26 schreef tong80 het volgende:
Je durft niet.Ik weet niet hoe het moet anders had ik allang een foto geplaatst.
Zal het eens aan Bluezz vragen of aan golfert of ze me willen helpen.
Dealquote:
met die foto te plaatsen hèquote:
dan moet ik echt zoeken of ik die foto nog heb.. momentjequote:Op zaterdag 25 december 2004 22:32 schreef tong80 het volgende:
Heb je m'n foto nog ?
Pleur hem er maar op
Ik ben er nog steedsquote:
Met de fiets vond ik minder, maar dat is persoonlijkquote:Op zondag 26 december 2004 00:12 schreef pascalheister het volgende:
Ronin zeer goede film zeg, geweldige achtervolgingscenes met de auto's
waar ken ik die foto toch vanquote:Op zondag 26 december 2004 00:05 schreef tong80 het volgende:
Voor alle nieuwsgierigen Tong staat dankzij Justmuts in het fotoboek.
Fotoboek van tong80
Wat doe je nu?quote:Op zondag 26 december 2004 00:05 schreef tong80 het volgende:
Voor alle nieuwsgierigen Tong staat dankzij Justmuts in het fotoboek.
Fotoboek van tong80
precies,en morgen vanuit mijn bed de gehele dag Engels voetbal kijken,wat vervelendquote:
tong80 is niet meer anoniemquote:
gedeeltelijk, bestaand weblogscript maar je kunt het naar je eigen wensen aanpassen. Het is ook nog in ontwikkeling,quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
Lol ik zie nu pas dat pascalh een website heeft, en nog een mooie ookZelf gemaakt?
Okequote:Op zondag 26 december 2004 00:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gedeeltelijk, bestaand weblogscript maar je kunt het naar je eigen wensen aanpassen. Het is ook nog in ontwikkeling,![]()
Mysterylandquote:Op zondag 26 december 2004 00:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Oke
Nu de video registratie van Mysteryland 2004 op Veronica voor de liefhebbers
ik ook na mijn plastische capriolenquote:Op zondag 26 december 2004 00:27 schreef popolon het volgende:
Nou, ik blijf lekker anoniem.
Voor de meeste dan.
Daar gaat het niet om.quote:Op zondag 26 december 2004 00:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik ook na mijn plastische capriolen
je maakt me echt niet nieuwsgierigquote:Op zondag 26 december 2004 00:30 schreef popolon het volgende:
Daar gaat het niet om.
Ik wil de dames, en ook sommige heren, niet in verleiding brengen.
blablablaquote:Op zondag 26 december 2004 00:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Ik wil de dames, en ook sommige heren, niet in verleiding brengen.
Was goed te doen hoor, alleen jammer dat er geen hardcore tent was. Maar goed aan het einde maakte Sunny-D en Promo dat wel weer goed.quote:
Ooit, één van m'n eerste posts, was een foto van mij in B&H, jaren geleden.quote:Op zondag 26 december 2004 00:32 schreef just me het volgende:
[..]
je maakt me echt niet nieuwsgierig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |