ooh vertel hoe kan k t zien?quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Daar probeer ik zelf ook nog achter te komen, welke van de twee het is.
Kan je heel simpel zien in de film zelf, maar dat ter zijde.
Tnxx ouwe lurkerquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:17 schreef rubbereend het volgende:
veel plezier Golfer en Bluezz vanavond in Amsterdam
gezellig bij bluezz in de tuinquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij het krieken van het voorjaar hier in de tuin
quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:06 schreef tong80 het volgende:
Zo dat was een heerlijk feestmaal.
In Parmaham gewikkelde kipfilet, gedrapeerd in kaas en omwikkeld met bacon. Kikkererwtjes met paprika uien champitongetjes veel knoflook. Sladressing met feta kaas en pijnboompitjes.
Desert Haagen dasz ijs met slagroom. En een heerlijke capuccino toe.
En genoten van m'n nichtje van 10 maanden en neefje van 4. Natuurlijk met memorie van hem verloren.
*Burp*
ja met zowaar één van de weinige fokkkers die ik (buiten mn vrienden) ooit gezien heb, Heatwavequote:Op zaterdag 25 december 2004 18:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]en
Bij ons gaan de mosselen zometeen de pan in
En na het uitbuiken een borrel halen in Amsterdam
is dat een aan- of afraderquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja met zowaar één van de weinige fokkkers die ik (buiten mn vrienden) ooit gezien heb, Heatwave
wel aan te raden, t was op Lowlands en t was gezellig hoor, als je hem spreekt moet je maar naar een rubberopblaasboot op lowlands vragenquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:49 schreef tong80 het volgende:
Ik heb heatwave ooit 1 minuut mogen ontmoeten bij de Amsterdam Arena.
Kwestie van je tanden even in het gebittenbakkie zetten toch, JM?quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:10 schreef just me het volgende:
* just me heeft heerlijk gegeten
alleen dat draadjesvlees was zo dradig dat ik kan blijven eten
ik ga even opzoek naar mijn ragersquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Kwestie van je tanden even in het gebittenbakkie zetten toch, JM?
Ik heb de mosselrestanten ook net pas na een flos- en poetsbeurt helemaal tussen de tanden uit gekregen.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
En tot zover ID&T radio voor mij.![]()
ID&T radio pleegt zelfmoord?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |