Nou, gewoon even fixenquote:Op donderdag 23 december 2004 17:28 schreef PPL het volgende:
De openingspost ! Wat doe je ?
Gutquote:Op donderdag 23 december 2004 17:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou, gewoon even fixen.
aai roel mên!quote:Op donderdag 23 december 2004 17:40 schreef PPL het volgende:
[..]
Gut
Zit ik hier een partij m'n best te doen, ben je me net te snel af...
Gurgeh heeft zich weer eens buiten RFD begeven.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:43 schreef zwaaibaai het volgende:
brighteyes toe ze reskjoe???? die kan modden, edditten en meer van die dingen?????????
Ach ja, gebruik ik die rechten ook nog eensquote:Op donderdag 23 december 2004 17:44 schreef PPL het volgende:
[..]
Gurgeh heeft zich weer eens buiten RFD begeven.
Het is nu weer okay
quote:Op donderdag 23 december 2004 19:09 schreef Blinky het volgende:
Hallow ik ben er ook weer.
Er werd weer flink over mij geroddeld in mijn afwezigheid las ik daarstraks terug.
Maar toch zijn jullie nog steeds wel een beetje lief hoor
Dan heb jij ipv een witte Kerst een rode Kerst.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Gevolg: Hand opengehaald aan de scherven, en een grote teringzooi in de keuken. 1 voordeel: Bloed valt niet op in een plas rode wijn.
quote:Op donderdag 23 december 2004 19:39 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dan heb jij ipv een witte Kerst een rode Kerst.
Oeh, das een goede tip inderdaad! En dan een tip 3 van Blinky: kijk drie keer per jaar dezelfde verbandtrommel na op dingen die over de datum kunnen zijn en of er dingen moeten worden aangevuld. Met name betadine en dergelijke hebben een beperkte houdbaarheidsdatum.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Oh ja. Les 2: Voortaan na het verhuizen meteen de verbanddoos opvissen en ergens neerleggen. En er dus niet mee wachten totdat je je met een opengesneden hand staat af te vragen waar dat ding eigenlijk ligt.
Nou..quote:Op donderdag 23 december 2004 20:08 schreef Blinky het volgende:
[..]
Oeh, das een goede tip inderdaad! En dan een tip 3 van Blinky: kijk drie keer per jaar dezelfde verbandtrommel na op dingen die over de datum kunnen zijn en of er dingen moeten worden aangevuld. Met name betadine en dergelijke hebben een beperkte houdbaarheidsdatum.
[/qote]
Gebruik ik toch nooit
[quote]
En je zal opeens maar geen pleisters/verbanden meer hebben. Toch jammer als de rest wel in orde is.
Pleepapier en ducktape, de verwondingen die ik daarmee verholpen heb...., echt, verbandtrommels zijn voor mietjes.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Oh ja. Les 2: Voortaan na het verhuizen meteen de verbanddoos opvissen en ergens neerleggen. En er dus niet mee wachten totdat je je met een opengesneden hand staat af te vragen waar dat ding eigenlijk ligt.
quote:Op donderdag 23 december 2004 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg zwaai!
Topic openen betekent komen hè!
Dat wist je misschien nog niet, maar dan weet je het nu!
Ik zou best wel wat les willen hebben jaquote:Op donderdag 23 december 2004 22:07 schreef Godshand het volgende:
Ah cool, Tessje drumt![]()
Wil je drumles van een drummer die al >10 jaar speelt?
Je mag 2 keer raden wat ik gebruikt hebquote:Op donderdag 23 december 2004 20:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
Pleepapier en ducktape, de verwondingen die ik daarmee verholpen heb...., echt, verbandtrommels zijn voor mietjes.
Das wel raar eigenlijk.. heb je een ontsmettend middel... kan het bedervenquote:Op donderdag 23 december 2004 20:08 schreef Blinky het volgende:
. Met name betadine en dergelijke hebben een beperkte houdbaarheidsdatum.
En je zal opeens maar geen pleisters/verbanden meer hebben. Toch jammer als de rest wel in orde is.
Ik hoop nergens op. Mijn werkgebied kennende gaat er gewoon om 17:00u iets enorm hard onderuit. En zie dan op vrijdagmiddag voor kerst maar eens storingsdiensten te pakken te krijgenquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:02 schreef stinkie het volgende:
mogguh
hopen dat vandaag een beetje snel voorbij is en dat ze niet weer tot 5 uur blijven plakken
Dit is gewoon te makkelijkquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:23 schreef Tessje het volgende:
Goedemorgen..
Ik ga vandaag eens lekker op mijn nieuwe drumstel rammen
Hij roept me
Succes Blinksterquote:Op vrijdag 24 december 2004 07:23 schreef Blinky het volgende:
Ik heb heel klote geslapen, door toch wel de spanning van een laatste dag, ik was gisteren ook helmaal niet moe ofzo, ging er ook pas laat in, en duurde heel lang voor ik uiteindelijk in slaap viel.
Maar het is nu toch echt mijn laatste dag op school. Er moeten nog wel een paar dingen gedaan worden, maar na vandaag is het echt afgelopen.
Dus ondanks dat ik nu toch heel moe ben: It's a beautiful day - U2
Ja, ik vond het best een mooi compliment. Ondanks dat ik met deze klas wel het een en ander heb meegemaakt is dit toch wel een teken dat we ondanks alles nog iets leuks met elkaar bereikt hebben.quote:
Contradictio in terminis, zou je zeggenquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:28 schreef nixxx het volgende:
lieve pubers!!
Dat maakt het juist zo bijzonder... had ik maar frans gehad van Blinky, dan had ik er misschien nog wat opgestoken...quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:29 schreef Litpho het volgende:
Contradictio in terminis, zou je zeggen.
-edit- ok, foutloos latijn is niet te doen op de dag voor kerst blijkbaar-edit-
quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Killing Joke - Kings and Queens
Mensenkennis hoor! Die klanten van jou!quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:56 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik ben al een homo, nazi, klootzak......
quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mensenkennis hoor! Die klanten van jou!![]()
Kon het niet laten...
Mag ik even meedoen?quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:47 schreef HeatWave het volgende:
Kerst.
net 45 min in de rij gestaan om gewoon boodschappen te kunnen doen. Allerlei debielen met karren vol voer.....
Had ik al Kerstgezegd?
Dat komt omdat je zo met je tieten loopt te showen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:02 schreef Tessje het volgende:
Hier stond er niemand in de rij.. Kon zo door lopen
Ik was vandaag zo'n debiel.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:47 schreef HeatWave het volgende:
Kerst.
net 45 min in de rij gestaan om gewoon boodschappen te kunnen doen. Allerlei debielen met karren vol voer.....
Had ik al Kerstgezegd?
Hoi Geyle snollebol!quote:
Oeh, nou die ligt hier klaar hoor. Met een rose strik eromquote:Op zaterdag 25 december 2004 14:01 schreef Tessje het volgende:
Zeg Maanvis...
Wanneer krijg ik mijn kerstcadeautje?
Ik ook, was erg gezellig.quote:
Te laatquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:45 schreef HeatWave het volgende:
*SPAM* Spontane nieuwe premeet vanavond, in Black and White.
Maar.... .... maar....... ... ...quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:45 schreef HeatWave het volgende:
*SPAM* Spontane nieuwe premeet vanavond, in Black and White.
kenquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:46 schreef Faithy het volgende:
hm.. zou ik evt. een lift kunnen krijgen van iemand (kijkt naar Sharkie![]()
)
Je bedoelt... Je gaat ons dronken voeren op jouw kosten.quote:Op maandag 27 december 2004 02:13 schreef Paxlie het volgende:
jah hoi, waarom werd ik hier niet gemist
en waarom staat er niet dat mijn verjaardag gevierd wordt, straks moet ik op eigen kosten dronken worden
Je krijgt een biertje van ons allemaal hoor!quote:Op maandag 27 december 2004 02:13 schreef Paxlie het volgende:
jah hoi, waarom werd ik hier niet gemist
en waarom staat er niet dat mijn verjaardag gevierd wordt, straks moet ik op eigen kosten dronken worden
Tja, eerst maar eens kijken wat het gebruikelijke afzeggen weer op gaat leveren. Als we er om 22:00 achtenkomen dat het niet meer past gaan we toch gewoon naar The Waterhole?quote:Op maandag 27 december 2004 11:51 schreef t-t het volgende:
Ik weet niet hoor, maar is de black & white niet ietwat klein voor zo'n groep mensen? Ik vond het de laatste keer al vrij krapjes.
So I heard.....quote:Op maandag 27 december 2004 11:47 schreef HeatWave het volgende:
Hallo alleen.
De vorige pre-meet was weer erg ok.
Echt ruim is het niet, maar dat is niet erg toch? Lekker knus tegen elkaar aan staan?quote:Op maandag 27 december 2004 11:51 schreef t-t het volgende:
Ik weet niet hoor, maar is de black & white niet ietwat klein voor zo'n groep mensen? Ik vond het de laatste keer al vrij krapjes.
quote:Op maandag 27 december 2004 11:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
So I heard.....
Volgende keer ben ik er gewoon bij.
Precies. Helemaal vooraan is op zich best wat ruimte. Plus een privé-barquote:Op maandag 27 december 2004 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt ruim is het niet, maar dat is niet erg toch? Lekker knus tegen elkaar aan staan?
We moeten gewoon zorgen dat we een beetje op tijd zijn, dan kunnen we een behoorlijke hoek confisceren.
Ik neem wel een schoenlepel mee. Goeie .. middagquote:Op maandag 27 december 2004 12:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Precies. Helemaal vooraan is op zich best wat ruimte. Plus een privé-bar.
(Wat is het toch met mensen om e.e.a. direct zo negatief te benaderen? We gaan voor een gezellige avond, en dat gaat best lukken. Komen er nou echt zoveel mensen opdagen dat we mensen met schoenlepels de B&W in moeten persen, dan zijn er nog mogelijkheden genoeg om naar uit te wijken.)
t-t en negatief.... dat rijmt idd niet! Jij bent toch ons aller zonneschijntje?quote:Op maandag 27 december 2004 12:55 schreef t-t het volgende:
Negatief negatief, ik denk alleen maar vooruit
Niet?quote:Op maandag 27 december 2004 13:33 schreef Paxlie het volgende:
Ik ga niet voor iedereen bier betalen, dat wordt mijn faillisement
Zo welvarend ben ik niet
Strippers vind ik echt helemaal niksquote:Op maandag 27 december 2004 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet?
Maar goed, dat hoeft ook niet, toch? Jij bent ten slotte (bijna) jarig dan. Jij krijgt toch de kadootjes?
Stripper laten komen? Is dat wat?
Lijkt je me ook niet het type voor eigenlijk.quote:Op maandag 27 december 2004 13:39 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Strippers vind ik echt helemaal niks
Kzie de lol er echt niet van in, ook niet bij anderen
quote:Op maandag 27 december 2004 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen 1 cola vieux als cadeautje en Pax is happy denk ik.
Een cola vieux neem ik graag van Pax aan.quote:Op maandag 27 december 2004 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen 1 cola vieux als cadeautje en Pax is happy denk ik.
Buiten het feit dat Paxlie het niet ziet zitten, zijn schoenlepels en strippers wel zo'n natuurlijke combinatie?quote:Op maandag 27 december 2004 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
Stripper laten komen? Is dat wat?
Daar is ons zonneschijntjequote:Op maandag 27 december 2004 14:02 schreef t-t het volgende:
[..]
Een cola vieux neem ik graag van Pax aan.![]()
Met bier is alles een natuurlijke combinatie.quote:Op maandag 27 december 2004 14:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Buiten het feit dat Paxlie het niet ziet zitten, zijn schoenlepels en strippers wel zo'n natuurlijke combinatie?.
Neem jij je wapenstok dan mee? Mooie combinatie met mijn schoenlepelquote:Op maandag 27 december 2004 14:50 schreef Tessje het volgende:
Met bier is alles een natuurlijke combinatie.
Ik ga veel drinken om de 'mental pictures' kwijt te raken.......quote:Op maandag 27 december 2004 15:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Neem jij je wapenstok dan mee? Mooie combinatie met mijn schoenlepel![]()
Dacht dak ergens had gezegt dak hallo kwam zeggen en een biertje mee ging pikkenquote:Op maandag 27 december 2004 19:28 schreef Brighteyes het volgende:
En ik heb jou er niet ingezet ORange, omdat jij het nog met zoveel maren en misschienen omkleedde dat ik dacht... hij komt toch niet.
quote:
kerstbonussen zijn okquote:Op maandag 27 december 2004 19:27 schreef Brighteyes het volgende:
Budget wordt ook aardig krapjes hier...
Niet gehad, maar dat houdt mij niet tegen om de kroeg in te gaan hoor.quote:
Nee, maar ik kan nu NOG vakerquote:Op maandag 27 december 2004 23:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Niet gehad, maar dat houdt mij niet tegen om de kroeg in te gaan hoor.
quote:Op maandag 27 december 2004 23:15 schreef Priapus het volgende:
Die kutmeet begint weer op een kuttijdstip.
En een bedje vrijhouden voor de allerarmsten onder ons?
Ja, hoor maar.
Het zal me benieuwen of er deugdelijke slotjes op de plee zitten
Jank niet zo opaquote:Op maandag 27 december 2004 23:15 schreef Priapus het volgende:
Die kutmeet begint weer op een kuttijdsip.
quote:Op maandag 27 december 2004 23:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan nu NOG vaker. Zoals net weer
.
quote:
Retorische vragen zijn okquote:Op dinsdag 28 december 2004 09:43 schreef HeatWave het volgende:
Was het weer spetterend, verrassend, shockerend en heftig?
Wrom nietquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:10 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Mag ik nou mee?
Ik ben vrij hoorquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:33 schreef Litpho het volgende:
Ha, een verzameltopic voor werkende mensen.
* Litpho luistert Metal Church - Beyond the black *
Mick Jagger - Let's work.quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:13 schreef Aventura het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik de enige ben die werkt nu
Troost je, ik ben nu ook weer aan het werkquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:27 schreef nixxx het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Ik stop er wel vroeg mee vandaag, lekker koken en dan naar de bios... welke film weet ik nog niet.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:24 schreef nixxx het volgende:
Lang leve de oproep dienst !!!.. ik bedoel.. kut voor je
![]()
Verdomme lulquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:41 schreef nixxx het volgende:
ehmmm dit gaat de verkeerde richting in.... neem stinkie maar (en ja dat kan je opvatten zoals je wilt)![]()
Macht, bier en muziek.quote:
* verschrikt opkijkt *quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:57 schreef nixxx het volgende:
*Bier*nee dit is geen afleidingmaneuvre... echt niet
Mierenneukerquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Sorry, even taalpuristje spelen. Deze fout wordt echt veel te vaak gemaakt op fok
Dat betekent niet dat we geen passionele sexrelatie kunnen hebbenquote:
Ha! Je bent de derde vandaag die dat wilt.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat we geen passionele sexrelatie kunnen hebbenik ben gewoon nog niet klaar voor trouwen en dat huiselijke gedoe
maar nu eerst boodschappen doen.....
Wel positief opvatten, ik ken je (nog) niet eens en wil nu al met je neuken... dat zegt meer over mij ... a woman ... any woman...quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:22 schreef Tessje het volgende:
Ha! Je bent de derde vandaag die dat wilt.
Ik denk niet dat ik dit nog positief op ga vatten
Mag ik de versie van Laibach dan horen?quote:Op woensdag 29 december 2004 00:28 schreef Brighteyes het volgende:
Verzoekje for sentiment's sake...
Europe - The Final Countdown
Huidige stemming is meer Wake up dead, vanochtend opgestaan met een gruwelijke last van mijn rugquote:Op woensdag 29 december 2004 00:22 schreef nixxx het volgende:
Verzoekje: Megadeth - Die dead enough
quote:Op woensdag 29 december 2004 09:44 schreef stinkie het volgende:
Leuk nummer BE
Kan iemand mij van de lijst halen?
Je wátquote:Op woensdag 29 december 2004 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
Plannen voor vandaag... zitten wachten tot de bel gaat. Mijn Fatboy wordt als het goed is vandaag geleverd!
i know, maar het is nu 95% zeker dat ik niet kom, mocht ik van gedachten veranderen zie je me wel verschijnenquote:
quote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 10:32 schreef stinkie het volgende:
i know, maar het is nu 95% zeker dat ik niet kom, mocht ik van gedachten veranderen zie je me wel verschijnen
Zeg dan gewoon dat je een kussen gekocht hebt.quote:
Tis pas over dik 2 weken, dus wie weet wat er nog veranderen kan in die tijd.quote:Op woensdag 29 december 2004 10:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
i know, maar het is nu 95% zeker dat ik niet kom, mocht ik van gedachten veranderen zie je me wel verschijnen
Cool! Ik zit er ook aan te denken om er 1 aan te schaffen.. Issie een beetje kat-bestendig, of heb je binnen een paar weken de vulling door je huis liggen?quote:Op woensdag 29 december 2004 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
Plannen voor vandaag... zitten wachten tot de bel gaat. Mijn Fatboy wordt als het goed is vandaag geleverd!
Dat ligt aan het resultaat van die zelfreflectie.......quote:En verder is zelfreflectie ook erg ok...
Zal wel iets anders zijn:quote:
Vrienden van mij hebben er eentje, en die leeft nog steeds. Knappe kat die er doorheen komt. Het is van dat stugge rugzakken spul, heerlijk om op te zitten, maar niet snel kapot te krijgen.quote:Op woensdag 29 december 2004 10:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Cool! Ik zit er ook aan te denken om er 1 aan te schaffen.. Issie een beetje kat-bestendig, of heb je binnen een paar weken de vulling door je huis liggen?
(Al is mijn kat op zich niet van de sloperige, maar van lekker klauwen in zachte spullen (dekbed) is hij niet vies.)
Ehm... tsja, het resultaat zullen een aantal 'goede voornemens' zijn, maar ja, dan moet je ook wel genoeg ruggegraat hebben om je daar aan te houden...quote:Dat ligt aan het resultaat van die zelfreflectie.......
het is een gitaar jahquote:Op woensdag 29 december 2004 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
Veel plezier in Leiden!
Briljante gitaar-solo toch aan het begin van Sweet Child 'o Mine.
(althans, ik denk dat het een gitaar solo is, voor ik weer iets stoms zeg.)
*zweet van voorhoofd wist...quote:Op woensdag 29 december 2004 11:41 schreef PPL het volgende:
het is een gitaar jah
quote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 11:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
* Jernau.Morat.Gurgeh is naar Leiden..
Tot later Rockertjes!
De echte solo is uiteraard Duff McKagan's bassolo (met flanger) onder de door Slash continu herhaalde riff, maar basgitaar is ook gitaar natuurlijkquote:Op woensdag 29 december 2004 11:41 schreef PPL het volgende:
het is een gitaar jah
Dat was het woord dat ik zocht ja... dat was ook waarom ik er niet zeker van was.quote:Op woensdag 29 december 2004 11:46 schreef HeatWave het volgende:
technisch gezien is het een gitaar INTRO.
Aliveee it's aliiivveeee i tell you!!!quote:Op woensdag 29 december 2004 11:41 schreef Blinky het volgende:
Ik ben er ook weer!
Ketter!!! Herkent gij niet het vette geluid van een Les Paul-Gibson?quote:Op woensdag 29 december 2004 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was er zo goed als zeker van, maar ja, met die betweterige rockertjes hier wilde ik toch even een disclaimertje in bouwen.
[jeugd-sentiment-mode]quote:Op woensdag 29 december 2004 11:47 schreef Litpho het volgende:
De echte solo is uiteraard Duff McKagan's bassolo (met flanger) onder de door Slash continu herhaalde riff, maar basgitaar is ook gitaar natuurlijk.
quote:Op woensdag 29 december 2004 11:49 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik vind die van "November Rain" veel mooier eigenlijkWat GnR betreft...nog speciaal het CD singeltje aangeschaft
Doe mij die mening... prachtig nummer maar te vaak gedraaid, en Appetite for destruction is idd mijn favourite, hoewel ik Lies ook niet uit wil vlakken!quote:Op woensdag 29 december 2004 11:51 schreef HeatWave het volgende:
November rain is heel mooi, maar valt in het lijstje, compleet doodgedraaid, net als Enter Sandman, Bohemian Rhapsody ,summer of 69 etc etc.
Appetite for destruction.
Oja? dan luister ik naar de verkeerde radio stations. Ik vond GnR nadat ik "welcome to the jungle" had gehoord een beetje teveel op AC/DC lijkenquote:Op woensdag 29 december 2004 11:51 schreef HeatWave het volgende:
November rain is heel mooi, maar valt in het lijstje, compleet doodgedraaid, net als Enter Sandman, Bohemian Rhapsody summer of 69 etc etc.
Appetite for destruction.
Nu je het zegt... volgens mij had GnR best een grote band kunnen worden met Bon Scottquote:Op woensdag 29 december 2004 11:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Oja? dan luister ik naar de verkeerde radio stations. Ik vond GnR nadat ik "welcome to the jungle" had gehoord een beetje teveel op AC/DC lijken
Vergeet niet: ' Total Eclipse of the Heart' en ' Paradise by the dashboard light'.quote:Op woensdag 29 december 2004 11:57 schreef HeatWave het volgende:
* HeatWave heeft het nooit zo op doodgedraaide klassiekers die echt iedereen leuk schijnt te moeten vinden.
Echt, nummers als "relight my fire, it's raining men, I will survive" ik snap niet dat mensen het nog durven draaien.. mijn maag draait zich om na die zeikplaten voor de 900000ste keer te horen... vooral Sky Radio heeft er een handje van...
Tot vrijdag :wquote:Op woensdag 29 december 2004 11:41 schreef Blinky het volgende:
Ik ben er ook weer!
Het echt leuke zijn natuurlijk de duetten die midden in een volle kroeg halve toneelstukjes opleveren. Grease of de al genoemde Paradise by the Dashboardlight zijn daar heel mooie voorbeelden vanquote:Op woensdag 29 december 2004 12:08 schreef Aventura het volgende:
Ja of dat zeikinummer van Grease. Er bestaan nog steeds mensen die hélemaal uit hun pan gaan als ze Grease Lightnin' draaien
Grease van Franki Valli daarentegen, die hoor ik nog steeds heel graag.quote:Op woensdag 29 december 2004 12:08 schreef Aventura het volgende:
Ja of dat zeikinummer van Grease. Er bestaan nog steeds mensen die hélemaal uit hun pan gaan als ze Grease Lightnin' draaien
Is het niet zo dat die met een rock top1000 allertijden bezig zijn ofzo ?quote:Op woensdag 29 december 2004 12:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Op City FM draaien ze continu dezelfde nummers:
-Karma van John lennon
-Cocaine van Eric Clapton
-Abacadabra van Steve Miller.
Ik heb erop gelet en het is frappant. Dus ik vermoed idd. dat er een database is met niet zo bijster veel nummers. Of het is zo dat over sommige nummers geen rechten te hoeven worden betaald?
Het zal ook zeker met geld te maken hebben idd. Beetje jammer en dus ook DE reden waarom ik geen radio luister. De reclame vind ik nog niet zo erg, maar ik wil gewoon een BEETJE mijn smaak muziek en afwisseling. De hele dag Disturbed, Incubus, greenday zal ook gaan vervelen.quote:Op woensdag 29 december 2004 12:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Op City FM draaien ze continu dezelfde nummers:
-Karma van John lennon
-Cocaine van Eric Clapton
-Abacadabra van Steve Miller.
Ik heb erop gelet en het is frappant. Dus ik vermoed idd. dat er een database is met niet zo bijster veel nummers. Of het is zo dat over sommige nummers geen rechten te hoeven worden betaald?
waarschijnlijk niks, dus reken er maar niet opquote:Op woensdag 29 december 2004 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis pas over dik 2 weken, dus wie weet wat er nog veranderen kan in die tijd.
Het nummer van Alice Cooper of het lange-haar-bandje met onder andere "Every rose has its thorn" ?quote:
take a wild guessquote:Op woensdag 29 december 2004 12:38 schreef PPL het volgende:
[..]
Het nummer van Alice Cooper of het lange-haar-bandje met onder andere "Every rose has its thorn" ?
Omstreeks 13:20 gesignaleerd in de steenstraat: 2 fokkersquote:Op woensdag 29 december 2004 11:46 schreef Shark.Bait het volgende:
Ojee, en ik wilde zo gaan winkelen in Leiden
FF een vermomming aandoen dan
Arrow classic rock heeft daar ook al last vanquote:Op woensdag 29 december 2004 12:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Vernam ik nu dat ik jou vrijdag ook een gelukkig nieuwjaar ga zoenen ?quote:
Jep! Het idee van jouw blote knietjes was zo verleidelijk!quote:Op woensdag 29 december 2004 13:46 schreef PPL het volgende:
Vernam ik nu dat ik jou vrijdag ook een gelukkig nieuwjaar ga zoenen ?
quote:Op woensdag 29 december 2004 13:48 schreef HeatWave het volgende:
dat is een beetje vroeg op vrijdag.
Word zekers gezellie.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jep! Het idee van jouw blote knietjes was zo verleidelijk!
Lijkt me wel een gezellige bedoening daar!
Ik wil d'r gewoon als eerste bij zijn.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:48 schreef HeatWave het volgende:
dat is een beetje vroeg op vrijdag.
* Brighteyes doet een schiedgebedje voor een heldere hemel!quote:Op woensdag 29 december 2004 13:50 schreef PPL het volgende:
[..]
Word zekers gezellie.
Ik zal mijn knieen speciaal voor jou oppoetsen met turtle-wax, zodat ze blinken als een keutel in de maneschijn.
[afbeelding]
wat een raar gezegde eigenlijk...
Zal Mi2 ook wel een goed plan vindenquote:Op woensdag 29 december 2004 13:51 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik wil d'r gewoon als eerste bij zijn.
Anders pakken we een goede heldere lampquote:Op woensdag 29 december 2004 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
* Brighteyes doet een schiedgebedje voor een heldere hemel!
Die is niet jaloers.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal Mi2 ook wel een goed plan vinden.
quote:Op woensdag 29 december 2004 14:11 schreef PPL het volgende:
Die is niet jaloers.
Die weet wat ze voor geweldige kerel ze in huis heeft gehaald en voelt zicht totaal niet bedreigt.
Dat Weet Ik Wel Zeker!quote:Op woensdag 29 december 2004 16:21 schreef PPL het volgende:
Volgens mij wordt het de 15e best gezellig !
Braafquote:Op woensdag 29 december 2004 18:13 schreef Tessje het volgende:
Verdomme, ik ben een dagje puur met onzin bezig en het word opeens leuk
Ik zal vaker wegblijven stelletje *********
Heb ik vandaag al gezegd dat ik je aanbid?quote:Op woensdag 29 december 2004 19:09 schreef nixxx het volgende:
Hmmm klinkt goed hoor schunnige trut![]()
edit en K's choice is ook goed... mesa likesa
Neequote:Op woensdag 29 december 2004 19:21 schreef Tessje het volgende:
[..]
Heb ik vandaag al gezegd dat ik je aanbid?
Uiteraard. Jij bent erquote:Op woensdag 29 december 2004 16:21 schreef PPL het volgende:
Volgens mij wordt het de 15e best gezellig !
Hoi Nixxx, je valt aardig bij Tessje in de smaak zie ik. En zij bij jou?quote:Op woensdag 29 december 2004 20:07 schreef nixxx het volgende:
Naar Dinteloord???![]()
Zeg... we krijgen hier toch niet een meet the parents meet he??
Behangselplak?quote:Op woensdag 29 december 2004 20:11 schreef Blinky het volgende:
Hoi Nixxx, je valt aardig bij Tessje in de smaak zie ik. En zij bij jou?
Wie weet vloeit er iets moois uit?!
![]()
Hoi Blinkyquote:Op woensdag 29 december 2004 20:11 schreef Blinky het volgende:
Hoi Nixxx, je valt aardig bij Tessje in de smaak zie ik. En zij bij jou?
Wie weet vloeit er iets moois uit?!
![]()
quote:
Tuurlijk. Hoort erbij he...quote:Op woensdag 29 december 2004 20:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hoi Blinkyjij er ook weer, ik hoorde je net ook op de fokradio uitzending van maandag... ff de meet spammen goed bezig
![]()
En Tessjewie weet wat dat wordt..
ze is nog jong he dus dat gaat wat langer mee
![]()
quote:Op woensdag 29 december 2004 20:31 schreef Blinky het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hoort erbij he...
En Tessje is een lekker wijf.![]()
quote:
Oh ja... je was zaterdag al niet helemaal lekker...quote:Op woensdag 29 december 2004 21:01 schreef Aventura het volgende:
Ik hoest me echt de longen uit m'n lijf nu en voel me zwaaaar klote.
The Ramones- I Wanna Live
Das niet schunnigquote:Op woensdag 29 december 2004 21:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja... je was zaterdag al niet helemaal lekker...dan maar, vanaf een afstandje...
* Litpho draait Ani diFranco - Little Plastic Castle voor Tessje *quote:Op woensdag 29 december 2004 21:00 schreef nixxx het volgende:
hehehehe elke keer weer als de eerste keer
Ja, maar mijn snot is net aan het verdwijnen... dus ik hoef effe niet meer.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:09 schreef Tessje het volgende:
[..]
Das niet schunnig
Jij was degene die de definitie van schunnig gaf
schunnig doen is okayquote:Op woensdag 29 december 2004 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar mijn snot is net aan het verdwijnen... dus ik hoef effe niet meer.
Ik ga de volgende keer wel weer schunnig doen, ok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |