ik wil je wel helpen hoorquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:26 schreef tong80 het volgende:
Je durft niet.Ik weet niet hoe het moet anders had ik allang een foto geplaatst.
Zal het eens aan Bluezz vragen of aan golfert of ze me willen helpen.
Dealquote:
met die foto te plaatsen hèquote:
dan moet ik echt zoeken of ik die foto nog heb.. momentjequote:Op zaterdag 25 december 2004 22:32 schreef tong80 het volgende:
Heb je m'n foto nog ?
Pleur hem er maar op
Ik ben er nog steedsquote:
Met de fiets vond ik minder, maar dat is persoonlijkquote:Op zondag 26 december 2004 00:12 schreef pascalheister het volgende:
Ronin zeer goede film zeg, geweldige achtervolgingscenes met de auto's
waar ken ik die foto toch vanquote:Op zondag 26 december 2004 00:05 schreef tong80 het volgende:
Voor alle nieuwsgierigen Tong staat dankzij Justmuts in het fotoboek.
Fotoboek van tong80
Wat doe je nu?quote:Op zondag 26 december 2004 00:05 schreef tong80 het volgende:
Voor alle nieuwsgierigen Tong staat dankzij Justmuts in het fotoboek.
Fotoboek van tong80
precies,en morgen vanuit mijn bed de gehele dag Engels voetbal kijken,wat vervelendquote:
tong80 is niet meer anoniemquote:
gedeeltelijk, bestaand weblogscript maar je kunt het naar je eigen wensen aanpassen. Het is ook nog in ontwikkeling,quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
Lol ik zie nu pas dat pascalh een website heeft, en nog een mooie ookZelf gemaakt?
Okequote:Op zondag 26 december 2004 00:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gedeeltelijk, bestaand weblogscript maar je kunt het naar je eigen wensen aanpassen. Het is ook nog in ontwikkeling,![]()
Mysterylandquote:Op zondag 26 december 2004 00:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Oke
Nu de video registratie van Mysteryland 2004 op Veronica voor de liefhebbers
ik ook na mijn plastische capriolenquote:Op zondag 26 december 2004 00:27 schreef popolon het volgende:
Nou, ik blijf lekker anoniem.
Voor de meeste dan.
Daar gaat het niet om.quote:Op zondag 26 december 2004 00:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik ook na mijn plastische capriolen
je maakt me echt niet nieuwsgierigquote:Op zondag 26 december 2004 00:30 schreef popolon het volgende:
Daar gaat het niet om.
Ik wil de dames, en ook sommige heren, niet in verleiding brengen.
blablablaquote:Op zondag 26 december 2004 00:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Ik wil de dames, en ook sommige heren, niet in verleiding brengen.
Was goed te doen hoor, alleen jammer dat er geen hardcore tent was. Maar goed aan het einde maakte Sunny-D en Promo dat wel weer goed.quote:
Ooit, één van m'n eerste posts, was een foto van mij in B&H, jaren geleden.quote:Op zondag 26 december 2004 00:32 schreef just me het volgende:
[..]
je maakt me echt niet nieuwsgierig
Tis allemaal kut tegenwoordig.quote:Op zondag 26 december 2004 00:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Was goed te doen hoor, alleen jammer dat er geen hardcore tent was. Maar goed aan het einde maakte Sunny-D en Promo dat wel weer goed.
Het is al te laat tongquote:Op zondag 26 december 2004 00:38 schreef tong80 het volgende:
Morgen krijg ik spijt maar weet niet hoe m'n foto weg te halen. Heel Bommel zondedr stroom maar de foto staat er nog.
Fooled you.quote:Op zondag 26 december 2004 00:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
euh is dat Tongik had een kale knikker verwacht
Thunderdome was andersquote:Op zondag 26 december 2004 00:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tis allemaal kut tegenwoordig.
Misschien dat het weer beter wordt als IDT zichzelf opdoekt
Ach hebben die pubermeisjes ook iets om te rukken.quote:Op zondag 26 december 2004 00:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Het is al te laat tong
Iedereen weet het nu, je bent een Adonis.
Wat nu?
quote:
Goh,1 geweldig feest waar het er vroeger minimaal 30 waren,rest my case....quote:Op zondag 26 december 2004 00:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Thunderdome was andersmaar mij best als ze maar een Thunderdome bv uit overhouden.
Tong80 moet eens een kijkje gaan nemen op www.sexwoordenboek.nl om zijn kennis bij te werkenquote:Op zondag 26 december 2004 00:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach hebben die pubermeisjes ook iets om te rukken.
zolang je niet berucht bent is er niks aan de hand DGquote:Op zondag 26 december 2004 00:32 schreef DutchGooner het volgende:
ik ben helaas bij teveel mensen bekend
Mjah die tijd heb ik gemist hequote:Op zondag 26 december 2004 00:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Goh,1 geweldig feest waar het er vroeger minimaal 30 waren,rest my case....
De eerste Sensation was leuk maar toen moesten ze er weer 2 verschillende edities van maken,leve de commercie.quote:Op zondag 26 december 2004 00:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mjah die tijd heb ik gemist he
En ik denk trouwens dat het binnen 5 jaar einde verhaal is voor Duncan en Co. Sensation enzo zijn wel leuk, maar er is niks beter dan 10 uur lang echt goede hardcore....
Zo lust ik er ook nog wel een paar:quote:Op zondag 26 december 2004 00:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De eerste Sensation was leuk maar toen moesten ze er weer 2 verschillende edities van maken,leve de commercie.
Precies,10 uur achter elkaar,kan jij nog 5 feesten opnoemen?
Zoals je zelf al zegt was er op ML geen hardcore.
Vroeger had je zelfs 1 aparte tent voor terror.
Als ze nu al helemaal geen hardcore meer hebben...
tis dood
iid en hardstyle is allemaal wel leuk enzo hoor (al heb ik nu ook wel gehoord) maar dit jaar stond zelfs het cooldown cafe op Mysteryland, en een ola summerstage daar had toch makkelijk een hardcore tent kunnen staan. Trouwens heb nu 2x hardcore gehad op een hardstyle feestje (Sensation en Qlimax) en wat gaat dat kut volk dan doen.... idd LOPEN!! ga dan op de tribunes zitten en laat de mensen die hardcore wel kunnen waarderen lekker staan hakken enzo. Maar neej je moet aan de kant voor ze enzv enzv.quote:Op zondag 26 december 2004 00:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De eerste Sensation was leuk maar toen moesten ze er weer 2 verschillende edities van maken,leve de commercie.
Precies,10 uur achter elkaar,kan jij nog 5 feesten opnoemen?
Zoals je zelf al zegt was er op ML geen hardcore.
Vroeger had je zelfs 1 aparte tent voor terror.
Als ze nu al helemaal geen hardcore meer hebben...
tis dood
Ik hoop het ookquote:Op zondag 26 december 2004 00:49 schreef DutchGooner het volgende:
Misschien als ze in het oude compaq gebouw een snoeihard feestje gaan geven dat ik weer een keer langs kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |