quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:04 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt lekker eendje
* Bluezz] strooit wat [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding Hools in
nu ze overdag ook gewoon niet dance nummers draaien is t voor mij ook een beetje over en luister ik alleen nog een beetje de leuke avondprogrammeringquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind ID&T Radio ook helemaal niks eigenlijk.
Bambi-biefstuk met champignons en granberry-saus staat hier voor morgen geprogrammeerd.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:10 schreef Vom het volgende:
*Buuuuuuuuuuuurp![]()
Zo dat was weer lekker hoor
Vooraf pasteitje met kalfsragout, als hoofdgerecht hertenbiefstuk met champignonen![]()
Nagerecht is daarna door mij 'gemaakt' : vanille en koffie ijs met chocoladesaus en slagroom en een Irish coffee![]()
Die dus ook gaat verdwijnen voor 90% wel vreemd trouwens dat asot blijft en ze Thunderdome radio weg doen, ik weet niet hoe het met Q-dance zit overigens.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu ze overdag ook gewoon niet dance nummers draaien is t voor mij ook een beetje over en luister ik alleen nog een beetje de leuke avondprogrammering
de woensdag was de best beluisterde avond, echt beroerd dat ze daar in gaan snijdenquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Die dus ook gaat verdwijnen voor 90% wel vreemd trouwens dat asot blijft en ze Thunderdome radio weg doen, ik weet niet hoe het met Q-dance zit overigens.
Maar goed de geile breezersletjes willen geen echte dance horen, maar ski-hut dance en ID&T wil geld zien dus 1+1=2
ach ze zijn een commercieel station dus als er niemand meer zou luisteren dan kunnen ze het wel weghalen, maar t wordt gewoon retegoed beluisterdquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik vind het ook wel een beetje schandalig tegenover de mensen die altijd op die avond luisterden. Daarnaast Thunderdome is jaren het feest van ID&T geweest, en een van de feesten waar ze naam mee maakte en dan doe je dit.
Zullen we een wedje doen op hoe lang ze nog bestaan?quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach ze zijn een commercieel station dus als er niemand meer zou luisteren dan kunnen ze het wel weghalen, maar t wordt gewoon retegoed beluisterd
Ja en Dineren in plaats van eten.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Elke andere dag had ik het toetje genoemt...
Yup, en gezellig kerstcadeautjes aan tafel, en op alles "O wat leuk" antwoorden. En vergeet niet de altijd gezellige tafelgesprekken. Met NATUURLIJK kerstliedjes op de achtergrond.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en Dineren in plaats van eten.
Mijn vel kan ook lachenquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:47 schreef tong80 het volgende:
Nou ik had het heel gezellig vanmiddag hoor. Vel gelachen
Ja schuddebuiken krijgt bij jou een andere dimensie.quote:
Weet je nog dat ik je van je kruk deed SCHuddebuiken?quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:59 schreef tong80 het volgende:
Ja schuddebuiken krijgt bij jou een andere dimensie.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Weet je nog dat ik je van je kruk deed SCHuddebuiken?
nee gelukkig niet, hij is voor Sparta maar hij weet eigenljik nix van voetbal. Hij is gewoon voo sparta omdat hij er vlakbij woont en er met zn vrienden weleens geweest.quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:54 schreef pascalheister het volgende:
zeker een van feyenoord rubber?
Heb je ooit de look alike wedstrijd gewonnen ?quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
* Legolas_Greenleaf ook vol zit
Even Harry Potter gekeken, amusante film, met een leuke herinnering voor mij.
met oud en nieuw ben ik hier te vindenquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee gelukkig niet, hij is voor Sparta maar hij weet eigenljik nix van voetbal. Hij is gewoon voo sparta omdat hij er vlakbij woont en er met zn vrienden weleens geweest.
en met oud en nieuw zit k bij vrienden in Nijmegen
Ik heb geen bril, en ik heb qua kleur meer Hermione's haar.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je ooit de look alike wedstrijd gewonnen ?
Zo zie ik me jou wel voor me namelijk
Daar gaat mijn beeld van Legolasquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb geen bril, en ik heb qua kleur meer Hermione's haar.
Maar ik heb er ooit een quiz over gewonnen op school.
Ik heb een fotoboek, Tong, sorry.quote:
Whehe.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:24 schreef tong80 het volgende:
Wat is het nut van een fotoboek als je een sluier met vraagteken ziet ?
stuur maar door.. ik fotosoep wel watquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Whehe.
Ik heb geen foto waar alleen ik opsta op de PC staan, simpel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |