Heel slim om één van de avonden waar je de meeste luisteraars hebt gewoon zo in de prullenbak te gooienquote:Thunderdome Radio, dat zo’n drie jaar lang de toon heeft gezet op hardcore gebied in Nederland en ver daarbuiten, zal nog een laatste keer de ether in knallen. En wel met een vier uur durende live special over de kick off van de Catscan Album Release Tour.
Catscan was drie jaar lang co-host van Thunderdome Radio en maakte de opkomst van het programma mee. Hoewel wekelijks nog steeds ruim 40.000 hardcore fans naar de show luisteren, heeft ID&T toch besloten een punt te zetten achter het maken van doelgroepradio. Ook Thunderdome Radio moet wijken voor de nieuwe vlakke programmering.
Dat is toch meer dan 50%?quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:00 schreef Martijn23 het volgende:
79% vriend
Mooie uitspraken toch hequote:Op zaterdag 25 december 2004 19:50 schreef The_S het volgende:
hardcore will never die, ennuh ze gaan nu toch online uitzenden ofzoiets
Ja, daar zou ik het ook op gooienquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:59 schreef cultheld het volgende:
Dat krijg je wanneer de bevolkingsopbouw van onze generatie in de Randstad voor meer dan 50% uit allochtonen bestaat.
idd en toch zoekend naar the underground voor de 4e keer heeft wel ietsquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:04 schreef MSXUser het volgende:
Alles wat ook maar enigszins niet onder het kopje 'mainstream' is te plaatsen gaat verdwijnen. De danceliefhebbers moeten nu echt op zoek naar allerlei radiostations op internet en in de auto zal de MP3 speler overuren gaan draaien.
Jammer, maar niets aan te doen. ID&T heeft nu echt afgedaan.
Dat is dé reden dat urban zo populair is hoor.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:14 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik het ook op gooienLekker makkelijk. Sommige mensen hebben niet echt geleerd van de geschiedenis geloof ik
Volgens mij begrijp je Cultheld verkeerd, die groep heeft namelijk een andere smaak als ons namelijk dat Urban gedoe....quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:14 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik het ook op gooienLekker makkelijk. Sommige mensen hebben niet echt geleerd van de geschiedenis geloof ik
Underground vind ik wel in de platenzaakquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:19 schreef Martijn23 het volgende:
idd en toch zoekend naar the underground voor de 4e keer heeft wel iets![]()
Heb ik ook wel eens geluisterd, maar daar hoor ik geen echte hardcore of goede dance. 90% was daar Ski-hut dancequote:Op zaterdag 25 december 2004 20:23 schreef markvt het volgende:
Iedereen over naar c-dance www.c-dance.be
Misschien toch maar eens proberen om ze in nederland op de ether te krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |