ik wil je wel helpen hoorquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:26 schreef tong80 het volgende:
Je durft niet.Ik weet niet hoe het moet anders had ik allang een foto geplaatst.
Zal het eens aan Bluezz vragen of aan golfert of ze me willen helpen.
Dealquote:
met die foto te plaatsen hèquote:
dan moet ik echt zoeken of ik die foto nog heb.. momentjequote:Op zaterdag 25 december 2004 22:32 schreef tong80 het volgende:
Heb je m'n foto nog ?
Pleur hem er maar op
Ik ben er nog steedsquote:
Met de fiets vond ik minder, maar dat is persoonlijkquote:Op zondag 26 december 2004 00:12 schreef pascalheister het volgende:
Ronin zeer goede film zeg, geweldige achtervolgingscenes met de auto's
waar ken ik die foto toch vanquote:Op zondag 26 december 2004 00:05 schreef tong80 het volgende:
Voor alle nieuwsgierigen Tong staat dankzij Justmuts in het fotoboek.
Fotoboek van tong80
Wat doe je nu?quote:Op zondag 26 december 2004 00:05 schreef tong80 het volgende:
Voor alle nieuwsgierigen Tong staat dankzij Justmuts in het fotoboek.
Fotoboek van tong80
precies,en morgen vanuit mijn bed de gehele dag Engels voetbal kijken,wat vervelendquote:
tong80 is niet meer anoniemquote:
gedeeltelijk, bestaand weblogscript maar je kunt het naar je eigen wensen aanpassen. Het is ook nog in ontwikkeling,quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
Lol ik zie nu pas dat pascalh een website heeft, en nog een mooie ookZelf gemaakt?
Okequote:Op zondag 26 december 2004 00:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gedeeltelijk, bestaand weblogscript maar je kunt het naar je eigen wensen aanpassen. Het is ook nog in ontwikkeling,![]()
Mysterylandquote:Op zondag 26 december 2004 00:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Oke
Nu de video registratie van Mysteryland 2004 op Veronica voor de liefhebbers
ik ook na mijn plastische capriolenquote:Op zondag 26 december 2004 00:27 schreef popolon het volgende:
Nou, ik blijf lekker anoniem.
Voor de meeste dan.
Daar gaat het niet om.quote:Op zondag 26 december 2004 00:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik ook na mijn plastische capriolen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |