Waarom ?quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:00 schreef golfer het volgende:
Straks gaan ze me ook nog vertellen dat ze kerstbomen of kerstversiering in huis hebben.
anders hang je een paar kerstballen aan Xenaquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:00 schreef golfer het volgende:
Wat een onvoorstelbare traditionele burgermannetjes zijn die Hools toch.
Straks gaan ze me ook nog vertellen dat ze kerstbomen of kerstversiering in huis hebben.
Al vanaf half november......quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:00 schreef golfer het volgende:
Wat een onvoorstelbare traditionele burgermannetjes zijn die Hools toch.
Neh, alleen met mn ouders en mn zus met dr vriend...quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:35 schreef Bluezz het volgende:De eerste werkzaamheden in de tuin zijn klaar, laat de BBQ maar komen
![]()
dat laatste is nog niet zo gek hoorquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Middag iedereen. :w
Noteer in uw agenda's, woensdag, Nederland twee, 20:30 tot 23:30.
Overigens, zelfs managerspellen zijn niet realistisch. Ik win met Feyenoord de HCE. (Mwah, kan nog.), Helmond promoveert. (Tot daar aan toe.). De Graafschap speelt voorronde CL. (This is where the fun starts.). Ajax doet Utrecht na door op de beker UEFA Cup voetbal af te dwingen. (10e in gewone competitie.) En PSV wint de CL. (![]()
![]()
)
En 7e in de gewone competitie.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat laatste is nog niet zo gek hoor![]()
is t de bios versie van Lotr of de directorscut?quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Middag iedereen. :w
Noteer in uw agenda's, woensdag, Nederland twee, 20:30 tot 23:30.
Overigens, zelfs managerspellen zijn niet realistisch. Ik win met Feyenoord de HCE. (Mwah, kan nog.), Helmond promoveert. (Tot daar aan toe.). De Graafschap speelt voorronde CL. (This is where the fun starts.). Ajax doet Utrecht na door op de beker UEFA Cup voetbal af te dwingen. (10e in gewone competitie.) En PSV wint de CL. (![]()
![]()
)
Bij het krieken van het voorjaar hier in de tuinquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:56 schreef pascalheister het volgende:
over meets gesproken wanneer gaan we weer een meet houden ?
Daar probeer ik zelf ook nog achter te komen, welke van de twee het is.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is t de bios versie van Lotr of de directorscut?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |